.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.kwi.2024 11:16:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 2.0 16V ACE] info o wymianie wtrysku z mech na elekt
PostNapisane: 10.sie.2006 23:08:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2005 16:43:50
Posty: 57
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi: A8 D2
Witam.
Już parokrotnie słyszałem że w autach z silnikiem ACE był wymieniony układ wtryskowy z mechanicznego na elektroniczny chyba od Golfa. Narazie zberam info. bo cieżko coś w necie znaleść na ten temat i jak byście mogli mi pomóc w uzyskaniu takowych informacji był bym bardzo wdzieczny.
A wymiany układu wtryskowego chcę dokonać ponieważ dotychczasowa instalacja gazowa się nie sprawdza, auto cieżko jest wyregulować, ciągle gaśnie i nie może utrzymać wolnych obrotów, a szczegulnie gdy sie rozgrzeje. A do elektronicznego wtrysku można już myślieć o instalacj gazowej III generacji :D. Może znacie jakiegoś mechanika co by się tego podją?ł

Dzięki za każdą informacje i pozdrawiam

modyfikacj chce dokonać w audi b4 competition z silnikiem 2.0 16V ACE

_________________
...AUDI...A8 D2...4.2...AKG.. JEST:)
Mercedes w210 2.7 - jeszcze jest
...AUDI...80...B4...QUATTRO...16V.DOHC...COMPETITION...1994 - BYŁO :(

GG: 6898457


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2006 01:53:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 21:05:05
Posty: 41
Lokalizacja: Kielce
z tego co zaobserowowalem to spasowac by moglo np. od seata ibizy gti 1.8 16V, sterownik niestety na DIGIFANCIE jak dobrze pamietam, da sie jeszcze od corrado po malej przerobce

_________________
Audi Coupe 2.0 16V 6a


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2006 16:35:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
czyli co by trzeba bylo przerobic??

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2006 17:04:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 21:05:05
Posty: 41
Lokalizacja: Kielce
chyba zrobic podstawe pod przepustnice, zmienic czesciowo instalacje elektryczna przerobic kolektor ssacy no i wydech w przypadku montazu turbolota i przprogramowac ecu....sadze ze lepiej zalozyc 2.2t lub 1.8 t z nowszych aut

_________________
Audi Coupe 2.0 16V 6a


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2006 19:06:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
no ale jakby tak nie zakladac turbo. ??? tylko zalozyc wszystko co jest niezbedne do elektronicznego wtrysku.

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2007 17:29:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2006 09:36:59
Posty: 33
Lokalizacja: Szczodre - Długołęka
na forum golfa znalazłem informacje że jest problem z zamontowaniem digifanta do silnika ACE, ponoć sterowanie zestawem wskaźników jest podpięte pod sterownik silnika w audi. Inna sprawa to koszty jakie trzeba ponieść: kalkulator silnika, wiązka silnika przepustnica przepływomierz i jeszcze paręinnych czujników, wtryski "elektryczne" nazbiera się kwota zbliżona do wymiany na mocniejszy silnik. Chyba gra nie warta świeczki.
chodz przyznaję że sam się zastanawiałem nad taką przekładką ponieważ przy tym sterowaniu można już modyfikować program sterujacy i podnieść moc :)

_________________
80 quattro ACE Competition - jest
80 quattro JN się zniszczyło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 07:45:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
koledzy od Golfów zakładają zestaw wtrysków i resztę od silnika PG czyli 1,8 G60 to ponoć daje najlepsze rezultaty szczególnie że komp od G ma wbudowany map sensor. Koszt takiej przeróbki wcale nie zbliża się do kosztów wymiany silnika...

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 10:47:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2006 09:36:59
Posty: 33
Lokalizacja: Szczodre - Długołęka
ja szukałem cześci do przekładki inny kalkulator digifant I (ten ponoć można podłąćzyć z mapsensorem)-600 do 800, listwa wtryskowa ok 300-400 przepływomierz ok 150-200 do tego tulejki pod wtryski (zmiana srednicy wtryskiwacza) 140 do tego dojdzie jeszcze koszt jakiś pomniejszych części. a kompletny silnik np 2,6 czy 2,8 można kupić za 1500-2000 (faktem jest że nie dopytywałem się czy z wiązką i kalkulatorem).
Jeśli ktoś wie gdzie można kupić taniej cześci do przekladki na digifanta do dajcie znać.

_________________
80 quattro ACE Competition - jest
80 quattro JN się zniszczyło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 14:08:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
kompletny silnik np 2,6 czy 2,8 można kupić za 1500-2000


no i co z tego?? a za co najmniej drugie 1500-2000 będziesz musiał do niego dokupić żeby zrobić przekładkę. Co do cen które podałeś za te elementy do przeróbki to na każdej chcieli Cię wycyckać średnio 200-400 zł :diabel:

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 15:20:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
witam. ja mialem zakaldac difgifanta ale sobie odpuscilem. z golfa zeby zalozyc to jest przejebana masa roboty. z silnika ABF seata nie zalozysz do ACE bo musial bys wiercic dziure w bloku na jakis czujnik juz nie pamietam. najkozystniej byloby zalozyc a audi z silnika ABK badzz golfa z silnika 2E. ja sobie to odpusicilem bo koszt wszystkiego wyjdzie w granicach 1500 pln. sprzedalem digifanta co mialem i kupilem wtryski do mojego ACE nowki szt. i jest rewelacja. pali na dotyk i nie ma zadnych problemow. stare poprostu laly i dlatego mialem problemy z paleniem.

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 15:35:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2006 09:36:59
Posty: 33
Lokalizacja: Szczodre - Długołęka
Ja nie mam problemów z jazdą na benzynie czy odpalaniem (przynajmniej narazie) bardziej chodzilo mi o zamontowanie digifant I w celu możliwości podpięcia suszarki oraz możliwości zmiany oprogramowania

_________________
80 quattro ACE Competition - jest
80 quattro JN się zniszczyło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 15:41:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
no to i tak jak zalozysz digiego to musisz zmienic w sterowniku parametry bo auto bedzie ci gorzej chodzic bo jest to sterownik od 8V a jak wiadomo 16V potrzebuje wiecej paliwa od 4000 obr.

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 17:34:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2006 09:36:59
Posty: 33
Lokalizacja: Szczodre - Długołęka
według ludzi z forum vw właśnie sterownik digifant I ma możliwość przestrojenia wszystkich parametrów (w przeciwieństwie do digifanta II i III) albo sterownik ad anf jeśli dobrze pamiętam.
Z tego co pisali na tym forum to przy użyciu digifanta I można podłączyć mapsensor sterować dawką paliwa ogulnie zrobić program pod auto. tylko niestety tak jak pisałem koszty wychodzą spore i to mnie blokuje ale może kiedyś będzie troszkę gotówki którą będę mógł wpakować w samochód na niekoniecznie rzeczy.
A czy jest na forum osoba która robiła coś takiego?

_________________
80 quattro ACE Competition - jest
80 quattro JN się zniszczyło


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: