.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2024 14:33:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A3 1.8T AUM błąd 17608 zawór
PostNapisane: 14.kwi.2013 14:11:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2012 13:36:01
Posty: 31
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Audi A3 1,8T
Witam.
Po podłączeniu pod kts-a wyszło
P1200 Turbo zawór elektromagnetyczny cyrkulacja powietrza. Błąd mechaniczny
P1297 połączenie turbosprężarek przepustnica spadek ciśnienia
P0411 system powietrza dodatkowego. Za mały przepływ
P1570 sterownik silnika zablokowany. Komponent zablokowany


Co z tym zrobić ?


Ostatnio edytowano 05.maja.2013 21:39:00 przez Prz3mooVAG, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A3 1.8T zawór, przepustnica, turbo słabo dmucha
PostNapisane: 14.kwi.2013 17:31:02 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
wykasować i pomierzyć odpowiednie parametry. Miedzy innymi:

- cisnienie doładowania
- czas wtrysku
- przepływ powietrza.

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A3 1.8T zawór, przepustnica, turbo słabo dmucha
PostNapisane: 14.kwi.2013 19:23:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2012 13:36:01
Posty: 31
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Audi A3 1,8T
ciśnienie stabilne;( 960 na wolnych a 1000na górze.

Albo mam urojenia albo dziś zaczeło się coś dziać. Coś brzęczy ma mniej mocy i obroty minimalnie falują

wtryski w normie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A3 1.8T zawór, przepustnica, turbo słabo dmucha
PostNapisane: 05.maja.2013 21:38:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2012 13:36:01
Posty: 31
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Audi A3 1,8T
Po podłączeniu do vaga wyszło 17608
n249 usterka mechaniczna.
Gdzieś czytałem że błąd n249 może być spowodowany d.v także sprawdziłem go dmuchając, w jedną strone przepuszcza ale gdy zatkam ten cieniutki to trzyma, tak powinno być? Następnie zabrałem się za czujniki koło bagnetu, ten z lewej nie miał żadnej oporność na pinach, a ten prawy (chyba n249) miał 22

I tu moje pytanie, który z nich jest zepsuty ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: