.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.kwi.2024 14:22:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: audi 100 c3 2,0E problem z odpalaniem na rogrzanym silniku
PostNapisane: 22.kwi.2012 10:57:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.kwi.2012 22:15:41
Posty: 80
Lokalizacja: Konin
Auto: Audi 100 C3 '89 , audi Q7
Witam

Mam nastepujacy problem z moim cygarem. najpierw walczylem z utrata mocy okazalo sie ze mialem przestawiony zapłon ( byl na 0stopni , przestawilem na 9 stopni i jest super). Problemem jest odpalenie auta na rozgrzanym silniku , bez gazu do deski nie odpali. Auto jezdzi tylko na benzynie ale kiedys mialo LPG. Nie wiem od czego zaczac i co sprawdzic prosze o pomoc. Ogolnie silnik pracuje poezja. pozdrawiam :)

_________________
Obrazek
Mój cygariusz czyli audi 100 c3 2.0 E '89
Pozdrawiam Albertos :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: audi 100 c3 2,0E problem z odpalaniem na rogrzanym silni
PostNapisane: 22.kwi.2012 21:43:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.maja.2011 13:26:39
Posty: 43
Lokalizacja: Lublin
Zacząłbym od wymiany czujnika 2 pinowego (bodajże od temp?) ;) Miałem podobny problem z tym , że mój nie odpalał od tego niezależnie od tego, czy zimny, czy ciepły, wymieniłem czujnik i jak ręką odjął :sylwester:

_________________
100 C3 2.0 RT 1990 - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: audi 100 c3 2,0E problem z odpalaniem na rogrzanym silni
PostNapisane: 22.kwi.2012 22:14:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.lis.2011 18:08:28
Posty: 192
Lokalizacja: Siedlce
Auto: C4/B5
Jak kolega wyżej, zdejmij wtyczkę z czujnika i spróbuj wtedy odpalić, będziesz wiedział czy to jego wina.

_________________
Audi 100 C4 2.3E 136km AAR sedan 2011-?
Audi A4 B5 2.6 V6 150km ABC sedan 2012-?

Mężczyzna nie powinien skarżyć się na dwie rzeczy - Na kobietę i samochód, bo sam je wybrał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: audi 100 c3 2,0E problem z odpalaniem na rogrzanym silni
PostNapisane: 23.kwi.2012 14:42:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.kwi.2012 22:15:41
Posty: 80
Lokalizacja: Konin
Auto: Audi 100 C3 '89 , audi Q7
bardzo dziekuje za podpowiedzi ale jeszcze mi napiszcie gdzie ten czujnik sie znajduje i rozumiem ze jest to czujnik od płynu nie od odleju. Pozdrawiam

_________________
Obrazek
Mój cygariusz czyli audi 100 c3 2.0 E '89
Pozdrawiam Albertos :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: audi 100 c3 2,0E problem z odpalaniem na rogrzanym silni
PostNapisane: 23.kwi.2012 15:56:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.maja.2011 13:26:39
Posty: 43
Lokalizacja: Lublin
Tutaj masz zdjęcie :D [IMG=http://img819.imageshack.us/img819/5512/czujniktempg.jpg][/IMG]

_________________
100 C3 2.0 RT 1990 - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: audi 100 c3 2,0E problem z odpalaniem na rogrzanym silni
PostNapisane: 24.kwi.2012 20:22:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.kwi.2012 22:15:41
Posty: 80
Lokalizacja: Konin
Auto: Audi 100 C3 '89 , audi Q7
witam

dzieki za rady i fotke zdjalem wtyczke z tego czujnika na zdjeciu i silnik zaczal kulec po zalozeniu pracuje bez uwag, wiec to chyba nie wina tego czujnika. Wyczytalem ze c3 na goracym silniku trzeba odpalac z gazem do deski czy tak odpalacie tez swoje cygara? bo moje po dodaniu gazu do deski odpala gorace ale sadzilem ze to bład i szukam przyczyny. pozdrawiam

_________________
Obrazek
Mój cygariusz czyli audi 100 c3 2.0 E '89
Pozdrawiam Albertos :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: audi 100 c3 2,0E problem z odpalaniem na rogrzanym silni
PostNapisane: 25.kwi.2012 17:00:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.maja.2011 13:26:39
Posty: 43
Lokalizacja: Lublin
u mnie nie ma takiego zjawiska, normalnie przekręcam kluczyk i zapala bez problemu.. rozumiem, że kable, świece, kopułka i palec wymienione?

Pozdrawiam

_________________
100 C3 2.0 RT 1990 - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: audi 100 c3 2,0E problem z odpalaniem na rogrzanym silni
PostNapisane: 25.kwi.2012 19:32:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2011 14:45:37
Posty: 83
Lokalizacja: Bieszczady
W Audi 100 c3 mojego ojca żeby odpalić trzeba trochę wcisnąć gaz (ok.20% wcisku pedała do dechy ;) ) Bez gazu kilka razy odpali ale pózniej nie chce wiec gaz musi być. Z kolei jeśli wciśniesz gaz do samego końca to tak samo jak bez gazu... Kilka razy i znów trzeba wrócić do pozycji wyjściowej. ;).Nie zależnie od temp. Silnik to 1.9 benzyna 100KM (gaźnik).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: audi 100 c3 2,0E problem z odpalaniem na rogrzanym silni
PostNapisane: 25.kwi.2012 20:13:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.kwi.2012 22:15:41
Posty: 80
Lokalizacja: Konin
Auto: Audi 100 C3 '89 , audi Q7
oczywiscie kable nowe swiece nowe itp, a to o gazie do deski wyczytalem w "sam naprawiam audi 100"( bardzo madra ksiazka polecam) ale jak twoj goracy odpala bez gazu to z moim cos jest nie tak szukam dalej w takim razie . Pozdrawiam wszystkich

_________________
Obrazek
Mój cygariusz czyli audi 100 c3 2.0 E '89
Pozdrawiam Albertos :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: audi 100 c3 2,0E problem z odpalaniem na rogrzanym silni
PostNapisane: 27.kwi.2012 20:16:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2011 14:45:37
Posty: 83
Lokalizacja: Bieszczady
Ostatnio sprawdziłem specjalnie jak to jest z tym uruchamianiem. I tak: Jeśli silnik jest zimny to nie ma problemu żeby go odpalić (np.rano gdy wyjeżdżam z garażu gaszę po czym po chwili uruchamiam). Jeśli jest gorący to trzeba go "hepać" trochę żeby odpalił. Pytałem też ojca (w końcu jeździ nim 22 lata ;) )i mówi że było tak zawsze że po rozgrzaniu ciężko palił niż jak był zimny. Co do wciskania pedału gazu to tak jak pisałem powyżej. Podobno te silniki tak mają. Pzdr. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: audi 100 c3 2,0E problem z odpalaniem na rogrzanym silni
PostNapisane: 27.kwi.2012 22:54:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
moze byc niewielka nieszczelnosc w dolocie. na cieplym moze niepoderwac tarczy przeplywki przez to.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: audi 100 c3 2,0E problem z odpalaniem na rogrzanym silni
PostNapisane: 03.maja.2012 10:03:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.kwi.2012 22:15:41
Posty: 80
Lokalizacja: Konin
Auto: Audi 100 C3 '89 , audi Q7
Po regulacji zaplonu smiga jak zloto, a do tego odpalania musze sie przyzwyczaic i tyle, teraz sie biore za skrzynie biegow bo mnie denerwuje to bzyczenie szukam uzywanej i bede mial fure nad furami pozdrawiam

_________________
Obrazek
Mój cygariusz czyli audi 100 c3 2.0 E '89
Pozdrawiam Albertos :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: audi 100 c3 2,0E problem z odpalaniem na rogrzanym silni
PostNapisane: 03.maja.2012 10:17:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 21:32:33
Posty: 491
Lokalizacja: okolice lublina
a jaka byla roznica przed regulacja zaplonu??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: audi 100 c3 2,0E problem z odpalaniem na rogrzanym silni
PostNapisane: 03.maja.2012 10:38:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.sie.2009 22:15:19
Posty: 86
Lokalizacja: Świdnica
Jezeli chodzi o nieszczelnosc dolotu to ma to duze znaczenie,chociaz moze nie przy odpalaniu ale co do jazdy to napewno.Moge cos na ten temat powiedziec bo przez dosyc dlugi czas jezdzilem na LPG na nieszczelnym dolocie.Efekt taki ze samochod jest duzo slabszy,nie reaguje zwawo na nacisniecie pedalu gazu,obroty na jalowym biegu sa wysokie,duzo wiecej pali.Ostatnio mialem troche czasu i poswiecilem go aby usunac te nieszczelnosci,zalozylem nowe elementu gumowe.I juz po samym odpalaniu auta i nacisnieciu na pedal gazu czuc bylo ze mocy przybylo.Samochod duzo silniejszy,obroty na jalowym jak sie nalezy,no i przyspieszenie o wiele sie poprawilo.Szczelny dolot to podstawa.

_________________
Zabić muche przednią szybą moze każdy. Sztuka zrobić to szybą BOCZNĄ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: audi 100 c3 2,0E problem z odpalaniem na rogrzanym silni
PostNapisane: 03.maja.2012 11:15:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.kwi.2012 22:15:41
Posty: 80
Lokalizacja: Konin
Auto: Audi 100 C3 '89 , audi Q7
Przed regulacja zaplonu byl zmulony jakby ciagnal lawete z 3t ladunku kat zaplonu byl na 0 stopni, mechanik przesunal mi na 16( wg ksiazki od 16-20) i auto ozylo. Odpalanie na zimno bezproblemu, na goraco z gazem dwa obroty i pali.A co do powietrza to moja andzia ma przepustnice przed filtrem powietrza ktora ciagnie cieple powietrze z kolektora i tam jest termostat, mialy to wersje na szwecje poprawialo to rozruch w zimie, i tam mam peknieta sprezyne ktora steuje przepustnica, mechanik doradzil zeby to wyrzucic a dolot z kolektora zaslepic, takze jeszcze wykonam taki zabieg moze cos pomoze i poprawi

_________________
Obrazek
Mój cygariusz czyli audi 100 c3 2.0 E '89
Pozdrawiam Albertos :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: