.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.maja.2024 10:20:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 1.8]Falujące obroty silnika
PostNapisane: 17.lis.2006 07:27:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 20:39:00
Posty: 69
Lokalizacja: Lubin
Auto: A6C5 1.8T
Falujące obroty silnika po małej przygazówce na postoju spadają na 500obr/min i dopiero wchodza na 900. Wcześniej miałem błąd przepustnicy i nie można było go skasować.Ale po wymyciu jej błąd został skasowany. Obroty dalej falują i nie pokazuje żadnego błędu. Nie wiem co to może być. Jeden z fachowców powiedział mi że to może być sonda lambda, jaki prąd powinna dawać sonda bo mnie sie wydaje że jest w pożo. :?: :?: :?:

_________________
B4(90KM)
A4(125KM)
A4B6(131KM)
A4B7(140KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2006 08:09:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2006 18:01:04
Posty: 43
Lokalizacja: Wieluń
Witam. Ja bym obstawiał na silnik krokowy. Sonda lambda o ile dobrze pamiętam powinna dawać sygnał od 0-1 V (powinien się zmieniać w postaci wykresu sinusoidy), ale sprawdź najpierw krokowca.[/list]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2006 09:45:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 07:19:45
Posty: 260
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A6 C7
Sprawdź także odmę silnika czy jest szczelna i pozostałe elementy dolotu powietrza do przepustnicy.

_________________
Audi A6 C7 2.0TDI ULTRA
Audi A6 C6 2.0TDI 140KM
Audi A6 C5 1,8T 150KM, APU + LPG IV -gen
Audi A4 1,8 125 KM, ADR + LPG II-gen
Audi 80 B3 1,8 90 KM, PM + LPG II-gen
i inne....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2006 15:32:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
kokolino1 napisał(a):
Witam. Ja bym obstawiał na silnik krokowy. Sonda lambda o ile dobrze pamiętam powinna dawać sygnał od 0-1 V (powinien się zmieniać w postaci wykresu sinusoidy), ale sprawdź najpierw krokowca.[/list]

Przegrałeś.
W tym silniku nie ma klasycznego silnika krokowego. Jest nastawnik przepustnicy zintegrowany z nią w całość. Jego się nie czyści.
A czy była adaptacja przepustnicy robiona po czyszczeniu? Jeśli nie to do dzieła.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2006 08:32:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 20:39:00
Posty: 69
Lokalizacja: Lubin
Auto: A6C5 1.8T
Nie robiłem żadnej adaptacji przepustnicy,jak się to robi ? przez vagaczy można innym sposobem.

_________________
B4(90KM)
A4(125KM)
A4B6(131KM)
A4B7(140KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2006 13:19:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Jest inny sposób, już go na forum opisałem, więc poszukaj moich postów.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: