.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2024 16:45:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C3 2.3]Dławiacy sie silnik na benzynie
PostNapisane: 24.sie.2003 02:16:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2003 02:10:50
Posty: 12
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Mój ojciec ma Audi 100 2,3E z instalacją gazową, samochód ma na Liczniku 240 tyś. Km przebiegu.
Niedawno zaczęły się problemy z zasilaniem benzyną, gdy, szybko się wciśnie gaz silnik się dławi tak jak by miał za ubogą mieszankę, trzeba naprawdę ostrożnie wciskać pedał gazu. Na gazie taki problem nie występuje i silnik chodzi na nim dobrze. Drugi problem to, że jak się zapala silnik niedokońca rozgrzany albo rozgrzany na gazie albo benzynie to trzeba kręcić z 5-10 sekund wtedy silnik trochę złapie i jak zacznie chodzić równo to już dobrze chodzi.
Byliśmy w dwóch warsztatach zajmującymi się elektro-mechaniką samochodową w Warszawie i Lublinie popatrzyli coś poregulowali zainkasowali około 200 zł bez skutku (zdziercy!), w Warszawie mówili, że to może być sonda lombda (chyba jakoś tak...) ale czy to nie będą pieniądze wyrzucone w błoto???

Może ktoś miał podobny problem lub może wiedzieć, co jest... Czekam na sugestie.

Pozdrawiam i dziękuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2003 07:32:14 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
My też Cię witamy , ale wypadałoby się przedstawić , co możesz uczynić w dziale NEWBIE.I jakbyś mógł to uzupełnij profil bo nie wiemy skąd jesteś :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2003 09:15:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
J.W.

Napisz w których serwisach w WAwie byłeś.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2003 13:01:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2003 02:10:50
Posty: 12
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Sory, zaraz nadrobie zaległosci. :)

Ten serwwwis w WWawie to był "ProTronic", nic nie zrobili tylko przeczyścili kilka części poregulowali troche i wzieli kase :!: :!: Bez efektu...

_________________
Pozdrawiam
Aldi666


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2003 13:35:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Wiesz ja po wizycie w protronicu byłem i jestem zadowolony - fakt że kasują ale moim zdaniem warto u nich.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2003 10:58:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.sie.2003 14:15:21
Posty: 47
Lokalizacja: Kraków
Ja nie mam gazu, ale takie objawy na benzynie miałem.
Oczywiście w ASO kombinowali przez dwa dni i nic nie zrobili.
Pojechałem do Boscha, sonde lambda sprawdzili oscyloskopem, wyszło że zła - wymieniłem (ok 280 zł) po problemie. Nie wymieniali w ciemno tylko sprawdzili.
Sonde mi pokazali (to taki metalowy palec) z jednej strony była jasno szara - ołów - z zaołowionej benzyny "bez ołowiowej" :)

_________________
Audi A4 Avant 1.9 TDI
Audi A4 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2003 11:12:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Czesc Wszystkim!
Właśnie od tygodnia nie mam już takich kłopotów jak Ty. Przyczyną dławienia była zapchana pompa paliwa. Objawy identyczne. Delikadnie dodając gazu autko jakoś jechało, mocniej - silnik szarpał. Na początku wlałem do zbiornika środek do czyszczenia układów wtryskowych. Trochę pomogło, ale nie na długo. Objawy całkowicie znikły po wymontowaniu pompy paliwa, wyczyszczeniu jej i wyczyszczeniu zbiornika benzyny. Obszerną relację z całej operacji umieszczę do jutra na mojej stronie www.audi200.prv.pl. (mam dużo nowych materiałów, ale chwilowo nie mam internetu i czasu :( ).

Pozdrowienia!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2003 12:09:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Też sprawdziłbym zaburzenia w podawaniu paliwa. :roll: Od pompy aż po wtryskiwacze.

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2003 13:09:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2003 02:10:50
Posty: 12
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
W warszawie w ProTronic'u sprawdzali ciśnienie w pompie cały czas, podłączyli przy filtrze ciśnienomierz z zegarem. Powiedzeli żeby wymienić filtr paliwa.

W warsztacie w lublinie muwili że to mogą być wtryskiwacze ale chyba nie dawno były sprawdzane.

Co do sondy lamda może to i źródło problemu, też mówili w ProTronic'u że trza by ją wymienić. Może to pomorze :)

PS. Ile może kosztować silnik krokowy bo też ostatnio siada raz gaśnie a raz ma 2000 obr/min

_________________
Pozdrawiam
Aldi666


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2003 23:19:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2491
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
Jezeli chodzi o silnik krokowy to niech ci zregeneruja bo nowego sie nie oplaca a na uzywany nie masz gwarancji ze bedzie dobry. Ja kupilem uzywany za 150pln i byl do bani. Teraz jest wszystko dobrze a jezdze na orginalnym zregenerowanym.


ps. mozesz tez sam sprobowac naprawic - jak to Hans mowil, pierdyknac w niego czyms bo moze sie tylko zawiesil. Tak tez moze byc. U mnie niestety ta metoda nie poskutkowala.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: