.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 10:58:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 22:10:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecior napisał(a):
Byliśmy już po piwku, poza tym słabo nalegałeś :)
Poza tym nasze "leczenie" bardziej przypominało zachwyt nad 1Z`tami :D

masz racje leczylismy sie inaczej............ ;-)
ale moze zdradzisz jak chcesz wyleczys kolege BBart-a z wysranego nastawnika........ (oczywiscie jezeli to nastawnik)
:): :): :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2005 08:27:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
masz racje leczylismy sie inaczej............ ;-)
ale moze zdradzisz jak chcesz wyleczys kolege BBart-a z wysranego nastawnika........ (oczywiscie jezeli to nastawnik)
:): :): :):

Nie bede go leczyl z wysranego nastawnika, bo nastawnik u niego wcale sie nie wysrał. :P :D
Spaprany nastawnik to silnie falujace wolne obroty i albo: zbyt mała moc, albo zbyt duza moc. Kolega nie stwierdzil takich symptomów.
Wiecej nie powiem bo nie ... :P ;-) :):

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2005 08:56:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
basket - czy to oranzada z leczniczych zrodel? :diabel:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2005 11:22:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Qrva chłopaki - jak trzeba będzie leczyć OO zaleję OO. Jak trzeba będzie leczyć kierowcę - zaleję BOLSA. Wszystko mi jedno - ja chcę do Waszego sanatorium!

Diagnoza: początki wysrania nasyawnika? ch** styk którejś wiązki kabli?

Co dokładnie uzyskałem odpinając czujnik prędkości? A może trzeba wgrać do ECU jakieś konkretniejsze mapki paliwowe?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2005 11:53:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
baskecior napisał(a):
Spaprany nastawnik to silnie falujace wolne obroty i albo: zbyt mała moc, albo zbyt duza moc. Kolega nie stwierdzil takich symptomów.
Wiecej nie powiem bo nie ... :P ;-) :):

Basket, to co zabierzesz tą tajemnicę do grobu?

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2005 14:40:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
baskecior napisał(a):
Nie bede go leczyl z wysranego nastawnika, bo nastawnik u niego wcale sie nie wysrał. :P :D
Spaprany nastawnik to silnie falujace wolne obroty i albo: zbyt mała moc, albo zbyt duza moc. Kolega nie stwierdzil takich symptomów.
Wiecej nie powiem bo nie ... :P ;-) :):


Może przy okazji zrobimy konkursik na najbardziej zagnieżdżony cytat?

MOD: juz nie :!!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2005 23:21:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
wracajac do tematu szarpaniu w mojej niuni.
jak wczesniej pisalem a moze i nie . nic nie wskazywalo na padniety nastawnik........ nawet przy odpietym czujniku od predkosci autko od czasu do czasu szarpalo na wyzszych obrotach a czasami przy stalej predkosci (100-110 km/h) szarpalo drazkiem zmiany biegow na 4 biegu ...... i autko nie zabardzo jezdzilo jak nalezy ..... po diagnozie okazalo sie ze jest za mala dawka paliwa na pompie ,zbyt male doladowanie i co ciekawe N75 byl wysrany...... choc dzialal jak nalezy ale po zamontowaniu innego autko dostalo kopa......... po jazdach probnych wszystko bylo prawie ok choc szarpanie od czasu do czasu wystepowalo a i drgania drazka biegow byly mniejsze ale jednak w dalszym ciagu bylo cos nie tak................ az do dzisiaj..........
wymienilem wtryski na nowki sztuki od AFN-a .......
i wszystkie wyzej wymienione objawy ustapilo zero szarpania nawet przy 4000 rpm, drazek od biegow stoi deba przy kazdej predkosci na kazdym biegu a i mocy i momentu przybylo.......... :diabel:
sprawdzilismy stare wtryski i co sie okazalo ???
ciśnienie otwarcia dla przedwtrysku mialo wartosc 171 bar gdzie powinno miec 190 .... ??? czyli jednym slowem wtryski na smietnik...........
reasumujac ... autko jezdzi lepiej ciszej a i nastawnik jest dobry..... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 06:04:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Spanky: Teraz to już Ojciec Prowadzący będzie musiał wszystko wymienić ;-)

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 07:15:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
wracajac do tematu szarpaniu w mojej niuni.
jak wczesniej pisalem a moze i nie . nic nie wskazywalo na padniety nastawnik........ nawet przy odpietym czujniku od predkosci autko od czasu do czasu szarpalo na wyzszych obrotach a czasami przy stalej predkosci (100-110 km/h) szarpalo drazkiem zmiany biegow na 4 biegu ...... i autko nie zabardzo jezdzilo jak nalezy ..... po diagnozie okazalo sie ze jest za mala dawka paliwa na pompie ,zbyt male doladowanie i co ciekawe N75 byl wysrany...... choc dzialal jak nalezy ale po zamontowaniu innego autko dostalo kopa......... po jazdach probnych wszystko bylo prawie ok choc szarpanie od czasu do czasu wystepowalo a i drgania drazka biegow byly mniejsze ale jednak w dalszym ciagu bylo cos nie tak................ az do dzisiaj..........
wymienilem wtryski na nowki sztuki od AFN-a .......
i wszystkie wyzej wymienione objawy ustapilo zero szarpania nawet przy 4000 rpm, drazek od biegow stoi deba przy kazdej predkosci na kazdym biegu a i mocy i momentu przybylo.......... :diabel:
sprawdzilismy stare wtryski i co sie okazalo ???
ciśnienie otwarcia dla przedwtrysku mialo wartosc 171 bar gdzie powinno miec 190 .... ??? czyli jednym slowem wtryski na smietnik...........
reasumujac ... autko jezdzi lepiej ciszej a i nastawnik jest dobry..... :peace:

Do dwóch przyczyn ojciec Spanky już dotarł, ale powiem ze wtryski musiales miec w stanie katastrofalnym skoro autem szarpało. Moje pomimo ze leja nie powoduja szarpania. :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 07:23:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Dobra, skoro musze to pisze :D :
1) Zbyt mala dawka paliwa w polaczeniu z niesprawnymi wtryskami musi spowodowac szarpanie silnikiem w dolnym zakresie obrotów - powód: źle spalona mieszanka , źle wymieszanego paliwa.
2) Uszkodzenie zaworu N75 - zbyt mały wydatek turbiny , który w połaczeniu z jazdą po nieskich obrotach musi spowodowac szarpanie autem
3) Ludzie - nauczcie sie jeździć waszymi TDI. Ten akurat silnik nie jest stworzony do jazdy na 5-tym biegu i wyprzedzania od predkosci 1200rpm pod górke. Po prostu pamietajcie aby uzywac turbosprezarki - po to tam jest aby od 2000 rpm wgniatalo w fotel. 2 klegów w Łodzi wyleczyłem kiedy dostalem auto na 20 minut i odbyłem jazdę próbno-szkoleniową. Jak pojechali po testach tak juz nie narzekali na jadę 1Z`tem. Mieli racje - autem szarpalo przy nieskich predkosciach obrotowych silnika, sam to odczulem. Po przejechaniu ok 10 km z predkosciami obrotowymi rzedzu 4000-5000 rpm, auta zaczely jeździć normalnie. To nie pierwszy taki przypadek, kiedy traktor uzytkowany w stylu "starszy Pan jedzie do kosciola" robi podobne hece.
Stosowanie sie do 10 przykazań dla diesla tez ułatwi wam zycie - filtr paliwa czysty = dobra przepustowosc ropki.
Zycze udanego "leczenia"

pozdro

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 07:41:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecior napisał(a):
Dobra, skoro musze to pisze :D :
1) Zbyt mala dawka paliwa w polaczeniu z niesprawnymi wtryskami musi spowodowac szarpanie silnikiem w dolnym zakresie obrotów - powód: źle spalona mieszanka , źle wymieszanego paliwa.
2) Uszkodzenie zaworu N75 - zbyt mały wydatek turbiny , który w połaczeniu z jazdą po nieskich obrotach musi spowodowac szarpanie autem
3) Ludzie - nauczcie sie jeździć waszymi TDI. Ten akurat silnik nie jest stworzony do jazdy na 5-tym biegu i wyprzedzania od predkosci 1200rpm pod górke. Po prostu pamietajcie aby uzywac turbosprezarki - po to tam jest aby od 2000 rpm wgniatalo w fotel. 2 klegów w Łodzi wyleczyłem kiedy dostalem auto na 20 minut i odbyłem jazdę próbno-szkoleniową. Jak pojechali po testach tak juz nie narzekali na jadę 1Z`tem. Mieli racje - autem szarpalo przy nieskich predkosciach obrotowych silnika, sam to odczulem. Po przejechaniu ok 10 km z predkosciami obrotowymi rzedzu 4000-5000 rpm, auta zaczely jeździć normalnie. To nie pierwszy taki przypadek, kiedy traktor uzytkowany w stylu "starszy Pan jedzie do kosciola" robi podobne hece.
Stosowanie sie do 10 przykazań dla diesla tez ułatwi wam zycie - filtr paliwa czysty = dobra przepustowosc ropki.
Zycze udanego "leczenia"

pozdro

Basket tylko jest jedno ale co do Twojej wypowiedzi .......... u mnie szarpalo przy 2800-3500 rpm..... a to nie sa niskie obroty dla TDI .... :P
P.S wiem jak sie jezdzi TDI ... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Ostatnio edytowano 27.paź.2005 07:44:39 przez spanky, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 07:41:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
http://img461.imageshack.us/my.php?image=ilocropywzalodobrotwipooeniaga.jpg

To jest jedyne wytłumaczenie tego zachowania ;-)

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 08:37:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Cieszę się Spanky, że pozbyłeś się szarpania. Niestety butowanie u mnie nie pomogło - dostałem tylko w łeb od żony. Mam teraz okazję dzięki uprzejmości kolegi z AKP Legnica podmienić przepływomierz. Jeśli to nie pomoże pojadę na VAG'a. Jeśli tam nic nie znajdą postaram się znaleźć N75 dawcę. Jeśli to nie pomoże - sprzedam auto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 08:48:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
BBart: a wiesz co w tym wszystkim najlepsze :?:. W warszawie miałbyś diagnoze konkretnie co sie zepsuło albo co trzeba wyregulować w przeciągu 30min :D

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 08:57:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Rogal napisał(a):
BBart: a wiesz co w tym wszystkim najlepsze :?:. W warszawie miałbyś diagnoze konkretnie co sie zepsuło albo co trzeba wyregulować w przeciągu 30min :D

czasami nawet krócej..... :P

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 09:24:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Nie wiem co robić, może wybiorę się na spot do Wawy. 800km = 160PLN To i tak połowa ceny trafnej diagnozy w ASO.
A może zacząć od rzeczy najprostrzych - nie wymieniłem jeszcze filtra paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 09:33:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
A lecą bomble w przewodzie paliwowym do pompy wtryskowej :?:. Jak nie to zostaw narazie to w spokoju...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 09:38:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Bomble nie lecą. Pozatym autko na wyższych obrotach jeździ bez zarzutu. Nie sprwdzałem jeszcze V-max bo mam słabe opony a za 2 miesiące mam zostać ojcem i nie jestem ubezpieczony na życie, więc przy 170 odpuściłem. Niedługo założę kozaki - wtedy spróbuję.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 09:43:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
O to tak jak ja tylko ja za 7 miesięcy - tak wogóle to jak żona się czuje bo moja ma niezłe mdłości i wcale nie musze dociskać gazu do dechy ;-)

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 09:49:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
I trymestr - rzyganie
II trymestr - narzekanie
III trymestr - sapanie

ale jak poczujesz kopnięcie przykładając rękę do brzucha to poczujesz się lepiej niż jakbyś jechał lekkim 200 konnym autem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 143 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: