.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 20:17:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI AFN 110KM] Spadki mocy i ubytek plynu
PostNapisane: 03.lut.2013 14:24:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2012 23:06:04
Posty: 23
Lokalizacja: Lublin
Auto: A4 1,9 QUATTRO avant
stawsz napisał(a):
krawo14 napisał(a):
Witam, ponieważ wątek spadków mocy, urwał się na temacie wymiany nagrzewnicy, mam pytanie do autora postu:
czy udało ci się usunąć problemy z mocą i turbo? jeżeli tak to co było przyczyną?
Piszę w tym poście, ponieważ problemy które opisałeś na początku postu, występują u mnie (poza ubytkami płynu), z tą różnicą że mój problem rozpoczął się zimą -19stC podczas uruchamiania, rzuciło silnikiem (spalony przekaźnik podgrzewania świec), wrażenie takie jakby tłoki wyszły bokami.
Po chwili zaczął pracować na wszystkich garach, ale zaczął dymić na biało, i moc uszła bezpowrotnie, wiele tyś zł wydane i nadal lypa.
Dodam że, mam taki sam wózek modelowo, rocznikowo, tylko u mnie 4 koła pędzą muła.



prawdopodobnie masz skrzywione korbowody jesli próbowałes juz wileu rzeczy tj, wymian świec , ustaiwenia poprawnego początku wtrysku , naprawy rozrusznika , itp - to zostało juz tylko to musisz zdjąć miskę olejowa i spróbowac wyjać korby od dołu i wtedy sie dowiesz czy mam racje , generalnie w przypadku takich objawów jak napisałes czyli nierówna praca po odpaleniu , wytrąca na 1 lub 2 cylindrach i załapuje po rozrzaniu silnika , dymi na bialo , traci moc to objawy pogietych korbowodów - nie masz przypadkiem wgranego jakiegos programu podnoszącego moc ? lud innych modifikacji typu pompa 11 czy mocniejsze turbo?

Korby już wykluczone, ECU podmienione, turbo również.
U mnie zapowietrza się układ zasilania paliwem filtr-pompa-filtr, wymiana filtra, wtrysków, czyszczenie pompy i nadal się zapowietrza, mało wydajna jest też pompa podciśnienia (wymieniona bez efektu), ale raz na kilka miesięcy wszystkie objawy ustępują i lata jak rakieta.
Do przejrzenia jeszcze rozrząd (możliwe wytarcie wałka), ewentualnie elektronika (gdy ją kupiłem spalony był przekaźnik pod. świec, dosłownie spalony).
Na tą chwilę pracuję nad tym:
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=121568


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI AFN 110KM] Spadki mocy i ubytek plynu
PostNapisane: 04.lut.2013 19:28:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
to zamontuj pompkę wspomagająca po za bakiem tylk niskocisnieniowa i nie powinien sie zapowietrzac koszt to 150 zł max

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI AFN 110KM] Spadki mocy i ubytek plynu
PostNapisane: 10.lut.2013 22:49:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2012 23:06:04
Posty: 23
Lokalizacja: Lublin
Auto: A4 1,9 QUATTRO avant
stawsz napisał(a):
to zamontuj pompkę wspomagająca po za bakiem tylk niskocisnieniowa i nie powinien sie zapowietrzac koszt to 150 zł max

Wielkie dzięki za tę radę :D , pompki co prawda nie założyłem, ale podczas przygotowań do jej montażu znalazłem przyczynę problemu.
Na ścianie grodziowej, przewody paliwowe mocowane cą uchwytem (ok 2,5cm długości), kiedy go rozpiąłem, okazało się że przewód zasilający jest elegancko zagięty (od strony grodzi), ciekawe jak to się stało :036:
Usterka usunięta, brak powietrza w układzie, ale kosztowało to mnóstwo kasy i jeszcze wirnik do czyszczenia bo kierownice rzadko się ruszały, przez ostatnie 1,5 roku, i to wszystko przez jednego złamasa :028:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI AFN 110KM] Spadki mocy i ubytek plynu
PostNapisane: 10.lut.2013 22:53:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
no to git - fajnie ze udało sie problem usunąć :)

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: