.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 00:20:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 AEL 2.5TDI 140KM] Prosze o analize blokow i pomocy !
PostNapisane: 18.gru.2006 08:00:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2006 08:40:04
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
Witam dobrych ludzi.
Mój problem z A6 C4 AVANT AEL 140KM.1995r. następujący:
Wróciłem z trasy, sam. do garażu i na następny dzień już nie zagadał. Dwóch znajomych mechaników stwierdzło, żeby oddać pompę wtryskową do speca od pomp, i tak zrobiłem, gość rozebrał sprawdził wymienił uszczelki wyregulował (ze 20 minut regulował na maszynie) – stwierdził, że pompa jest dobra. Pompę zamontowałem (zapłon tak jak był na 31 na zegarze) i zagadał - ale!!!
-chodzi jak traktor – słabo odpala od 1do 3s – stracił trochę mocy i dynamiki w dolnym zakresie obrotów – dużo pali 9 -10 l po mieście, wcześniej 6.5 – 7.5 l. – dym z rury taki jakiś szczypiący w oczy. Zapłon ustawiałem na 27,24,22 i to samo, jedynie ciszej pracuje. Obecnie zapłon na 27 w zegarze.
Po zamontowaniu pompy był jeden błąd 541 Potencjometr mech. wyznacz, dawki paliwa G99 ,wykasowałem i już nigdy nie wrócił-sprawdziłem parę razy.
Proszę o porady co jest nie tak, jak z tym sobie poradzić.
Dane bloków z Vaga:

BLOKI STATYCZNE PO KILKU MINUTACH PRACY NA JAŁOWYM

Tuesday,14,November,2006,16:37:28
4A0 907 401 P ,,2.5l R5/2VT EDC HS D02,

,Group A:,'000 STATYCZNIE
TIME,
,0.00, 035, 054, 000, 023, 088, 239, 069, 146, 132, 109,,,,,,,,,,
,0.46, 035, 056, 000, 023, 088, 239, 069, 146, 132, 109,,,,,,,,,,
,0.94, 036, 051, 000, 023, 088, 239, 069, 146, 132, 110,,,,,,,,,,
,1.41, 036, 054, 000, 022, 088, 239, 069, 146, 132, 110,,,,,,,,,,
,1.89, 036, 055, 000, 022, 089, 239, 069, 146, 132, 110,,,,,,,,,,
,2.35, 036, 054, 000, 022, 088, 239, 069, 146, 132, 108,,,,,,,,,,
,2.80, 035, 053, 000, 022, 088, 239, 069, 146, 132, 108,,,,,,,,,,
,3.26, 035, 051, 000, 023, 088, 239, 069, 146, 132, 110,,,,,,,,,,
,3.71, 035, 059, 000, 023, 089, 239, 069, 146, 132, 108,,,,,,,,,,
,4.16, 036, 051, 000, 023, 089, 239, 069, 146, 132, 110,,,,,,,,,,
,4.62, 036, 058, 000, 022, 088, 239, 069, 146, 132, 109,,,,,,,,,,
,5.02, 036, 049, 000, 022, 088, 239, 069, 146, 132, 110,,,,,,,,,,
,5.41, 036, 058, 000, 022, 089, 239, 069, 146, 132, 108,,,,,,,,,,
,5.81, 036, 056, 000, 022, 088, 239, 069, 146, 132, 108,,,,,,,,,,
,6.25, 035, 051, 000, 022, 089, 239, 069, 146, 132, 108,,,,,,,,,,
,6.70, 035, 054, 000, 023, 089, 239, 069, 146, 132, 108,,,,,,,,,,
,7.15, 035, 049, 000, 023, 089, 239, 069, 146, 132, 109,,,,,,,,,,
,7.61, 036, 053, 000, 022 ,088, 239, 069, 146, 132, 110,,,,,,,,,,
,8.08, 035, 050, 000, 023, 088, 239, 069, 146, 132, 114,,,,,,,,,,


Tuesday,14,November,2006,16:37:53
4A0 907 401 P ,,2.5l R5/2VT EDC HS D02,

,Group A:,'001 STATYCZNIE
Time, RPM,Inj. Quantity, Voltage, Temperature,,,,,,,,,,
/min, mg/R, V, °C,
,0.00, 756, 7.2, 1.480, 86.4,,,,,,,,,,
,0.49, 778, 6.9, 1.500, 86.4,,,,,,,,,,
,1.03, 778, 6.9, 1.480, 86.4,,,,,,,,,,
,1.64, 756, 7.2, 1.500, 86.4,,,,,,,,,,
,2.25, 756, 7.2, 1.500, 86.4,,,,,,,,,,
,2.81, 756, 6.9, 1.480, 86.4,,,,,,,,,,
,3.35, 778, 7.2, 1.480, 86.4,,,,,,,,,,
,3.89, 778, 6.9, 1.500, 86.4,,,,,,,,,,
,4.50, 778, 6.9, 1.480, 86.4,,,,,,,,,,
,5.11, 778, 6.9, 1.480, 86.4,,,,,,,,,,
,5.70, 756, 6.9, 1.500, 86.4,,,,,,,,,,
,6.25, 756, 7.2, 1.540, 86.4,,,,,,,,,,
,6.87, 756, 6.9, 1.540, 86.4,,,,,,,,,,
,7.48, 756, 7.2, 1.500, 86.4,,,,,,,,,,
,8.07, 778, 6.9, 1.480, 86.4,,,,,,,,,,
,8.60, 778, 6.9, 1.500, 86.4,,,,,,,,,,
,9.14, 756, 7.2, 1.500, 86.4,,,,,,,,,,


Tuesday,14,November,2006,16:38:32
4A0 907 401 P ,,2.5l R5/2VT EDC HS D02,

,Group A:,'003 STATYCZNIE
,Time, RPM, Mass Air / Rev., Mass Air / Rev., Duty Cycle,,,,,,,,,,
MAF (specified) MAF (actual) EGR
/min, mg/R, mg/R, %,
,0.00, 778, 302.8, 475.8, 5.1,,,,,,,,,,
,0.58, 756, 302.8, 467.1, 5.1,,,,,,,,,,
,1.10, 756, 302.8, 475.8, 5.1,,,,,,,,,,
,1.65, 778, 302.8, 475.8, 5.1,,,,,,,,,,
,2.30, 756, 307.1, 471.4, 5.1,,,,,,,,,,
,2.91, 756, 307.1, 471.4, 5.1,,,,,,,,,,
,3.49, 756, 302.8, 467.1, 5.1,,,,,,,,,,
,4.03, 778, 302.8, 475.8, 5.1,,,,,,,,,,
,4.62, 756, 302.8, 475.8, 5.1,,,,,,,,,,
,5.30, 778, 302.8, 475.8, 5.1,,,,,,,,,,
,5.85, 756, 302.8, 467.1, 5.1,,,,,,,,,,
,6.38, 756, 307.1, 471.4, 5.1,,,,,,,,,,
,6.96, 778, 302.8, 475.8, 5.1,,,,,,,,,,
,7.60, 756, 307.1, 467.1, 5.1,,,,,,,,,,


Tuesday,14,November,2006,16:41:56
4A0 907 401 P ,,2.5l R5/2VT EDC HS D02,

,Group A:,'003 STATYCZNIE PO PRZEGAZÓWCE
Time, RPM, Mass Air / Rev., Mass Air / Rev., Duty Cycle,,,,,,,,,,
MAF (specified) MAF (actual) EGR
/min, mg/R, mg/R, %,
,0.00, 756, 320.1, 471.4, 74.6,,,,,,,,,,
,0.59, 756, 320.1, 467.1, 74.6,,,,,,,,,,
,1.21, 778, 315.7, 471.4, 74.6,,,,,,,,,,
,1.79, 778, 315.7, 475.8, 74.6,,,,,,,,,,
,2.33, 778, 320.1, 471.4, 74.6,,,,,,,,,,
,2.91, 778, 320.1, 462.8, 74.6,,,,,,,,,,
,3.58, 756, 320.1, 467.1, 74.6,,,,,,,,,,
,4.19, 756, 324.4, 475.8, 74.6,,,,,,,,,,
,4.70, 756, 320.1, 467.1, 74.6,,,,,,,,,,
,5.25, 756, 320.1, 462.8, 74.6,,,,,,,,,,
,5.84, 778, 315.7, 471.4, 74.6,,,,,,,,,,


Tuesday,14,November,2006,16:38:52
4A0 907 401 P ,,2.5l R5/2VT EDC HS D02,

,Group A:,'004 STATYCZNIE
,Time, RPM, Ign. Timing, Ign. Timing, Duty Cycle,,,,,,,,,,
/min, °BTDC, °BTDC, %,
,0.00, 756, 0.9, 0.5, 31.3,,,,,,,,,,
,0.64, 778, 0.9, 0.4, 36.7,,,,,,,,,,
,1.23, 756, 0.9, 0.9, 34.0,,,,,,,,,,
,1.78, 756, 0.9, 1.1, 31.6,,,,,,,,,,
,2.40, 778, 0.9, 0.9, 32.8,,,,,,,,,,
,3.01, 756, 0.9, 0.9, 32.8,,,,,,,,,,
,3.58, 778, 0.9, 0.7, 33.6,,,,,,,,,,
,4.11, 778, 0.9, 1.4, 27.0,,,,,,,,,,
,4.65, 756, 0.9, 0.9, 34.0,,,,,,,,,,
,5.28, 756, 0.9, 0.7, 34.8,,,,,,,,,,
,5.87, 756, 0.9, 1.1, 32.4,,,,,,,,,,
,6.46, 778, 0.9, 0.7, 33.6,,,,,,,,,,
,7.02, 756, 0.9, 0.9, 33.2,,,,,,,,,,
,7.63, 756, 0.9, 1.1, 32.0,,,,,,,,,,
,8.30, 756, 0.9, 0.4, 34.4,,,,,,,,,,


Tuesday,14,November,2006,16:39:29
4A0 907 401 P ,,2.5l R5/2VT EDC HS D02,

,Group A:,'007 STATYCZNIE
,Time, Temperature , --------- , Temperature, Temperature,,,,,,,,,,
Fuel Temp , --------- , Intake Air Temp Coolant Temp
°C, °C, °C,
,0.00, 37.2, --------- 34.2, 85.5,,,,,,,,,,
,0.66, 37.2, --------- 34.2, 85.5,,,,,,,,,,
,1.25, 37.2, --------- 34.2, 85.5,,,,,,,,,,


Tuesday,14,November,2006,16:40:22
4A0 907 401 P ,,2.5l R5/2VT EDC HS D02,

,Group A:,'013 STATYCZNIE
,Time, Inj. Quantity, Inj. Quantity, Inj. Quantity, Inj. Quantity,,,,,,,,,,
Cyl 1, Cyl 2, Cyl 3, Cyl 4
mg/R, mg/R, mg/R, mg/R,
,0.00, -0.16, -0.71, 0.63, 0.63,,,,,,,,,,
,1.12, -0.16, -0.67, 0.63, 0.63,,,,,,,,,,
,2.37, -0.12, -0.67, 0.59, 0.63,,,,,,,,,,
,3.49, -0.12, -0.67, 0.63, 0.67,,,,,,,,,,
,4.70, 0.00, -0.55, 0.71, 0.71,,,,,,,,,,
,5.87, 0.00, -0.55, 0.71, 0.75,,,,,,,,,,
,7.02, 0.04, -0.51, 0.75, 0.78,,,,,,,,,,
,8.27, 0.04, -0.51, 0.75, 0.78,,,,,,,,,,


BLOKI DYNAMICZNE NA 3 BIEGU OD 1500 – 4000 obrotów PEDAŁ W PODŁODZE

Tuesday,14,November,2006,16:09:51
4A0 907 401 P ,,2.5l R5/2VT EDC HS D02,

,Group A:,'003 DYNAMICZNIE
,Time, RPM, Mass Air / Rev., Mass Air / Rev., Duty Cycle,,,,,,,,,,
MAF (specified) MAF (actual) EGR
, /min, mg/R, mg/R, %,
,0.00, 1577, 419.5, 536.3, 64.8,,,,,,,,,,
,0.54, 1642, 873.7, 566.6, 5.1,,,,,,,,,,
,1.12, 1750, 778.5, 596.9, 5.1,,,,,,,,,,
,1.78, 1836, 826.1, 627.1, 5.1,,,,,,,,,,
,2.35, 1944, 912.6, 666.1, 5.1,,,,,,,,,,
,2.90, 2074, 942.9, 696.3, 5.1,,,,,,,,,,
,3.44, 2225, 947.2, 791.5, 5.1,,,,,,,,,,
,4.08, 2354, 955.8, 860.7, 5.1,,,,,,,,,,
,4.65, 2527, 964.5, 947.2, 5.1,,,,,,,,,,
,5.20, 2722, 977.5, 1003.4, 5.1,,,,,,,,,,
,5.74, 2873, 977.5, 1072.6, 5.1,,,,,,,,,,
,6.35, 3067, 977.5, 1102.9, 5.1,,,,,,,,,,
,6.96, 3218, 973.1, 1102.9, 5.1,,,,,,,,,,
,7.52, 3413, 968.8, 1007.7, 5.1,,,,,,,,,,
,8.06, 3564, 955.8, 1029.4, 5.1,,,,,,,,,,
,8.69, 3737, 942.9, 1020.7, 5.1,,,,,,,,,,
,9.28, 3888, 925.6, 973.1, 5.1,,,,,,,,,,
,9.82, 4039, 916.9, 942.9, 5.1,,,,,,,,,,




Tuesday,14,November,2006,16:11:37
4A0 907 401 P ,,2.5l R5/2VT EDC HS D02,

,Group A:,'008 DYNAMICZNIE

Time, RPM, Inj. Quantity, Inj. Quantity, Inj. Quantity
/min, mg/R, mg/R, mg/R
,0.00, 1534, 19.8, 35.8, 28.2,,,,,,,,,,
,0.84, 1685, 52.7, 41.1, 29.8,,,,,,,,,,
,1.76, 1836, 50.8, 41.4, 33.6,,,,,,,,,,
,2.64, 2009, 50.2, 41.7, 38.9,,,,,,,,,,
,3.52, 2225, 49.6, 42.0, 43.3,,,,,,,,,,
,4.38, 2484, 49.3, 43.0, 46.7,,,,,,,,,,
,5.21, 2743, 48.9, 43.6, 46.7,,,,,,,,,,
,6.09, 3002, 48.9, 44.5, 46.7,,,,,,,,,,
,6.94, 3262, 48.9, 45.5, 46.7,,,,,,,,,,
,7.84, 3499, 48.9, 46.1, 46.4,,,,,,,,,,
,8.72, 3715, 48.3, 44.5, 46.1,,,,,,,,,,
,9.63, 3953, 48.0, 43.3, 45.5,,,,,,,,,,


Tuesday,14,November,2006,16:16:35
4A0 907 401 P ,,2.5l R5/2VT EDC HS D02,

,Group A:,'010 DYNAMICZNIE
Time Mass Air / Rev., Absolute Pres., Absolute Pres., Load
, mg/R, mbar, mbar, %,
,0.55, 549.3, 1022.9, 1091.4, 77.6,,,,,,,,,,
,1.08, 583.9, 1022.9, 1142.4, 98.0,,,,,,,,,,
,1.67, 614.1, 1022.9, 1203.6, 97.3,,,,,,,,,,
,2.29, 640.1, 1022.9, 1264.8, 98.0,,,,,,,,,,
,2.87, 683.4, 1022.9, 1336.2, 98.0,,,,,,,,,,
,3.40, 761.2, 1022.9, 1438.2, 98.0,,,,,,,,,,
,3.99, 834.7, 1022.9, 1581.0, 98.0,,,,,,,,,,
,4.63, 929.9, 1022.9, 1723.8, 98.0,,,,,,,,,,
,5.21, 990.4, 1022.9, 1866.6, 98.0,,,,,,,,,,
,5.73, 1076.9, 1022.9, 1999.2, 98.0,,,,,,,,,,
,6.31, 1102.9, 1022.9, 2091.0, 98.0,,,,,,,,,,
,6.97, 1102.9, 1022.9, 2131.8, 98.0,,,,,,,,,,
,7.54, 986.1, 1022.9, 1907.4, 98.0,,,,,,,,,,
,8.09, 1025.0, 1022.9, 1948.2, 98.0,,,,,,,,,,
,8.73, 1016.4, 1022.9, 1927.8, 98.0,,,,,,,,,,
,9.30, 981.8, 1022.9, 1876.8, 98.0,,,,,,,,,,
,9.86, 960.2, 1022.9, 1856.4, 98.0,,,,,,,,,,


Tuesday,14,November,2006,16:13:52
4A0 907 401 P ,,2.5l R5/2VT EDC HS D02,

,Group A:,'011 DYNAMICZNIE
Time, RPM, Absolute Pres., Absolute Pres., Duty Cycle
/min, mbar, mbar, %,
,0.52, 1490, 1509.6, 1081.2, 5.1,,,,,,,,,,
,1.10, 1598, 1591.2, 1111.8, 5.1,,,,,,,,,,
,1.77, 1663, 1693.2, 1152.6, 5.1,,,,,,,,,,
,2.35, 1793, 1764.6, 1203.6, 5.1,,,,,,,,,,
,2.92, 1901, 1836.0, 1264.8, 5.1,,,,,,,,,,
,3.56, 2030, 1887.0, 1326.0, 5.1,,,,,,,,,,
,4.15, 2182, 1917.6, 1417.8, 5.1,,,,,,,,,,
,4.68, 2311, 1927.8, 1560.6, 5.1,,,,,,,,,,
,5.23, 2441, 1938.0, 1693.2, 5.1,,,,,,,,,,
,5.85, 2614, 1927.8, 1825.8, 5.1,,,,,,,,,,
,6.46, 2765, 1927.8, 1938.0, 10.9,,,,,,,,,,
,7.02, 2894, 1917.6, 2040.0, 23.4,,,,,,,,,,
,7.64, 3067, 1917.6, 2131.8, 52.0,,,,,,,,,,
,8.27, 3240, 1907.4, 2029.8, 52.7,,,,,,,,,,
,8.83, 3391, 1907.4, 1917.6, 46.5,,,,,,,,,,
,9.37, 3542, 1897.2, 1948.2, 50.4,,,,,,,,,,
10.02, 3694, 1876.8, 1907.4, 50.8,,,,,,,,,,
10.60, 3823, 1866.6, 1866.6, 50.4,,,,,,,,,,
11.18, 3974, 1846.2, 1846.2, 50.4,,,,,,,,,,

_________________
rurbi
AUDI A6 AVANT 2.5 TDI AEL
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8c ... b6e6e.html
HONDA CB 900 HORNET
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d72 ... 7cc.htmlET


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2006 11:25:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Witam,

Czy log bloku 000 został wykonany w nastawach podstawowych (Basic Settings w Measuring Blocks w vag-com). Jeśli nie, to tak trzeba go wykonać. Przy okazji zwróć uwagę na obroty w nastawach - czy jest 1000rpm czy 1200rpm.

Pozdrawiam
Jozef

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2006 11:35:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2006 08:40:04
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
Blok 000 nie byl robiony w nastawach podstawowych, jak tam wchodzilem to faktycznie silnik zwiekszyl obroty na cos okolo 1000 ale dokladnie nie pamietam, i niektore wartosci sie zmienialy, szkoda ze ich nie zapisalem - wrzucic je do tematu ?

_________________
rurbi
AUDI A6 AVANT 2.5 TDI AEL
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8c ... b6e6e.html
HONDA CB 900 HORNET
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d72 ... 7cc.htmlET


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2006 13:05:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Jak najbardziej - log z 000 w nastawach podstawowych jest przydatny. Zwroc uwage czy obroty ida na 1000rpm czy 1200rpm. Dodatkowo, nie ma logu z 004 pod obciazeniem.

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2006 13:27:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2006 08:40:04
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
ok postaram sie je zrobic ale to potrwa bo nie mam aktualni laptoka, z tego co zrobilem cos juz mozna wywnioskowac ?

_________________
rurbi
AUDI A6 AVANT 2.5 TDI AEL
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8c ... b6e6e.html
HONDA CB 900 HORNET
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d72 ... 7cc.htmlET


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 08:10:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2006 08:40:04
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
Panowie zamieszczam brakujace logi

Sunday,19,November,2006,15:18:06
4A0 907 401 P ,,2.5l R5/2VT EDC HS D02,

,Group A:,'000 STATYCZNIE

,0.00, 036, 055, 000, 022, 089, 239, 072, 185, 097, 112,,,,,,,,,,
,0.46, 036, 057, 000, 022, 089, 239, 072, 185, 097, 112,,,,,,,,,,
,0.93, 036, 055, 000, 021, 089, 239, 072, 185, 097, 114,,,,,,,,,,
,1.39, 035, 057, 000, 022, 089, 239, 072, 185, 097, 115,,,,,,,,,,
,1.84, 035, 054, 000, 022, 089, 239, 072, 185, 097, 113,,,,,,,,,,
,2.29, 035, 057, 000, 022, 089, 239, 072, 185, 097, 113,,,,,,,,,,
,2.72, 035, 050, 000, 024, 089, 239, 072, 185, 097, 111,,,,,,,,,,
,3.15, 034, 053, 000, 025, 089, 239, 072, 185, 097, 112,,,,,,,,,,
,3.53, 035, 055, 000, 023, 089, 239, 072, 185, 097, 113,,,,,,,,,,
,3.93, 036, 057, 000, 022, 089, 239, 072, 185, 097, 115,,,,,,,,,,
,4.33, 036, 058, 000, 021, 089, 239, 072, 185, 097, 114,,,,,,,,,,
,4.77, 036, 057, 000, 021, 089, 239, 072, 185, 097, 113,,,,,,,,,,
,5.23, 036, 058, 000, 021, 089, 239, 072, 185, 097, 115,,,,,,,,,,
,5.69, 036, 057, 000, 021, 089, 239, 072, 185, 097, 114,,,,,,,,,,
,6.17, 036, 058, 000, 021, 089, 239, 072, 185, 097, 114,,,,,,,,,,
,6.64, 035, 056, 000, 022, 089, 239, 072, 185, 097, 113,,,,,,,,,,
,7.10, 035, 054, 000, 023, 089, 239, 072, 185, 097, 114,,,,,,,,,,
,7.58, 034, 054, 000, 025, 089, 239, 072, 185, 097, 112,,,,,,,,,,
,8.01, 035, 053, 000, 024, 089, 239, 072, 185, 097, 113,,,,,,,,,,


Sunday,19,November,2006,16:10:40
4A0 907 401 E ,,2.5l R5/2VT EDC HS D14,

,Group A:,'000 W BEASIC SETTING ok.1200obrotów mial silnik

,0.00, 047, 070, 000, 016, 090, 240, 064, 165, 134, 113,,,,,,,,,,
,0.40, 046, 071, 000, 017, 090, 240, 064, 165, 134, 114,,,,,,,,,,
,0.80, 047, 068, 000, 017, 090, 240, 064, 165, 134, 113,,,,,,,,,,
,1.22, 046, 070, 000, 017, 090, 240, 064, 165, 134, 113,,,,,,,,,,
,1.66, 046, 071, 000, 017, 090, 240, 064, 165, 134, 113,,,,,,,,,,
,2.11, 046, 073, 000, 017, 090, 240, 064, 165, 134, 113,,,,,,,,,,
,2.58, 046, 072, 000, 017, 090, 240, 064, 165, 134, 113,,,,,,,,,,
,3.04, 047, 073, 000, 017, 090, 240, 064, 165, 134, 113,,,,,,,,,,
,3.50, 047, 070, 000, 017, 090, 240, 064, 165, 134, 113,,,,,,,,,,
,3.98, 047, 072, 000, 017, 090, 240, 064, 165, 134, 113,,,,,,,,,,
,4.45, 046, 073, 000, 017, 090, 240, 064, 165, 134, 114,,,,,,,,,,
,4.91, 046, 070, 000, 017, 090, 240, 064, 165, 134, 113,,,,,,,,,,
,5.34, 047, 072, 000, 017, 090, 240, 064, 165, 134, 113,,,,,,,,,,
,5.79, 047, 070, 000, 017, 090, 240, 064, 165, 134, 113,,,,,,,,,,
,6.26, 047, 070, 000, 017, 090, 240, 064, 165, 134, 113,,,,,,,,,,
,6.67, 047, 069, 000, 017, 090, 240, 064, 165, 134, 113,,,,,,,,,,
,7.09, 046, 068, 000, 017, 090, 240, 064, 165, 134, 113,,,,,,,,,,

Sunday,19,November,2006,15:13:38
4A0 907 401 P ,,2.5l R5/2VT EDC HS D02,

,Group A:,'004 DYNAMICZNIE

RPM, Ign. Timing, Ign. Timing, Duty Cycle,,,,,,,,,,
Time /min, °BTDC, °BTDC, %,

,0.00, 1512, 0.9, 0.7, 15.6,,,,,,,,,,
,0.53, 1598, 12.6, 3.8, 60.2,,,,,,,,,,
,1.15, 1685, 8.3, 7.9, 60.5,,,,,,,,,,
,1.76, 1771, 7.6, 7.4, 56.3,,,,,,,,,,
,2.32, 1879, 7.6, 7.0, 61.7,,,,,,,,,,
,2.85, 1987, 8.5, 8.3, 61.7,,,,,,,,,,
,3.45, 2138, 9.0, 8.5, 61.3,,,,,,,,,,
,4.08, 2268, 9.5, 9.4, 65.6,,,,,,,,,,
,4.65, 2419, 10.1, 9.9, 68.0,,,,,,,,,,
,5.18, 2592, 10.6, 10.6, 70.7,,,,,,,,,,
,5.76, 2743, 11.3, 12.1, 66.8,,,,,,,,,,
,6.38, 2873, 12.2, 13.1, 62.5,,,,,,,,,,
,6.96, 3046, 13.0, 13.5, 73.8,,,,,,,,,,
,7.50, 3197, 13.3, 13.7, 79.7,,,,,,,,,,
,8.09, 3348, 13.9, 14.0, 76.2,,,,,,,,,,
,8.72, 3521, 14.8, 14.8, 81.3,,,,,,,,,,
,9.29, 3672, 15.3, 15.3, 83.6,,,,,,,,,,
,9.84, 3802, 16.2, 16.6, 78.5,,,,,,,,,,
10.51, 3953, 16.9, 17.3, 75.0,,,,,,,,,,


Prosze o diagnoze, rady, porady, itd. itp.
Z gory wielkie dzieki.

_________________
rurbi
AUDI A6 AVANT 2.5 TDI AEL
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8c ... b6e6e.html
HONDA CB 900 HORNET
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d72 ... 7cc.htmlET


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 08:49:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Mam prośbę do osób umieszczających logi z VAG`a ...
Róbcie to w jakiejś tabeli, export do Excela lub Star Calc`a a później do jpg to kilkanaście sekund ... nie macie litości dla naszych oczu ... :|
Następny taki temat z podobnym logiem raczej poleci do kosza ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 08:53:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
A nie przeskoczył Ci pasek rozrządu np?

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 09:47:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Dlaczego 000 na zablokowanym przestawiaczu dałeś z innego sterownika :?:



Sunday,19,November,2006,16:10:40
4A0 907 401 E ,,2.5l R5/2VT EDC HS D14,

,Group A:,'000 W BEASIC SETTING ok.1200obrotów mial silnik

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 12:23:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Wydaje mi się także że masz zbyt wczesny poczatek tłoczenia. Przy 134 powinno być, jeśli dobrze myślę, 38. Maksymalnie 48. Tutaj jest 71. Tylko że wtedy będzie palił pewnie jeszcze gorzej :/

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 12:47:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Jozef: mierzyłeś lampą stroboskopową róznice w stopniach między ustawieniem z VAGa 50 a 70 :?:

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 12:58:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
011 :galy:
zaczyna dmuchac od circa 2800...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 13:48:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Rogal napisał(a):
Jozef: mierzyłeś lampą stroboskopową róznice w stopniach między ustawieniem z VAGa 50 a 70 :?:


Nie ;) Pierwotnie myślałem, ze problem bedzie w zbyt poźno ustawionej pompie. Tutaj tak nie jest. Niemniej jednak, kąt jest poza wykresem.

_________________
A4 Avant, AFN


Ostatnio edytowano 20.gru.2006 13:51:47 przez Jozef, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 13:49:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Bo z tego co ja się bawiłem kiedyś to różnica między 50 a 70 w R4 to około pół stopnia. Dlatego niech on to tak zostawi... z różnych względów...

Co do samego wykresu to nie przejmowałbym się nim w większym stopniu. Mówimy o kącie statycznym który jest potrzebny tlko przy rozruchu a wtedy wcześniejszy będzie bardzo ok. Potem to już mapa steruje kątem więc nie ma to nic do rzeczy.

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 14:02:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Rogal napisał(a):
Co do samego wykresu to nie przejmowałbym się nim w większym stopniu. Mówimy o kącie statycznym który jest potrzebny tlko przy rozruchu a wtedy wcześniejszy będzie bardzo ok. Potem to już mapa steruje kątem więc nie ma to nic do rzeczy.


Zgadza się. Tylko czy jesli jesteśmy ponad górnym ograniczeniem, to przestawiacz będzie w stanie wysterowac późny kąt gdy taki wyjdzie z mapy :?: Troszkę to jest tak, jak gyby faktyczną przyczynę problemów zamaskować kątem wtrysku.

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 14:19:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2006 08:40:04
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
ok nastepnym razem w tabelke

pasek na 100% nie przestawiony

logi 000 zrobilem ponownie

"Wydaje mi się także że masz zbyt wczesny poczatek tłoczenia. Przy 134 powinno być, jeśli dobrze myślę, 38. Maksymalnie 48. Tutaj jest 71. Tylko że wtedy będzie palił pewnie jeszcze gorzej"
- na tych nastawach podstawowych wyniki sa takie same jak u kumpla w takim samym klekocie jak w morde strzelil, zrobilem logi kumpla

"011
zaczyna dmuchac od circa 2800..."
- wydaje mi sie ze dmuch dobrze tak jak w drugim takim samym c4 ael

faktycznie kat jest chyba za puzny, na logu 000 bez nastawow podstawowych kumpel ma w drugiej poz. 79-82 a u mnie jest 54-58 - to chyba jest roznica?
ale ustawialem kat podobnie i byla dupa, straszny klekot (pacz najwyzej)

_________________
rurbi
AUDI A6 AVANT 2.5 TDI AEL
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8c ... b6e6e.html
HONDA CB 900 HORNET
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d72 ... 7cc.htmlET


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 14:22:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Jozef napisał(a):
Rogal napisał(a):
Co do samego wykresu to nie przejmowałbym się nim w większym stopniu. Mówimy o kącie statycznym który jest potrzebny tlko przy rozruchu a wtedy wcześniejszy będzie bardzo ok. Potem to już mapa steruje kątem więc nie ma to nic do rzeczy.


Zgadza się. Tylko czy jesli jesteśmy ponad górnym ograniczeniem, to przestawiacz będzie w stanie wysterowac późny kąt gdy taki wyjdzie z mapy :?: Troszkę to jest tak, jak gyby faktyczną przyczynę problemów zamaskować kątem wtrysku.


Zobacz sobie mapę kąta wtrysku i to ile wymaga od przestawiacza w pompie na - i + myśle, że półstopnia dla niej to żadna przeszkoda ;)

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 14:27:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
rurbi napisał(a):
ok nastepnym razem w tabelke

pasek na 100% nie przestawiony

logi 000 zrobilem ponownie

"Wydaje mi się także że masz zbyt wczesny poczatek tłoczenia. Przy 134 powinno być, jeśli dobrze myślę, 38. Maksymalnie 48. Tutaj jest 71. Tylko że wtedy będzie palił pewnie jeszcze gorzej"
- na tych nastawach podstawowych wyniki sa takie same jak u kumpla w takim samym klekocie jak w morde strzelil, zrobilem logi kumpla

"011
zaczyna dmuchac od circa 2800..."
- wydaje mi sie ze dmuch dobrze tak jak w drugim takim samym c4 ael

faktycznie kat jest chyba za puzny, na logu 000 bez nastawow podstawowych kumpel ma w drugiej poz. 79-82 a u mnie jest 54-58 - to chyba jest roznica?
ale ustawialem kat podobnie i byla dupa, straszny klekot (pacz najwyzej)



No własnie inny sterownik ;) . Więc tak. Kąt masz książkowy. Jeżeli nie pali to przyczyny trzeba szukać już mechanicznej. Jeżeli przestawisz kąt z tych około 50ciu na 70siąt to go klasycznie przyspieszysz i wtedy będzie mu łatwiej odpalić. Co do doładowania to AELe tak mają, że pełne doładowanie pojawia się dosyć późno więc tym się nie przejmuj. Pomaga wywalenie katalizatora oraz chip tuning.

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 14:31:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
rurbi napisał(a):
meszrum napisał(a):
zaczyna dmuchac od circa 2800...

- wydaje mi sie ze dmuch dobrze tak jak w drugim takim samym c4 ael


AEL seryjnie ma doładowanie dosyć poźno. Nie wiem czy akurat 2800rpm, ale raczje powyżej 2500rpm.

rurbi napisał(a):
faktycznie kat jest chyba za puzny, na logu 000 bez nastawow podstawowych kumpel ma w drugiej poz. 79-82 a u mnie jest 54-58 - to chyba jest roznica? ale ustawialem kat podobnie i byla dupa, straszny klekot (pacz najwyzej)


Wydaje mi się że źle do tego podchodzisz. Kąta wtrysku nie ustawia sie na nie zablokowanej pompie. Musi byc basic settings. Tylko taki odczyt ma sens i tylko te wartości maja się zgadzać. Jak nie ma basic settings, to kątem wtrysku steruje sobie sam komputer. To ze przestawiając pompę wymusisz na nim zmianę wartości w poz 2 bloku 000 to, moim zdaniem, wynika z tego że ustawiasz pompę zupełnie poza ograniczeniami. W efekcie komputer nie potrafi wysterować takiego kąta jaki powinien być. Tak sie tego nie ustawia.

Na koniec. Te logi 000 w basic settings które dałeś są twoje czy kolegi w końcu (jak to jest z tymi sterownikami)? Bo to jest podstawowa sprawa w tego typu problemach, więc diagnozowanie na podstawie logow z auta kolegi trochę bez sensu jest ;)

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 17:17:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Sprawdz naciag paska od pompy bo skacze kat strasznie a powinien sie trzymac tak w przedziale 58-60. Przyspiesz go troche bo nastawnik wprowadza korekcje na wolnych blok004 masz 30 i kilka a powinno byc 4,7-40 ale dobrze jak waha sie tak od 4,7 do 10 max . Popraw i bedzie chodzil dobrze. Napiecie nastawnika w pompie powinno byc 1,490 na wolnych i mogles to zanotowac jak bylo wczesniej bo nie wiem czy dobrze masz zlozona i czasami tak bywa ze lekkie rzesuniecie glowiczki w pompie zmienia to napiecie i wtedy jest kibel. Pozdrawiam

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: