.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.mar.2024 07:38:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C3 2.0 E] Po dłuższym postoju nie chce zapalić]
PostNapisane: 07.sty.2007 16:34:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
Witam mam w garażu Audi 100 SILNIK 2.0 E od paru miechów stoi nie palona, wczesnij paliła bez zarzutów ale już jakiś miesiąc stoi nie zapalana-jak ją ostatnio zgasiłem to chyba było już mało paliwa bo nie chciała już załapać ale wiedziałem że nie bede jeździł to tak zostawiłem. Wyjołem też akumulator i stała. Dzisiaj jak chciałem zapalić (krzęci ładnie,paliwa jest z 15 l.) to tak jakby chciała załapać ale nic. Jest takie coś że jakby załapywała na 1 czy 2 cylindry ale nie pali!!!

Co to może być?? tak jakby nie łapała na wszystkie cylindry, czxy to coś związane z wtryskiem?? czy ze świecami??
Jak sprwadzić czy wszystko gra??

Dodam tylko że to automat więc na zaciąg jej nie wezmę:(

Proszę was bardzo o pomoc bo muszę ją wkońcu uruchomić.

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2007 17:42:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Sprzawdź kopułkę palec i aparat zapłonowy.Generalnie iskra musi być.Potem wtryski.Czy nie zapiekły się po długim postoju.

Prostą metodą na wyeliminowanie niedomagań układu wtryskowego jest wlanie niewielkiej ilości paliwa bezpośrednio do kolektora ssącego i próba odpalenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2007 18:06:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
No właśnie przeczyściłem świece i kopółkę z palcem i nic:( wtryski nie wiem jak sprawdzić, muszę chyba rozpołowić kolektor ssący i co potem wyjąć wtryski i sprawdzić czy pylą?? jeśli nie to jak temu poradzić??

A jest taka opcja że się pompa rozdzielająca zapoietrzyła???

Wykręcając świece zobaczyłem że nie wszystkie były mokre i może to wtryski nie podają. Już wcześniej miałem taki problem z odpaleniem, potem się ciężko wkręcała na obroty ale przeszło jej i chodziła równiutko i paliła dobrze.


Więc pytanie jak dobrać się do wtrysków bo w tym temacie jestem troche zielony:/

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2007 18:18:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Mogłeś zabić pompę paliwa przez odpalanie na sucho.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2007 18:28:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
włącz zapłon wyciągnij przekaźnik od pompy paliwa (szary) i zmostkuj dwa nawiększe wejścia w skrzynce (pod tym przekaźnikiem), pompa musi się uruchomić, zostaw ja niech chodzi, teraz wywal gume z przepływomierza i pociągnij jego klape w górę kombinerki, powinieneś usłyszeć gwizd wtryskiwanego paliwa w cylindry.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2007 19:10:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
pompa chodzi bo ją słychać, jutro się tym zajmę ale stawiam na zapieczone wtryski, jak je wyczyścić?

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2007 19:21:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
zostaw wtryski w spokoju.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2007 20:04:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Słuchaj Mauzera. To nie wtryski. Od czego miały się zapiec? Co najwyżej się zapowietrzyły, ale jeżeli zewrzesz te styki, o których Mauzer pisał i jednocześnie podciągniesz klapę przepływomierza, to będa wtedy wtryskiwać, aż się odpowietrzą. Możesz też otworzyć obudowę filtra powietrza i klapę podnieść palcem. Jest ciasno, ale ręką dojdziesz do ramienia do którego klapa jest przykręcona. Wtryski zapiekają się raczej przy ciągłej jeździe na gazie bez przepalania benzyną.

Po manewrach z klapą, przekręć rozrusznikiem, wykręć świece i sprawdź czy wszystkie są mokre. Ale coś czuję, że masz kłopot w zapłonie, tzn jak wcześniej chłopaki pisali - przewody itp.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2007 08:05:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
BESTIA OŻYŁA!!!

Dzięki Mauzer Twój sposób pomógł. Tyle że i tak musiałem ją dłuuugo kręcić. Najpierw załapała na 2 cylindry, potem 3, potem jakiś czas chodziła na 4 i strasznie nawalały szklanki. Najlepsze jest to że katalizator rozgrzał się do czerwoności od nie przepalonego paliwa które tam zostało.

Myślę że to mogły byc też szklanki bo jak chodziła na nie wszystkich garach to strasznie klepały i nie wkręcała się na obroty. Później jak już sie rozgrzała i pewnie poszło ciśnienie na szklanki to zaczeła normalnie otwierać zawory i silnik pracował że nie było słychać. Pierwsza rzecz to wymienie olej w silniku. Anyway teraz jej już tak nie zaniedbam.

Dzięki jeszcze raz i Pozdro dla wszystkich.

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2007 10:26:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
No to troche postała :peace: A z tym katem to nieźle go załatwileś ciekawe czy się nie zapchał troche po czymś takim hehe

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: