.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.kwi.2024 08:30:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.0 ABK 100 C4 Zbyt duże ciśnienie paliwa
PostNapisane: 26.sie.2012 17:29:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2005 12:08:19
Posty: 252
Lokalizacja: Zabrze
Auto: A4 B5
Witam,
Od kilku dni mój ojciec boryka się z następującym problemem:
W sobotę tydzień temu pękł filtr paliwa - w poniedziałek wymienił na nowy
We wtorek pękł znowu wymieniono na kolejny. w czwartek filtr spuchł mechanik przez kilka godzin szukał usterki.
Wyciągał wtryski badał ciśnienie na przewodach itp itd. Znalazł że przewód powrotny w komorze silnika się rozwarstwił i blokował przepływ. Niestety to nie było to i wczoraj pękł kolejny filtr.
Komp był podpinany przez mechanika i błędy wykasował. Ja dziś chciałem podpiąć vag ale nie chce mi odpali ani w A4 ani w C4 :/ nie wiem dlaczego. Kiedyś chodził bez niczego :(
Czy komuś nasuwa się jakieś rozwiązanie?? lub przyczyna takiego stanu.

_________________
Audi 100 C4 2,0 E (brata :P)
Polonez Caro 92r 1,5 LPG już zezłomowany :P
Ford Ka 1997 1,3 Endura E [był] - 2000 1,3 Endura E [jest] (dziewczyny)
[url=http://a4-klub.pl/index.php?/topic/219539-all-b5-devilowe-wozidlo-30-17/]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.0 ABK 100 C4 Zbyt duże ciśnienie paliwa
PostNapisane: 26.sie.2012 17:51:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
badał ciśnienie a ile wynosi? jak długo masz to auto? zamiast wtrysków sprawdziłbym regulator ciśnienia paliwa, zobaczył jaka tam pompa jest wsadzone i dobrze sprawdził przewód powrotny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.0 ABK 100 C4 Zbyt duże ciśnienie paliwa
PostNapisane: 26.sie.2012 18:45:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2005 12:08:19
Posty: 252
Lokalizacja: Zabrze
Auto: A4 B5
auto mamy od 2004 roku wcześniej należało do mojego wujka. Widać że wszystkie złączki na przewodach były ruszane. Przewód z powrotu wymieniony (ten w komorze silnika).
Problem polagał na tym iż czasami ciśnienie było ok a czasami wzrastało (nie wiem jakie było, ojciec nie dopytał).
Dlaczego zawsze pada filtr, a nie przewody gdzieś na złączkach?
Pompę sprawdzali w bagażniku (baku) i niby tłoczy normalne ciśnienie.
Od wczoraj mechanik jest na urlopie :/

Wczoraj w serwisie stwierdzili, że na 60% będzie to regulator ciśnienia, który raz działa dobrze a raz się zawiesza. Niby raz na 10 odpaleń się zwieszał

_________________
Audi 100 C4 2,0 E (brata :P)
Polonez Caro 92r 1,5 LPG już zezłomowany :P
Ford Ka 1997 1,3 Endura E [był] - 2000 1,3 Endura E [jest] (dziewczyny)
[url=http://a4-klub.pl/index.php?/topic/219539-all-b5-devilowe-wozidlo-30-17/]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: