.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.maja.2024 05:53:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S4 2,2 T AAN] problem z doładowaniem
PostNapisane: 24.maja.2007 10:09:03 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
no i przyszedł czas na pierwszy problem silnikowy z eSką...
dziwna sprawa, szukajkę przekopałem ale takiego czegoś nie znalazłem: auto jedzie, baz żadnych szarpnięc, zmuleń itp. do 3000 obr. jedzie jak wcześniej a powyżej 3000 obr jedzie jak... do 3000. Czyli w moim odczuciu nie ładuje. Dodatkowo na wskaźniku mam cały czas 1,1 bar czyli w przybliżeniu atmosferyczne. To się nie zmienia w całym zakresie obrotów. Stało się to nagle, w czasie jazdy, żednych innych efektów ubocznych nie zaobserwowałem. Do poleconego na forum mechanika jestem umówiony na... koniec przyszłego tygodnia więc jest trochę czasu żeby coś posprawdzać, albo, jeśli znacie kogoś kumatego z vagiem ze Sląska to proszę o namiar. Proszę o wszelkie sugestie

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2007 12:38:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Z tego co piszesz, w ogole nie masz doladowania....przynajmniej 1,4 powinienes widziec na wskazniku - nawet gdy sterowanie elektroniczne cisnienia doladowania nie dziala z jakiegos powodu. Podlacz mechaniczny manometr i daj znac ile wskazuje. Generalnie wyglada na to, ze turbina w ogole nie pompuje co moze byc np. spowodowane tym, ze waste gate jest caly czas otwarty i turbo nie dostaje spalin.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2007 12:48:45 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
mało tego, że nie ma doładowania, ale wskaźnik w 2 stronę też nie pokazuje - na wolnych obrotach zwykle było 0,5-0,6 (podciśnienie), teraz stale 1,1. Wiem że nie ma co gdybać i szukam intensywnie kogoś kumatego z vagiem w okolicy z terminem bliższym niż za tydzień. Ale sugestia już jest - może się tak dziać jak membrana w WG strzeli?

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2007 12:52:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Jakby membrana w WG byla strzelona, to bys mial gwaltowny przyrost doladowania az do odciecia zaplonu przez komp po przekroczeniu wartosci krytycznej - WG by sie nie podnosil. U Ciebie wyglada na to, ze WG jest caly czas podniesiony....przynajmniej tak mozna wnioskowac na podstawie tego co napisales :)

W ogole to wyglada jakbys mial map sensor odpiety od kolektora i dlatego nie zmienia Ci sie cisnienie na kompie. Jesli MAP jest uszkodzony badz nie wskazuje, ECU wylacza kontrole doladowania, wtedy zalezy ona od sprezynki w WG, ale jesli sruba na sprezynce bedzie wykrecona na maksa lub sprezynka jest uszkodzona, to WG podnosi sie zaraz jak tylko turbo dmuchnie i dlatego tak moze sie dziac...
Taka mam szalona koncepcje :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2007 12:58:58 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
ja wiem czy szaloną? jest jakiś punkt zaczepienia żeby zacząć grzebać więc dzięki. Może wieszgdzie do kolektora jest wpięty wężyk do MAP?

uszkodzony wężyk tłumaczyłby czemu na wskaźniku widzę cały czas atmosferę...

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2007 13:41:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Sprawdź czy wąż do sterownika jest cały... i inne też :P

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2007 13:51:46 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
nie wytrzymałem i zszedłem do auta wężyka szukać chociaż wczoraj przejrzałem wszystko 2 razy... i... ufff!! Pod machą wszystko całe i szczelne a w miejscu gdzie wężyk chowa się pod taką osłoną przekaźników i wchodzi do jakiegoś zaworka (na pewno mi powiecie jakiego ;) ) po prostu... spadł.
Dzieki zuru za właściwy trop, oprzemy to o bufet na 100%, nie zapominam takich rzeczy

do MODów - topic można zamknąć, dziękuję.

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2007 16:11:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
arthurr napisał(a):
nie wytrzymałem i zszedłem do auta wężyka szukać chociaż wczoraj przejrzałem wszystko 2 razy... i... ufff!! Pod machą wszystko całe i szczelne a w miejscu gdzie wężyk chowa się pod taką osłoną przekaźników i wchodzi do jakiegoś zaworka (na pewno mi powiecie jakiego ;) ) po prostu... spadł.
Dzieki zuru za właściwy trop, oprzemy to o bufet na 100%, nie zapominam takich rzeczy

do MODów - topic można zamknąć, dziękuję.


często tam spada to nie zaworek tylko pochłaniacz szkodliwych oparów

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2007 17:15:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Arthur gleba dla S4 błagam :P

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 12:46:22 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
DeS napisał(a):
Arthur gleba dla S4 błagam :P


możesz wierzyć że mnie korci - spytaj macia, gadałem z nim o jego zawiasie... Ale ja tym autem jeżdżę na co dzień i nieraz w warunkach dalekich od idealnych.... jak to pogodzić? jakąś hydraulikę z allroada chyba zrezać trzeba....

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 15:26:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Załóż jakąś fabryczną glebę i powinno być git :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 15:45:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
DeS napisał(a):
Załóż jakąś fabryczną glebę i powinno być git :peace:


zejdź na ziemię i poszukaj seryjnego obniżonego zawiasu do S C4

;)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 15:49:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
No dobra, ale seria od S4 nie powinna tak stać jak u Arthurra.. tam jest jakaś straszna koza :galy:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 16:13:30 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
u mnie jest seria, no co ja poradzę że tak wysoko stoi. Wszelkie info o obniżonej serii mile widziane (kupiłbym najchętniej same springi, bo amorki nowe jutro zakładam).
P.S. z emoty macia widzę że fabryczna gleba do S4 to raczej nie do dostania jest ;)

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 17:26:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jest to bardzo rzadko spotykane a fabrycznie eska stoi dosyc wysoko

http://mitglied.lycos.de/maciu/allegro/ ... ezynki.jpg

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 19:18:18 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
tak myślałem... biorę pod uwagę jeszcze sprężyny krórymi zejdę tak max 2 cm, ale nie wiem czy znajdę...

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 21:19:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
arthurr napisał(a):
tak myślałem... biorę pod uwagę jeszcze sprężyny krórymi zejdę tak max 2 cm, ale nie wiem czy znajdę...


wątpię, zresztą 2cm - co to da poza kosztami? :)

nie wiem jak dla innych dla mnie jest najładniej jak nadkole stoi
równo ponad oponą z każdej strony co w c4 oznacza jakieś 3cm na
oponką z przodu i tyłu

tak stała moja na serii z butlą z tyłu
http://mitglied.lycos.de/maciu/AKP/eSka ... ezynki.jpg

a tak na weitecu którego będę się raczej pozbywał
http://s13.photobucket.com/albums/a258/ ... Weitec.jpg

niestety wiekszego nie mam

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2007 21:11:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.maja.2007 04:18:11
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
ratujcie jakas ciota w watrsztacie odczepila mi podcisnienie do turbiny i nie wiem gdzie ono ma byc podlaczone teraz ratunku bo jednak gozej idzie niz bylo:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2007 14:53:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Mówisz o tej rurce z boku turbiny? powinna być podpięta pod n75 http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... wgcnt.html chyba że coś innego masz odłączone to opisz dokładniej.

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S4 2,2 T AAN] problem z doładowaniem
PostNapisane: 30.mar.2013 17:25:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lip.2011 14:30:52
Posty: 5
Lokalizacja: Łwc
. mogli byście powiedzieć mi gdzie znajduje się ECU w tej audi? pytam gdyż podobny przypadek jest w audi które mogę kupić, Ciągle pokazuje 1,1 b. to raz, a dwa nie działa manetka do przełańczania funkcji, tz działają tylko 2 pierwsze funkcje, ale stawiam na weżyk. mam rację?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: