.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.maja.2024 03:23:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [90 B3 2.3 NG] grają popychacze po pałowaniu
PostNapisane: 19.lis.2006 12:16:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
witam
wczoraj dałem mu w palnik dość dobrze przez parę minut
i i po powrocie do domu z hydrauliki było słuchać jeden szumo-klekot
i tak sie zastanawiam czy to popychacze do kitu czy olej mam moze za rzadki????
mam przebieg licznikowy 318 tyś a olej to 10W60 Castrol
oleju dolewam do wymiany co 10 tyś jakiś 1L max zależnie od jazdy

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2006 13:27:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
dolej oleju do max na miarce. olej bardzo dobry.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2006 13:28:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jeśli olej to Castrol kupowany w Polse to radziłbym przejść na początek na inny. Przede wszystkim oryginalny, albowiem Castrol słynny jest z tego że podrabiają go w Polsce.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2006 13:32:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
...no chyba, ze podrobiony ;) no to nie jest dobry. doby w sensie parametrow 10w60.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2006 19:36:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Moim zdaniem jest to objaw niskiego stanu oleju, lub przegrzania głowicy ewentualnie kiepska jakość oleju który w wysokiej tempereturze stracił swoje właściwości. Miałem raz taki przypadek kiedy po zabawie w ślizganie się na parkingu w zimę swoim c3 KP temperatura przekroczyła wyraźnie 100 stopni i kiedy stanąłem "szeleściły" wszystkie popyczacze! Po zgaszeniu i ostygnięciu silnka po ponownym uruchomieniu wszystko wróciło do normy!

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [90 B3 2.3 NG] grają popychacze po pałowaniu
PostNapisane: 20.lis.2006 10:24:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2006 02:02:09
Posty: 36
Lokalizacja: Wrocław
gurbens napisał(a):
witam
wczoraj dałem mu w palnik dość dobrze przez parę minut
i i po powrocie do domu z hydrauliki było słuchać jeden szumo-klekot
i tak sie zastanawiam czy to popychacze do kitu czy olej mam moze za rzadki????
mam przebieg licznikowy 318 tyś a olej to 10W60 Castrol
oleju dolewam do wymiany co 10 tyś jakiś 1L max zależnie od jazdy


olej najlepiej jak ma jak najnizsza temperature, normalnie jest to 65-75c ale jak dajesz w palnik to temperatura leci do 120c powyzej 135 to tak jak by go prawie nie bylo, a stygnie powoli wiec dluzsza chwile jest zadki i silnik cierpi, a z tym przebiegiem olej ma prawo uciekac bardziej niz w nowym,

jak masz dawac w palnik zaloz chlodnice oleju, adapter w serwisie jakies 400zl i chlodnica moze sie trafi orginalna, taniej zalozyc czujnik pokazujacy cisnienie itemp oleju dobra sprawa bo wiesz kiedy zdiac noge z gazu by silnik nie cierpial za bardzo :)

_________________
Carna strzała 90 2.3 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 10:44:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12000
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
lepszy olej ot co.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 11:35:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
chłodniczka oleju jest
temperatura w te chłodnie dni ok 100 st oleju (wskaźnikowo- przy pałowaniu)
castrol chyba orginał bo kupowany w beczkach w centrali w wawie

faktem ze było pół stanu
dolałem zobaczymy jak teraz
pozdr

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 11:40:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
gurbens napisał(a):
faktem ze było pół stanu
dolałem zobaczymy jak teraz
pozdr


przyczyna na 90%. W kilku audiczkach widzialem taki motyw. nawet na połowie stanu przy mocnym rozgrzaniu popychaczki potrafią cykać.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 11:48:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Lukasik napisał(a):
gurbens napisał(a):
faktem ze było pół stanu
dolałem zobaczymy jak teraz
pozdr


przyczyna na 90%. W kilku audiczkach widzialem taki motyw. nawet na połowie stanu przy mocnym rozgrzaniu popychaczki potrafią cykać.


Swiete słowa. To samo miałem w KV i to samo jest w 7A. Olej na maxa i śmigać :D

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 12:54:39 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
martab99 napisał(a):
Lukasik napisał(a):
gurbens napisał(a):
faktem ze było pół stanu
dolałem zobaczymy jak teraz
pozdr


przyczyna na 90%. W kilku audiczkach widzialem taki motyw. nawet na połowie stanu przy mocnym rozgrzaniu popychaczki potrafią cykać.


Swiete słowa. To samo miałem w KV i to samo jest w 7A. Olej na maxa i śmigać :D


Potwierdzam. U mnie też tak jest.

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 18:00:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Jak juz musi być 10/60 to sugeruję Valvoline....

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 18:13:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
arthurr napisał(a):
martab99 napisał(a):
Lukasik napisał(a):
gurbens napisał(a):
faktem ze było pół stanu
dolałem zobaczymy jak teraz
pozdr


przyczyna na 90%. W kilku audiczkach widzialem taki motyw. nawet na połowie stanu przy mocnym rozgrzaniu popychaczki potrafią cykać.


Swiete słowa. To samo miałem w KV i to samo jest w 7A. Olej na maxa i śmigać :D


Potwierdzam. U mnie też tak jest.

Dzis musialem uzupełnić oleum. Też klepało ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 19:18:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Sprawdź ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku. Może pada Ci pompa oleju lub panewki...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 20:30:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
kefir200 napisał(a):
Sprawdź ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku. Może pada Ci pompa oleju lub panewki...

myślałem też o pompie
bo objaw mam taki ze na wskażniku na wolnych nie spada ciśnienie ponizej 2 bar ale jak wciskam gaz juz nie idzie tak ładnie jak kiedyś za 5 daleko, jak mocno go pokręcam to jest cały czas w widełkach 4,5-5 max
moze być to objaw kulawej juz pompy?

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 23:14:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
gurbens napisał(a):
kefir200 napisał(a):
Sprawdź ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku. Może pada Ci pompa oleju lub panewki...

myślałem też o pompie
bo objaw mam taki ze na wskażniku na wolnych nie spada ciśnienie ponizej 2 bar ale jak wciskam gaz juz nie idzie tak ładnie jak kiedyś za 5 daleko, jak mocno go pokręcam to jest cały czas w widełkach 4,5-5 max
moze być to objaw kulawej juz pompy?


zarowno pompy jak i czujnika cisnienia.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: