.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.maja.2024 16:18:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.3E] gasnie silnik
PostNapisane: 15.lis.2006 22:10:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2006 21:40:12
Posty: 37
Witam
Od nie dawna jestem posiadaczem C4 z 92r. silnik 2.3 i mam z nim maly pronblem...po odkreceniu kurka przez ktory wlewa sie olej do silnika, silnik calkowicie gasnie. Cos nie tak jest z cisnieniem w silniku ale czym moze to byc spowodowane??
Pozdrawiam

_________________
Audi C4 2.3 only PB (LPG mowie NIE)
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4789479


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 23:06:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Tak ma byc!

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 23:08:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
To jest normalne, niczym się nie przejmuj. Poprostu gdy odkręcisz korek wlewu oleju lub wyjmiesz bagnet silnik się rozszczelni i będzie gasł.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 23:32:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
nie silnik się rozszczelni tylko układ dolotowy. :)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 23:51:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
Dokładnie :peace:
A tak na marginesie, wypadałoby się przywitać w NEWBIE... :peace:

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 21:17:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2006 21:40:12
Posty: 37
Dzieki za info, a mozecie mi to wyjasnic bardziej szczegolowo dlaczego to jest normalne?(co dokladnie sie wtedy dzieje) Druga sprawa to falowanie na niskich obrotach, z tego co czytalem na forum to moze byc nastawnik pompy...moge tez uzyskac wiecej informacji na ten temat? z forum dowiedzialem sie ze regeneracja tego nastawnika kosztuje ok 300zl.
A co newbie to zaraz sie tam przywitam :)

_________________
Audi C4 2.3 only PB (LPG mowie NIE)
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4789479


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 21:43:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
thOmaz napisał(a):
z tego co czytalem na forum to moze byc nastawnik pompy...

A gdzie sie znajduje nastawnik pompy w AAR :galy:
Falowanie obrotow na Pb moze powodowac padnieta sonda lambda, nieszczelny dolot lub neprawidlowa praca silnika krokowego(zabrudzenie).
A na LPG jesli faluja wolne, to jest to usterka o ktorej prace magisterska mozna napisac :peace: a i tak do konca niewiadomo dlaczego

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 22:37:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2006 21:40:12
Posty: 37
opperator napisał(a):
A gdzie sie znajduje nastawnik pompy w AAR :galy:


Mechanikiem nie jestem wiec powoli sie ucze i prosze o wyrozumialosc jak strzele gafe :P Czytalem cos na forum ale widocznie nie dokladnie sie doczytalem. Audi to moje drugie auto, wczesniej mialem vectre a, w ktorej wlasnie tez musialem czyscic silnik krokowy bo mialem podobne objawy. A gdzie sie znajduje ten silnik krokowy w oooo, jesli jest mozliwosc to prosilbym o fotke.

_________________
Audi C4 2.3 only PB (LPG mowie NIE)
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4789479


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 22:41:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Oto onObrazek

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 22:49:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2006 21:40:12
Posty: 37
Wielkie dzieki :peace:
Oczywiscie wlac do srodka benzyne ekstrakcyjna i bawic sie w kelnera mieszajacego drinka? :D (tak czyscilem silnik w oplu)

_________________
Audi C4 2.3 only PB (LPG mowie NIE)
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4789479


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 23:21:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Lepiej do kapieli krokowca zdemontowac. Tez radze dokladnie obejrzec czelnosc dolotu, szczegolnie gume miedzy przeplywka a przepustnica, bo na tych harmonijkach czesto wystepuja pekniecia i przez to jest zasysane lewe powietrze. Wtedy krokowiec wariuje.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2006 16:18:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2006 21:40:12
Posty: 37
Wyczyscilem silnik krokowy i dalej to samo... moze to ta lambda? czasem leci z wydechu jasny dym... Jutro pojade sie umowic na komputerowa diagnostyke zeby jednak wiedziec co dokladnie siedzi w tym diable :P

_________________
Audi C4 2.3 only PB (LPG mowie NIE)
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4789479


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2006 22:53:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
opperator napisał(a):
Oto onObrazek



Czemu on jest tak dziwnie połączony???? siakaś dziwna samoróbka??

Co do falowania na LPG z II generacja i sterownikiem sprawa prosta:

Lambda podaje wartości i atenuator podaje raz wiecej raz mniej gazu co objawia się skokami obrotów o około 200, ja miałem 800-1000, teraz przy blosie to nie występuje,

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2006 21:54:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Mauzer napisał(a):
nie silnik się rozszczelni tylko układ dolotowy. :)


O to mi właśnie chodziło tylko trochę źle się wysłowiłem ;)

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: