.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 15:52:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2005 19:48:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
BBart napisał(a):
Spanky, zapomniałem spytać - jak jest u Ciebie z nastawnikiem?

napisalem wyzej. zadnych bledow na Vagu... a po odpieciu czujnika predkosci czkawka pozostala. wiec zakladam ze nastawnik jest w porzadku..............
Stawiam na wtryski............. :peace: za 1.5 tygodnia sie wyjasni.. :-) ...a narazie jezdze sobie spokojnie..... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2005 15:49:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Spanky, jesteś pewien, że VAG wykzuje usterkę nastawnika? Czytałem gdzieś, że opiłki metalu blokują w nim jakiś trzpień a VAG myśli, że wszystko jest ok. Pomaga czyszczenie - sprawa ponoć banalna, ale zestrojenie tego spowrotem wymaga dużo zachodu. W ekstremalnych przypadkach mżna rozpieprzyć pompę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2005 16:29:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
BBart napisał(a):
Spanky, jesteś pewien, że VAG wykzuje usterkę nastawnika? Czytałem gdzieś, że opiłki metalu blokują w nim jakiś trzpień a VAG myśli, że wszystko jest ok. Pomaga czyszczenie - sprawa ponoć banalna, ale zestrojenie tego spowrotem wymaga dużo zachodu. W ekstremalnych przypadkach mżna rozpieprzyć pompę.

no nie ,az tak do konca NIE jestem pewien........... :P
wszystko sie wyjasni za tydzien i wtedy zdam relacje......... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2005 16:31:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Ale wtryski od AFN?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2005 16:33:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.lip.2005 22:56:18
Posty: 11
Lokalizacja: Łódź
Panowie w bólu przyłączam się do problemu.... :( mam to samo... auto nie wykazało innych błędów... filtr powietrza i paliwka wymieniony i dalej nic... styki na kostkach wyczyszczone... i dalej nic... podobno wtrysk ( trzeci jak się stoi przed autem ) jest z czujnikiem i to może być to.... boję się tego nastawnika - jak to sprawdzić??? oraz co to jest N75???? pomózcie please... :zly:

_________________
WITAM SZCZĘŚLIWYCH POSIADACZY AUTEK POD ZNACZKIEM CZTERECH OKRĘGÓW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2005 16:54:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
radi9 napisał(a):
Panowie w bólu przyłączam się do problemu.... :( mam to samo... auto nie wykazało innych błędów... filtr powietrza i paliwka wymieniony i dalej nic... styki na kostkach wyczyszczone... i dalej nic... podobno wtrysk ( trzeci jak się stoi przed autem ) jest z czujnikiem i to może być to.... boję się tego nastawnika - jak to sprawdzić??? oraz co to jest N75???? pomózcie please... :zly:

trzeci wtrysk ...tzw sterujacy.... to tez moze byc jego wina...
co do sprawdzenia nastawnika to wszystko jest opisane na poprzedniej stronie... ;-) oczywiscie srawdzenie domowymi sposobami......
co do N75 opcja szukaj..... bylo wiele razy....... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2005 16:56:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
BBart napisał(a):
Ale wtryski od AFN?

to sie zobaczy..... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 14:19:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Odpiąłem jakieś złącze nd lewą półosią wystające ze skrzyni biegów (wtyczka na 5 lub 6 pinów ale aktywne kabelki tylko dwa) i....

... bez zmian (autm nadal szarpie) a prędkościomierz działał nadal. Pytanie: czy odpiąłem nie ten czujnik czy w B4 z 94r czujnik do prędkościomierza jest oddzielnie. Jeśli tak to w takim razie co ja odpiąłem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 19:03:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2005 22:39:06
Posty: 57
Lokalizacja: Sosnowiec
to jest na 99,9 % pompa paliwa !!!

_________________
Patryk
------------------------
A4 1.8 TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 19:41:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2005 12:04:56
Posty: 59
Lokalizacja: Kętrzyn
Chyba mam też ten problem chociaż nie wiem czy to nie wina sposobu mojej jazdy to znaczy to jest mniej więcej tak gdy jade na 2 biegu a samochód zwolni poniżej 20km/h zaczyna nim nieco szarpać, na 3 biegu tak około już 30km/h zaczyna szarpać ale poprostu wydaje mi sie że za niskie obroty. Na biegach 4 i 5 jakoś ani razu mi nie szarpało. Jeździłem wcześniej fordem escortem 1.4 a b4 jeżdże od niedawna wiec to chyba sprawa wprawy. CHOCIAŻ nie jestem do końca przekonany :/

_________________
AUDI b4 92r.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 20:14:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2005 13:25:15
Posty: 75
Lokalizacja: Kielce - Poznań
Hmm .....już mogę powiedzieć że miałem ten sam problem i ... wsłuchując się w uwagi kolegów .... sprawdziłem szczelność przewodów i zlączek w układzie paliwowym i .... po ich dokręceniu już nie lewe powietrze rządzi układem a paliwko dochodi jak trza i niunia też - TDI - kręci ile fabryka dała .To nie ja to koledzy cały czas podpowiadają - zacznij od sprawdzenia szczelności przewodów i złączek . Pozdrawiam :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2005 20:50:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
BBart napisał(a):
Odpiąłem jakieś złącze nd lewą półosią wystające ze skrzyni biegów (wtyczka na 5 lub 6 pinów ale aktywne kabelki tylko dwa) i....

... bez zmian (autm nadal szarpie) a prędkościomierz działał nadal. Pytanie: czy odpiąłem nie ten czujnik czy w B4 z 94r czujnik do prędkościomierza jest oddzielnie. Jeśli tak to w takim razie co ja odpiąłem?

to nie ten czujnik..... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2005 13:41:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Znalazłem owy czujnik. Odłączyłem i niestety...

... autko zaczęło jeździć prawidłowo. Szarpanie ustało. Czyli winny jest nastawnik.

Pytanie 1: ile będzie mnie kosztować naprawa?
Pytanie 2: jakie są konsekwencje jazdy z odpiętym czyujnikiem (oprócz braku wskazań prędkości)?
Pytanie 3: Czy ktoś już to naprawiał i może udzoelić kilku rad tj co kupić, gdzie kupić i jak?

... k**** no


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2005 08:58:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2005 21:39:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
BBart napisał(a):
Znalazłem owy czujnik. Odłączyłem i niestety...

... autko zaczęło jeździć prawidłowo. Szarpanie ustało. Czyli winny jest nastawnik.

Pytanie 1: ile będzie mnie kosztować naprawa?
Pytanie 2: jakie są konsekwencje jazdy z odpiętym czyujnikiem (oprócz braku wskazań prędkości)?
Pytanie 3: Czy ktoś już to naprawiał i może udzoelić kilku rad tj co kupić, gdzie kupić i jak?

... k**** no

na 99 % to nastawnik.........
co do naprawy to ciezko znalezc sam nastawnik.
lepiej szukaj calej pompy a to juz wydatek rzedu 1000 zeta ..... moze mniej moze wiecej......
odpiecie od szybkościomierza ze skrzyni powoduje brak sygnału dla korekcji dawek innymi słowy nie "męczy" tak nastawnika... tak mi sie wydaje.........
co do napawy to tu masz troszke -> http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1734
powodzenia.......
BTW ale jeszcxe lepiej zrobisz jak pojedziesz na pelna diagnoze do kogos kto sie na tym zna tak ja Ci to radza tutaj :P
-> http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1947

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 08:11:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Będą jaja jak to nie będzie nastawnik ;-) . Bo fura wkońcu jeszcze nie zdiagnozowana :!: . Jak będziesz potrzebował części to pisz na PW to może pomogę z tą pompą - mam znajomego pompiarza...

Pozdrawiam...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 13:18:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Ja nie mam VAG'a. Nie mam interfejsu. Muszę wszystko kupić. Nie wiem, czy nie lepiej w takiej sytuacij poprosić kogoś z klubowiczów o pomoc i zrekompensować mu finansowo poświęcony czas.

Objawy są "delikatne" - silnik na wolnych obrotach pracuje równiuteńko. Auto ciągnie bez zarzutu. Ale szarpanie występuje na IV i V biegu w dolnych zakresach obrotów. Szarpanie jest delikatne, wciśnięcie gazu do oporu powoduje zanik szarpania. Boję się czyszczenia tego cholernego nastawnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 16:13:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
BBart napisał(a):
Ja nie mam VAG'a. Nie mam interfejsu. Muszę wszystko kupić. Nie wiem, czy nie lepiej w takiej sytuacij poprosić kogoś z klubowiczów o pomoc i zrekompensować mu finansowo poświęcony czas.

Objawy są "delikatne" - silnik na wolnych obrotach pracuje równiuteńko. Auto ciągnie bez zarzutu. Ale szarpanie występuje na IV i V biegu w dolnych zakresach obrotów. Szarpanie jest delikatne, wciśnięcie gazu do oporu powoduje zanik szarpania. Boję się czyszczenia tego cholernego nastawnika.

Na bank wszystko jest ok. Jeźdź dalej i nie przejmuj się. Na następnym zlocie wyleczę Cię z wszelkich kłopotów (tak jak 2 kolegów z łódzkiej parafii, którzy mieli ten sam "kłopot" :D ).

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 18:40:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecior napisał(a):
BBart napisał(a):
Ja nie mam VAG'a. Nie mam interfejsu. Muszę wszystko kupić. Nie wiem, czy nie lepiej w takiej sytuacij poprosić kogoś z klubowiczów o pomoc i zrekompensować mu finansowo poświęcony czas.

Objawy są "delikatne" - silnik na wolnych obrotach pracuje równiuteńko. Auto ciągnie bez zarzutu. Ale szarpanie występuje na IV i V biegu w dolnych zakresach obrotów. Szarpanie jest delikatne, wciśnięcie gazu do oporu powoduje zanik szarpania. Boję się czyszczenia tego cholernego nastawnika.

Na bank wszystko jest ok. Jeźdź dalej i nie przejmuj się. Na następnym zlocie wyleczę Cię z wszelkich kłopotów (tak jak 2 kolegów z łódzkiej parafii, którzy mieli ten sam "kłopot" :D ).

a mnie na zlocie w Józefowie nie chciales "wyleczyc" :P

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 19:10:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
baskecior napisał(a):
BBart napisał(a):
Ja nie mam VAG'a. Nie mam interfejsu. Muszę wszystko kupić. Nie wiem, czy nie lepiej w takiej sytuacij poprosić kogoś z klubowiczów o pomoc i zrekompensować mu finansowo poświęcony czas.

Objawy są "delikatne" - silnik na wolnych obrotach pracuje równiuteńko. Auto ciągnie bez zarzutu. Ale szarpanie występuje na IV i V biegu w dolnych zakresach obrotów. Szarpanie jest delikatne, wciśnięcie gazu do oporu powoduje zanik szarpania. Boję się czyszczenia tego cholernego nastawnika.

Na bank wszystko jest ok. Jeźdź dalej i nie przejmuj się. Na następnym zlocie wyleczę Cię z wszelkich kłopotów (tak jak 2 kolegów z łódzkiej parafii, którzy mieli ten sam "kłopot" :D ).

a mnie na zlocie w Józefowie nie chciales "wyleczyc" :P

Byliśmy już po piwku, poza tym słabo nalegałeś :)
Poza tym nasze "leczenie" bardziej przypominało zachwyt nad 1Z`tami :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 130 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: