.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.maja.2024 13:11:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B3 2.0 16V 6A]150 km i gaśnie... ;(
PostNapisane: 20.lis.2003 07:54:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2003 08:20:31
Posty: 115
Lokalizacja: Olsztyn
witam..
co może być przyczyną takowego zachowania sie auta...mianowiecie podczas dłuzszej jazdy bez przystanku min. 150 km na pierwszym lepszym skrzyzowaniu czy przejeździe kolejowym gasnie po wysprzegleniu. (musze kombinowac z pedałami gazu,hamulca,sprzegła jednoczesnie :galy: ) dodam ze po przejechaniu 100 km jednorazowo..tej przypadłości nie ma..
dziwne nie?! moze ktoś miał podobne doswiadczenia...
furka zagazowana, silniczek krokowy wymieniony i czyszczony...
wg komputera jest wszystko ok!!

thx4all!!

_________________
było - b3 2.0 16v quattro'91
było - C4 2.8 AAH - ośka w automacie
jest - A6 ACK quattro w sedanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2003 08:33:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Za duza dawka gazu i sie dlawi. Musisz popuscic na tym regulatorze na wezu i bedzie dobrze.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2003 08:42:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2003 08:20:31
Posty: 115
Lokalizacja: Olsztyn
hejka!
a czy nie bedzie strat mocy? teraz jest ustawiony na "normalna" jazde...tzn srednie spalanie...,
czyli zmiejszajac dawke gazu w ogóle "spacerówka" bedzie :/ dobrze dedukuje??
tylko czemu takie objawy po przejechaniu > 150 km a nie np. 30 ?
thx!!

_________________
było - b3 2.0 16v quattro'91
było - C4 2.8 AAH - ośka w automacie
jest - A6 ACK quattro w sedanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2003 08:47:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
MariuszD napisał:
Cytuj:


Za duza dawka gazu i sie dlawi. Musisz popuscic na tym regulatorze na wezu i bedzie dobrze.


Jeśli masz za bogatą dawkę i ją troszkę ściągniesz, to dynamika ci nie spadnie. Wyeliminujesz gaśnięcie auta i obnizysz troszkę spalanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2003 08:51:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
skibeer napisał(a):
hejka!
a czy nie bedzie strat mocy? teraz jest ustawiony na "normalna" jazde...tzn srednie spalanie...,
czyli zmiejszajac dawke gazu w ogóle "spacerówka" bedzie :/ dobrze dedukuje??
tylko czemu takie objawy po przejechaniu > 150 km a nie np. 30 ?
thx!!


Zmniejsz o pol obrotu. Ja tak mialem. Jak jedziesz dluzej na obrotach wlasnie w dlusza droge i puscisz np. przed przejazdem i wtedy gasnie.
Tak juz jest ze zwykla instalka.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2003 08:54:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:40:36
Posty: 153
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
dokładnie to samo jest u mojego ojca w 2,3 AAR... No to wiem co już zrobić, tylko czy czasem nie zwiększamy ryzyka strzału?

_________________
A6 Q AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2003 09:11:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Arek napisał(a):
dokładnie to samo jest u mojego ojca w 2,3 AAR... No to wiem co już zrobić, tylko czy czasem nie zwiększamy ryzyka strzału?


Nie.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2003 09:13:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2003 08:20:31
Posty: 115
Lokalizacja: Olsztyn
dzieki..watpliwosci zostały rozwiane... :D
jeszcze jedno...rozumiem ze wstawienie komputera do instalki załatwi wszelakie problemy związane z powiedzmy "nierównomierną" pracą silnika..
możliwe ze jestem lekko przewrazliwiony :) na tym punkcie...ale bryczke mam od niedawna..rozumiecie chyba...
thx!!

_________________
było - b3 2.0 16v quattro'91
było - C4 2.8 AAH - ośka w automacie
jest - A6 ACK quattro w sedanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2003 09:17:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
skibeer napisał(a):
dzieki..watpliwosci zostały rozwiane... :D
jeszcze jedno...rozumiem ze wstawienie komputera do instalki załatwi wszelakie problemy związane z powiedzmy "nierównomierną" pracą silnika..
możliwe ze jestem lekko przewrazliwiony :) na tym punkcie...ale bryczke mam od niedawna..rozumiecie chyba...
thx!!


Jak wstawisz komputer i elektroniczny regulator dawki na waz to TAK.
Jak bedziesz mial dalej srube to przy zaduzej dawce tez bedzie sie dlawil i gasl.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2003 09:18:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Wstawisz kompterek od gazu i silniczek krokowy to te problemy znikną.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2003 09:42:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2003 08:20:31
Posty: 115
Lokalizacja: Olsztyn
dzieki jeszcze raz!!

_________________
było - b3 2.0 16v quattro'91
było - C4 2.8 AAH - ośka w automacie
jest - A6 ACK quattro w sedanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2003 09:46:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:40:36
Posty: 153
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
MariuszD napisał(a):
Arek napisał(a):
dokładnie to samo jest u mojego ojca w 2,3 AAR... No to wiem co już zrobić, tylko czy czasem nie zwiększamy ryzyka strzału?


Nie.


Ale przecież zubożymy mieszankę... Nic już z tego nie kumam :/

_________________
A6 Q AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2003 09:50:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Oczywiście, ale zubożamy nadmiar gazu który powoduje zdławienie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2003 10:08:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:40:36
Posty: 153
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Czyli powyżej 3 tys. będzie ubogo

_________________
A6 Q AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2003 11:10:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Będzie w sam raz, bo redukujemy nadwyżkę gazu "żeby nie zalewał"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2003 12:50:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Arek napisał(a):
Czyli powyżej 3 tys. będzie ubogo


Przeciez nikt nie kaze ci zakręcać kranu do końca. Wystarczy 1/2 a nawet 1/4 obrotu i bedzie dobrze.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: