.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2024 03:46:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Szukam elektryka samoch. od Audi z Mazowsza
PostNapisane: 12.wrz.2006 20:07:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2383
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Tak jak w temacie, Poszukuje gościa który zna się na elektryce samochodowej Audi. Mam do podpięcia silnik NG w coupe z 81r Silnik jest włożony, rozrusznik kręci, instalacja jest kupiona kompletna, tablica z bezpiecznikami jest w tym samym miejscu co w B4 ( z tego auta jest silnik).
Kontakt : 0601 17 44 00 lub mail: jarku@poczta.onet.pl

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2006 22:24:45 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
no i w czym problem ? przeciez to jak klocki lego ... masz 3 wtyczki na krzyz , podlaczasz i jezdzisz. nie wiem po co cala instalacje elektryczna chcesz przekladac ze piszesz o skrzynce z bezpiecznikami ale to co potrzeba zeby silnik chodzil jest na wiazce idacej od kompa silnika. do skrzynki bezpieczkinow od kompa silnika dochodzi moze ze 2-3 przewody zasilajace

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2006 09:59:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2383
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
hans napisał(a):
no i w czym problem ? przeciez to jak klocki lego ... masz 3 wtyczki na krzyz , podlaczasz i jezdzisz. nie wiem po co cala instalacje elektryczna chcesz przekladac ze piszesz o skrzynce z bezpiecznikami ale to co potrzeba zeby silnik chodzil jest na wiazce idacej od kompa silnika. do skrzynki bezpieczkinow od kompa silnika dochodzi moze ze 2-3 przewody zasilajace


Jak to w czym?? Owszem, silnik sam sobie podepnę, bo jak się położy nową wiązkę na silniku to ona sama się tak rozłoży, że nie będzie problemu z trafieniem która kostka w który czujnik, ale potem to wszystko trzeba zaadoptować do reszty instalacji, m in. do skrzynki z bezpiecznikami, tam są przecież przekaźniki, m in. od pompy paliwa, dobrze by było gdyby na desce działała kontrolka od ciśnienia oleju...
O umiejscowieniu skrzynki z bezpiecznikami piszę dlatego, ze nie będzie trzeba przedłużać przewodów z nowej wiązki, a w ogóle całą wiązkę chce przełożyć bo między jednym silnikiem a drugim jest 11 lat różnicy, w starym był mały sterowniczek a tu jest komp i moduł zapł..
No chyba, że jest jakiś prosty sposób i nie trzeba całej rewolucji w elektryce robić, ale ja go nie znam :(

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2006 17:51:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2383
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
No cóż, wziąłem wolne na piątek, spróbuje sam, jak się uda i bryka będzie brykać to się normalnie tak schlam że ......... :piwo: :gitara: :kosci:

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2006 18:43:49 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
nie trzeba rewolucji w elektryce robic. mowie.. bierzesz ta duza wtyczke od kompa z NG i idziesz po kablach. wiekszosc wychodzi do komory silnika i to juz bedziesz wiedzial natomiast bedzie kilka przewodow prowadzonych do wewnatrz i tu przyda Ci sie schemat instalacji z NG i po schemacie i kolorach kabli dojdziesz ktory do czewgo idzie od kompa. a idzie do komputeraz spalania w liczniku, idzie do samego licznika po sygnal o obrotach , idzie do przekaznika pompy i 2 lub 3 ida do zasilania w skrzynce. jezeli instalacja byla wyciagniata z automata to bedziesz mial jeszcze jeden przewod do wiazki skrzyni biegow. ogolnie wiekszosc z tych kabli wewnatrz kabiny konczy sie wtyczkami wiec nie bedzie wiekszego problemu je oddzielic a moze i nawet uda sie to zrobic metoda plug'n play :peace: do dziela :!:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2006 20:17:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2383
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
No widzisz Hans, w kilku słowach naprowadziłeś mnie na cel, Dzięki :peace: , pytanie tylko, czy trafie do celu?? :D :P
Jeszcze małe pytanie: pisząc o komputerze spalania, rozumiem że masz na myśli ekonomizer (czyli wskaźnik obok poziomu paliwa) ??

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2006 22:58:37 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
no tak :) tylko nie wiem czy nie bedzie roznicy bo z ecu wychodzi napiecie od 1 do 5V a nie wiem jak jest sterowany ekonomizer

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2006 18:47:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2383
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
No nie wszystko mi się jeszcze udało, znaczy silnik nie chodzi :|
Hans powiedz mi, czy aby go uruchomić to wystarczy podpiąć wszystkie wtyki do silnika, zasilanie dać (ten gruby czerwony przewód, jeden tylko mam w nowej wiązce) na skrzynkę bezpieczników i uruchomić pompę paliwa??
Jak można to na skróty zrobić??, Znaczy to już jest na skróty, pytanie tylko czy to wystarczy??
Już pomijam fakt, że wtyczki wewnątrz samochodu od nowej i starej instalacji są różne, kolory przewodów też są różne...
Najgorsze jest to, że owszem wtyczka do przekaźnika pompy paliwa w skrzynce bezp. jest taka sama, ale rozłożone w niej piny są w różnych miejscach i przewody też są różnego koloru....
Wpadłem na pomysł, że pompę paliwa uruchomię na krótko, tylko czy jej szlag nie trafi jak pochodzi dłużej??

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: