.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.kwi.2024 16:59:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2,5 TDI AYM] SZARPANIE DRGANIA CZ2.
PostNapisane: 22.wrz.2006 21:07:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
Witam. Tydzień temu pisałem tutaj o dolegliwościach mojej niuni. Otóż co się działo - przypomnę:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=45921

- na biegu jałowym przenosiły się drgania na budę - sprawdzono poduszki silnika i skrzyni - wynik - OK - zgodnie z poradami Jerzego_G;
- przy zwiekszaniu obrotów - silnik wpadał w drgawki - tak jakby wał się krecił nieosiowo - podobne zachowanie miał użytkownik ONO w swojej nowej A4 3.0TDI- gdzie na gwarancji wymienili mu koło dwumasowe - objawy te zatem wskazywały na to właśnie
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=46020


- dodatkowo przy ruszaniu skakał samochód tak jakby ślizgało się sprzegło - czuć było pod nogą na sprzegle pulsacje
- na końcu, przy wciskaniu sprzęgła pojawił się jakby "szum obracającego się koła.

W związku z powyższym zamówiłem już komplet koła + kompletne sprzegło :zly:

A tu co :?:

Od dwóch dni wszystko ustało - zero drgań - sprzęło chodzi - silnik pracuje równo - co jest do cholery :| czyżby ożyło??????

Co Wy sądzicie o tym - czy to może chwilowa poprawa??????

Od kilku dni jeżdzę na BP Ultimate, wczesniej jeździłem na Shell V-p.
Może to była sprawa paliwa??? Ale kurcze co ma paliwo do ślizgającego sprzegła????

Może drgawki od silnika a szarpanie od sprzęgła (a nie jak się nastawiłem od padającego koła dwumasowego?

Please poradzcie co robić - wymieniać czy nie - juz zamówiłem części!!!!!!


Ostatnio edytowano 22.wrz.2006 21:38:37 przez KRISOO, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 21:11:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
jeszcze jedna ciekawostka!!!!

Kiedyś pisałem o spadku mocy - raz auto jeździło bardziej dynamicznie raz gorzej, teraz skojarzyłem ten fakt z kłoptami ze sprzęgłem - jak sprzęgło nie szarpało - auto śmigało jak szalone, jak zaczeły się drgawki - auto byo przymulone nawet w trakcie jazdy - ale to tylko moje obserwacje - może ktos obalić tę teorię :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2006 09:48:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Mam podobny objaw. Raz auto jedzie ok a raz szarpie i jest zmulone. Nie zauwazylem zaleznosci tego zjawiska od paliwa natomiast po podmianie zaworu N75 na drugi kolegi, drgawki nie wystepowaly ale nie jestem pewien czy to akurat nie byla faza bez drgawek albo autosugestia. Podmienialem go dwa razy i dwa razy bylo lepiej. Co do szarpania przy ruszaniu to wkurza mnie to niemilosiernie czasami szarpie przy 2000 obr i to tez jest wnerwiajace. Mam nowy przeplywomierz wyprostowalem sprawe dziurawego podcisnienia teraz zasadzam sie na wyciek miedzy skrzynia a silnikiem i ciezko chodzace sprzeglo ale w parade weszla mi padnieta sprezarka klimy :(: Ogolnie to moj silnik zachowuje sie jak kobieta raz jest ok a drugi niewiedziec czemu ma fochy :D

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 2,5 TDI AYM] SZARPANIE DRGANIA CZ2.
PostNapisane: 23.wrz.2006 10:27:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
KRISOO napisał(a):
Od kilku dni jeżdzę na BP Ultimate, wczesniej jeździłem na Shell V-p.
Może to była sprawa paliwa??? Ale kurcze co ma paliwo do ślizgającego sprzegła????


a pamietasz, co napisal wuj meszrum o Shell'u i BP...?
sluchac meszruma, a potem zamawiac.

[+]
mam ten sam silnik i, jak niedawno pisalem, na Shell'u trzasl i czasem potrafil szarpnac podczas przyspieszania.
na BP U zachowuje sie prawidlowo.

skoro u Ciebie zaczyna byc podobnie, to cos w tym jest.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2006 10:38:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Meszrum masz racje. Od poczatku jedzilem na Bp ultimate ale od 6 miesiecy przerzucilem sie na zwykla rope z Bp i moze to jest przyczyna ale obecnie juz od miesiaca biore tylko ultimate i nadal jest tak sobie :(: ale moze sprawa ma szersze podloze

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: