.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2024 17:54:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 2.0 ABK]- niestabilne wolne obroty
PostNapisane: 20.gru.2006 20:07:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2005 15:20:30
Posty: 180
Lokalizacja: krakow
W moim ABK od pewnego czasu bieg jałowy nie jest tak kulturalny jak dotąd. Wczesniej silnik na wolnych pracował wzorcowo i bez najmniejszego telepania. W tej chwili mozna zauwazyc poszarpywanie. Obroty są prawidlowe- w granicach 800, czasem 900. Praca na wyzszych obrotach i wkręcanie- bez problemu. Jedyny problem to bieg jałowy. Wibracje od nierownej pracy są odczuwalne nawet na kierownicy w czasie postoju. Jest to denerwujące, szczegolnie dlatego ze znam ten silnik od dawna i wczesniej nie dawał tak w d...
Poszarpywanie nie jest jakies bardzo duze i moze sie czepiam... ale jestem pewien ze jest cos nie tak. Sprawdziłem swiece i kable (podmiana na inne) i problem nie ustąpił. Byc moze to krokowiec.
Doradzcie jaki osprzęt silnika moze jeszcze za to odpowiadac?
Dodam ze problem jest na Pb i LPG, moze na Pb troche bardziej telepie.
Z gory dzieki za pomoc

_________________
Było:
Audi B4 2.0 ABK + LPG

Jest:
Audi A6 C5 Avant (2001) 2.4 V6 AML + BRC SEQUENT FLY, GENIUS MAX
VW POLO 6N1 1.0 AER POWER :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 22:58:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
może sonda pada i zalewa silnik, nie zwiększyło Ci się zuzycie paliwka :?: , na zimnym tez nim telepie czy tylko po rozgrzaniu :?: sprawdź napięcie na sondzie, jakieś problemy z rozruchem??

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2006 07:14:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2005 15:20:30
Posty: 180
Lokalizacja: krakow
Zadnych problemow z rozruchem nie mam. Auto zawsze zapala idealnie, bez wzgledu na to czy cieply czy zimny. Co do zuzycia benzyny- nie wiem bo nie kontroluje spalania na Pb. Czasem przejezdzam jakis odcinek na benzynie i uzywam jej do rozruchu na zimnym.
Po zapaleniu zimnego na Pb silnik pracuje w zakresie ok. 1000 obr i chodzi raczej równo. Nierowna praca sie zaczyna po rozgrzaniu, gdy osiagnie 90 st.

_________________
Było:
Audi B4 2.0 ABK + LPG

Jest:
Audi A6 C5 Avant (2001) 2.4 V6 AML + BRC SEQUENT FLY, GENIUS MAX
VW POLO 6N1 1.0 AER POWER :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: [B4 2.0 93'] Miałem tak ale już jest ok
PostNapisane: 23.gru.2006 16:45:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2006 11:53:44
Posty: 13
Winny był padający czujnik obrotów wału (czujnik Halla) jest to zamontowane w aparacie zapłonowym (w kopułce gdzieś). Po wymianie jest ok.

_________________
Piotr, Audi 80 B4 93' 2.0+GAZ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 2.0 93'] Miałem tak ale już jest ok
PostNapisane: 24.gru.2006 11:15:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2005 15:20:30
Posty: 180
Lokalizacja: krakow
zizu77 napisał(a):
Winny był padający czujnik obrotów wału (czujnik Halla) jest to zamontowane w aparacie zapłonowym (w kopułce gdzieś). Po wymianie jest ok.


Ok... Czy mozesz cos blizej na jego temat napisac? Czy ktos miał z nim problem? Jakie byly objawy?

_________________
Było:
Audi B4 2.0 ABK + LPG

Jest:
Audi A6 C5 Avant (2001) 2.4 V6 AML + BRC SEQUENT FLY, GENIUS MAX
VW POLO 6N1 1.0 AER POWER :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 14:57:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2005 15:20:30
Posty: 180
Lokalizacja: krakow
Ok, problem nierownej pracy na biegu jałowym rozwiązany. Sprawa okazała sie banalna. Przyczyną byl zgubiony kapturek gumowy ktory zaslepial maly krociec na rurce łaczacej serwo hamulcowe z kolektorem ssacym. W ten sposob uklad nie byl szczelny i pojawialo sie lewe powietrze w ukladzie.

Okazuje sie ze warto podchodzic do samochodu kilkanascie razy bo wtedy mozna cos wypatrzyć.

_________________
Było:
Audi B4 2.0 ABK + LPG

Jest:
Audi A6 C5 Avant (2001) 2.4 V6 AML + BRC SEQUENT FLY, GENIUS MAX
VW POLO 6N1 1.0 AER POWER :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: