.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.maja.2024 12:47:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [b3 NG q] braki mocy
PostNapisane: 20.paź.2006 23:45:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
zaobserwowałem dziwny objaw dotyczy to benzyny
auto pali ładnie wolne obroty idelane
podczas startu wkładając pokolei 1,2,3 bieg auto kręci sie ładnie i szybko do prawie 6 tyś z 4 biegiem jest juz gorzej wolniej nabiera obrotów
ale np jadac spokojnie na 3 lub 4 zaobserwowałem ze auto przy 4000 obrotów jakby traci przez chwilę siłę poczym znowu ciągnie dalej ale juz troszkę ciężej mu było
komp nie wykazuje żadnych błedów czujników
kata brak
zaobserwował ktos coś takiego u siebie?
pozdr

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 23:50:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
A jaki komp Ci to pokazuje? ;)

U mnie były podobne objawy. Ja bym sprawdzil sobie:
- swiece+ kable
- kopułka+palec
- sprawdz napięcie przy przewodach lambdy w komorze silnika i zobacz stan wtyczki czy przypadkiem nie niekontaktuje

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 23:56:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
powiedz czy na zimnym również to samo (całkiem zimny), i czy na pb to samo.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2006 08:31:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
ad.martab
komputer pokładowy oczywiście:)
siwece mają 2 tyś km.
też myślałem ze to kopułka i palec ale wymiana na beru nówki nic nie zmieniła
przewody mają ok 20 tyś też beru ale przebić nie mają
jedyne co mnie zastanawia to przewód od cewki do kopułki ...cyka w nim coś...
ad.mauzer
sprawdzam tylko na benzynie gazu nie dotykam bo jadę przeprogramować mapę w przyszłym tygodniu i chce dojść ładu na paliwe
na zimnym pali od strzału elegancko rano obroty około 1100 silnik chodzi równiutko
nie wkręcałem go nigdy tak do końca na zimnym to nie wiem

zanim wypadnę na szosę mija jakies 2-3 minuty
ale zaobserwowałem ze jest ospały na ruchy przepustnicy
szczególnie jak otwieram dużą ...jakby to nie robiło na nim wrażenia i napędza sie swoim tempem
(a moze ten samochód jest juz dla mnie za wolny:))
a przeciez powinien drzeć do przodu

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: