.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.maja.2024 15:38:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a4 2,8 30v ack] uszczelniacze zaworowe - zmiana
PostNapisane: 06.cze.2006 09:40:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.cze.2006 11:05:09
Posty: 45
Lokalizacja: Mława
hej!
mam konkretne pytanie dotyczace wymiany uszczelniaczy zaworowych w a4 2,8 30v.
czy mozna wymienic je nie zdejmujac glowicy??? jakis mechanik powiedzial mi ze w fałkach trzeba demontowac glowice aby to zrobic.
Moze ktoś z was wie dokładnie co i jak???

pozdrawiam

_________________
Audi A4 QUATTRO '97 2,8 30V
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 12:21:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Możesz napisać dlaczego chcesz wymieniać te uszczelniacze?
Bo jeśli dlatego ,że silniczek bierze ci olej, to odpuść sobie bo to normalny objaw.Ten typ tak ma.V6 ten olej przepalają ,zwłaszcza przy butowaniu.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 13:55:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
samych uszczelniaczy nie polecam, bo kiedy sciagniesz juz popychacze i sprezyny, to mechanik ci powie ze do wymiany jeszcze prowadnice, bo maja luzy itd. nie oplaca sie a jak juz chcesz to zbieraj kase podwojnie bo dwie glowice. To nie jest nowy silnik i jak cos ruszysz to znajdziesz cos nowego, wiec albo kapitalka glowicy albo nic nie rob. POZDRO

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 15:00:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=106888798
Tu są na opchnięcie takie głowice.Może ich zdjęcia pomogą ci w znalezieniu odpowiedzi na twoje pytanie,jeżeli jesteś zainteresowany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 15:59:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.cze.2006 11:05:09
Posty: 45
Lokalizacja: Mława
hej!
jesli chodzi o branie oleju to troche bierze ok. 1l na 1000km
gdzies czytalem ze wymiana tych uszczelniaczy moze pomoc.
nadal nie otrzymalem odpowiedzi czy w tym silniku mozna je wymienic nie zdejmujac glowicy?/

zastanawiam sie tez nad zmiana oleju, bo podobno castrol magnatec ktory zlaewam jest lipny.

pozdrawiam

_________________
Audi A4 QUATTRO '97 2,8 30V
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 16:32:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Florek napisał(a):
hej!
jesli chodzi o branie oleju to troche bierze ok. 1l na 1000km
gdzies czytalem ze wymiana tych uszczelniaczy moze pomoc.
nadal nie otrzymalem odpowiedzi czy w tym silniku mozna je wymienic nie zdejmujac glowicy?/

zastanawiam sie tez nad zmiana oleju, bo podobno castrol magnatec ktory zlaewam jest lipny.

pozdrawiam
Zaczne od oleju, napewno go zmien na inny,a zurzycie napewno spadnie i to duzo. V-ki biora olej to fakt i jest to normalne, mialem 2.8 AAH i tez sporo tego oleju zasysal i wymiana uszczelniaczy troche pomogla, ale nie az tak zeby warto bylo zdejmowac glowice (kupa kasy). Musisz znalezc dobry warsztat specjalizujacy sie w Audi, a najlepiej w V-kach. U mnie wymiana uszczelniaczy udala sie bez zdejmowania glowicy. Jest to troche karkolomne zadanie dla mechanika, ale absolutnie do zrobienia. Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 17:54:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2004 21:30:28
Posty: 494
Lokalizacja: Olsztyn
Uszczelniacze spokojnie wymienisz bez ściągania głowic. Jest to do zrobienia i nie ma tu nic do rzeczy, że to jest v-ka. W 2.8 V6 AAH (12 zaworowy) nie ma z tym żadnego problemu. Poszukaj dobrego mechanika. Tylko zastanów się czy warto? Jeśli auto nie dymi na niebiesko to moim zdaniem nie ma sensu. V-ki biorą olej i jest to normalne (1 l/1000 km jest normą) a szczególnie jak lubisz kręcić do wysokich obrotów.

_________________
Obrazek
Audi A8 4.2 V8 quattro pakiet S8
Audi A2 1.4 2002
Audi 100 C4 2.8 V6 - było (2002 - 04.09.2005)
Audi 4 life!!!Homie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 17:57:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.cze.2006 11:05:09
Posty: 45
Lokalizacja: Mława
Norbi a jaki olej polecasz w takiej sytuacji.
Ja myslalem o VALVOLINE MAX LIFE 10w40....??
pozdrawiam

co do calej sytuacji to tak:
1) auto nie kopci na niebiesko, przy uruchomieniu leciutko na bialo,
2) gdy jest cieply wogole nic z rury nie widac, przy redukcji i wyzszych predkosciach tez nic.
3) sprawdzalem przedmuchy (pod korkiem od wlewu oleji i przy bagnecie - nic)
4) auto ma moc, silnik chodzi bardzo cicho i rowno,
5) nie slychac zadnej szklanki
6) wydech jest czysty, troche przydymiony ale nie smolisty ni nic takiego?

co mozna/trzeba zrobic jesli zmiana oleju nie pomoze.
Auto kupilem dla siebie i chce nim jezdzic dosc dlugo wiec chcialbym aby wszystko cykało jak trzeba.

pozdrawiam

_________________
Audi A4 QUATTRO '97 2,8 30V
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 18:01:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.cze.2006 11:05:09
Posty: 45
Lokalizacja: Mława
jabolos napisał(a):
Uszczelniacze spokojnie wymienisz bez ściągania głowic. Jest to do zrobienia i nie ma tu nic do rzeczy, że to jest v-ka. W 2.8 V6 AAH (12 zaworowy) nie ma z tym żadnego problemu. Poszukaj dobrego mechanika. Tylko zastanów się czy warto? Jeśli auto nie dymi na niebiesko to moim zdaniem nie ma sensu. V-ki biorą olej i jest to normalne (1 l/1000 km jest normą) a szczególnie jak lubisz kręcić do wysokich obrotów.


rozumiem, mam tez pytanko czy w olsztynie lub okolicach moglbys polecic jakis warsztat?? mieszkam w mlawie i tu jak podjezdzam do mechanika otwieram maske to pada na kolana i mówi : "olaboga co to je??? ja panie takiego to na oczy nie widzioł..." ;)

pozdrawiam

_________________
Audi A4 QUATTRO '97 2,8 30V
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 19:02:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2004 21:30:28
Posty: 494
Lokalizacja: Olsztyn
Mogę Ci polecić kilka warsztatów gdzie to zrobią. Info poszło na p.w.
Wpadnij na jakiś spocik to pogadamy i bliżej obejrzymy Twoja A4.
Pozdr.

_________________
Obrazek
Audi A8 4.2 V8 quattro pakiet S8
Audi A2 1.4 2002
Audi 100 C4 2.8 V6 - było (2002 - 04.09.2005)
Audi 4 life!!!Homie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 19:06:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.cze.2006 11:05:09
Posty: 45
Lokalizacja: Mława
jabolos napisał(a):
Mogę Ci polecić kilka warsztatów gdzie to zrobią. Info poszło na p.w.
Wpadnij na jakiś spocik to pogadamy i bliżej obejrzymy Twoja A4.
Pozdr.


dzieki wielkie, bardzo chetnie wpadne na nastepny spocik jesli bedzie sie odbywal w sobote lub w niedziele.

jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam

_________________
Audi A4 QUATTRO '97 2,8 30V
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2006 19:08:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2004 21:30:28
Posty: 494
Lokalizacja: Olsztyn
Spot jest w sobotę o 18 także zapraszamy i do zobaczenia.

_________________
Obrazek
Audi A8 4.2 V8 quattro pakiet S8
Audi A2 1.4 2002
Audi 100 C4 2.8 V6 - było (2002 - 04.09.2005)
Audi 4 life!!!Homie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2006 07:13:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Florek napisał(a):
Norbi a jaki olej polecasz w takiej sytuacji.
Ja myslalem o VALVOLINE MAX LIFE 10w40....??
pozdrawiam

co do calej sytuacji to tak:
1) auto nie kopci na niebiesko, przy uruchomieniu leciutko na bialo,
2) gdy jest cieply wogole nic z rury nie widac, przy redukcji i wyzszych predkosciach tez nic.
3) sprawdzalem przedmuchy (pod korkiem od wlewu oleji i przy bagnecie - nic)
4) auto ma moc, silnik chodzi bardzo cicho i rowno,
5) nie slychac zadnej szklanki
6) wydech jest czysty, troche przydymiony ale nie smolisty ni nic takiego?

co mozna/trzeba zrobic jesli zmiana oleju nie pomoze.Auto kupilem dla siebie i chce nim jezdzic dosc dlugo wiec chcialbym aby wszystko cykało jak trzeba.

pozdrawiam
Valvoline to bardzo dobra opcja i śmiało możesz go zastosować,co do opisu Twojego autka to zupełnie jakbyś pisał o mojej "byłej" :D V-ce oczywiście. Moja potrafiła jeszcze przydymiać przy zmianie biegów, ale tylko wtedy jak był pełen ogień. Uszczelniacze mozesz zrobić, ale nie koniecznie. Warsztatu niestety nie znam w tamtych okolicach, natomiast jezeli bylbys w Warszawce to smiało do kilku moge Cie zaprowadzic.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2006 14:52:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Powymieniasz wszystko to i tak będzie ci brał olej, może ciut mniej ,ale to też przez jakiś czas .Jedyne co możesz zrobić to jeździć spokojnie,ale ja np.nie potrafię i kupuję sobie zawsze na dolewkę.Zmiana oleju na inny pomoże ,ale w tym sensie, że będzie brał tego oleju trochę mniej.

A przy butowaniu non stop to dużo więcej niż litr pochłonie.Z tym ,że wiele innych silników padło by przy takiej ostrej jeździe w krótkim czasie ,a ten tego wcale nie odczuje.Chodził jak zegareczek i chodzi jak zegareczek.I mi się to w nim najbardziej podoba,oprócz tego że mało pali jak na tą pojemność.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2006 15:30:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.cze.2006 11:05:09
Posty: 45
Lokalizacja: Mława
ok, zmieniam dzis olej na valvoline max life 10w40 i zaobserwuje ile go bierze, zobaczymy.

moze faktycznie trzeba dolewac i jezdzic a nie bawic sie w remonty bo to moze wyjsc jescze gorzej.

pozdrawiam

_________________
Audi A4 QUATTRO '97 2,8 30V
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 00:42:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2006 07:56:48
Posty: 186
Lokalizacja: Pogórze /k Skoczowa
Oj trochę się uspokoiłem.... bo właśnie zauważyłem, że mój też coś oleju bierze... ale wyszło mi 1l/4000km i zaczynałęm się martwić, ale po tym co przeczytałem to jestem spokojny :D w każdym razie planuję jutro wymianę oleju bo już najwyższy czas i pytanie, co wybrać? Nie wiem jaki był poprzednio, bo olej zalewał serwis w niemczech., nie wiem co teraz wybrać, autko ma 210tyś zwiedzonych kilometrów...

_________________
Audi A6 2.8 30V Quattro ...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 19:47:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2005 10:17:40
Posty: 94
Lokalizacja: NASIELSK
Florek napisał(a):
ok, zmieniam dzis olej na valvoline max life 10w40 i zaobserwuje ile go bierze, zobaczymy.
pozdrawiam


:peace:
Jakie wrażenia po wymianie oleju na valvoline :?:

_________________
................Robert i Agnieszka.........................
Audi 80 B4 quattro 2,0 16V 94" Competition 2483/2500
Audi A2 1,4 AMF 01''


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 21:08:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2006 07:56:48
Posty: 186
Lokalizacja: Pogórze /k Skoczowa
DANISZ30 napisał(a):
Jakie wrażenia po wymianie oleju na valvoline :?:


Pewnie już przepalony :D

_________________
Audi A6 2.8 30V Quattro ...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: