.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.maja.2024 12:42:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2007 11:25:06 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
shpongler napisał(a):
witam
ma te same objawy jak autor tego tematu
chce wymienic ten czujnik, ale sa dwa, jeden 4 pinowy drugi 2 pinowy
ktory to ten czyjnik temperatury cieczy chlodzacej??
dzieki za odpowiedz!!!! pozdrawiam!!!


4-pinowy jest od wskazań temperatury na zegarze, więc raczej będzie to ten drugi

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 11:25:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2006 13:52:15
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
witam
i wymenilem ten czujnik temperatury, na dwa piny, bo 4 pinowy jest do zegara i nie widze poprawy w zachowaniu silnika na zimnym.
dalej przerywa, nie ma mocy, gdy tylko popuszcze gaz i wcisne ponownie odzyskuje moc.
co to moze byc, moze nieprawdlowo dzialajaca przeplywka, no kompie nic mi nie wyszlo, ale jesli przeplywka przeklamuje??
jakie czujniki moga miec jeszcze na to wplyw??
z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam!!!

_________________
Audi S8 Quattro 4,2 Manual
Audi C4 Quattro 2,8 V6
Audi 80


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 18:26:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 10:44:47
Posty: 96
Lokalizacja: WGM
Witam
W podobnym przypadku, jak tu opisywany okazało się, że u mnie przestała dawać radę pompa paliwa (niby półroczna, ale podróba). Działała, pompowała paliwo, ale niestety pod zbyt niskim ciśnieniem. Zakup nowej firmowej prompy rozwiązał cały problem.

_________________
100 C4 2,8 q AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 21:29:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2006 13:52:15
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
witam
ja jezdze na gazie na sekwencji, szybko mi sie przelacza na gaz i na nim wystepuja te same objawy!!

_________________
Audi S8 Quattro 4,2 Manual
Audi C4 Quattro 2,8 V6
Audi 80


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2007 08:18:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
matikkk napisał(a):
czyli wedlug was przyczyną takiego zachowania mogą być te sondy czy cos innego ??

mam ABC 2,6 to podobny silnik do AHH i mam też takie problemy.
Jak zapalę na PB to wolne obroty wysokie i tak jakby nie palił na 1 cylinder dusi go, wystarczy że do dam gazu i utrzymuje na wyższych i jest OK. puszcze gaz z powrotem i to samo. Jak się troche rozgrzeje to zaczyna falować przez ok 2km a później jst OK tylko cały czas utrzymuje 1200obr/min.
Czy ten czujnik temperatury to ten co idzie na wskazanie na liczniki. Bo u mnie to ten wskazówka od temperatury warjuje. W trasie przy obecnj temperaturze otoczenia utrzymuje sie ok 50-70st czasmi spadnie poniżej 50. Na postoju podchodzi pod 90.

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2007 11:42:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2006 13:52:15
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
witam
czujnik temperatury o ktorym mowa to 2 pinowy umieszczony z tylu za glowica od strony kierowcy
ja u siebie wstawilem teraz sportowy filtr powietrza, nie stozkowy i silnik zaczyna wariowac
wiem co juz jest
jedna sonda lambda nie ma sygnalu i pewnie podejrzewam przeplywke, daje bledne wskazania, sprubuje ja wyczyscic i zobaczymy co bedzie??
pozdrawiam!!

_________________
Audi S8 Quattro 4,2 Manual
Audi C4 Quattro 2,8 V6
Audi 80


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2007 12:43:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
2 pinowy po lewej stronie wkręcony w rure wodną za głowicą ten 4 pinowy to jest czujnik podający temp. na deskę rozdzielczą i nie ma on nic wspólnego z pracą silnika. A ta dziwna praca silnika po przyciśnięciu pedału gazu i chwilowy "muł" to może być właśnie wina uszkodzonych sond które mają opóźnioną reakcję i sie przywieszają, można spróbować je oczyścić nagrzewając je porządnie albo poprostu wymienić.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2007 13:08:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
mAr$zx napisał(a):
2 pinowy po lewej stronie wkręcony w rure wodną za głowicą ten 4 pinowy to jest czujnik podający temp. na deskę rozdzielczą i nie ma on nic wspólnego z pracą silnika. A ta dziwna praca silnika po przyciśnięciu pedału gazu i chwilowy "muł" to może być właśnie wina uszkodzonych sond które mają opóźnioną reakcję i sie przywieszają, można spróbować je oczyścić nagrzewając je porządnie albo poprostu wymienić.

Samochód jak jest dobrze rozgrzany to jest OK.
Nawet lepiej pracuje kiedy wyłacze silnik i przyjde za 10min i odpale to pracuej równo na wolnych obrotach 800obr/min Zrobie mu przekazówkę to zchodzi szybko do 1200obr/min i w ikla sekund schodzi do 800 (to jest chyba własnie nienormalne bo powinien zejść od razu w miarę równo na 800obr

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2007 13:31:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
czyli właśnie typowo jakby przywieszały się sondy i nie pracowały z częstoliwością taką jak powinny że niby coś tam działają ale nie prawidłowo.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2007 08:22:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2006 13:52:15
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
witam
a powiedzcie mi co to jest potencjometr, podlanczalem juz kilka razy autko do kompa i dwa razy pokazalo mi blad potecjometru
co to jest i gdzie sie znajduje, czy bledne wskazania tego uzadzenia maja wplyw na prace silnika??
jest tak ze wciskam gaz a auto nie chce jechac, po jakis 5 sekundach dopiero rozumie ze ma gaz w podlodze i cisnie, zdaza sie to na zimnym jak i cieplym silniku..
czasmi po przejazdzce ty mulem, gdy wylacze silnik i ponownie go odpale, jakby sie odmulil i jedzie lepiej.
pozdrawiam!!

_________________
Audi S8 Quattro 4,2 Manual
Audi C4 Quattro 2,8 V6
Audi 80


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 00:15:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2006 13:52:15
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
witam
przeczytalem juz chyba wszystkie posty ktore byly powiazane z moja srpawa
powiedzcie mi czy objawy ktore opisalem powyzej moga byc zwiazane z zapchanym wezykiem od odmy??
nasilily sie jak wymienilem filt na sportowy (nie stozek) wiec podejrzewam przeplywke??
wymienialem tez czujnik halla na uzywany, ale to chyna nie ma znaczenia, wazne by dawal impulsy??
czujnik wody wymieniony na nowy, objawy sa na zimnym i na cieplym silniku.
mam problem z sonda lambda 2, ale go rozwiazuje. Wczesniej mialem juz problemy z lambda, ale nie powodowalo to takich objawów. Wiec to chyba nie ona??
Przewody, swiece, cewka, wymieniona. Silnik po remoncie, wszystkie uszczelki nowe.
Moze potrzeba ustawienia mieszanki, ale jak to sie robi??
Bede bardzo wdzieczny za odpowiedzie na moje pytania i analize mojej sprawy.
Codziennie spedzam kilka godzi przy moim autku, uwielbiam to!!! ale powoli koncza mi sie pomysly i czas, a jeszcze kilka innych rzeczy czeka na zrobienie :))
Pozdrawiam!!!

_________________
Audi S8 Quattro 4,2 Manual
Audi C4 Quattro 2,8 V6
Audi 80


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2007 21:53:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2006 13:52:15
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
witam
moze ktos wie jak rozwiazac moj problem
dzis w trasce nie moglem rozpedzic sie szybciej niz 160 bo mialem 5000 obrotów a nie chcialem forsowac silnika
normalnie to mam 5 tys obrotów przy 200 km/h
co moze byc powodem takiego spadku mocy??
prosze o pomoc !!
pozdrawiam!!!!

_________________
Audi S8 Quattro 4,2 Manual
Audi C4 Quattro 2,8 V6
Audi 80


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2007 10:23:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.wrz.2006 20:25:28
Posty: 119
Lokalizacja: Gdynia
Mam podobny objaw na zimnym silniku.

Przy okazji pytanie, ile kosztują sondy lambda a ile ten czujnik cieczy chłodzącej?

_________________
---
Pozdrawiam
Zdzisiu


było: Audi 100 C4 2.8 Quattro Avant '94 Sekwencja
było: Audi A6 C4 2.8 Quattro Avant '96 Sekwencja
jest: szukam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2007 20:19:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2006 13:52:15
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
czujnik tem. cieczy chlodzacej 2 pinowy kupilem za 15 zl
jesli chodzi o lambdy to bosha 180 zl

_________________
Audi S8 Quattro 4,2 Manual
Audi C4 Quattro 2,8 V6
Audi 80


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2007 18:44:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2006 22:22:58
Posty: 10
Lokalizacja: Żywiec
Witam
Jeżeli przy tych samych obrotach masz różne prędkości max, to przecież oznacza poślizg w sprzęgle. Jakby auto było słabsze przez sam silnik, to miałbyś zarówno obroty, jak i prędkość mniejszą. Chyba, że podajesz prędkości max na różnych biegach... dobrze myślę?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2007 21:09:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2006 13:52:15
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
witam
podawalem predkosc na 5 biegu
czyli moze to byc sprzeglo
trzeba wymienic bo cos czulem ze nie tak
czy ktos kojazy jaki to moze byc koszt??
pozdrawiam!!!

_________________
Audi S8 Quattro 4,2 Manual
Audi C4 Quattro 2,8 V6
Audi 80


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: