.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2024 11:36:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2.0] Wolne obroty
PostNapisane: 31.maja.2006 12:47:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2006 10:19:51
Posty: 6
Witam wszystkich.Mam taki problem z Audi B4 silnik 2.0 ABT.Po odpaleniu silnika po upływie paru sekund silnik zaczyna pzrerywać po czym gaśnie.Po ponownym odpaleniu silnika i przygazowaniu obroty sie stabilizują i wszystko wraca do normy.Problemy z nierówną pracą występuja tylko przy zimnym silniku jak się nagrzeje wszystko wraca do normy i silnik pracuje równo.Wygląda to tak, że jak rano przychodzę do garażu odpalam samochód,chodzi równo, wyjeżdzam z garażu ide zamknąć garaż a on sobie gaśnie.Odplam go znowu chodzi nie równo po czym go przegazowuje i wszysttko wraca do normy.Chciałem zaznaczyć że odpala za pierwszym razem mimo że obroty były nie równe i zgasł.Spotkaliście się może z czymś takim.Podejrzewam czujnik temperatury albo cewke.Zna ktoś wartości prawidłowe tych elementów.Chodzi mi o rezystance czujnika i cewki.Z góry dziękuje za każdą pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2006 13:53:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2004 20:54:23
Posty: 273
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Może masz anty napadówkę i jak otworzysz drzwi to ci po chwili silnik wyłącza :peace:

_________________
B4 klima i gaz.
VW Passat B5 Variant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2006 14:43:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
A Masz tam LPG? Jeśli tak to prawdopodobnie rozjechała się mapa wtrysku od źle ustawionej emulacji lambdy (lub jej braku). Jeśli jest tak jak myślę to trzeba skasować błędy w ECU (VAG-iem, albo przez odpięcie aku) i zaadoptowanie ponowne ECU do pracy na benzynie (czyli rozgrzanie silnika na benie bez dotykania gazu), oraz ustawienie emulacji w kompie LPG/emulatorze na "masa".
Jeśli to nie to, to faktycznie może to być albo czujnik temp. albo sonda lambda zwalona.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2006 14:46:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2006 10:19:51
Posty: 6
Niestety nie mam takiego urządzenia anty napadowego.Silnik po prostu nierówno chodzi w pewnym zakresie temperatury po przegazowaniu problem zanika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2006 14:48:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lut.2006 13:03:02
Posty: 1004
Lokalizacja: Warszawa
sprawdz Lambe, kolega tak mial, przy zimnym silniku zle odczytywała i miala strasznie wolne obroty, bo byla mala dawka

_________________
Audi A3 8L 1.8 APG 10/2001 - jeździ
VW Passat B6 3C 2.0 BMR 11/2006, TDI, - jeździ
Audi A3 8L 1.8 AGN 10/1996, LPG - 14/07/2008 sprzedane
Audi A4 B5 2.4 AGA 09/1997, LPG - jeździ w rodzinie
Audi A4 B5 2.6 ABC 11/1995, LPG - 06/03/2011 sprzedane
Audi 80 B4 2.0 ABT 10/1993, LPG - 25/11/2006 sprzedane
http://www.borys.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2006 14:50:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2006 10:19:51
Posty: 6
Nie mam LPG silnik jeździ tylko na benzynie.Jak zrobić reset ECU.Wystarczy odpiąć zasilania na chwile i ponownie podłączyć.Podejrzewam że mam to zrobić na rozgrzanym silniku.A jak to czujnik albo lambda to jak to najłatwiej sprwadzić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2006 03:59:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
sonda lambda, a dokladnie podgrzewacz raczej winny POZDRO

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2006 17:09:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2006 10:19:51
Posty: 6
krychu napisał(a):
sonda lambda, a dokladnie podgrzewacz raczej winny

a idzie to jakoś sprawdzoć o jakim podgrzewaczu mówisz.pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2006 19:06:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Po prostu grzałka w sondzie :) Podpinasz omomierz pod te białe (zdaje się, że dobrze pamiętam - jak się pomyliłem to poprawcie proszę, bo nie mam jak zajrzeć do swoich inf.) przewody, i jak jest przerwa to złom. Ale to niekoniecznie wina padniętej grzałki, może też już sam sonda mieć dość i się wiesza.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2006 17:42:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2006 10:19:51
Posty: 6
Jednak to nie sonda.Choć po wymianie silnik troche lepiej pracuje.Podejrzewam że to bdzie czujnik temperatury.Może mi ktoś powiedzieć gdzie on się znajduje i jak go najprościej sprawdzić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2006 21:37:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2006 10:19:51
Posty: 6
mam jeszcze takie pytanko.może ktoś wie gdzie jest złącze diagnostyczne w audi b4 silnik ABT i jaki kabelek bym porzebował do podłączenia.OBD1 czy OBD2.z góry dzięki za każdą pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 10:07:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Czujniki temp. Masz dwa. Stojąc przodem do auta, po prawej stronie głowicy masz na plastikowym gnieździe dwie wtyczki. To są czujniki temp. jeden na deskę drugi na ECU. Ten bliżej głowicy to do ECU. Złącze diagnostyczne jest w skrzynce bezpieczników, dwa oddzielne gniazda białe/szare i czarne. Tam wpinasz interfejs.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 07:54:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
sprawdz jeszcze czujnik powietrza zasysanego, jest on przy wtrysku u mnie wlasnie tak kabelki byly polamane i pokazywal mi -80 stopni przy 10 stopniach, prawdopodobnie pasuje z zasilaia boschowskiego od poloneza, bo w ASO audi to kosmiczne ceny podaja ponad 500 zl POZDRO

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: