.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2024 16:05:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [A4 AFN Q AVANT] JAK WYJĄĆ POMPĘ PALIWA ?
PostNapisane: 21.sty.2013 22:32:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2012 23:06:04
Posty: 23
Lokalizacja: Lublin
Auto: A4 1,9 QUATTRO avant
Cytuj:
jutro będe się widział ze znajomym co trochę się w tym rozeznaje to może coś będzie wiedział

spoko szukam rozwiązania od 2010r. jestem cierpliwy :okulary:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 AFN Q AVANT] JAK WYJĄĆ POMPĘ PALIWA ?
PostNapisane: 21.sty.2013 22:49:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Za przeplyw paliwa miedzy komorami zbiornika odpowiada tzw pompa strumieniowa ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 AFN Q AVANT] JAK WYJĄĆ POMPĘ PALIWA ?
PostNapisane: 22.sty.2013 04:14:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6203
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
spanky napisał(a):
Za przeplyw paliwa miedzy komorami zbiornika odpowiada tzw pompa strumieniowa ;)


no właśnie bo ten nr pompy, który podał Przemik wcześniej to nie jest ten od pompy między komorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 AFN Q AVANT] JAK WYJĄĆ POMPĘ PALIWA ?
PostNapisane: 22.sty.2013 19:53:51 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
No to co to za pompa co podałem.... ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 AFN Q AVANT] JAK WYJĄĆ POMPĘ PALIWA ?
PostNapisane: 22.sty.2013 20:32:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6203
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Na pewno to jest pompa zasilająca np. z ATJ ale może faktycznie też z AFNa :D. Temat się coraz bardziej komplikuje proponuje żeby kolega zajrzał jeszcze raz do baku i podał nr z tej pompy, bo ta pompa, która jest niby w 1.9 ma także zasotsowanie w BMW E39, tutaj przykładowo, zastosowanie można sprawdzić http://www.sklep.arwit.pl/TDZamow.aspx? ... 100717&t=1

bo jeśli wszędzie podają, że ciśnienie pracy 0,5bar to chyba na pompe zasilajacą to nie za bardzo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 AFN Q AVANT] JAK WYJĄĆ POMPĘ PALIWA ?
PostNapisane: 27.sty.2013 18:09:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2012 23:06:04
Posty: 23
Lokalizacja: Lublin
Auto: A4 1,9 QUATTRO avant
Cytuj:
Na pewno to jest pompa zasilająca np. z ATJ ale może faktycznie też z AFNa . Temat się coraz bardziej komplikuje proponuje żeby kolega zajrzał jeszcze raz do baku i podał nr z tej pompy, bo ta pompa, która jest niby w 1.9 ma także zasotsowanie w BMW E39, tutaj przykładowo, zastosowanie można sprawdzić http://www.sklep.arwit.pl/TDZamow.aspx? ... 100717&t=1

bo jeśli wszędzie podają, że ciśnienie pracy 0,5bar to chyba na pompe zasilajacą to nie za bardzo.

Udało mi się ustalić, kilka spraw, po pierwsze pompa z mojego AFN-a QUATTRO jest defakto pompą strumieniową i odpowiada wyłącznie za przetłaczanie paliwa między komorami i jest to dość uniwersalna pompka o ciś. 0,5bar.
Natomiast VP jak klasyczny AFN ciągnie ropę z baku, myślę więc że temat możemy uznać za zakończony.
W razie jakiś jeszcze pytań w tym temacie, piszcie, w miarę możliwości będę odpowiadał.
Na tą chwilę muszę się jednak skupić na znalezieniu przyczyn usterki w moim wózku, więc zacznę nowy post i znów poproszę o pomoc.

Dziękuje wszystkim za zainteresowanie tematem.

ps. PROŚBA do Basketa, jeżeli możesz to napisz mi jaki masz u siebie filtr paliwa (nie chodzi mi o producenta), kompletny, czy z dokręcaną pokrywą, ewent. wyślij fotkę swojego filtra, z góry dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 AFN Q AVANT] JAK WYJĄĆ POMPĘ PALIWA ?
PostNapisane: 27.sty.2013 23:17:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6203
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
może zwyczajnie masz tam coś namieszane z tymi wężami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 AFN Q AVANT] JAK WYJĄĆ POMPĘ PALIWA ?
PostNapisane: 27.sty.2013 23:46:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Przeciez pisalem ze to jedyna pompa w baku w poczciwym AFN' ie ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 AFN Q AVANT] JAK WYJĄĆ POMPĘ PALIWA ?
PostNapisane: 28.sty.2013 17:01:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2012 23:06:04
Posty: 23
Lokalizacja: Lublin
Auto: A4 1,9 QUATTRO avant
Cytuj:
może zwyczajnie masz tam coś namieszane z tymi wężami

Niestety nie jest to problem związany z układem pompki w zbiorniku, ponieważ ona spełnia swoją funkcję, co do wężyków to nieda się tam nic pomieszać, a przed wyjęciem rozrysowałem schemat połączeń, tak dla pewności.
Obawiam się że mój problem jest o wiele poważniejszy, to może być coś w tym stylu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=315290
U mnie, oprucz wyżej wymienionych objawów (ciężko odpala na zimno, dławi się), dochodzi:
brak mocy podczas przyspieszania,
odcięcie turbo na drugim i trzecim biegu (im wyższy bieg , tym wcześniej odcina)
czasami po gwałtowne wciśnięcie gazu na niskim biegu, tak się zapowietrza że trzęsie się jak traktor, mogę go zgasić odpalić i dalej się trzęsie, trzeba odczekać od 5-10min na wolnych orb. reset i dopiero przestaje wibrować, ale poza tym nadal nie ma mocy
mało wydajne układy podciśnienia (serwo, pompa vac. oba już podmieniane), gumowy hamulec, problem z zmianą biegu, po zdjęciu wężyka ze sztangi i ponownym założeniu podnosi ją nawet kilkanaście sekund
Dodam że kilka razy do roku wózek jeździ jak marzenie, i nie ma reguły czy to lato, zima, deszcz, czy słońce, odpalam i jest ok, lub w czasie jazdy (ostatnio podczas przejazdu przez tory kolejowe, nagle się bestia przebudziła), w tym czasie żaden z wymienionych objawów nie występuje. Taki stan trwa od kilku godzin do jednego dnia, potem w czasie ostrej jazdy odcinka turbo nuf. reset, turbo się budzi, ale w paliwie powietrze i jedzie jak muł.
Błędy tylko od przeładowania turbo, ale układ doład. sprawdzony od A do Z.
Ale ten temat chyba należy zacząć w nowym poście.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: