.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.kwi.2024 21:07:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Brak mocy - Logi [A6 C5 2,5TDI V6 98r AFB 150KM]
PostNapisane: 15.kwi.2012 15:32:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2007 18:37:49
Posty: 83
Lokalizacja: Bukówiec Górny
Proszę o analizę logów ponieważ auto coś słabo mi idzie a za 2 tygodnie wyjeżdżam do Anglii.
Audi A5 2,5 TDI V6 AFB 150KM 1998r.

Auto ma nowy przepływomierz kupiony wczoraj. Oryginalny nieregenerowany BOSCH.
Nowy zawór N75
Cała hydraulika robiona na oryginałach niespełna rok temu. 5 dni temu zakładana była nowa uszczelka pod pokrywę zaworów i przy okazji został skontrolowany stan wałków dźwigienek popychaczy pestek itd. Wszystko na swoim miejscu, mechanik był zaskoczony że taki czysty olej jest w środku i że żadnego syfu nie ma.
Tydzień temu wszystkie nowe filtry założone.
Niespełna rok temu wyczyściłem również cały kolektor na górze.
Katalizatora już nie mam bo się skończył w zeszłym roku - w miejsce kata wstawiłem strumienicę
Egr - odetkany
Turbosprężarka pracuje prawidłowo, sztanga chodzi lekko.

Mimo to wszystko auto nie idzie wg mnie tak jak powinno.

Oto logi:

Próba statyczna
Grupy normalne

000
Obrazek

001
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

007
Obrazek

013
Obrazek

014
Obrazek

018
Obrazek

Basic Settings

000
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

011
Obrazek

Próba dynamiczna

000
Obrazek

001
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

008
Obrazek

010
Obrazek

011
Obrazek


Bardzo mocno proszę was o pomoc.

_________________
..::Born to ride::..


Ostatnio edytowano 16.kwi.2012 11:05:14 przez Bartas83, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Brak mocy - Logi [A6 C5 2,5TDI V6 98r AFB 150KM]
PostNapisane: 15.kwi.2012 16:26:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
Popraw sobie obrazki, nie da sie powiekszyc i ciezko tam cos zobaczyc.
Widze, ze korekcje wtryskow sa sporo przekroczone.

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Brak mocy - Logi [A6 C5 2,5TDI V6 98r AFB 150KM]
PostNapisane: 15.kwi.2012 16:48:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2007 18:37:49
Posty: 83
Lokalizacja: Bukówiec Górny
już poprawione

_________________
..::Born to ride::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Brak mocy - Logi [A6 C5 2,5TDI V6 98r AFB 150KM]
PostNapisane: 15.kwi.2012 21:05:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 15:01:42
Posty: 33
Lokalizacja: Będzin
Witam, znawcą nie jestem, jedynie to co podglądałem tutaj i na moim silniku AKN.

To tak co na szybko mogę poopisywać:

1. Próba Dynamiczna Log 011
1.1. Turbina ładuje wzorowo od 2600 obrotów, poniżej jest minimalnie mniej np. 1938 żadana a jest 1693. Dynamika gazów spalinowych w silniku prawidłowa - może moja turbinka też taki wykres kiedyś wygeneruje ;(

2. Próba Dynamiczna 000
2.1. Prędkość obrotowa silnika winno być 120..140 - u ciebie 20% poniżej/ 15% ok/ 65% powyżej. U mnie jest 50% ok/50% powyżej
2.2. Początek wtrysku winno być 109..145 - u ciebie 90%ok/ 10% delikatne odchylenia. U mnie jest 40%ok/ 60% za mała dawka
2.3. Ilość wtryskiwanego paliwa winno być 121..134 - u ciebie 80% ok/ 20% pod koniec pomiaru spada dawka do 113. U mnie jest 90% za mało paliwa
2.4. Ciśnienie w kolektorze winno być 181..221 - u ciebie 99% ok/ na początku pomiaru 152 pokazuje ale to chyba normalne bo start odczytu. U mnie na przemian 20% poniżej/30% ok./ 20% poniżej / 30% ok...
2.5. Ciśnienie atmosferyczne - w tym modelu się nie bada
2.6. Temperatura płynu chłodzącego winno być 80..35 - u ciebie 100%ok
2.7. Temperatura rury ssawnej winno być 85..216 - u ciebie 100%ok
2.8. Temperatura paliwa winno być 120..230 - u ciebie 100% ok
2.9. Powietrze wlotowe winno być >192 - u ciebie 10% delikatnie poniżej oczekiwanej/ 70% ok/ 20% poniżej oczekiwanej. U mnie 40% poniżej/ 10% ok/ 50% poniżej.

3.0 Próba Dynamiczna 003
3.1. poz. 2 (żądana) różni się od poz. 3 (pomierzonej) o ok. 15%. Tu ciekawe, bo masz nowy lmm...

4.0 Próba Dynamiczna 008
4.1. poz. 2 > poz. 4 > poz. 3. Czyli 100% ok.

5.0. poz. 1 powinna wynosi tyle poz. 2 w Próbie Dynamicznej 003. U ciebie różnica jest ok. 15-20%. I znowu ciekawe, bo masz nowy lmm.

Generalnie z moim autem zacznę działać już wkrótce, jestem świadomy wymiany lmm i turbo, jednakże wgłębiam się w Vaga i jak mogę staram się pomóc.
Proszę również o potraktowanie moich opisów jako początkującego użytkownika, chętnie poczytam opinii innych.
Tyle co mogłem pomóc. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Brak mocy - Logi [A6 C5 2,5TDI V6 98r AFB 150KM]
PostNapisane: 15.kwi.2012 21:38:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
masz wysokie korekcje grubo ponad 2 wiec moze wtryski sa zakatowane albo cos tam przez ten rok stalo sie pod pokrywa (wyleciala dzwigienka czy cos takiego)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Brak mocy - Logi [A6 C5 2,5TDI V6 98r AFB 150KM]
PostNapisane: 16.kwi.2012 07:20:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 15:01:42
Posty: 33
Lokalizacja: Będzin
Kolego przemekk74,

Cytuj:
masz wysokie korekcje grubo ponad 2


z jakiego logu i jakiej pozycji to odczytałeś?

Dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Brak mocy - Logi [A6 C5 2,5TDI V6 98r AFB 150KM]
PostNapisane: 16.kwi.2012 08:27:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2007 18:37:49
Posty: 83
Lokalizacja: Bukówiec Górny
dźwigienki, podkładki, popychacze wszystko było sprawdzone kilka dni temu. I wszystko jest w jak najlepszym porządku. hmmm co do wtryskiwaczy no nie wiem. Które wtryski dają złe korekcje? Mam w zapasie 5 wtrysków od innej a6 która miałem na handel i w której padł wtrysk sterujący. Wymieniony był tylko wtrysk sterujący no i 5 wtrysków mi zostało. Czy dużo jest roboty z wymianą wtrysków? dam sobie sam radę?

_________________
..::Born to ride::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Brak mocy - Logi [A6 C5 2,5TDI V6 98r AFB 150KM]
PostNapisane: 16.kwi.2012 09:03:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2007 18:37:49
Posty: 83
Lokalizacja: Bukówiec Górny
kejek napisał(a):
Kolego przemekk74,

Cytuj:
masz wysokie korekcje grubo ponad 2


z jakiego logu i jakiej pozycji to odczytałeś?

Dzięki.


Podejrzewam że chodzi o logi statyczne normalne grupa 13 jest wartość -2,51 do -2,59 cyl 3 vs cyl 2 wartość powinna być w zakresie od -1,5 do +1,5
I grupa 014 jest wartość -2,43 do -2,59 cyl 6 vs cyl 2 i tak samo złe wartości są cyl 4 vs cyl 2 od -2,75 do -2,9 a powinno być od -1,5 do +1,5 chyba o to chodzi

Tak poza tym cyl 5 vs cyl 2 tez już jest poza normą bo -1,57 do - 1,73

nie jestem znawcą ale tak wywnioskowałem z tego co podał przemek

Mam takie wrażenie, że chyba będę musiał wymienić już wtryski ;-/ bo skoro korekcje mają taki odchył, a hydraulika jest na 100% ok to wnioskuję słabą moc od dołu tym, że jak wciskam w pedał to nie ma mocy, bo wtryski pewnie leją paliwo w gary i dopiero po wejściu na odpowiednie obroty zaczyna ciągnąć, bo zużycie paliwa wzrasta.

Czy dobrze kombinuję?

_________________
..::Born to ride::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Brak mocy - Logi [A6 C5 2,5TDI V6 98r AFB 150KM]
PostNapisane: 16.kwi.2012 10:04:29 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Mozesz poprawic logi statyczne (obrazki) - nic w nich nie widac...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Brak mocy - Logi [A6 C5 2,5TDI V6 98r AFB 150KM]
PostNapisane: 16.kwi.2012 10:20:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2007 18:37:49
Posty: 83
Lokalizacja: Bukówiec Górny
widać wszystko, wystarczy kliknąć w lupę

_________________
..::Born to ride::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Brak mocy - Logi [A6 C5 2,5TDI V6 98r AFB 150KM]
PostNapisane: 16.kwi.2012 12:01:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
te korekcje to taka wrozka andrzejkowa wiec od razu bym sie koszta nie pakowal - raczej traktowalbym to jako "byc moze wtryski"
Sama logika pomiaru jest troche "pogrzana"... zwroc uwage, ze wtrysk sterujacy ma nr 1 ale inne "cylindry" nie sa wzgledem niego mierzone ale wzgledem cylindra nr 2 (jakby sie zastanowic... troche dziwne :) )


Co do T to pojawia sie delikatne przeladowanie juz wczesniej (czy 1800) pozniej jakos niedalodowuje i pozniej juz "trzyma"
Sprawdz dobrze podcisnienie - mialem przy nieszczelnosci weza na gruszce wlasnie tak, ze pozno te sie zbierala

W 011D masz w ostaniej kolumience wysterowanie n75.... jego wartosc okresla czy ecu by wysterowac T na zadane ladowanie ma kierowac spaliny tak by T krecily czy wrecz odrotnie... by wieksza czesc spalin szla tak by wirnikiem nie krecic
Krotko: znajdz sobie logi zdrowego nieczipowanego AFB i zanotuj jakie tam jest wysterowanie N75... znastepnie znajdz logi jakiejs padaki co paliwa malo podaje bo vp44 np pada (taka co np dawke w 001S ma w okolicy 3 czy "czasie" wtrysku np 26) i zanotuj wysterowanie n75... porownasz swoje i wiesz czy napor spalina masz duzy i mimo wszystko T slabo sie zbiera (bo juz niemloda T np) czy zwyczajnie tych spalin jest malo (bo uklad wtryskowy paliwa podawac nie chce)
Tak po 003D nie widac by powietrze nie moglo plynac (powyzej 700przeplyw tak z pamieci pisze )wiec nieotwierajace sie zawory czy przytkany wydech raczej z najwyzyszm prio bym nie traktowal



logi masz bogate i z ta lupa to i tak trzeba oczka wysilac - idze przeczytac wartosci ale ciezko (ktos wyzej zglasz z tym problem)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Brak mocy - Logi [A6 C5 2,5TDI V6 98r AFB 150KM]
PostNapisane: 16.kwi.2012 14:30:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2007 18:37:49
Posty: 83
Lokalizacja: Bukówiec Górny
podjechałem do mechanika, podniósł maskę i stwierdził że coś jest nie tak, silnik dziwnie pracuje i drży. Zdjął osłonę silnika i na włączonym silniku lekko po kolei odkręcał przewody od wtrysków. Za każdym razem silnik zaczynał bardziej drżeć i zmieniać lekko dźwięk. Tylko w przypadku jednego - środkowego po stronie pasażera nie było widać żadnej różnicy. Stwierdził że prawdopodobnie coś z hydrauliką się dzieje może jakaś dźwigienka spadła albo sam wtrysk się skończył. W środę rano na 10.00 rano mam mu podstawić auto to rozbierze silnik i sprawdzi dokładnie co się stało.
Hmmm parę dni temu inny mechanior robił mi auto i zdejmował pokrywy zaworów i mówił że wszystko jest ok.

Zobaczymy w środę co i jak.

_________________
..::Born to ride::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Brak mocy - Logi [A6 C5 2,5TDI V6 98r AFB 150KM]
PostNapisane: 16.kwi.2012 16:23:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
Co na celu mial mechanik odkrecaja wtryski na wlaczonym silniku?
Mysle, ze on nie ma pojecia co robi, a za wszytko zaplacisz Ty.

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Brak mocy - Logi [A6 C5 2,5TDI V6 98r AFB 150KM]
PostNapisane: 16.kwi.2012 19:50:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 15:01:42
Posty: 33
Lokalizacja: Będzin
A gdyby np. 1-2 wtryski pracowały poprawnie, tzn.: w zakresie -1,5...+1,5
to można je zostawić, a pozostałe regenerować/kupić nowe?
Pytam bo u kolegi cyl. 5 vs cyl. 2 to ok. 1,65
Czy taka "oszczędność" nie ma sensu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Brak mocy - Logi [A6 C5 2,5TDI V6 98r AFB 150KM]
PostNapisane: 16.kwi.2012 21:45:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2007 18:37:49
Posty: 83
Lokalizacja: Bukówiec Górny
zegar napisał(a):
Co na celu mial mechanik odkrecaja wtryski na wlaczonym silniku?
Mysle, ze on nie ma pojecia co robi, a za wszytko zaplacisz Ty.


Akurat co do niego to raczej mu pozwolę pogrzebać w silniku bo 2 razy już mi uzdrowił auto gdy miałem problemy z przepływką i turbosprężarką, wtedy auto latało a nie jeździło.
Gdy popuścił pierwszy wtrysk tak że ropa pryskał zauważyliśmy że silnik zaczął się bardziej trząść i zmienił nieznacznie dźwięk (wyłączył pierwszy gar) potem skręcił
Następnie popuścił drugi wtrysk - zero reakcji - dalej lekko drżał
gdy powtórzył to z 3,4,5 i 6 wtryskiem sytuacja wyglądała tak samo jak z pierwszym wtryskiem.
Czyli prawdopodobnie będzie to wada mechaniczna typu wypadła dźwigienka lub wtrysk 2 siadł, a 2 wtrysk nie wiem czemu jest powiązany w logach vagcom z wszystkimi
3 cyl vs 2 cyl
6 cyl vs 2 cyl
4 cyl vs 2 cyl
5 cyl vs 2 cyl

Dlatego prawdopodobnie wszystkie wtryski mają tak złe korekcje (tak ja to sobie tłumaczę), bo właśnie po odkręceniu 2 wtrysku nie było żadnych reakcji (tzn silnik się trząsł ale po odkręceniu wtrysku nie pogarszało się a powinno gdyby to był inny wtrysk)

Wiem że trochę to zagmatwałem ;) ale cóż. Nie ma co więcej gdybać i strzelać tylko poczekać do środy jak rozbierze silnik i sprawdzi co jest grane.

_________________
..::Born to ride::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Brak mocy - Logi [A6 C5 2,5TDI V6 98r AFB 150KM]
PostNapisane: 17.kwi.2012 15:20:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
poniewaz jak pisalem korekcje liczone sa w sposob pokrecony wzgledem cylindra nr2 to teoretycznie mozna je zbic sprytna podmiana wtryskow (zakladajac ze to one sa przyczyna korekcji!)
Majac korekcje wzgledem cylindra 2giego (13 & 14 log) rozpisz sobie jak sie maja roznice wgledem innych cylindrow
Przyklad
3 vs 2 = 1.5
4 vs 2 = 1.0
to logicznie 4 vs 3 = -0,5

nastepnie wybierz na podmianke z drugim taki wtrysk ktory ma majmniejsze korekcje wzgledem pozostalych co do wartosci bezwz. + sa rowno rozlozone
Generalnie palcem bym nie ruszal ale jezeli dojdzie do zrzutu pokryw i nic nie zostanie znalezione (wszystkie elementy hydrauliki beda na swoim miejscu) to co szkodzi

Ustalilbym punkt serwisu pomp wtryskowych gdzie mozna sprawdzic wtryski "na maszynie" - jezeli to nie jest cos drogiego to moze od tego warto zaczac (ocena mechanika "na oko" nie musi byc tak w 100% miarodajna)...

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Brak mocy - Logi [A6 C5 2,5TDI V6 98r AFB 150KM]
PostNapisane: 17.kwi.2012 16:05:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2007 18:37:49
Posty: 83
Lokalizacja: Bukówiec Górny
przemekk74 napisał(a):
poniewaz jak pisalem korekcje liczone sa w sposob pokrecony wzgledem cylindra nr2 to teoretycznie mozna je zbic sprytna podmiana wtryskow (zakladajac ze to one sa przyczyna korekcji!)
Majac korekcje wzgledem cylindra 2giego (13 & 14 log) rozpisz sobie jak sie maja roznice wgledem innych cylindrow
Przyklad
3 vs 2 = 1.5
4 vs 2 = 1.0
to logicznie 4 vs 3 = -0,5

nastepnie wybierz na podmianke z drugim taki wtrysk ktory ma majmniejsze korekcje wzgledem pozostalych co do wartosci bezwz. + sa rowno rozlozone
Generalnie palcem bym nie ruszal ale jezeli dojdzie do zrzutu pokryw i nic nie zostanie znalezione (wszystkie elementy hydrauliki beda na swoim miejscu) to co szkodzi

Ustalilbym punkt serwisu pomp wtryskowych gdzie mozna sprawdzic wtryski "na maszynie" - jezeli to nie jest cos drogiego to moze od tego warto zaczac (ocena mechanika "na oko" nie musi byc tak w 100% miarodajna)...


Dzięki przemekk74

Tak właśnie będziemy działać jutro. Sprawdzimy najpierw co jest pod pokrywami. Jeśli będzie ok to będziemy się bawić w podmiankę wtrysków (mam w zapasie 5 sztuk z a6 która miałem na handel a w której wtrysk sterujący był padnięty - kupiłem wtedy komplet i 5 sztuk zostało)

W każdym razie ustaliliśmy wczoraj że faktycznie z środkowym cylindrem po stronie pasażera dzieje się coś niedobrego bo różnica w pracy była widoczna "gołym okiem". ;-D

_________________
..::Born to ride::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Brak mocy - Logi [A6 C5 2,5TDI V6 98r AFB 150KM]
PostNapisane: 17.kwi.2012 17:03:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
jezeli na 100% "oczami" widac, ze ten srodkoway pracuje zle i nie bedzie sladow mechanicznych tego niedomagania to moze bez specjalnego myslenia warto ten jeden podmienic i zobaczyc (moze sie "naprawi")

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Brak mocy - Logi [A6 C5 2,5TDI V6 98r AFB 150KM]
PostNapisane: 19.kwi.2012 17:10:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2007 18:37:49
Posty: 83
Lokalizacja: Bukówiec Górny
A więc panowie tak....

Odebrałem dzisiaj auto od mechanika. Co się okazało?
Wtryskiwacz numer 2 był zatkany ;-/ stan wałków, pestek, dźwigienek i popychaczy, czystość w środku itd. była perfekcyjna ;-) co mnie niezmiernie cieszy. Dodatkowo mechanik był w Poznaniu i przy okazji sprawdził w Boschu na stole probierczym (koszt 150zł) stan wtryskiwaczy. większość miała sprawność na poziomie 70%, czyli jeszcze ok. Wymienił mi tylko wtrysk nr. 2 i auto teraz normalnie "Lata" ;-) aż chce się dusić w pedał ;-)
Ze względu na to że razem zaczynamy handel autkami z Belgii ;-) to naprawa wyniosła mnie tylko 150zł czyli tyle ile zapłacił za sprawdzenie na stole probierczym wszystkich wtrysków.
Kamień spadł mi z serca - teraz mogę pruć do UK.

Dzięki wszystkim za pomoc okazana mi na forum szczególnie tobie przemekk74

_________________
..::Born to ride::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Brak mocy - Logi [A6 C5 2,5TDI V6 98r AFB 150KM]
PostNapisane: 20.kwi.2012 13:12:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
ciesze sie ze sie powiodlo i powodzenia na obczyznie
jakbys kiedys w wolnej chwili zrobil 001S, 013S, 014S to byloby super (nie baw sie we wklejanie logow tylko nawet jako tekst z 4 wierszykami z loga) - ciekawy jest jak zmienila sie dawka i roznice pomiedzy cylindrami w momencie wymiany 'porownawczego' wtrysku (popsuty->dobry)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: