.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 13:03:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 10:01:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Chyba zalozymy foprum dla przyszłych ojców i matek :P :D :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 10:21:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Oj takie drobne odstępstwo ot tematu. Ale przywołałem wątek motoryzacji ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2005 19:12:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
BBart napisał(a):
Nie wiem co robić, może wybiorę się na spot do Wawy. 800km = 160PLN To i tak połowa ceny trafnej diagnozy w ASO.
A może zacząć od rzeczy najprostrzych - nie wymieniłem jeszcze filtra paliwa.

mała rada
jedz do kogos na normalna diagnoze ............ a nie tam kombinujesz........... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 07:15:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
No dobra - Hemtos zarekomendował mi pewnego dieslologa we Wrocławiu. Dziś tam jadę - diagnostyka, ewentualna regulacja kąta wtrysku a przy okazji wymiana świec żarowych. Może pomoże.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 07:24:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Zacznij od podstaw, zazwyczaj to pomaga ... :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 07:39:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
BBart napisał(a):
No dobra - Hemtos zarekomendował mi pewnego dieslologa we Wrocławiu. Dziś tam jadę - diagnostyka, ewentualna regulacja kąta wtrysku a przy okazji wymiana świec żarowych. Może pomoże.

:galy: to jeszcze nic z tym nie zrobiles ............ :diabel:

powodzenia ............ oby pomoglo .......... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 07:53:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
a moze pomozecie przy silniku 1Z w golfie 3. autko zwija sie elegancko, nawet 1,8 benzyniaki g2 wciąga :D

autko przyspiesza na v tym biegu do okolo 150-160km na godzine normalnie i nagle jakby sie zwieszało i przestaje przyspieszac :/ wystarczy odpuscic noge z gazu i dodac ponownie i znowu ciagnie. mysle ze taka furmanka powinna ze 180smigac.

drugie pytanko to jakie powinny byc wolne obroty? bo są okolo 900. gdzie to sie ew reguluje.

p.s. silnik jest w odmianie "nowszej".

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 07:58:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Ponoć zawór N75 od sterowania turbiną potrafi się zawieszać. Koleżanka też ma GolfaIII na 1Z-cie i N75 ma padnięty. Z tym, że polityka u niej jest taka: "Jak go wymienią, to auto będzie szybko jeździć - a ja nie chcę szybko jeździć".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 09:40:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Lukasik napisał(a):
a moze pomozecie przy silniku 1Z w golfie 3. autko zwija sie elegancko, nawet 1,8 benzyniaki g2 wciąga :D

autko przyspiesza na v tym biegu do okolo 150-160km na godzine normalnie i nagle jakby sie zwieszało i przestaje przyspieszac :/ wystarczy odpuscic noge z gazu i dodac ponownie i znowu ciagnie. mysle ze taka furmanka powinna ze 180smigac.

drugie pytanko to jakie powinny byc wolne obroty? bo są okolo 900. gdzie to sie ew reguluje.

p.s. silnik jest w odmianie "nowszej".

1. N75 sie kończy i nadaje sie do wymiany
2. Nie patrz na obrotomierz, podepnij VAG`a i sprawdź dokładnie. Wolne obroty powinny miec wartosc ok 870. Ale generalnie jest ok. Wolne obrotu reguluje ECU.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 10:38:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
baskecior napisał(a):
1. N75 sie kończy i nadaje sie do wymiany
2. Nie patrz na obrotomierz, podepnij VAG`a i sprawdź dokładnie. Wolne obroty powinny miec wartosc ok 870. Ale generalnie jest ok. Wolne obrotu reguluje ECU.


ile nowka moze kosztowac? i czy tylko w aso?

no to obroty w miare sie zgadzają. wydawalo mi sie wczesniej ze diesle mają nizej, gdzies kolo 600.

jakie V powinny osiagac tego typu samochody bez bujania przez 10km.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 10:56:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Lukasik napisał(a):
baskecior napisał(a):
1. N75 sie kończy i nadaje sie do wymiany
2. Nie patrz na obrotomierz, podepnij VAG`a i sprawdź dokładnie. Wolne obroty powinny miec wartosc ok 870. Ale generalnie jest ok. Wolne obrotu reguluje ECU.


ile nowka moze kosztowac? i czy tylko w aso?

no to obroty w miare sie zgadzają. wydawalo mi sie wczesniej ze diesle mają nizej, gdzies kolo 600.

jakie V powinny osiagac tego typu samochody bez bujania przez 10km.

cena N75 to tak do 200 zł....... z wymiana ......
co do V max ... to nie wiem ale chyba tak z 185 i koniec .... :P

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 10:58:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
a jak z reanimacją tego zaworka?? jakąś naftą go potraktować na noc?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 12:47:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
Lukasik napisał(a):
baskecior napisał(a):
1. N75 sie kończy i nadaje sie do wymiany
2. Nie patrz na obrotomierz, podepnij VAG`a i sprawdź dokładnie. Wolne obroty powinny miec wartosc ok 870. Ale generalnie jest ok. Wolne obrotu reguluje ECU.


ile nowka moze kosztowac? i czy tylko w aso?

no to obroty w miare sie zgadzają. wydawalo mi sie wczesniej ze diesle mają nizej, gdzies kolo 600.

jakie V powinny osiagac tego typu samochody bez bujania przez 10km.

cena N75 to tak do 200 zł....... z wymiana ......
co do V max ... to nie wiem ale chyba tak z 185 i koniec .... :P

Co v-max to fabryka sugeruje że 174 km/h , w praktyce tak jak Spanky napisał ok 180-185.
Mój np ładnie i szybko sie buja do 185 a później trzeba czekać aż złapie więcej.
Wiąze się to z obrotami przy ktorych mamy moc maxymalną czyli w moim silniku ok 4000 rpm, a w nowszych chyba ciut niżej.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 07:46:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Wracając do głównego wątku - byłem u dieslologa, vag nie wykazał nic błędnego. Kąt wtrysku dobry, dawka prawidłowa. Natomiast wymieniono mi zawór EGR. Co prawda autem dalej szarpie, ale jest to zupełnie inne szarpanie - całkowicie akceptowalne. Choć nie miałem okazji sprawdzić go dokładnie to jednak test "50 na piątkę" wypadł prawidłowo.

Niestety, dziś miałem okazję sprawdzić dokładnie autko na odśnieżonej obwodnicy - szarpał tak że aż strach. Wkurwiony jestem. :(:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2006 21:34:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2005 18:13:03
Posty: 152
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
A u mnie było tak:
mam B4 94r. TDi
I silnik miał falowane obroty na jałowym no i szarpał od 2 wzwyz jak sie jechało na 5 80km\h odjeo sie gazu i delikatnie dokładało to szarpał jak ****** aż skrzynią rzucał.. to samo na innych biegach . Motałem sie z tym z pół roku jezdziłem po elekrykach itp. aż wreszcie dotarłem do gościa co miał takie same objawy dałem pompe do sprawdzenia do Łomży i gości powiedział że nastawnik do dupy. I pojechałem do Nadarzyna za Warszawą ok 15km i wymienił i ustawił nastawnik i jakby odjał reką szarpanie. Wziął chyba 400zł z ustawieniem a stary nastawnik sobie zabrał który pózniej naprawi i wsadzi do innego Audi. U mnie pompa jest HDK jakby ktos sie pytał.
A i jeszcze przed wymianą tego nastawnika przytykało go np. 140 i stał ale sie odjęło gazu i znowu przyłożyło to szedł. Teraz po wymianie 200km\h idzie. i chodzi jak zegarek. Pozdro Marcin.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 07:21:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
malcik441 napisał(a):
I pojechałem do Nadarzyna za Warszawą ok 15km i wymienił i ustawił nastawnik i jakby odjał reką szarpanie. Wziął chyba 400zł z ustawieniem


Błagam - daj mi namiary na tego Zbawiciela!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 14:37:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
:peace: N A R E S Z C I E ! ! ! :peace:

dzięki malick441 za namiary na prawdziwego fachowca od pomp!
To był oczywiście nastawnik. Jechałem specjalnie do Warszawy - taki byłem zdesperowany. Dla wszystkich szarpiących 1Z'tów:

DIESEL SERWIS
05-830 Nadarzyn
ul. Graniczna 4
tel: 022 729 89 50
kom: 0 606 820 768

Profesjonalnie i szybko (chodź nie było tanio) - polecam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 14:44:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
BBart napisał(a):
:peace: N A R E S Z C I E ! ! ! :peace:

dzięki malick441 za namiary na prawdziwego fachowca od pomp!
To był oczywiście nastawnik. Jechałem specjalnie do Warszawy - taki byłem zdesperowany. Dla wszystkich szarpiących 1Z'tów:

DIESEL SERWIS
05-830 Nadarzyn
ul. Graniczna 4
tel: 022 729 89 50
kom: 0 606 820 768

Profesjonalnie i szybko (chodź nie było tanio) - polecam :)


gratuluje .........
ale napisz dokladnie co zrobil ten mechanik ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 14:47:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Za profesjonalne podejście trzeba zapłacić :D .Ja mam dobrego i drogiego :P fachowca,ale jak mu daję furę to zawsze mi naprawi za pierwszym razem. :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 14:54:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Dokładnie zrobił tak:

1) odkręcił nastawnik i poszedł z nim na zaplecze
2) odpiął kabel od mojego nastawnika i przypiął do "zregenerowanego"
3) wrócił i przykręcił sukinkota
4) uruchomił silnik i ustawił wstępnie dawkę
5) kazał się przejechać (nie dało się jechać szybciej na gierkówce niż 160km/h)
6) skorygował dawki po jeździe testowej (obecnie 4,1mg/H)
7) skasował 400zł
8) drogę do domu (470km) pokonałem z rozkoszą i spaliłem 5,6 l. (jazda "gierkówkowa" 120-140 km/h)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 124 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: