.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 10:46:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2006 17:40:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2005 18:13:03
Posty: 152
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
To dobrze że ci zrobił. Chyba warto było jechać te 470km???
Nożesz posprawdzać czy niemasz poduszek pod skrzynią pozrywanych. Bo u mnie przez te szarpanie to sie zerwała jedna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2006 12:19:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Takie prace to na wiosnę ;)
Ale jak szarpało to wysprzęglałem i redukowałem więc chyba nic nie pozrywałem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2006 00:00:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2005 13:21:09
Posty: 338
Lokalizacja: LEGNICA
czyt en nastawnik jest tez w 2.5 TDI AEL-u

_________________
A6 TDI AVANT AEL 6 GANG KLIMATRONIK SKORA NIVO VOLL WYPAS
2001-2006 VW GOLF GTI WOLFSBURG EDITIONE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2006 12:49:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2005 16:38:08
Posty: 14
Czy ktoś wie gdzie kupić sam nastawnik w woj. lubelskim lub całą pompę ? I ile trzeba szykować kasy na to? Mam do wymiany nastawnik w 1Z ale u mnie w okolicy sprzedają pompy i chyba trochę za dużo chcą( mówię o częściach używanych)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2006 05:57:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Gość "naprawiacz" o którym była mowa może Ci nastawnik wysłać. Tylko sam musiał byś go zamontować - sprawa niby prosta ale trzeba mieć VAG'a. No i jeszcze jedno - trzeba by zajrzeć w pompę bo ten syf ponoć z niej wylata.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2006 12:30:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2005 16:38:08
Posty: 14
Mi chodzi właśnie żeby kupić sam nastawnik bo na razie znalazłem całe pompy. Sam bym tego nie naprawiał bo mam dobrego speca od takich spraw który mi auto zdjagnozował. Jednak u niego nowy nastawnik kosztuje 1400 zł a ja wolałbym kupić używany. Jeżeli ten gość z Nadarzyna ma używane nastawniki to zaraz do niego kręcę zeby mi wysłał. Tylko nie wiem czy o niego Ci chodzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2006 12:35:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Tak, chodzi o magika z Nadarzyna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2006 15:16:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2005 08:40:43
Posty: 25
Lokalizacja: podkarpacie
BBart napisał(a):
:peace: N A R E S Z C I E ! ! ! :peace:

dzięki malick441 za namiary na prawdziwego fachowca od pomp!
To był oczywiście nastawnik. Jechałem specjalnie do Warszawy - taki byłem zdesperowany. Dla wszystkich szarpiących 1Z'tów:

DIESEL SERWIS
05-830 Nadarzyn
ul. Graniczna 4
tel: 022 729 89 50
kom: 0 606 820 768

Profesjonalnie i szybko (chodź nie było tanio) - polecam :)


witam , mam zamiar zakupić tzn. wymienić w tym serwisie nastawnik , czy wie ktoś , co z gwarancją na ten wymieniony nastawnik ,
pozdr. yarecky2000

_________________
Audi 80 B4 1.9 TDI 1995r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2006 07:27:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2006 15:29:28
Posty: 2
Witam. Mam podobna sytuacje z moim Audi 80 koniec 94', kupione zostalo w Niemczech z oryginalnym przebiegiem 156tys i juz wtedy byly problemy...wiec moj stary stwierdzil ze pojedzie do jakiegos mechanika w okolicy od pomp...oczywiscie wizyta nic nie dala. Gdzies wyczytalem ze trzeba pompe wyczyscic wiec dmuchnałem jej sprezarka 11bar. Falowanie obrotow sie skonczylo ale silnik dalej szarpal... Jakis czas temu kupilem na stacji Orlen preparat ktory czysci uklad paliwowy i o dziwo autko prawie calkowicie przestalo szarpac :) Teraz szarpnie lekko przy bardzo duzym obciazeniu np 5 osob w aucie pod gorke na 5 biegu przy 100km/h albo z zapieta,zaladowana przyczepka...Narazie wlalem 100ml tego preparatu na 20L ON na probe ale zostalo mi jeszcze 150ml wiec w najblizszym czasie wleje reszte i zobacze...Ostatnio bez problemu poszla 180km/h a spodu jeszcze nie bylo :D wczesniej nie bylo mowy o takich predkosciach bo albo szarpalo albo sie mulila przy mocnym wciskaniu gazu...Moze ktos juz probowal mojej metody albo sprobuje wiec prosze o ewentualne komentarze i opinie. Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 15:05:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2006 15:29:28
Posty: 2
Dzisiaj bylem w Nadarzynie aby zrobic cos z moim TDI...u mnie nie tylko problemem byl nastawnik ale tazke wtrysk sterujacy i dopiero po naprawie nastawnika i wymianie wtrysku sterujacego autko przestalo szarpac wiec zadne kombinowania nie pomoga tylko wizyta w porzadnym serwisie, oczywiscie polecam Diesel Serwis Nadarzyn ul Graniczna 4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 19:08:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
yasiu_kam napisał(a):
Dzisiaj bylem w Nadarzynie aby zrobic cos z moim TDI...u mnie nie tylko problemem byl nastawnik ale tazke wtrysk sterujacy i dopiero po naprawie nastawnika i wymianie wtrysku sterujacego autko przestalo szarpac wiec zadne kombinowania nie pomoga tylko wizyta w porzadnym serwisie, oczywiscie polecam Diesel Serwis Nadarzyn ul Graniczna 4

generalnie nic nowego .... normalna przypadłośc starego wysłużonego 1Z-ta ...
takich diagnoz na forum postawiono juz kilka i byl to celny strzal ..... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 19:29:16 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Chyba ze sie ma nastawnik tzw magnetyczny(a nie indukcyjny) - ktory jest podobno nierozbieralny i nienaprawialny ...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 134 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: