.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.kwi.2024 17:48:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.8 AAH] Szarpie na zimnym
PostNapisane: 15.gru.2006 22:29:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2006 20:22:12
Posty: 108
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Witam mam 2 problemy gdy silnik jest zimny odpale i odrazu rusze to autko tak jakby się dusilo na pierwszym biegu jest w miare ok a gdy wrzuce dwujkę to się dusi lekko szarpie filtr paliwa zmieniony świece tesz filtr powietsza równierz ale jak pochodzi hwile to niema takiego objawu jusz niemam pojęcia co to może być
A 2 problem to jak wciskam powyżej 3500 obrotów i szybciej mu depne to jest tak jakby przerwa niechce szybko przyspieszać dopiero jak lekko popuszcze gazu i znou depne to idzie normalnie podejrzewam dolot ale niejestem specam jak wy wiec proszę o rade a zapomniałem dodać autko ma gaz ale z nim to raczej niemiewam problemów odpukać Pozdrawiam

Audi C4 2.8 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2006 09:04:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Było pisane już o tym kilka razy, ale nigdy nie padła jednoznaczna odpowiedź.
Miałem to w kupecie. Zrobiłem, ale wymianiłem na raz praktycznie wszystkie czujniki i połowę osprzętuwięc nie jestem w stanie wskazać przyczyny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2006 14:59:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Czujnik temperatury cieczy chlodzacej.(silnika)

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Ostatnio edytowano 28.gru.2006 23:30:41 przez opperator, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 02:21:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2006 23:36:22
Posty: 73
Lokalizacja: Kalisz
mam ten sam problem , niestety to raczej nie czujnik , bo juz go wymienilem a poprawy nie widac , bylem na kompie , wyskoczylo kilka blędów , zostaly skasowane , nie widze porpawy , jutro jade jeszcze raz zeby to sprawdzic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 07:20:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
Mi szarpalo jak mialem problem z wtryskiem paliwa, problemem moze byc rowniez czujnik przy wlocie powietrza, hmm co jeszcze. kalbe od swiec, swiece?

Najlepiej by bylo jakbys wrzocil auto na vaga i wyczytal bledy. A swoja droga to nie swieci ci check engine? moze masz zaroweczke przepalona?!

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 10:10:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jak znam AAH (a zęby na niej straciłem) to tej usterki nie wywali na VAGu :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2006 22:34:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2006 23:36:22
Posty: 73
Lokalizacja: Kalisz
bylem na kompie , wywalilo bledy na dwoch sondach lambda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2006 22:54:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Od sąd trzeba było zacząc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2006 23:27:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
wowo napisał(a):
Od sąd trzeba było zacząc.

....... prawda. Na Pb. Jak uruchamiasz zimny silnik, to sondanie da do ECU zadnych wartosciowych wskazan, bo potrzebuje czasu na rozgrzanie. A za odpowiednia mieszanke paliwa wtedy odpowiada czujnik temperatury silnika. Jak jest walnienty tow wlasnie bedzie szarpalo i silnik sie dlawi po dodaniu gazu. W/w objawy nie wystepuja na LPG

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2006 00:43:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2006 23:36:22
Posty: 73
Lokalizacja: Kalisz
czyli wedlug was przyczyną takiego zachowania mogą być te sondy czy cos innego ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2006 11:13:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jeśli VAG pokazał "błędy w sondach" to trzeba na początek je wymienic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 22:02:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2005 20:14:41
Posty: 100
Lokalizacja: Koronowo
Mi pomogla wymiana przewodow WN. Wydatek pawie 1000zl, ale warto bylo.. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 17:50:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2006 23:36:22
Posty: 73
Lokalizacja: Kalisz
sondy zmienione , auto chodzi idealnie :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2007 15:00:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2006 20:22:12
Posty: 108
Lokalizacja: Dolnyśląsk
witam mam jeszcze jedno pytanie przed wymianą sąd bo na vagu one są walnięte więc je musze wymienić a mianowicie jak jusz jest rozgrzany i nawet zimny to jak mu dam wiecej gazu tak ponad 2500tys/obr to jest przerwa niechce jechać gdy mu popuszcze gazu i dam znowu więcej dopiero jedzie normalnie od czego to może zależeć to sady nieszczelny dolot czy może jeszcze coś innego Pozdrawiam

Audi C4 2.8 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2007 13:58:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lut.2006 17:32:41
Posty: 7
Lokalizacja: Bytów
Ja mam podobny problem. Kiedy wcisne gaz do końca to sie przymula, jak ku troche odpuszcze to ciagnie dalej :( Nie mam pojecia o co chodzi?? Czekam na pomoc:)

_________________
Audi A6 2.6 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2007 15:40:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2007 01:17:07
Posty: 154
Lokalizacja: Gliwice
Miałem C4 2,8 V6 i podobny problem. Przymulał się powyżej 3000 obr. Okazało się że katalizatory do wymiany. Sprawdź, może pomoże. Sprawdzić można na kanale. Przy katalizatorach są śruby-zaślepki które można wykręcić i sprawdzić czy są drożne lub przy silniku z prawej i lewej strony takie rurki z zaślepką gumową. Po zdjęciu zaślepki i podłączeniu manometru nie może być na nim ciśnienia. Jeżeli to katy, to nie radzę z tym jeździć. Pozdrawiam.

_________________
wcześniej różne marki VW, Opel, BMW, Audi 2,8V6, Audi A8 4,2
Obecnie:
BMW e38 750il
Ford Explorer 4,0 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2007 19:50:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.lut.2006 17:32:41
Posty: 7
Lokalizacja: Bytów
U mnie to nie pomoze bo katalizatory mam wycięte :P Prosze o inne propozycje:)

_________________
Audi A6 2.6 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2007 00:23:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2006 20:22:12
Posty: 108
Lokalizacja: Dolnyśląsk
u mnie to tesz raczej nie katy bo mam przelotówki wiec odpada zastanawiałem się czy może czasem niełapie gdzieś lewego powietsza ale niewiem jakie są objawy bo silnik na wolnych obrotach pracuje idealnie a jeszcze jedno jeżeli sondy lambda i czujnik tem silnika byly by walnięte czy mogly by powodować taką reakcje ? pomuszcie bo jusz niemam pojęcia co z tym zrobić Pozdrawiam

Audi C4 2.8 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2007 09:05:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2005 20:14:41
Posty: 100
Lokalizacja: Koronowo
I znowu wszystko od poczatku!! Pierwsze co to podlacz Vag'a. Wymien elementy ktore powoduja bledy i powinno byc po klopocie. Pisanie postow na forum nie naprawi Ci auta..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2007 21:51:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2006 13:52:15
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
witam
ma te same objawy jak autor tego tematu
chce wymienic ten czujnik, ale sa dwa, jeden 4 pinowy drugi 2 pinowy
ktory to ten czyjnik temperatury cieczy chlodzacej??
dzieki za odpowiedz!!!! pozdrawiam!!!

_________________
Audi S8 Quattro 4,2 Manual
Audi C4 Quattro 2,8 V6
Audi 80


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: