.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 05:24:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100/A6 C4 2.8]Jaki wydech ?
PostNapisane: 09.sty.2004 21:40:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.gru.2003 13:05:01
Posty: 1155
Lokalizacja: -=Warszawa=-
Chce zmienić wydech mojej niuni bo nie podoba mi się jej kaszel... :diabel: Aktualnie jest tam jakiś wynalazek z dwoma rynnami wygiętymi do góry (DTM) (założony przez poprzedniego "oprawce" mojej niuni) i chce go zmienić bo zanosi się na to że niebawem się rozleci :| Nie chce mieć rycząco-pierdzącej popierdułki, tylko jakiś taki żeby jedynie ładnie mruczała jak powiem "daj głos" :diabel: :P :D

Co kto proponuje??

_________________
Obrazek
www.zaluskart.com
www.audi-quattro.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2004 23:04:30 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
oryginalny .... tylko i wylcznie .... to nie jest Turbodoladowany silnik zeby moc sobie frywolnie ksztaltowac i dobierac wydechy ... tutaj wydech musi miec okreslony ksztalt, pojemnosc i opory przeplywu ... jezeli tego nie bedzie , silnik straci na osiagach

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2004 23:51:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Ale Hans, przyznasz, że góra w 2.8 i 2.6 jest kiepskawa, i odtykając wydech możesz ją poprawić dość zauważalnie, tylko trzeba wiedzieć co zrobić.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 00:33:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
orginal + do tego katalizatory ale wogole nie mozna tego dostac, ja niestety nie mam juz katow i chociaz mam na koncu leciwego Remusa to i tak jakos dziwnie bzyczy miedzy 2,5 a 4 tys obrotow, zastanawiam sie na metalowymi katami, wokół jednak sami kowale i boje sie ze mi rzeźbe zrobia na wydechu :|

rzeczywiscie gora w 2.6 jest kiepska juz tak od 5 tys. przestaje wgniatac w fotel (jezeli mozna nazwac wgniataniem to mizerne odczucie :D )

Pozdrawiam

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 19:13:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 22:13:52
Posty: 124
Lokalizacja: Otwock
w moim b4 zalozony jest seryjniak - wycialem katalizatory , na wolnych belkocze cichutko , po 2,5 patyka zaczyna byc slyszalne bzykanie jakby pszczolek i na tym sie konczy - wg mnie nic nie zastapi seryjniaka - tylko Ty masz 100 a ja 80 , chyba nie pasuja - jak sie nie myle w 80 q jest duzo wieksze pudlo>

_________________
TTQ,b4 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 20:41:43 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
Leo napisał(a):
Ale Hans, przyznasz, że góra w 2.8 i 2.6 jest kiepskawa, i odtykając wydech możesz ją poprawić dość zauważalnie, tylko trzeba wiedzieć co zrobić.


raczej tego bym nie powiedzial ... gora to i moze u mnie byla kiepska ale z powodu nie podlazonego silownika skracania kanalow ... po podlaczeniu zmienilo sie to diametralnie ... rzeklbym ze do 4200 auto przyspiesza a od 4200 zap@$$%la :)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 21:44:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2003 22:34:55
Posty: 85
Lokalizacja: Warszawa
czy w takim razie mozna ostac gdzies orygian pomijajac Aso?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 21:50:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
hans napisał(a):
oryginalny .... tylko i wylcznie .... to nie jest Turbodoladowany silnik zeby moc sobie frywolnie ksztaltowac i dobierac wydechy ... tutaj wydech musi miec okreslony ksztalt, pojemnosc i opory przeplywu ... jezeli tego nie bedzie , silnik straci na osiagach


Więc np. w 1.8T można troszkę podnieś moc ? (i zmienić troszkę odgłos silnika na „rasowy”)

Jak dobierać tłumik – żeby był efektowny i idealnie dobrany technicznie do silnika ?

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 21:52:41 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
w silnikach z T ... wyech musi jak najszybciej wydalic spaliny z silnika i tutaj mozna zostosowac zwykla rure o zwiekszonym przekroju i juz bedzie zdecydoanie lepiej :) ... wtedy i odglos jst rasowy :)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2004 23:54:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 16:37:25
Posty: 328
Lokalizacja: Kalisz
napewno nie masz katalizatorów, to jest powodem bzyczenia i nieciekawego odgłosu.Najpierw wstaw dwa małe tłumiki przelotowe zamiast katów a już wtedy odgłos sie zmienia na lepszy

_________________
99-01 Kadett 1,6
01-03 Astra 1,6 16
03-04 Coupe 2,8Q
04-05 S4 2,2T
04-05 Punto Jtd
05-05 B4 Tdi Avant
05-06 GTI edition 94`
06-08Honda civic VTI eg9
08-08 Skoda Fabia
08-08 VW golf 1J0
09-09 SKODA Fabia 5J
10-11 Skoda Octavia RS
11-13 Skoda Superb
13-14 Skoda Octavia 1Z
obecnie Audi A6 C5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2004 09:49:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
hans napisał(a):
Leo napisał(a):
Ale Hans, przyznasz, że góra w 2.8 i 2.6 jest kiepskawa, i odtykając wydech możesz ją poprawić dość zauważalnie, tylko trzeba wiedzieć co zrobić.


raczej tego bym nie powiedzial ... gora to i moze u mnie byla kiepska ale z powodu nie podlazonego silownika skracania kanalow ... po podlaczeniu zmienilo sie to diametralnie ... rzeklbym ze do 4200 auto przyspiesza a od 4200 zap@$$%la :)


popieram w 100% u mnie poprzedni właściciel wywalił katy i wstawił jakieś tłumiczki. Zrobił to troche głupio bo zlikwuidował łączenia między katem a dalszą cześcią wydechy i przez to po jakimś czasie pękają spawy więc jak będziecie przerabiać to nie wycinajcie tych skręcanych połączeńbo one nie są tak od parady..

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2004 09:59:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
Jakie "tłumiczki" trzeba wsadzić w miejsce katalizatorów, żeby pozbyć się nieciekawgo "bzykania", są jakieś specjalne ?

Pozdrawiam

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2004 11:30:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 16:37:25
Posty: 328
Lokalizacja: Kalisz
Nie muszą być specjalne,tylko trzeba je dorobić na wymiar,Bo jest tam stosunkowo mało miejsca.normalne tłumiki przelotowe,owalne.

_________________
99-01 Kadett 1,6
01-03 Astra 1,6 16
03-04 Coupe 2,8Q
04-05 S4 2,2T
04-05 Punto Jtd
05-05 B4 Tdi Avant
05-06 GTI edition 94`
06-08Honda civic VTI eg9
08-08 Skoda Fabia
08-08 VW golf 1J0
09-09 SKODA Fabia 5J
10-11 Skoda Octavia RS
11-13 Skoda Superb
13-14 Skoda Octavia 1Z
obecnie Audi A6 C5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2004 14:38:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
generalnie propozucja seryjnego wydechu jest najlepsza!Jesli autko jezdzi na gazie to wyciecie katalizatorow jest rowniez wskazane!Poniewaz gaz ma wyzsza temperature spalania i wypalaja sie katy mozna wtedy zaobserwowac charakterystyczny metaliczny dzwiek ktory objawia sie w wyzszych zakresach obrotow!Jesli wytniesz katy to dobrze zastapic je rurka z kwasowki oraz obporna na temperature!STRUMIENICE KTORE SA OFEROWANE NA RYNKU NIC NIE DAJA! :zly:

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2004 22:27:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.gru.2003 13:05:01
Posty: 1155
Lokalizacja: -=Warszawa=-
Dzięki za wszystkie propozycje i dobre rady. Zdecyduje się w takim razie na seryjny (chyba kupie Bosal'a) Co do KATów to były wycięte i zamiast nich było jakieś coś, ale tak to ktoś wspawał, że ręce mi opadły jak to zobaczyłem :galy: np. rury były spawane pod kątem prostym :): zamiast normalnego kolanka... wywaliłem to wszystko i wstawiłem jakieś zwykłe strumienice :| teraz samochód chodzi dużo lepiej ale raczej dlatego że wydech w końcu ma wszędzie jednakową średnice i prostą droge w pozbywaniu się spalin :diabel: (bez kątów prostych :D ) Już wiem że strumienice nic nie dają, ale czy moga w takim razie zaszkodzić?? W tej chwili mam 2 zamiast KATów i wydaje mi się że chodzi bardzo ładnie (gdyby nie ten ostatni tłumik pierdzący :| )...

_________________
Obrazek
www.zaluskart.com
www.audi-quattro.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2004 22:36:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 16:37:25
Posty: 328
Lokalizacja: Kalisz
A mówiłem,wstaw zwykłe małe tłumiczki,żadnych strumienic, bo h....a dają. Koszt miałbyś mniejszy o połowę a i pierdzenia by nie było ....

_________________
99-01 Kadett 1,6
01-03 Astra 1,6 16
03-04 Coupe 2,8Q
04-05 S4 2,2T
04-05 Punto Jtd
05-05 B4 Tdi Avant
05-06 GTI edition 94`
06-08Honda civic VTI eg9
08-08 Skoda Fabia
08-08 VW golf 1J0
09-09 SKODA Fabia 5J
10-11 Skoda Octavia RS
11-13 Skoda Superb
13-14 Skoda Octavia 1Z
obecnie Audi A6 C5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2004 22:45:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.gru.2003 13:05:01
Posty: 1155
Lokalizacja: -=Warszawa=-
kubazak napisał(a):
A mówiłem,wstaw zwykłe małe tłumiczki,żadnych strumienic, bo h....a dają. Koszt miałbyś mniejszy o połowę a i pierdzenia by nie było ....


Wstawiłem jakieś 2 miesiące temu :P a pierdzenie jest z ostatniego tłumika (sportowo-przypałowy ktoś wstawił kiedyś :P )

_________________
Obrazek
www.zaluskart.com
www.audi-quattro.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: