.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.maja.2024 07:48:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 08:16:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2006 08:40:04
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
Logi ktore dotejpory zamiescilem sa moje ale chyba macie racje cos sie zamotalem z logiem 000 w basic settings bo nie zgadzaja sie godziny i sterownik u mnie HS D02 a kumpla HS D14
Koledzy pokaze teraz logi kumpla ale te ktore sie roznia (pozostale nie bede dawal bo sa prawie identyczne)

LOGI KOLEGI:

Sunday,19,November,2006,16:09:48
4A0 907 401 E ,,2.5l R5/2VT EDC HS D14,

,Group A:,'000,,,,,,,,
,0.41,034 ,079, 000,020,089,240,064,167,133,110,,,,,,,,,,
,0.86,033, 080, 000,020,089,240,064,167,133,111,,,,,,,,,,
,1.32,033, 080, 000,020,089,240,064,167,133,111,,,,,,,,,,
,1.78,033, 082, 000,020,089,240,064,167,133,111,,,,,,,,,,
,2.25,033, 081, 000,020,089,240,064,167,133,110,,,,,,,,,,
,2.73,033, 084, 000,020,090,240,064,167,133,111,,,,,,,,,,
,3.16,034, 080, 000,020,090,240,064,167,133,111,,,,,,,,,,
,3.61,033, 083, 000,020,089,240,064,167,133,109,,,,,,,,,,
,4.04,033, 081, 000,021,090,240,064,167,133,111,,,,,,,,,,
,4.42,033, 080, 000,021,090,240,064,167,133,110,,,,,,,,,,
,4.82,033, 080, 000,020,090,240,064,167,133,111,,,,,,,,,,
,5.22,034, 080, 000,020,090,240,064,167,133,111,,,,,,,,,,
,5.67,034, 078, 000,020,089,240,064,167,133,111,,,,,,,,,,
,6.12,033, 081, 000,019,089,240,064,167,133,110,,,,,,,,,,
,6.60,033, 081, 000,020,089,240,064,167,133,111,,,,,,,,,,
,7.06,033, 080, 000,021,090,240,064,167,133,111,,,,,,,,,,
,7.54,033, 085, 000,020,089,240,064,167,133,111,,,,,,,,,,
,8.01,033, 078, 000,021,090,240,064,167,133,110,,,,,,,,,,

pozyccja dwa znacznie wieksza u kumpla

Sunday,19,November,2006,16:05:22
4A0 907 401 E ,,2.5l R5/2VT EDC HS D14,

,Group A:,'001,,, STATYCZNIE
,,RPM,Inj. Quantity,Voltage,Temperature,,,,,,,
Time,/min, mg/R, V,°C,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,713, 6.6, 1.420, 90.9,,,,,,,,,,
,0.54,713, 6.3, 1.400, 90.9,,,,,,,,,,
,1.06,713, 6.3, 1.400, 90.9,,,,,,,,,,
,1.62,713, 6.3, 1.420, 90.9,,,,,,,,,,
,2.22,713, 6.3, 1.400, 90.9,,,,,,,,,,
,2.83,713, 6.3, 1.360, 90.9,,,,,,,,,,
,3.42,713, 6.3, 1.340, 90.9,,,,,,,,,,
,3.97,713, 6.6, 1.420, 90.9,,,,,,,,,,
,4.59,734, 6.0, 1.340, 90.9,,,,,,,,,,
,5.26,713, 6.3, 1.400, 90.9,,,,,,,,,,
,5.81,734, 6.3, 1.420, 90.9,,,,,,,,,,

Dawka kumpla jest 6.3 a u mnie 6.9 i nap. na nastawniku troszeczke mniejsze kumpla


Sunday,19,November,2006,16:05:55
4A0 907 401 E ,,2.5l R5/2VT EDC HS D14,

,Group A:,'004,,, STATYCZNIE
,,RPM,Ign. Timing,Ign. Timing,Duty Cycle,,,,,,,,,,
Time, /min, °BTDC, °BTDC, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,713,0.9,4.0, 4.7,,,,,,,,,,
,0.58,713,0.9,4.0, 4.7,,,,,,,,,,
,1.23,713,0.9,3.8, 4.7,,,,,,,,,,
,1.84,713,0.9,3.8, 4.7,,,,,,,,,,
,2.35,713,0.9,3.8, 4.7,,,,,,,,,,
,2.89,713,0.9,4.0, 4.7,,,,,,,,,,
,3.49,734,0.9,4.3, 4.7,,,,,,,,,,
,4.13,713,0.9,3.8, 4.7,,,,,,,,,,
,4.72,713,0.9,4.1, 4.7,,,,,,,,,,
,5.26,713,0.9,4.0, 4.7,,,,,,,,,,
,5.79,713,0.9,3.8, 4.7,,,,,,,,,,

Faktycznie w poz. czwartej u mnie jest ok.30 paru


Sunday,19,November,2006,15:50:02
4A0 907 401 E ,,2.5l R5/2VT EDC HS D14,

,Group A:,'004,,,, DYNAMICZNIE
,,RPM,Ign. Timing,Ign. Timing,Duty Cycle,,,,,,,,,,
Time /min, °BTDC, °BTDC, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.52,1814, 7.7, 7.9, 68.4,,,,,,,,,,
,1.12,1966, 8.5, 9.0, 75.4,,,,,,,,,,
,1.76,2117, 8.8, 8.5, 78.5,,,,,,,,,,
,2.33,2268, 9.2, 9.2, 77.7,,,,,,,,,,
,2.86,2441, 9.7, 9.2, 80.1,,,,,,,,,,
,3.40,2592, 11.0, 11.0, 86.7,,,,,,,,,,
,4.03,2765, 12.6, 12.1, 90.2,,,,,,,,,,
,4.64,2916, 13.1, 13.9, 86.7,,,,,,,,,,
,5.20,3110, 13.5, 13.5, 89.1,,,,,,,,,,
,5.76,3262, 13.9, 13.7, 91.4,,,,,,,,,,
,6.41,3413, 14.2, 14.4, 91.8,,,,,,,,,,
,7.00,3564, 14.6, 14.2, 89.1,,,,,,,,,,
,7.55,3715, 15.3, 14.6, 93.0,,,,,,,,,,
,8.15,3823, 15.7, 14.0, 94.5,,,,,,,,,,
,8.75,3953, 16.2, 14.4, 94.5,,,,,,,,,,

W poz czwartej ostatniej kumpel ma ok kilkunastu wiecej

Moze te logi cos pomoga w analizie

_________________
rurbi
AUDI A6 AVANT 2.5 TDI AEL
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8c ... b6e6e.html
HONDA CB 900 HORNET
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d72 ... 7cc.htmlET


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2006 13:26:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
rurbi - Twój opis problemu wskazuje na źle ustawiony kąt wtrysku. Aby sprawdzić czy tak jest, trzeba zrobić log bloku 000 w basic settings. To jest w tym przypadku podstawowa informacja. Z tego co obecnie rozumiem, log 000 w nastawach podstawowych pochodzi z auta Twojego kolegi (które pali dobrze). Co za tym idzie, na jego podstawie nie da się zdiagnozować Twojego auta ;) Pytanie brzmi: jakie wartości są w 2 i 9 kolumnie bloku 000, w basic settings, w Twoim aucie (nie licząc kolumny początkowej, czyli time stamp dodawany przez vag-coma; uwzględniajac time stamp będą to kolumny 3 i 10) :?: Wartości te trzeba sprawdzić na rozgrzanym silniku (przynajmniej 85 stopni) i koniecznie w basic settings.

Nawiązując do logów kolegi, to ew. można się przyczepić do kata wtrysku na wysokich obrotach (nie ma to nic wspólnego z odpalaniem):
Cytuj:
Group A:,'004,,,, DYNAMICZNIE
,,RPM,Ign. Timing,Ign. Timing,Duty Cycle,,,,,,,,,,
Time /min, °BTDC, °BTDC, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,

7.55,3715, 15.3, 14.6, 93.0,,,,,,,,,,
,8.15,3823, 15.7, 14.0, 94.5,,,,,,,,,,
,8.75,3953, 16.2, 14.4, 94.5,,,,,,,,,,


Pozdrawiam!

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2007 17:31:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2006 08:40:04
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
Panowie problemy rozwiazane :D

Problem z odpalaniem ( tylko nie bijcie mnie za mocno) tkwil w zapowietrzajacym sie filtrze paliwa Filtron-w przezroczystym przewodzie z filtra do pompy szly babelki powietrza po dodaniu gazu chyba bylo ich wiecej niz ropy.Wymienilem na Boscha i jest ok.Poczytalem na forum te Filtrony chyba maja jakas taka wade,moj mial 7 tkm przelotu. Ale oprocz tego zaplon tez delikatnie przyspieszylem na 0.35 na zegarze logi statyczne zaraz zamieszcze ponizej.

Problem drugi z zamuleniem samochodu tkwil w zle ustawionej dawce paliwa w pompie,pompiarz po wymianie uszczelek ustawil dawke 6.9-7.2 - zmienilem na ok.4.4 i Audica smiga, logi statyczne ponizej.
:D :D :D

_________________
rurbi
AUDI A6 AVANT 2.5 TDI AEL
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8c ... b6e6e.html
HONDA CB 900 HORNET
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d72 ... 7cc.htmlET


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2007 18:31:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2006 08:40:04
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
Zamieszczam link do moich logow statycznych
http://rurbi.w.interia.pl/NOWE%20LOGI%2 ... NE%202.doc
Pozdrawiam

_________________
rurbi
AUDI A6 AVANT 2.5 TDI AEL
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8c ... b6e6e.html
HONDA CB 900 HORNET
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d72 ... 7cc.htmlET


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: