.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.maja.2024 03:16:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN TIP] Proszę o ocenę logów.
PostNapisane: 13.lip.2012 20:31:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2012 12:06:58
Posty: 167
Auto: A6 C5 2.5 TDI AKN
Witam ponownie.

Dzisiaj specjalnie przejechalem sie do sklepu. potem postalem pod blokiem 5 min i oto wyniki ( bez klimy radia itp) :
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_91480.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_91481.html
Grupy: 000bs - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_91482.html



AKTUALIZACJA 17.07.2012
Diagnoza mechanika :

Rozrzad ustawony OK.
Walek w lewej glowicy do wymiany, nie wiadomo jak hydraulika, pewnie tez do wymiany ;/.
Wtryskiwacze oddane do sprawdzenia 11 sztuk :P.

Samochod ma byc na jutro zrobiony, takze zloguje i zobaczymy czy cos to dalo...

_________________
2.5 TDI AKN + TIP + FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN TIP] Proszę o ocenę logów.
PostNapisane: 17.lip.2012 14:00:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
zapomniales napisac czy ten mechanik ocenil "walek do wymiany" na podstawie tajemnej wiedzy i telepatii czy go fizycznie ogladal? jezeli to pierwsze to traktuj to jako "byc moze".....
Jezeli Ty go fizycznie nie ogladales ale on sam musisz wziac pod uwage, ze dla jednego "sladzik podtarcia" to kolejne 100tys a dla drugiego koniecznosc wymiany (i skasowania za nia) - pisze bo nie wiem czy jestes wlascicielem auta w ktorym nalezy wymienic walek czy jestes dojna krowa dla mechanika.
jezeli dojdzie do rozbierania rozrzadu w celu wymiany jednego czy wiecej walkow radze wymienic cala hydraulike (jezeli chcesz oszczedzac to wszystkoe hydrop a pestki i dzwigienki tylko te poobijane z tym, ze kupno kompletu hydrauliki bedzie w cenie pewnie polowy hydrauliki doberanej na sztuki - hydro kompletne bez walkow to okolo tysiak.... komplet 4 walkow i kompletne hydro to "dwa z hakiem" (mowie o nowych czesciach)... wiec moze sie okazac, ze kompletna hydro + 1 walek to cena "z 700 zyla" mniej niz komplet (spisz spokojnie, odsprzedaz auta z czystym sumieniem i rachunek okazany kupujacemu w przyszlosci maja swoja wartosc)
Pozdrawiam,
Przemek
EDIT
jezeli byly wyciagane wtryski (az 11 - masz wyjatkowe V6 a raczej V11) to musial mechanik widziec walki (chyba ze robil to po ciemku :peace: )

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN TIP] Proszę o ocenę logów.
PostNapisane: 17.lip.2012 14:29:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2012 12:06:58
Posty: 167
Auto: A6 C5 2.5 TDI AKN
za rada Piotrusia polecilem mechanikowi dokladne obejrzenie walkow i okazalo sie, ze lewy ma wytarte krzywki...Polecilem wymiane, lecz przy odbiorze poprosze o pokazanie tego nieszczesnego walka...Wiem, ze radzono mi aby byc przy ogledzinach ale niestety nie dam rady...
w pracy musze siedziec do pozna ;/. Jezeli mnie "wykiwal" to coz...straci klienta, takze jego strata.
Walki w prawej glowicy w bdb stanie.
Spokojnie kolego, v11 nie mam :). po prostu kiedys kupilem wtryskiwacze uzywane z passata AKN i skorzystalem z jednego...od tego momentu walalo mi sie po mieszkaniu 5 dodatkowych to polecilem sprawdzenie...
Pan od regeneracji "wybierze" najlepsze do regeneracji pomijajac wtryskiwacz 3 aka. sterujacy gdyz tylko 1 posiadam.

_________________
2.5 TDI AKN + TIP + FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN TIP] Proszę o ocenę logów.
PostNapisane: 17.lip.2012 14:33:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
jezeli jeden byl wytarty a pozostale nie (nie bylo rownomiernosci w zuzyciu) to moze wytarcie to skutek a nie przyczyna

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN TIP] Proszę o ocenę logów.
PostNapisane: 17.lip.2012 14:38:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2012 12:06:58
Posty: 167
Auto: A6 C5 2.5 TDI AKN
Rozumiem, ze najlepiej byloby wymienic wszystkie walki+hydraulike ale ten samochod nie jest tego niestety wart...
Wlasciciel i tak tego nie doceni bo zobaczy ok 300 tys na blacie i sie zacznie...
Kolego jak sam wiesz, ludzie omijaja szerokim lukiem 2.5 tdi, nawet jak jednostka napedowa jest BAU ( ktory jest juz poprawionym 2.5 tdi ).

Niestety mimo wrzuconych kilku tys, nadal jest z nim problem...i jezeli tak dalej bedzie ( czyt. za 3 tys km znowu bede musial wrzucic 2k zl )... zamienie na golfa 3 tdi.

jak narazie place za ten samochod jak za taxi...zrobilem moze z 7 tys km i ok 8 tys wrzucone nie liczac paliwa...

Odnosnie wytarcia sie tylko jednego walka to dopytam mechanika...
Czy na walkach jest gdzies wypisany rok produkcji ? albo cos po czym mozna stwierdzic kiedy byly zalozone ?

_________________
2.5 TDI AKN + TIP + FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN TIP] Proszę o ocenę logów.
PostNapisane: 17.lip.2012 15:08:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
nie chodzi czy wart czy nie.... tylko ze zwyczajnie czesci w komplecie sa tansze niz na sztuki....i nic wiecej nie chcialem przez to powiedziec
Z racji tego ze ten mechanik bierze kase za swoje uslugi i jego praca jest niemalym procentem kosztow koncowych trzeba myslec tk by rozbierac raz i skreslac temat

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN TIP] Proszę o ocenę logów.
PostNapisane: 17.lip.2012 15:21:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2012 12:06:58
Posty: 167
Auto: A6 C5 2.5 TDI AKN
Teraz sie kolego zastanawiam jak mi napisales o tym walku...czy to byla wada materialowa...czy mechanik przy 1 wymianie zobaczyl, ze ten walek jest w bdb stanie i go zostawil...moze byc jakas inna opcja ?
Odme ostatnio sprawdzalem i jest ok. warto wymieniac profilaktycznie ?

_________________
2.5 TDI AKN + TIP + FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN TIP] Proszę o ocenę logów.
PostNapisane: 17.lip.2012 17:18:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
poszukaj na forum ale zdaje sie ze w aknie odma nie ma tendencji zapychania sie (w przeciwienstwie do AFB)... poszukaj, sprawdz i jak sie zapycha tez, nie byla wymieniana "od lat" a Ty nie masz zamiaru zmianiac auta za 3 miesiace to zgodnie z zasada "grzebac raz, wyplakac sie nad kosztami raz a cieszyc sie caly czas" ... wymienic
Przemek
P.S.
wycierajace sie walki to wada konstrukcyjna:) - tylko by bylo dziwne ze 3 walki takie niby super a ten 4ty niby taki watarty (czy aby nie ma z jakiegos powodu gorszego smarowania? - ale to czarnowidztwo)

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN TIP] Proszę o ocenę logów.
PostNapisane: 17.lip.2012 17:24:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2012 12:06:58
Posty: 167
Auto: A6 C5 2.5 TDI AKN
DIAGNOZA 17.07.2012
Wszystko jasne...

Okazalo sie, ze Ojciec zostal oszukany przy wymianie walkow przez mechanika ktory serwisuje naszej rodziny auta od 15 lat...walki zostaly wymienione TYLKO w glowicy lewej...w prawej nadal siedza ORI Audi....To wlasnie walek w lewej glowicy ( no-name ) wysral sie po 50 tys km...
Kwota za rozrzad +walki 3 lata temu = 7 tys zl. Kwota delikatnie nizsza za robocizne bo "po znajomosci"

5 wtryskiwaczy ktore siedzialy w silniku ( wymieniany byl 3 sterujacy ) wszystkie leja...Wtryskiwacze ktore kupilem ( uzywki ) sa w bdb stanie ( wydruk potwierdzajacy )....

Takze koledzy...nie ufajcie nikomu...


p.s. Kolego sprawdzalem odme ( silnik mial ok 60 stopni ) i odkrecalem korek...nawet nie drgnal jak go odkrecilem...ale wymienie jak bede kolektory ssace czyscil "przy okazji" :)

_________________
2.5 TDI AKN + TIP + FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN TIP] Proszę o ocenę logów.
PostNapisane: 17.lip.2012 18:24:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
jako nieufajacy nikomu a nawet nieufajacy nieufajacym zwracam uwage, ze mechanicy i budowlancy maja jedna wspolna ceche... innych budowlancow/mechanikow co grzebali wczesniej obsmarowuja by chyba podniesc swoja ocene w oczach klientow (tacy ratujacy nas bo inni to kanciarze i matoly)... wiec ufaj temu co widzisz a nie temu co slyszysz :diabel:

po skonczonej walce zloguj prosze to auto - zloguj tez przy podobnej temp 004BS - zobaczymy czy jest roznica przy EGR off no i korekcje jak sie zachowaja

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN TIP] Proszę o ocenę logów.
PostNapisane: 17.lip.2012 18:41:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2012 12:06:58
Posty: 167
Auto: A6 C5 2.5 TDI AKN
madre slowa kolego, ale wiadomo nie mozna szufladkowac ludzi :P.

Powiem Ci, ze z tego warsztatu juz troszke korzystam i narazie zlego slowa powiedziec nie moge...

jutro jak odbiore samochod to zloguje auto ( 004,004bs,003 no i 013/014 ).

_________________
2.5 TDI AKN + TIP + FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN TIP] Proszę o ocenę logów.
PostNapisane: 17.lip.2012 21:31:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
michok napisał(a):
jutro jak odbiore samochod to zloguje auto ( 004,004bs,003 no i 013/014 ).

i 001 - to dawka paliwa a im ona wieksza tym i korekcje wieksze to nie sa wyrazone dawka a nie proventoem dawki (ciekawe czy dawka sie zmieni)
logowanie 001, 004, 013 i 014 bez obciazenia klima i na nagrzanym
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN TIP] Proszę o ocenę logów.
PostNapisane: 18.lip.2012 07:23:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2012 12:06:58
Posty: 167
Auto: A6 C5 2.5 TDI AKN
przemekk74 napisał(a):
obciazenia klima i na nagrzanym


wiadomo :). dzisiaj wieczorem zamieszcze logi.

Pozdrawiam

AKTUALIZACJA 18.07.2012
odebralem samochod...chodzi ciszej, plynniej...

2 krzywki sa prawie calkowicie wytarte ( zamieszcze zdjecia )....po przebiegu 50 tys...
zaraz ide logowac samochod...

[ Dodano: 2012-07-18, 18:09 ]
zmieszczam logi :

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_91842.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_91843.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_91844.html
Grupy: 004,004bs - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_91845.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_91846.html

EGR zapchany + kat do poprawy o ok 1.8 stopnia+czyszczenie przeplywki

_________________
2.5 TDI AKN + TIP + FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 18.lip.2012 22:11:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Hi,
dawka wzrosla ale to wiesz sam i jest to dziwne
patrze na egr off - teraz masz okolo 388 -392 a miales na niewpelni napelniajacych sie cylindrach (wytarte krzywki) w zasadzie tyle samo (na zdrowy rozsadek.... lepiej otwierajace sie zarowy, wiecej zaciaga powietrza... a tu teoria padla)

Wtryski wymieniales niby na lepsze ale tego ni ch... nie widac w logach
Kat wtrysku na late masz okolo 1.4ATDC - jest to jak najbardziej poprawna wartosc wiec ciezko mechanikowi tutaj cos zarzucic

Jezeli bys mi powiedzial "logowalem 001 na wlaczonej klimie albo na D albo akurat testowalem moj wzmacniacz 1000W albo przy 70 stopniach na silniku" to by tlumaczylo wyzsza dawke... ale tak to nie mam pojecia
Szkoda wielka ze nie masz loga przed robieniem ze skrzyni z momentem obrotowym (szacunek skrzyni - zawyzony ale chodzi o porownanie a nie jaranie sie moca)
Teraz zrobilbys ponownie loga i widac by bylo "czarno na bialym" czy z punktu widzenia skrzyni silnik jest mocniejszy czy nie... teraz mozesz zlogowac 011 003 (no i dla porzadku 004 i 008) dynamicznie by sprawdzic czy "w akcji" idzie dobrze (to log o ile pamietam 009 ale nie w enginie ale w skrzyni)

Mechanik zna sie na logach? ma do tego jakas teorie dlaczego ta dawka skoczyla?
Nie grzebal Ci w adaptacjach? (mozna "podkalibrowac" widziana dawke)
Zmieniales wtryski... sprawdzales po kodzie czesci ze to wtryski do Twojego silnika (co edycja v6 to byly inne wtryski)
Te wtryski byly na sprawdzeniu na maszynie czy tylko na rachunku jest taka pozycja? (to nawet nie zarzut do Twojego mechanika bo on to przeciez gdzies komus dawal...)
Na plus: w 001 wczesniej jakos delikatnie podfalowywala Ci predkosc obrotowa teraz wyglada rowno 742
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 18.lip.2012 22:21:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2012 12:06:58
Posty: 167
Auto: A6 C5 2.5 TDI AKN
dziekuje kolego za odpowiedz.



Jezeli chodzi o MAF...moze po prostu dolot mam lekko zapchany ? od 274 tys nikt tam nie zagladal...
Wtryski sa z innego samochodu lecz takiego samego silnika. Oznaczenia identyczne ( sprawdzane kilka razy ). Jutro jade po wydruki z kalibracji wtryskiwaczy,

Niestety kabel mam dopiero od miesiaca...

Odnosnie grzebania w pompie to zapytam sie go jutro o ta zwiekszona dawke... Niestety mechanik jeszcze nie wie, ze dawka skoczyla z 8 na 10 ( jutro mu powiem ).
JUtro ogarne przeplywke bo nawet blad wyskoczyl...

p.s. Dzisiaj jeszcze zrobilem 011 dynamiczny, jutro zrobie 004,008,003 + 009 w skrzyni :
http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_91886.html

turbo jakby odzylo...ale chyba troszke przesadza z tym doladowaniem od 3300 - 4000. widac, ze wartosci zaworka n75 spadaja dosc mocno...
czy dobrze rozumiem ?

dawka paliwa ok -> obroty rosna -> turbo nie ma powietrza bo dolot jest zatkany i posilkuje sie spalinami z egr ( a na domiar zlego egr przytkany ) ?


Kolego czy widzisz jakies przeciwnosci w pokonaniu dlugiej trasy ? niestety musze w sobote jechac ok 1000 km.... pompie nic nie grozi ? martwie sie o Injected quantity...

_________________
2.5 TDI AKN + TIP + FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 19.lip.2012 07:49:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
ogladnij auto czy nie stuka i rowno chodzi, czy poziom plynu chlodzacego w normie, czy olej jest itp - w logach nie widac nic takiego co mialoby nie pozwalac jechac...
Turbo przeladowuje troche ale przeciez z pelnym butem na ta trase nie jedziesz (moze sie przepali)
po tym tysiacu ciekawe co stanie sie z dawka (korekcje masz duze bo i dawka duza - patrz na to procentowo).
Tip z natury rzeczy potrzebuje wieceh wachy dla wolnych obrotow (pamietaj o tym jak porownywac bedziesz z innymi autami 2.5 w manualu)
Przy bucie EGR sie zamyka (zwroc na wysterowanie elektrozaworka/ostania kolumna/ w 003 na wolnych obrotach, na BS i na dynamicznym - zauwazaysz zasade)
Adaptacje mozesz sprawdzic samemu - byl pare razy temat.... problem to znalezc kod loginu do Twojego silnika - empirycznie sprawdza sie wymienione na sieci)
Nie sadze ze dolot masz zatkany.... pewnie jest zabrudzony przez EGR ale to 90% diesli tak ma (musialby byc jakis ekstremalny przypadek)
Pamietaj, ze co przeplywka t uzywanym aucie to inne odczyty wiec to ze u Ciebie jest 390 a w innym 402 nie znaczy, ze fizycznie tak sie rozni ilosc powietrza
Jezeli wybierasz sie na dluga trase to z logowaniami dynamicznymi bym sie wstrzymal (po co kusic) - zwyczajnie go nie katuj, pojedz, wroc a wczesniej sie umow z mechanikiem, ze przyjedziesz na analize po wyprawie "jak sie uloza nowe czesci"... a w trasie nie testowalbym go na vamxa:)... trase moze z dodatkiem mixolu a po powrocie logowanie na jakiejs ropie z markowej stacji (moze sie "ulozy")
Inaczej: aby mechanika obwiniac trzeba by mu cos zarzucic a przeciez wtryski, pompa, stan cylindrow, zaworow sa Twoje (nie zrzucal pewnie glowic bo i po co w ciemno).... na anormalnosc moze miec wiele rzeczy wplyw a czas i kasa na sprawdzanie punkt po punkcie chyba nie jest warta (jezeli auto jezdzi i pali dobrze - a to zweryfikujesz na trasie)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 19.lip.2012 08:22:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2012 12:06:58
Posty: 167
Auto: A6 C5 2.5 TDI AKN
Dziekuje kolego za rzeczowa odpowiedz.

Jezeli chodzi o adaptacje ( dzisiaj wieczorem sprawdze jakie mam wartosci ) :
viewtopic.php?f=1&t=58354

Tylko czy warto sie w to teraz bawic, skoro jak to okresiles samochod jezdzi. z Vmaxem nie jezdze, 120-130...podczas wyprzedzania max 150 :).

Jezeli chodzi o dawke... to czy ECU bedzie zwiekszalo dawke gdy tip jest nadal zimny ? bo akurat silnik mial 90, ale skrzynia byla wciaz zimna.
z Logowaniem sie wstrzymam, ale dzisiaj przeplywke jeszcze wyczyszcze.

Zamierzam po powrocie sprawdzic kompresje jak Piotr mi radzil na forum A6klub. Kolego, wiesz moze jaki jest koszt takiej imprezy ?

Mixolu zaleje dzisiaj ( mam akurat lekko ponizej 1/2 baku paliwa )... a potem shella v-power diesel.


Powiem Ci, ze przed tym nieszczesnym walkiem...cos po czasie mi "stukalo" na cieplym silniku wlasnie z lewej glowicy... nie mialem pojecia co to... okazalo sie, ze to byla wina walka...teraz cisza i spokoj...

_________________
2.5 TDI AKN + TIP + FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 19.lip.2012 19:41:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2012 12:06:58
Posty: 167
Auto: A6 C5 2.5 TDI AKN
Witam,

Zgodnie z obietnica przedstawiam pelen komplet logow


Statyczne :

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92001.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92002.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92003.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92004.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92005.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92006.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92007.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92008.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92009.html

BS:

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92010.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92011.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92012.html


Dynamiczne :

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92013.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92014.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92015.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92016.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92017.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92018.html

Koledzy, jaka diagnoza ? bedzie zyl :P ?

Pozdrawiam,
Michok

_________________
2.5 TDI AKN + TIP + FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 19.lip.2012 20:33:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
nie ma sensu czyscic przeplywki bo nie tnie dawki przy bucie... ogolnie poza ta duza dawka jalowego nie ma nic niepokojacego
duza korekcja jest w srodkowym cylindrze strona kierowcy ale przy dawce 10 korekcja 1.7 to jak korekcja 0.85 przy dawce 5 wiec tragedii nie ma...
po co chcesz kompresje sprawdzac... a jak jest gdzies slaba to chcesz zrzucac glowice i to naprawiac? (tak z 1500 pewnie minimum lacznie z czesciami) - starzy ludzie czasem kaszla :peace:
jedz w trase, mixoluj i sprawdz po jakims czasie

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 19.lip.2012 20:43:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2012 12:06:58
Posty: 167
Auto: A6 C5 2.5 TDI AKN
dziekuje kolego za szybka i rzeczowa odpowiedz :).

Planuje jeszcze n75 wymienic bo cos sterowanie turbo niedomaga ( chociaz widac w logach, ze jest "lepiej", zobaczymy jak bedzie po trasie )... jak to nic nie da to gruszka pojdzie do wymiany.
Zastanawiam sie tylko nad duza dawka ( ok 10 )..mam jeszcze pompe na gwarancji ( ok 4 miesiace. )

p.s. zamiast mixolu planuje zalac shell v-power diesel, podobno ma juz wszystkie uszlachetniacze

p.s. 2. ciezko mi pali na cieplym silniku ( ok 2-2.5 sec musze krecic ), co to moze byc ?

_________________
2.5 TDI AKN + TIP + FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: