.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.maja.2024 04:06:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.8 V6 AAH} Problemy z odpaleniem
PostNapisane: 24.lis.2006 21:41:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2006 09:30:39
Posty: 9
Lokalizacja: LEGIONOWO
PRZY PIRWSZYM I CZASAMI DRUGIM ODPALENIU SILNIK PO CHWILI GASNIE TAK JAK BY MU BRAKOWALO PALIWKA,POZNIEJ JUZ CHODZI CZY BRAK SILNICZKA KROKOWEGO MOZE COS MIEC DO TEGO???

Mod Prosze o piasanie małymi literami !!!

_________________
AUDI B4 2.8V6 QUATTRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 22:48:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Podstawowe pytanie!! jak to brak silniczka krokowego :?: :galy: silniczek krokowy to podstawowy element odpowiadający za wolne obroty :584:

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: b4 2.8 v6 pb/lpg
PostNapisane: 25.lis.2006 08:22:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2006 09:30:39
Posty: 9
Lokalizacja: LEGIONOWO
jak bylem u gazownika to mi powiedzial ze jest wyjety silniczek krokowy szczeze powiedziawszy to nie mam pojecia w ktorym miejscu go szukac ale wisi jakas koncowka podobno do niego,nawet niewiem poco go wyjeto

_________________
AUDI B4 2.8V6 QUATTRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 10:28:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
To zapewne masz już swoją przyczynę.

Jak czytam podobne tematy, to dochodzę do wniosku że w większości silniki AAH to rzeźba i druciarstwo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: b4 2.8v6 quattro avant
PostNapisane: 25.lis.2006 11:25:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2006 09:30:39
Posty: 9
Lokalizacja: LEGIONOWO
podczas dynamicznego przyspieszania na pb moge dojsc tylko do 4000obr i potem spadaja jedynie przy stopniowym dodawaniu gazu jakos sie wkreca jaka moze byc tego przyczyna?

_________________
AUDI B4 2.8V6 QUATTRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 11:30:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Sprawdź układ skracania kolektora dolotowego. Ewentualnie wyciągnij na próbe mikser bo może on blokuje dopływ powietrza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 11:37:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12000
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
wowo napisał(a):
To zapewne masz już swoją przyczynę.

Jak czytam podobne tematy, to dochodzę do wniosku że w większości silniki AAH to rzeźba i druciarstwo.


bo taka prawda... :/

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 15:53:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Poszukaj mechanika który zna się na tym silniku i niech ci wszystko sprawdzi , bo z tego co piszesz chyba nie bardzo się orientujesz o co chodzi z tym krokowym :zly:

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: b4 2.8v6 quattro avant
PostNapisane: 26.lis.2006 11:28:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2006 09:30:39
Posty: 9
Lokalizacja: LEGIONOWO
masz racje dlatego od dluzszego czasu szukam mechanika kturemu mogl bym
powierzyc bez obaw moje autko,bardzo wielu niby mechanikow duzo tylko ma teori a co do praktyki to bal bym sie do nich na warsztat wstawic malucha
u jednego ja bylem to nie dosc ze za robocizne by wziol kase to jeszcze na czesciach by chcial przy okazji zarobic nie wiedzialem ze bede mial taki problem ze znalezieniem mechanika z prawdziwego zdarzenia do mojej b4 w wawie chyba takiego trudno znalezc pozdrawiam

_________________
AUDI B4 2.8V6 QUATTRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2006 14:46:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
W Olsztytnie ten sam problem nie znalazłem jeszcze warsztatu w którm znali by dobrze nasze motorki :(

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2006 17:37:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Leo napisał:
Cytuj:
wowo napisał:
To zapewne masz już swoją przyczynę.
Jak czytam podobne tematy, to dochodzę do wniosku że w większości silniki AAH to rzeźba i druciarstwo.


Cytuj:
bo taka prawda...


Ludzie kupują takie padła, (bo cena okazyjna) wsadzają w nie kupe szmalcu i narzekają na auto, a aoja niunia czeka na szczęśliwego właściciela :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: