.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.maja.2024 09:29:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B3 1.8 PM] Problem ze spalaniem + temperatura
PostNapisane: 25.lis.2006 20:10:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2005 08:23:45
Posty: 18
Lokalizacja: Warszawa
Witam :) Już dłuzszy czas mnie tu nie było, co było spowodowane bezawaryjnością mojej Niuni :). Niestety ostatnio pojawił się problem. Oto opis:
Zaczęła dużo palić. Praktycznie strzałka wskaźnika poziomu benzyny w oczach mknie ku "0". Na początku wszystko inne było o.k. Natomiast ostatnio zauważyłem, że temperatura nie przekracza 60 stopni, nawet przy dłuższej trasie. Moje pytanie jest takie: czy istnieje powiązanie między tymi dwoma objawami? Pewnie tak. Czy to termostat? Sonda Lambda? Co jeszcze może być? Silnik to 1.8 PM, rocznik 1988 (B3). Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam, James.

_________________
Audi B3 1988 1,8S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 22:24:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.sty.2005 15:02:54
Posty: 158
Lokalizacja: WW
Podejzewam ze tez masz gaznik... W zeszla zime przez ok 2 mce temperatura na wskazniku dochodzila do ok 80 stopni, ale jak przyslzy cieplejesze dni naprawilo sie wszystko i do dzisiaj nie mam problemu, ale podejzewam ze to jest wina termostatu. A ze duzo pali... te gaznikowce sa takie dziwne, po latach potrafia sie rozregulowac, lub lapac lewe powietrze przez przewody podcisnieniowe... Moj tez pali benzyny jak smok, podejzewam ze trzeba porzadnie wyregulowac gaznik, ustawic mieszanke (defacto u mnie nie mozna tego zrobic, bo gaznik nie reaguje na srubke od dawki...) a we Wro. nie znalazlem jeszcze fachowca ktory by znal sie na tym gazniku (Keihin II )

Pozdrawiam

_________________
-----------------------------------------------------
A80 1.8 Gaźnik + LPG ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 23:30:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2005 08:23:45
Posty: 18
Lokalizacja: Warszawa
Witam ponownie.
Nie, nie mam gaźnika. PM to silnik z wtryskiem, jeden z pierwszych w Audi...

Pozdrawiam,
James

_________________
Audi B3 1988 1,8S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2006 07:24:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2005 08:23:45
Posty: 18
Lokalizacja: Warszawa
Witam,
Wszystko jasne. Okazało się, że przyczyną (choć to nieco dziwne) jest za słabo napięty pasek alternatora. Nie piszczał, innych objawów nie było. Po zmierzeniu napięcia ładowania przed napięciem paska: 12,3 V. Po napięciu: 13,8 V. Tak więc jak mówię, ciekawe czemu ale tak to wygląda.
Pozdrawiam serdecznie.

_________________
Audi B3 1988 1,8S


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: