.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.maja.2024 05:59:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 20.lip.2012 08:10:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
z paleniem to jest info.... a bylo tak przed grzebaniem? jest tak w tdi, ze na cieplycm jest mniej wachy do rozruchu i ta wacha jest od pewnych obrotow,,, a jak rozrusznik wolniej kreci bedzie gorzej palil (pomaga grzebniecie jednej mapki przez tunera a jak chcesz sprawdzic czy to to to wyciagnij czujnik temp albo kup za 25pln topranu drugi, przelacz wtyczke zeby ecu myslal ze jest np 50 stopni i sprawdz czy wtedy pali dobrze na ciplym)... vpower nie ma mixolu w sobie
turbo pewnie jest zwyczajnie zapieczone wiec 2w ciemno gruszek i pietruszek bym nie wymienial

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 20.lip.2012 09:28:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2012 12:06:58
Posty: 167
Auto: A6 C5 2.5 TDI AKN
Dzieki Przemku za odpowiedz.

Kolego dopiero od wymiany walka rozrzadu + dzwigienki tak jest. wczesniej bylo troche lepiej ( wczesniej dawka ok 8, teraz ok 10 ).

Po powrocie oddam pompe gdyz mam jeszcze troche gwarancji ( rada Piotrusia )...moze przy kalibracji dali ciala...

Odnosnie turbo pewnie masz racje...Narazie nie zamierzam nic wymieniac ( poza wiskoza ).

Jezeli wiatrak chodzi jak smiglowiec podczas powiedzmy dlugiego postoju -> wiskoza tak ?

_________________
2.5 TDI AKN + TIP + FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 20.lip.2012 21:17:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
jezeli wczesniej na zlechanych walkach i zlych wtryskach palil dobrze a na dobrych walkach i super wtryskach wtryskach pali zle to bys podejrzewal pompe czy nie? na logike nie (nie wykluczam tego tylko pisze ze na logike przyczyna siedzi gdzies indziej
Piotrus to zawodowy mechanik kiedys popularny na tym forum pomagal bezinsteresowanie (pozytywny marketing) podsuwajac co jakis czas "mimo chodem" reklame zaprzyjaznionego/partnerskiego serwisu sserwis - to "mimo chodem" zaczelo gorowac nad wszystkim innym i tak po killowaniu reklam sie wycoifal z forum (pisze bys umial filtrowac indormacje od reklamy)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 23.lip.2012 07:35:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2012 12:06:58
Posty: 167
Auto: A6 C5 2.5 TDI AKN
Dzisiaj wieczorem zamieszcze pozostale logi.
wczoraj tak na szybko ( no AC, radio, 10 min na postoju )

Paliwo Shell v-power diesel + stp do czyszczenia wtryskow
Pozniej Verva diesel + stp uszlachetniacz do paliwa.

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92315.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92316.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92317.html


Efekty widac golym okiem...korekcje na 6 i 3 poprawily sie o ok 30 %...

Pompa podaje nadal zbyt wysokie dawki... pojade i pogadam o tym z mechanikiem...

Kolego jak poznac, ze na alternator sie konczy ?
bo cos mi popiskuje... tak co ok 2 sec...

_________________
2.5 TDI AKN + TIP + FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 23.lip.2012 10:04:35 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Pompa wkłada maximum wysiłku zeby utrzymac auto na wolnych obrotach...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 23.lip.2012 10:08:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2012 12:06:58
Posty: 167
Auto: A6 C5 2.5 TDI AKN
Kolego...co moze byc tego przyczyna ? wczesniej na kiepskich wtryskach pompa dawala dawke ok 8.

_________________
2.5 TDI AKN + TIP + FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 23.lip.2012 10:14:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
u mnie alternator tak sie konczyl ze przy nagrzanym mocno (lato 30stopni)
- po zapaleniu nie gasla zawsze od razu kontrolka ladowania
- ladowanie nie przekraczalo 13.5V a jak byl nagrzany to nawet okolice 12.8 - 13V

stary akumulator (mimo, ze kreci i wydaje sie byc jeszcze nie najgorszy) tez ma wplyw na spadek 0.2-0.5V
nic nie piszczalo (moze to nie altermator ale jakas rolka, slaby napinacz, stary (wyciagniety?) pasek, lozysko alternatora...
Twoja pompa prawdopodobnie tylko "mysli", ze podaje 10jednostek paliwa... inaczej Twoje auto na wolnych obrotach paliloby 2x tyle wachy co auto gdzie pompa "mysli", ze podaje 5 jednostek

Jezeli nie chcesz sie pakowac w koszta a chcesz moze poprawic palenie to poszukaj adaptacji vagcomem do tej dawki paliwa (a w zasadzie jej kalibracji) i tak "pomajstruj" aby pompa myslala, ze podaje np 7 jednostek... po co? ano w mapach masz zapisane ze np "do rozruchu na cieplym dorzuc wiaderko koksu" a jak tak podkalibrujesz, ze "dwa wiaderka" to dla niego jedno wiaderko to z automatu do rozruchu cieplego "zamiast zapisanego w mapach wiaderka" ecu poda efektywnie "dwa wiaderka". W EDC15 jest tak, ze do rozruchu auta cieplego podawane jest mniej koksu i od wyzszych obrotow niz do auta zimnego *).... obstawiam, ze dlatego zwiekszenie dawki "widzianej" moglo przelozyc sie na ciezsze zapalanie na cieplym

*) gdybys kiedys robil czipa to w licie zyczen umiesc podkalibrowanie tej mapki na stale

Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 23.lip.2012 10:22:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2012 12:06:58
Posty: 167
Auto: A6 C5 2.5 TDI AKN
Dziekuje kolego za ( jak zawsze ) trafne rady :).

Wlasnie taka kalibracje chcialbym przeprowadzic jako ostatecznosc...

Mam nowe aku Topla 95AH kupione w grudniu...takze raczej sprawne.

Jutro podjade do mechanika, moze on bedzie mial pomysl na te piszczenie.

W chipa raczej nie bede sie bawil...slyszalem, ze przy okazji trzeba TIPA ogarnac a pompy vp44 nie lubia chipow...wiec po co kusic ?:)

_________________
2.5 TDI AKN + TIP + FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 23.lip.2012 10:35:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
to nie vp44 nie lubia czipow (zrobilem jakies okolo 75tys na czipie a auto kupilem z powerboxem).... zwyczajnie czipmacherzy nie potrafia grzebnac w oprogramowaniu VP44 wiec z natury rzeczy czip jest tak mocny jak to pozwala oprogramowanie producenta w pompie (powiedzmy ze 150tki okolo 190 mocno zaczipowanie ale nie maderfaker - ktos kiedys mial bez kata i maderfakre 200na hamowni)
za to moze byc problem z tipem.....w AFB akurat tip nie durnial (przynajmniej mi) ale w nowszych wiem ze jakies jajka byly przy przelaczaniu biegow przy pelnym bucie (obstawiam, ze to wynika z tego ze tip zaczyna szacowac moment obrotowy wyzej niz przewiduja to seryjne mapy w tipie i przez to "nie wie co zrobic" - przeprogramowuja to tez... ale jakby co ustal z czipmacherem ze to umie (wiekszosc nie umie dla jasnosci)
nie namawiam... informuje

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 23.lip.2012 10:55:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2012 12:06:58
Posty: 167
Auto: A6 C5 2.5 TDI AKN
Powiem Ci kolego, ze narazie te 150 koni wystarcza ( ostatnio mercedes C 200 sie o tym przekonal :) )...wiadomo fajnie byloby miec wiecej...ale narazie chce miec w 100% sprawny samochod.

Martwia mnie te dawki rzedu 10 i ciezki rozruch na cieplym...
jedyny blad jaki mam to czasami immo.

_________________
2.5 TDI AKN + TIP + FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 23.lip.2012 11:33:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
auto generalnie pali na kacie o ile wiem w strone 0-BTDC a w momencie zaskoczenia (a raczej wzrostu obrotow) przelacza sie na ATDC (to aby zlogowac i zweryfikowac musialbys trikiem zrobic... auto rozgrzane niezapalone, wlaczasz logowanie i krecisz rozrusznikiem i widzisz na 004S jaki kat jest zadany w momencie "krecenia")
Do czego zmierzam: jezeli zalozmy kat do rozruchu to "0" a na LATE masz 1.5ATDC a kat zadany w 004 to 0.6ATDC... czyli jakbys ustawil tak kat wtrysku, ze na LATE osiagany byly jedynie 0ATDC (+ cala gama w BTDC) to oczywiscie auto nigy nie mogloby uzyskac kata 0.6ATDC i zmuszone byloby do chodzenia na 0ATDC/BTDC ale za to latwiej byloby osiagnac kat zadany do krecenia rozrusznikiem
Formalnie kat na LATE z przedzialu 0-4ATDC jest poprawny (jak przesadzisz to najwyzej wyskoczy Ci blad niemoznosci osiagniecia kata) - ogolnie kat wtrysku masz opisany w przypietym w moim podpisie watku

To auto teraz powinno dobrze palic dla jasnosci - adaptacje czy to z katem wtrysku to workaround
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 23.lip.2012 12:06:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4387
Lokalizacja: Wrocław
przemekk74 napisał(a):
(to aby zlogowac i zweryfikowac musialbys trikiem zrobic... auto rozgrzane niezapalone, wlaczasz logowanie i krecisz rozrusznikiem i widzisz na 004S jaki kat jest zadany w momencie "krecenia")


Nic nie widzisz, tracisz komunikację, a odzyskujesz po odpaleniu.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 23.lip.2012 12:09:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2012 12:06:58
Posty: 167
Auto: A6 C5 2.5 TDI AKN
Wlasnie chcialem regulacje kata zostawic na koniec... ale powoli widze, ze nie bede mial innego wyjscia...

Kolego, wiesz moze czemu pompa daje tak duze dawki ?
Przemik napisal, ze "Pompa wkłada maximum wysiłku zeby utrzymac auto na wolnych obrotach..."...
czego to moze byc wina ? przeciez w a6 mamy -> bak->pompa->wtryski i tyle...

Dzisiaj wieczorem zloguje auto znow...zobacze czy zaszly jakies zmiany.

_________________
2.5 TDI AKN + TIP + FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 23.lip.2012 12:30:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
michok napisał(a):
Kolego, wiesz moze czemu pompa daje tak duze dawki ?
Przemik napisal, ze "Pompa wkłada maximum wysiłku zeby utrzymac auto na wolnych obrotach..."...


zadane sa wolne obroty a nie dawka.... ecu dobiera tyle wachy by utrzymac zadane obroty.... obstawiam, ze pompa+ecu jedynie "mysla" ze daja 10 gdy w rzeczywistosci daja np 5...
nie wiem czy pompie jest ciezko czy lekko w jej monotonnym zyciu - wiem jedynie ze typowym objawem padaki vp44 jest mala dawka przy duzym CK (powiedzmy "czas" trwania wtrysku)....u Ciebie wyglada to jakby problem "kalibracyjny" ale czy tak jest w rzeczywistosci i czy siedzi on w samej pompie czy ze wzgledu na specyfike (zlych) wtryskow tak jest nie wiem
A czy przypadkiem nie miales kiedys naprawianej samej elektroniki pompy? tam sie jara taki tranzystor i go wymieniaja na jakies (moze to "jakies" pozniej oznacza 'durne odczyty' w 001 - nie wiem) moze dawales do naprawy "kompleksowej" pompy wtryskowej co polegala na cwaniackiej wymianie samego tranzystora (czy kable idace z puchy z elektronika na vp44 do jej elektrozaworow czy nie sa przypadkiem ciete? - jako czesc jest elektronika z tymi elektrozaworami a jak sie reanimuje elektronike to wlasnie sie odcina kable by sciagnac sama puche "do lutowania")
Wiem, ze malo ktory serwis pomp wtryskowych ma toola do kalibracji vp44 wiec moze "obylo sie bez kalibracji"? nie chce bys sadzil ze ktos Ciebie oszukal ale tak to jest z niemacalnymi golym okiem uslugami typu "regeneracja i sprawdzenie wtryskow", "kalibracja pompy wtryskowej")...cholera wie

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 23.lip.2012 13:08:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2012 12:06:58
Posty: 167
Auto: A6 C5 2.5 TDI AKN
Kolego to jest moja pierwsza przygoda z pompa VP44...
zaplacilem za regeneracje podobno calej pompy+elektroniki...2200 zl. Mam Gwarancje do 31.11

_________________
2.5 TDI AKN + TIP + FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 23.lip.2012 13:25:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
widzisz... napisales (slusznie) "zaplacilem" a nie "otrzymalem" (bo to nienamacalna oczami usluga)
W tym kraju jest tak, ze uslugodawca odpowiada za usluge 2 lata - a to, ze wypisal gwarancje na 6 czy 12 miesiecy to taki "obyczaj" (to jakby sie zwalila to dobry prawnik i przez 2 lata za awarie nie calem pompy ale tego zakresu ktory naprawiali odpowiada) - to tak na marginesie

Tak czy siak: zerknij pod mache (nie wiem z pamieci czy pokrywy plastikowej silnika nie trzeba sciagnac)i obmacaj kable (dosyc grube) ktore ida od elektorniki do elektrozaworow (ktore i jakie - szukaj w szukajce "naprawa vp44 za grosze" - tam sa zdjecia to sie pokapujesz) - jak sa ciete to na 90% reanimowali elektronike bez jej wymiany... a jak taki workaround zastosowali to ciezko zaufac, ze to kalibrowali
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 23.lip.2012 13:31:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2012 12:06:58
Posty: 167
Auto: A6 C5 2.5 TDI AKN
dzisiaj rzuce okiem bo i tak musze kupic :
http://allegro.pl/poduszka-mocowanie-fi ... 93970.html

na 1 srubie mi sie pokrywa trzyma ;p...

wracajac do naprawy pompy za grosze :
viewtopic.php?f=27&t=93596

o to chodzilo ?

_________________
2.5 TDI AKN + TIP + FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 23.lip.2012 13:58:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
o ten link chodzilo - na rysunku jest oznaczony "zawor poczatku wtrysku" i "zawor reg dawki"... od nich ida kable co wchodza do puchy... u gory na plytce w puszcze masz w gornych rogach 2 tranzystory sterujace wlasnie tymi elektrozaworami... i tak niefortunnie zrobili w boschu ta elektronike ze wlasnie jeden z tych tranzystorow sie wali i autko nie jedzie a sprytni naprawiacze obcinaja te kable od elektrozaworow by wyciagnac z auta sama puche z elektronika i przelutowac walniety tranzystor... moze pomoze a moze nie.. a jak pomoze i zatrybi to moze uda sie skasowac klienta 2kola za wymiane tranzystora za 10zyla (to wariant naciagajacy - naciagany... jak 2 strony godza sie swiadomie na taki workaround to wszystko ok... tez bym tak proboeal jakby co... tyle ze swiadomie i nie za 2 kola)
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 23.lip.2012 14:39:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2012 12:06:58
Posty: 167
Auto: A6 C5 2.5 TDI AKN
Dzisiaj kolego rzuce okiem na te przewody...

Nawet nie chce myslec co bedzie jak zobacze, ze byly ciete...

"W tym kraju jest tak, ze uslugodawca odpowiada za usluge 2 lata - a to, ze wypisal gwarancje na 6 czy 12 miesiecy to taki "obyczaj" (to jakby sie zwalila to dobry prawnik i przez 2 lata za awarie nie calem pompy ale tego zakresu ktory naprawiali odpowiada) - to tak na marginesie"

o tym nie wiedzialem...dziekuje za informacje.

_________________
2.5 TDI AKN + TIP + FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5 TDI AKN]Proszę o ocenę logów(Aktualizacja 18.
PostNapisane: 23.lip.2012 17:59:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2012 12:06:58
Posty: 167
Auto: A6 C5 2.5 TDI AKN
WItam...
coz...zdjecia mowia same za siebie...
http://imageshack.us/g/543/dscn0211ue.jpg/.

Koledzy, czy podczas regeneracji pompy, trzeba te przewody ciac ? czy w tym momencie mozna stwierdzic, ze pompa zostala naprawiona za 4 zl ?
Do boscha i na stol ?

"naprawil" mi pompe za 4 zl a na fakturze widnieje kwota 2200 zl....
tak sie w tym chorym kraju interesy robi.

LOGI z dzisiejszych pomiarow 23.07

Przplywka wyczyszczona CRC, ale jak sie przyjzalem to widzialem na tym "szkielku" w srodku brud...podobnie na drucie z dioda...wg. Piotrka lepiej tego nie ruszac ( pedzelkiem ) bo mozna calkowicie rozwalic :P

Dynamiczne :


Grupy: 003,001 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92369.html
Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92370.html
Grupy: 004,011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92371.html
Grupy_skrzynia: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92372.html

statyczne :

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92373.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92374.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92375.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92376.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92377.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92378.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92379.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92380.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92381.html

bs:

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92382.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92383.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92384.html

jest lepiej! :)

ale niestety po logowaniu wystepuje blad ( przed skanowalem samochod i nie bylo zadnego )

00575 intake manifold pressure 08-00 control limit surpassed

przeplywka out ?

widze, ze turbo ma duze overboosty...wczesniej tego nie bylo...
n75 ew. gruszka ?

Czy jezeli na skrzynie wg. 009 leci ponad 300 nm od 2 tys to oznacza, ze silnik trzyma serie ( 320 nm ) ? czy to po prostu nm ktore trafiaja do skrzyni, a to jak ona sobie juz to przelozy na kola to zupelnie inna bajka ?

Koledzy prosze o szybkie info nt. tej pompy gdyz nie wiem czy mam jechac do BOSCHA jutro rano

_________________
2.5 TDI AKN + TIP + FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: