.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2024 15:51:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C3 2.2 WC]CIŚNIENIE PALIWA W K-JETRONIC
PostNapisane: 13.gru.2003 19:38:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 21:58:32
Posty: 90
Lokalizacja: Podkarpacie
Czy dysponuje ktoś dokładnymi danymi na tematy wyliczone ponizej.
Pytanie dotyczy silnikia 2.2 WC Audi 100.

1-cisnienie w układzie rozdzielacza
2-ciśnienie sterujace z założonym podciśnieniem na regulator podgrzewania (ciepły silnik)
3-ciśnienie sterujace bez podciśnienia na regulatorze podgrzewania (ciepły silnik)
4-wykres kontrolny ciśnienia sterującego w zależności od temperatury otoczeni (zimny silnik)

Dzięki za wszelkie info.
Miło widziane dane z innych silników 5 cylindrowych dla porównania.

Nara


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2003 20:07:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
ad 1. Ciśnienie systemowe zawsze w granicach 5
ad 2, 3 i 4. dokładnie nie wiem ale ciśnienie korekcyjne zawsze jest w okolicach 1 - 1,5 na zimnym silniku a po rozgrzaniu 2 - 2,5 natomiast podciśnienie troszeczkę je zmniejsza ale nie wiem o ile jednak nie są to duże różnice na wolnych obrotach (max 0,5).

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2003 21:45:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
W serwisie bosha mieli wszystkie wykresy, jak majstrowali przy moim wehikule. Pamietam tylko ze regulatory cisnienia malo sie sie roznily wykresami do poszczegolnych silnikow 2,2. Takze prawie kazdy pierwszy lepszy bylby dobry na podmianke.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2003 01:37:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 841
Lokalizacja: Kraków
Ja mam nastepujacy problem: autko mialo problemy z paleniem na zimnym silniku, a na goracym obroty plywaly ( dodam ze mimo w/w objawow zasuwalo jak nalezy), zrobilem 2 rzeczy: 1. wkrecilem czujnik temp. wody( ktorego okazalo sie ze od kupna brakowalo, ten od komputera, nie od wskazowki i checka) i zaczalem sie bawic podkladkami w regulatorze cisnienia paliwa. efekt: obroty stabilne jak nigdy dotad, autko pali od kopa ale... na 1 i 2 biegu zasuwa jak ta lala do odciecia, na wyzszych w pewnym momencie wpada w wibracje, ""trzyma go"" tak pomiedzy 3-4 000 rpm, jak sie dodaje delikatnie gazu to go "" puszcza"" i jakos da sie jechac, natomiast przy wcisnieciu gazu w podloge w ogole nie przyspiesza i mam wrazenie ze zaraz sie rozpadnie. przywrocilem podkladki do stanu poprzedniego, jest troche lepiej ale: zauwazylem ze jedna podkladka obniza lub podwyzsza cisnienie w ukladzie o ok. 1/10 atm. , ogolnie jest to w okolicy 5,3 - 5,5 atm., i mimo ze jest tak jak bylo zanim zaczalem grzebac ,to nie mpge sobie poradzic z ustawieniem go zeby jezdzil jak trzeba, dodam ze nie kopci na czarno, tak ze chyba go nie zalewa, bardziej wyglada mi to jakby nie dostawal paliwa w momencie jak wlacza sie turbo, tylko dlaczego na nizszych biegach jest ok? podejrzewalem pompe paliwa ale to chyba bylby za duzy zbieg okolicznosci zeby dokladnie wtedy zaczela nawalac, moze ktos mial podobny problem i wie jak zaradzic? z gory dzieki, pozdrawiam

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: