.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2024 11:25:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A5 2,0 TFSI] bierze olej, Stronic późno wysprzęgla
PostNapisane: 01.lis.2010 19:26:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2010 18:14:56
Posty: 2
Witam.
W sierpniu 2010 kupiłam nową A5 Sportback 2.0 TFSI Stronic quattro. Po przejechaniu 1700 km okazało się, ze auto spaliło co najmniej 1 litr oleju, skorzystałam z gwarancji mobilości audi i serwis przyjechał do domu i dolał 1 litr oleju. Po przejechaniu kolejnych 200 km pojechałam na sprawdzenie poziomu oleju w serwisie i okazało się że jest poziom minimum znowu, zatem dolali mi 1,4 litra oleju(do poziomu maksimum). Na serwisie wymyślili sobie ze przeprowadza test ile bierze oleju na 1000 km. Mam przejechane już z 700 km i czujnik pokazuje, że jest trochę mniej niż połowa. Czy ktoś wie co to może być?
Jest jeszcze drugi problem: |Mianowicie zatrzymując się odnosi się wrażenia jakby auto miało zgasnąć. W serwisie powiedzieli, że auto za późno wysprzęgla się i że producent wie o tym i pracuje nad rozwiązaniem tego problemu. Czy w takim razie mogę reklamować auto i żądać wymiany na nowe, skoro w serwisie nie wiedzą jak usunąć obie usterki? Co w przypadku kiedy auto jest w leasingu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2011 17:21:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2007 12:06:13
Posty: 100
Lokalizacja: WaRszawa
Odgrzeje stary temat,żeby nowego nie zakładać.
W sierpniu 2010 kupiłem nowe A4 2.0 TFSi S-tronic Quattro.
Po przejechaniu 2500 km zapaliła się kontrolka ,żebym dolał olej.
Zdziwiłem się trochę,ale w serwisie powiedzieli,ze to normalne i silnik sie musi ułozyc,więc spoko.
Dolałem pół litra Castrola SLX.
Przy przebiegu 3300 znowu pojawił sie napis na FISie -dolej olej.
Teraz to sie juz lekko wkurzyłem i od razu pognałem do ASO.
Tam ku mojemu zdziwieniu oznajmili mi,że problem jest im znany i podobno producent nad tym pracuje .
Doradzili mi tez ,żebym wymienił olej na gęstszy.
Tak tez zrobiłem i przy przebiegu 3900 km wymienilem castrola na motula.
Przejechałem 2 tyś km i przy przebiegu 5800 znowu napis na desce-dolej olej
Nie pozostało mi nic innego jak dolać pół litra.
Wczoraj przy przebiegu 6750 znowu komunikat-dolej olej...
Jestem umówiony do serwisu na przyszły tydzień,mają mi sprawdzić ile mi spala, bo według Audi norma to 0,5 litra na 1000 km.
Strasznie duża ta norma,nie pozostaje mi nic innego jak liczyć na to ,że mi spala więcej i w serwisie podejmą jakieś kroki ,które to wyeliminują.
Podobno jeśli wychodzi ponad 0,7 na 1000 km to wymieniają dół silnika.
Strasznie zły jestem ,że dałem się władować na taką minę z tym samochodem i z chęcia gdyby była taka możliwość bym go oddał z powrotem.
Smutne,ale prawdziwe :<
koleżance również współczuje...

_________________
Pozdrawiam
Loop
A4 Avant CDN 2.0 TFSi Quattro 2010(kasacja)
BMW F30 Estoril Blue
S-Max


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2011 17:57:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Loop napisał(a):
Odgrzeje stary temat,żeby nowego nie zakładać.
W sierpniu 2010 kupiłem nowe A4 2.0 TFSi S-tronic Quattro.
Po przejechaniu 2500 km zapaliła się kontrolka ,żebym dolał olej.
Zdziwiłem się trochę,ale w serwisie powiedzieli,ze to normalne i silnik sie musi ułozyc,więc spoko.
Dolałem pół litra Castrola SLX.
Przy przebiegu 3300 znowu pojawił sie napis na FISie -dolej olej.
Teraz to sie juz lekko wkurzyłem i od razu pognałem do ASO.
Tam ku mojemu zdziwieniu oznajmili mi,że problem jest im znany i podobno producent nad tym pracuje .
Doradzili mi tez ,żebym wymienił olej na gęstszy.
Tak tez zrobiłem i przy przebiegu 3900 km wymienilem castrola na motula.
Przejechałem 2 tyś km i przy przebiegu 5800 znowu napis na desce-dolej olej
Nie pozostało mi nic innego jak dolać pół litra.
Wczoraj przy przebiegu 6750 znowu komunikat-dolej olej...
Jestem umówiony do serwisu na przyszły tydzień,mają mi sprawdzić ile mi spala, bo według Audi norma to 0,5 litra na 1000 km.
Strasznie duża ta norma,nie pozostaje mi nic innego jak liczyć na to ,że mi spala więcej i w serwisie podejmą jakieś kroki ,które to wyeliminują.
Podobno jeśli wychodzi ponad 0,7 na 1000 km to wymieniają dół silnika.
Strasznie zły jestem ,że dałem się władować na taką minę z tym samochodem i z chęcia gdyby była taka możliwość bym go oddał z powrotem.
Smutne,ale prawdziwe :<
koleżance również współczuje...


czy samochód został kupiony w ramach prowadzonej działalności gospodarczej [tzw. fVAT na firmę], czy też przez osobę fizyczną w celach niezwiązanych z prowadzeniem działalności gospodarczej?

jeżeli w ramach działalności, a przy tym konsumuje więcej niż 0.5 litra oleju, to można odstąpić od umowy [tzn. oddać samochód].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2011 18:45:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2007 12:06:13
Posty: 100
Lokalizacja: WaRszawa
meszrum napisał(a):

czy samochód został kupiony w ramach prowadzonej działalności gospodarczej [tzw. fVAT na firmę], czy też przez osobę fizyczną w celach niezwiązanych z prowadzeniem działalności gospodarczej?

jeżeli w ramach działalności, a przy tym konsumuje więcej niż 0.5 litra oleju, to można odstąpić od umowy [tzn. oddać samochód].


Auto zostało kupione na firmę (odliczony Vat),ale bez żadnej umowy leasingowej.
Nie bardzo rozumiem na czym polega róznica w jaki sposób został kupiony samochód i byłbym wdzięczny jakbyś mi to przybliżył Meszrum :):
Nie ukrywam,że od razu bym go oddał ,bo to skandal,żeby nowy samochód żłopał tyle oleju :!!:

_________________
Pozdrawiam
Loop
A4 Avant CDN 2.0 TFSi Quattro 2010(kasacja)
BMW F30 Estoril Blue
S-Max


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2011 19:37:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Loop napisał(a):
meszrum napisał(a):

czy samochód został kupiony w ramach prowadzonej działalności gospodarczej [tzw. fVAT na firmę], czy też przez osobę fizyczną w celach niezwiązanych z prowadzeniem działalności gospodarczej?

jeżeli w ramach działalności, a przy tym konsumuje więcej niż 0.5 litra oleju, to można odstąpić od umowy [tzn. oddać samochód].


Auto zostało kupione na firmę (odliczony Vat),ale bez żadnej umowy leasingowej.
Nie bardzo rozumiem na czym polega róznica w jaki sposób został kupiony samochód i byłbym wdzięczny jakbyś mi to przybliżył Meszrum :):
Nie ukrywam,że od razu bym go oddał ,bo to skandal,żeby nowy samochód żłopał tyle oleju :!!:


różnica polega na tym, że w zależności od tego, czy mamy do czynienia z konsumentem czy też z przedsiębiorcą, to stosujemy różne przepisy.
polskie prawo różnicuje uprawnienia kupującego w zależności od jego statusu.

nie jest to jednak kwestia złożenia oświadczenia woli [że nie chcesz już tego samochodu] - w 95% sprawy kończą się procesem [w 99% wygranym].
jestem radcą prawnym - jeżeli zatem chciałbyś więcej informacji, to zapraszam na PW.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2011 21:35:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2007 12:06:13
Posty: 100
Lokalizacja: WaRszawa
Ciekaw jestem jak by mi przyznali nowe auto (teoretycznie) to juz nie zarejestrowałbym go jako cięzarowego i nie odliczył bym vatu ...
ale do przyznania nowego samochodu i tak droga bardzo długa,oby mi chociaż silnik wymienili to już będzie sukces.
W ASO mówili,że w fabryce podobno coś zmienili od końca roku w tych silnikach ,co mogło być przyczyną brania oleju.
'Pożyjemy zobaczymy,
Dzięki Meszrum za info,will be in touch :peace:

_________________
Pozdrawiam
Loop
A4 Avant CDN 2.0 TFSi Quattro 2010(kasacja)
BMW F30 Estoril Blue
S-Max


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2011 23:14:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Proponuje najpierw sprawdzenie odpowietrzenia silnika a szczegolnie zawor na ppokrywie rozrzadu. Naprawialismy nowe salonowe TT z tym samy m silnikiem , w jednym z lodzkich salonow auto mialo dolewany olej a pod koniec uszczelniany silnik bez efektu. Przed koncem gwarancji TT trafilo do nas i zmienilismy zawor odpowietrzajacy na pokrywie a auto przestalo palic olej. Mozesz zasugerowac w serwisie czy salone ktorym kupiles auto i w ramach gwarancji to wymienia. Nie musi to byc przyczyna ale jest prawdopodobne. Zreszta latwo sprawdzic czy cisnienie nie jest zbyt wysokie w komorze korbowej.

Poza wszystkim eksploatowanie auta z taka awaria bardzo niszczy katalizator wiec maga to byc podstawy do wymiany takze katalizatora.


Jesli zas chodzi o wysprzeglanie czy cokolwiek to jest. Ja mysle tak , zglosiles usterke z olejem , pozniej sprawa wysprzeglaia jaknto nazwales. Odpowiedz ze samochod manwade fabryczna jest jakby juz podstawa do wyiany auta i nie zastanawialbym sie specialnie nad problemem leasingu. To jest sprawa miedzy ASO a leasingodawca pewnie tej samej firmy. Zglaszaj tylko , ponawiaj i po trzech razach mozesz wnioskowacnonwymiane auta. Badz co badz sa to powazne wady.

Z moich doswiadczen moge powiedziec tyle ze , kupilem nowegonfabrycznie Craftera jakompomoc drogowa. Auto prosto z salonu prawie zero kilometrow , fajne pachnace swierzoscia , ale... Po przejecahiu 300 km moglem wymienic pare rzeczy ktore mi sie nie podobaly. Ostatecznie najwiekszym problemem bylo spalanie zaledwie 3 razy wyzsze niz podawane przez producenta. :). Jako ze my nie mamy autoryzacji Na serwis oddalem auto do ASO w ktorym oczywiscie podlaczyli komputer , zero usterek wiec auto sprawne. Do tego wszystkiego biegly specialista przekonywal mnie ze to prawie ciezarowka i tak ma palic. A to ze w ksiazce jest napisane ze pali 10 to tylko teoria.

Zlozylem za jakis czas ponowna reklamcje w innym ASO gdzie znow odczytali usterki instwierdzili ze jest ok no to ok. Dobra zabawa przy tym bo co nieco omautach to ja wiem , wiec wiem tez ze zuzycie paliwa sprawdza sie nieco inaczej spelniajac okreslone warunki.


Moj plan zakladak ze zrobie jeszcze jedna reklamacje , trzecia z rzedu i wystapie o zwrot pieniedzy lub wymiane auta bompo trzech reklamacjach mam do tego prawo jesli nie ma mozliwosci usuniecia usterki. Niestety trzeciego razu Crafter nie doczekal bo ukradl go jeden gowniarz z pod Warszawy , ktoregonzlapali ale auta nie znalezli niestety. :(

Koniec koncow zmierzam dotego jak widzisz majac problem z ASO nie martwilem sie o leasing , ale martwilem sie o to by za kazdym razem wyjechac z serwisu z dokumentem potwierdzajacm moja obecnosc i opisujacym przyczyne mojej wizyty. Te auta sa naprawde kosmicznie drogie jako nowe i uwazam ze obowiaziem producenta jest spelnic oczekiwania nabywcy. Walcz wiec i pilnuj dokumentow :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2011 08:09:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2007 12:06:13
Posty: 100
Lokalizacja: WaRszawa
Dzięki Lotus za info :peace:
Będę w ASO to im podsunę twoje sugestie .
Ja akurat nie mam żadnego leasingu (auto kupione za got) i zastanawiam się jakby to było w przypadku gdybym jednak wywalczył nowe auto (co jest chyba raczej mało prawdopodobne).
Przecież od 1 stycznia nie można już rejestrować aut ciężarowych z kratką.
Ze skrzynią Stronic jakoś nie zauważyłem ,żeby mi tak jak u koleżanki coś źle wysprzęglała,ale też im o tym wspomnę,co mi szkodzi.
Wszystkie papiery związane z wizytą w serwisie zawsze trzymam,bo wiem jak to jest ważne potem przy dochodzeniu swoich praw.
W środę jadę ,żeby mi zaplombowali silnik ,mam przejechać 1000km i wtedy wyjdzie ile żłopie oleju.
Jeśli jest poniżej 0,5l na 1000 km to nic nie robią ,bo to jest ta ich cała norma.
Jeśli jest powyżej 0,5l ,a poniżej 0,7 l to wymieniają jakieś elementy w silniku (uszczelniają) oraz zmieniają soft.
Jeśli natomiast powyżej 0,7l na 1000km to wymieniają dół silnika.
Tak mi przynajmniej powiedział koleś z ASO.
Zdam relację co i jak .
Dzięki jeszcze raz chłopaki za pomoc i przydatne informacje .

_________________
Pozdrawiam
Loop
A4 Avant CDN 2.0 TFSi Quattro 2010(kasacja)
BMW F30 Estoril Blue
S-Max


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2011 01:22:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2004 12:11:23
Posty: 114
Lokalizacja: CZ
teraz to juz raczej za pozno, ale chyba jest mozliwosc odstapienia od umowy w jakims okreslonym terminie w przypadku odstepstw od warunkow tejze, prawda?
moze ktos to zweryfikuje, choc pol roku to raczej za duzo...
po co sie meczyc ze strupem, jak mozna dostac kase i kupic jakies inne autko!
znam jeden przypadek, gdy po kupnie uzywanego auta (z gwarancja aso) klient dostal nowiutkie auto, bo serwis nie mogl sobie poradzic z naprawa!!! :)

_________________
NIE LUBIE KORKOOW!!!
BMW 530D Touring
VW Passat Variant 1.9 TDI 4motion
VW Caddy 1.9 TDI
Fiat Brava 1.9 JTD
Fiat Marea Weekend 1.6 16V
BMW 540i Touring
Fiat Seicento 900
Audi A4 1.9 TDI Avant
Audi Coupe 2.0 16V
Audi 80 2.0 E
Audi 80 1.8 S
Fiat Tipo 1.4
Skoda Favorit
Fiat 126p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 15:49:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2011 15:08:07
Posty: 16
Bez względu na to czy jesteś przedsiębiorcą czy nie, możesz skorzystać z rękojmi i wymienić auto na nowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 10:08:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
kondrah1 napisał(a):
Bez względu na to czy jesteś przedsiębiorcą czy nie, możesz skorzystać z rękojmi i wymienić auto na nowe.


nieprawda.

z rękojmi skorzystać może tylko osoba niebędąca konsumentem.
konsument korzysta z ochrony wynikającej z ustawy o sprzedaży konsumenckiej. nieco inaczej w tych przepisach kształtuje się obowiązek udowodnienia usterki.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2011 17:44:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2008 14:34:34
Posty: 41
Lokalizacja: z daleka
I jak tam z tym spalaniem oleju cos sie rozwiazlo ?Pytam bo przymierzam sie do ego silnika , a na zagranicznych forach tez jest pelno postow na temat uduzego spalania oleju w tym silniku.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2011 18:50:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Ja piernicze, co sie dzieje? co silnik to bubel, przecież to żenada jakas...

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2011 20:37:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
2rafal7 napisał(a):
Ja piernicze, co sie dzieje? co silnik to bubel, przecież to żenada jakas...

To nie jest żenada, tylko polityka typu " płacz i płać " czyli klient nasz pan i zapłacić musi :P .
Teraz lansuje się "eko" a ciemny lud to kupi .
Nie od dzisiaj wiadomo, ze porządna motoryzacja skończyła się wraz z Mercedesem 124 i Audi C4.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2011 21:02:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2008 14:34:34
Posty: 41
Lokalizacja: z daleka
sa jeszcze dobre bezawaryjne auta produkowane w tym wieku ale faktycznie ich coraz mniej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2011 11:58:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2007 12:06:13
Posty: 100
Lokalizacja: WaRszawa
Byłem w zeszłym tyg w ASO .
Spuścili mi olej który miałem,zalali na fulla Castrola SLX i kazali przyjechać za 1000 km.
Wtedy się okaże czy bierze powyżej normy (0,5l) czy nie.
Przejechałem dopiero około 300 km i póki co na wyświetlaczu mam cały czas stan na maximum !
Nie wiem czy oni tam coś już uszczelnili ,ale znając życie jak do nich pojadę na sprawdzenie to wyjdzie ,że nie bierze za dużo...
I wtedy będę musiał zapłacić za próbę olejową 250 zł plus oczywiście koszty oleju :(:
Dam znak jak tylko coś będę wiedział.
Ogólnie jestem bardzo zły,że dałem się władować w taki dziadowski silnik,który żłopie więcej oleju niż 10 lat temu mój stary poczciwy Daewoo Lanos ...

_________________
Pozdrawiam
Loop
A4 Avant CDN 2.0 TFSi Quattro 2010(kasacja)
BMW F30 Estoril Blue
S-Max


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2011 12:09:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Ale ja myślę że nie będzie tyle palił i nie będzie tak źle.. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2011 20:57:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2008 14:34:34
Posty: 41
Lokalizacja: z daleka
Cytuj:
Ogólnie jestem bardzo zły,że dałem się władować w taki dziadowski silnik,który żłopie więcej oleju niż 10 lat temu mój stary poczciwy Daewoo Lanos ...


Oj to ty chyba jeszcze nie miales do czynienia ze zlym silnikiem audi.Polecam 2.0 TDI na pompowtryskiwczach.Jak dobrze trafisz to z serwisu nie bedizesz wyjezdzal.
Ja nie mam nic przeciwko braniu troche oleju.Mi subaru tez troche bierze jak sie je dobrze pogoni.Co prawa nie w takich ilosciach ale silnik turbo ma prawo zawsze troche wiecej go przepalic.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2011 07:52:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2007 12:06:13
Posty: 100
Lokalizacja: WaRszawa
turdzi napisał(a):
Oj to ty chyba jeszcze nie miales do czynienia ze zlym silnikiem audi.Polecam 2.0 TDI na pompowtryskiwczach.Jak dobrze trafisz to z serwisu nie bedizesz wyjezdzal.
Ja nie mam nic przeciwko braniu troche oleju.Mi subaru tez troche bierze jak sie je dobrze pogoni.Co prawa nie w takich ilosciach ale silnik turbo ma prawo zawsze troche wiecej go przepalic.


Miałem kilka lat temu Seata Toledo 2.0 TDi na "pompowtryskach" i wbrew wielu złym opiniom nic się nie działo.(poważnego)
Jeździłem nim od nowości przez niecałe 4 lata i przelatałem ponad 100 tysi.
Co do brania oleju,mam obecnie też ponad 300 konne BMW na dwóch turbinach i tam prawie nic oleju nie dolewam między wymianami.,także są wyjątki od reguły jak widać :d
Jeździłem też Subaru czy Lancerami i tam też tragedii nie było.
Zadowolony zbytnio nie jestem ,że nowy samochód ,nie ma znaczenia czy za 30 czy 300 tysięcy pali takie ilości oleju .
Póki co przejechałem ponad 500 kilometrów i wskaźnik cały czas pokazuje stan maximum.
Czyżby silnik się ułożył ,że nagle przestał brać ?

_________________
Pozdrawiam
Loop
A4 Avant CDN 2.0 TFSi Quattro 2010(kasacja)
BMW F30 Estoril Blue
S-Max


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2011 09:12:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Może usterka została już usunięta :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: