Witam,
Dzisiaj przeskanowalem auto i oto co mi powiedzialo :
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B1 907 401 B
Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D03
Coding: 01011
Shop #: WSC 02325
00012059 130 106CC150_1.V5A502708187
No fault code found.
Address 02 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 927 156 DK
Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3132
Coding: 00003
Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU
P1850 - 35-10 - - - Intermittent
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 3B0 614 111
Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D00
Coding: 00011
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU
P1850 - 35-10 - - - Intermittent
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 820 043 H
Component: A6-Klimavollautomat D64
Coding: 00063
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
Skipping Address 15-Airbags
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 920 900 M
Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D12
Coding: 00160
Shop #: WSC 03868
WAUZZZ4BZ1N084002 AUZ7Z0Y1648925
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 962 258 E
Component: Zentralverrieg.,DWA D33
Coding: 06763
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
Address 45 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 951 173
Component: Innenraumueberw. D03
Coding: 00001
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
End -------------------------------------------------------
Dodam tylko, ze pompa idzie ponownie do kalibracji ( dawki w 001 podchodza pod 10 ).
Dodatkowy objaw : na cieplym silniku samochod po wrzuceniu D lub R potrafi zgasnac...przypuszczam, ze to wina pompy ale teraz sam juz nie wiem..
z tego co zrozumialem to wychodzi na to, ze jest przerwa pomiedzy ECU a kompem skrzyni ( dobrze rozumuje ? ).
Moze ktos juz przerabial podobny temat ?
EDIT:
znalazlem podobny temat :
http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=981 ale u mnie przeplywka jeszcze miesiac temu byla dobra O_O...
Poza tym nie odnotowalem zadnych strat jezeli chodzi o moc ( idzie plynnie w calym zakresie obrotow ).
czy jezeli odepne przeplywke to wtedy powinien sie pojawic inny blad ?
Jezeli chodzi o drugi blad :
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1943080.html Czy to faktycznie moze byc wina przekaznika pompy paliwa ?
Dzisiaj rzuce okiem na bezpiecznik i ten przekaznik.