.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2024 19:43:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [90 B3 2.3 NG]dlaczego tak sie dzieje??
PostNapisane: 03.gru.2003 09:17:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
kto mi wyjasni, dlaczego tak sie dzieje, ze jak kiedys braklo mi paliwka to silnik zgubil wolne obroty takze na gazie, a od wczoraj pompka paliwa chyba daje za slabe cisnienie (bo zaczela ciszej chodzic niz zwykle) i auto znow ma za niskie obroty rowniez na LPG... :zly:

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2003 10:06:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Bardzo dziwne. Jak ja śmigam na gazie to pompke paliwa mam odłączoną i nie ma to wpływu na jazdę na LPG.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2003 10:54:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
Jak zabraklo paliwa to niebylo cisniemia nad tlokiem w rozdzielaczu i tarcza spietrzajaca stawiala opory. A obecnie slabe obroty sa efektem wyjezdzenia paliwa i przytarcia pompy paliwowej lub zapchania filterka na pompie .

Jak to zrobic znajdziesz na stronce kefira200.

http://www.audi200.plakietki.pl/moje_na ... robki.html

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2003 14:33:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
ADRIAN - cos pewnie w tym jest, ale jesli obroty biegu jalowgo spadaja do tych 400, dlatego ze tarcza spietrzajaca chodzi ciezko i blokuje doplyw powietrza, to po podniesieniu "grzybka" (zaworu zabezpieczajacego przeplwomierz na wypadek "strzalu") znajdujacego sie miedzy mieszalnikiem a tarcza spietrzajaca obroty na lpg powinny wzrosnac..... niestety nie wzrastaja :zly: (bylem wlasnie sprawdzic), co jeszcze moze byc przyczyna ??

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2003 20:35:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
A wez zciagnij calkiem tarcze spietrzajaca i sprobuj uruchomic silnik tylko na gazie. :diabel: Jak bedzie pracowal dobze to mamy ten sam problem .Niestety rozwiazania nadal szukam.

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2003 09:04:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
no fura juz bryka..... :D mam wrazenie, ze tak jak nigdy wczesniej :diabel:
wyjalem pompe ale jej nie rozbieralem, bo syfu nie bylo, posprawdzalem polaczenia miedzy kompami wtrysku i zaplonu (kiedys wyswietlil mi sie kod takiej usterki), ale tez wszystko spoko, sprawdzilem bezpieczniki :): i masz.... byl przepalony jeden... :P, co ciekawe to wczesniej jak wkladalem bezpiecznik w przekaznik pompy (zeby wywolac usterki) to obroty z tych okolo 400 wzrastaly do kolo 1100.... :galy:

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Ostatnio edytowano 05.gru.2003 09:10:54 przez maudi90, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2003 09:07:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Dletego szukajmy na początek najprostszych przyczyn.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: