.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 14:48:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 2.0 8v ABT] wymiana uszczelki i ?
PostNapisane: 13.gru.2006 18:17:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2006 17:27:45
Posty: 10
Lokalizacja: Olsztyn
Mam pytanko przy wymianie uszczelki pod głowica co jeszcze najlepiej wymieniać, bo troche bierze oleju i mam przelatane 190 tys, a wymieniam uszczelke z powodu tworzenia sie dużego ciśnienia w układzie chłodzenia, nawet po wymianie korka od zbiorniczka wyrównawczego , wiec myśle że to uszczelka chyba że się myle może ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2006 18:24:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
Masz pewnie przelatane n*190.000km :peace: Jak masz zwaloną głowicę to zawory/gniazda obejrzyj, ewentualnie popychacze.... Generalnie to niech jakiś dobry mechanik oceni co jeszcze trzeba wymienić....

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2006 20:57:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2006 17:27:45
Posty: 10
Lokalizacja: Olsztyn
Ale czy uważacie ze to może byc uszczelka ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2006 21:11:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lut.2006 13:03:02
Posty: 1004
Lokalizacja: Warszawa
nie koniecznie, moze byc kilka innych rzeczy
przejedz sie do "DOBREGO' mechanika

_________________
Audi A3 8L 1.8 APG 10/2001 - jeździ
VW Passat B6 3C 2.0 BMR 11/2006, TDI, - jeździ
Audi A3 8L 1.8 AGN 10/1996, LPG - 14/07/2008 sprzedane
Audi A4 B5 2.4 AGA 09/1997, LPG - jeździ w rodzinie
Audi A4 B5 2.6 ABC 11/1995, LPG - 06/03/2011 sprzedane
Audi 80 B4 2.0 ABT 10/1993, LPG - 25/11/2006 sprzedane
http://www.borys.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2006 21:53:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Jak masz głowicę na wierzchu to sprawdź zawory czy nie mają luzów na prowadnicach, czy uszczelniacze nie są twarde. Jeżeli będzie trzeba to wymień ale z prowadnicami nie poradzisz sobie sam bo trzeba je wciskać a nie wbijać, żeby sie nie zdeformowały. Zleć to mechanikowi bo po wymianie prowadnic lub zaworów trzeba je jeszcze dotrzeć w głowicy.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2006 20:01:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2006 17:27:45
Posty: 10
Lokalizacja: Olsztyn
MarekB napisał(a):
nie koniecznie, moze byc kilka innych rzeczy
przejedz sie do "DOBREGO' mechanika



A możesz napisać na jakie ewentualnie zwrócić uwage ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: