.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.maja.2024 00:14:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 11:22:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
ceny są identyczne jak w przypadku orfiki.


Zrobiłem małą interwencję w przedstawicielstwie w Łodzi na Łąkowej i już idzie partia X-cess'a do koszalińskiego Intercarsu.
Jutro odbieram 6 literków w cenie 300 PLN - to chyba OK :?: :D
Na orfice - cena 320 + przesyłka ze 20 PLN, także zostało mi w kieszeni na dobrą butelczynę.
W pakiecie dostaję środek do czyszczenia - Motul Engine Clean - oddam komuś za darmo, bo ja go nie użyję :diabel:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 11:23:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Cholera mnie bierze, bo koszaliński Intercars nie ma X-cess'a 8100 i muszę ciągnąć bezpośrednio z Łodzi.
Co za chory kraj ?
Co prawda na Allegro widzę rewelacyjne ceny powyższego, ale nie zaryzykuję...



Dzwoniłem do przedstwiciela MOTULa w Łodzi i powiedzieli że ich oryginalne produkty sprzedaje Intercars. Więc kupiłem w Intercarsie ale w sklepie internetowym - cena promocyjna+jakiś środek do czyszczenia motorka + dowóz pod same drzwi :peace:

Więc no problemos. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 11:28:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
mmm... niezła cena.

carl,
pamiętaj tylko, by zalać nie więcej niż 5.2l i sprawdzić - jeżeli poziom oleju na bagnecie będzie oscylować ok. 1/3, to więcej nie dolewaj.
rozgrzej silnik [jazda próbna, bez pauencium], po czym ustaw samochód na, względnie, płaskim terenie i po ok. 1h dokonaj pomiaru poziomu oleju.
będzie w górnej granicy.

to bardzo zdradliwy silnik jeżeli chodzi o poziom oleju.
pomiar zawsze powinien być dokonany po zupełnym rozgrzaniu silnika i odczekaniu 1h. inaczej, pomiar jest bardzo niemiarodajny [można zaaplikować wówczas zbyt dużo oleju, co skończy się zapaskudzeniem katalizatora].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 11:52:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
mmm... niezła cena.

carl,
pamiętaj tylko, by zalać nie więcej niż 5.2l i sprawdzić - jeżeli poziom oleju na bagnecie będzie oscylować ok. 1/3, to więcej nie dolewaj.
rozgrzej silnik [jazda próbna, bez pauencium], po czym ustaw samochód na, względnie, płaskim terenie i po ok. 1h dokonaj pomiaru poziomu oleju.
będzie w górnej granicy.

to bardzo zdradliwy silnik jeżeli chodzi o poziom oleju.
pomiar zawsze powinien być dokonany po zupełnym rozgrzaniu silnika i odczekaniu 1h. inaczej, pomiar jest bardzo niemiarodajny [można zaaplikować wówczas zbyt dużo oleju, co skończy się zapaskudzeniem katalizatora].


Tak zrobię prezesie :peace:
Olej wymienią mi w sobotę, w Bosch Service - gratis !!! za te moje nerwy...
Zaproponowali też normalną wymiankę, korkiem upustowym na dole - nie odsysaniem przez bagnet. Mam nadzieję, że nic nie zepsują :diabel:
Masz rację co do "czarodziejskiego" poziomu oleju w V6, właśnie w tej chwili stan oleju mam niezmienny, ale prawie na maxa - czyli makaroniarze trochę za dużo wlali. Według książki mam jeszcze 2 tys. km spokojnego przebiegu, ale właśnie ze względu na katalizator - nie czekam :D
Filtr oleju też kupiłem Knechta :D

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 17:40:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.mar.2006 12:50:29
Posty: 231
Lokalizacja: okolice Częstochowy
witam
znacznie tańszy Motul jest za granicą, obecnie jestem w Szkocji i tu kupiłem ten olej
oto link do strony z której ja kupowałem Motula
http://www.sjrhydraulics.co.uk/Product/ ... X-Cess----
może warto spróbować i wysłać e-mail'a do tej firmy, może też wysyłają towar za granicę
P.S. dzisiaj zalałem X-CESS'a, jak trochę pojeżdżę to podzielę się spostrzeżeniami

_________________
polonez 1.6 +LPG '95 - był
audi 100 C3 1.8 '89 - był
audi a6 2.5 TDI Q '99 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 18:22:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
cinencjusz napisał(a):
witam
znacznie tańszy Motul jest za granicą, obecnie jestem w Szkocji i tu kupiłem ten olej
oto link do strony z której ja kupowałem Motula
http://www.sjrhydraulics.co.uk/Product/ ... X-Cess----
może warto spróbować i wysłać e-mail'a do tej firmy, może też wysyłają towar za granicę
P.S. dzisiaj zalałem X-CESS'a, jak trochę pojeżdżę to podzielę się spostrzeżeniami


Dzięki za info, cinencjusz :D
Niestety już kupiłem, po prawie dwukrotnie wyższej cenie niż Ty :( :(:
Podejrzewam, że nie wysłaliby do Polski, ale następnym razem spróbuję... :diabel:
Intryguje mnie bardzo inna sprawa...
Byłem zdecydowanie na NIE, jeżeli chodzi o zastosowanie w moim silniku przed wymianą preparatu MOTUL ENGINE CLEAN, który dostałem jako gratis w promocji do zakupionego X-cess'a (podobno 300 ml kosztuje ok. 80 PLN).
Teraz jednak po obejrzeniu filmiku ze strony turbokillers - bardzo się waham i prawdopodobnie (mimo ogólnego zgorszenia :diabel: ) zastosuję go przed wymianą.

Dla zainteresowanych podaję link do strony i w/w filmiku (waży ok. 50 MB):

http://forum.turbokillers.com/tematy11/ ... 85bbb19ac9

Na moją decyzję ma wpływ również fakt, że nie wiem, jakie g***o zostało zalane przez makaroniarzy, mam tylko symbol na naklejce STD, ale nic o lepkości czy marce oleju, a druga sprawa - cały czas myślę o prawidłowym smarowaniu moich wałków rozrządu :D
O pozytywnych skutkach zastosowania preparatu dowiedziałem się z filmiku (chyba, że to ściema Motula) - jakie natomiast mogą być skutki negatywne ?

Co radzicie, panowie prezesowie :?: :diabel:
Zapraszam do dyskusji...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 18:42:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Doadatki to paliwa, oleju, środki czyszczące itp. testowałem na poprzednim motocyklu i powiem szczerze że żadnych zauważalnych zmian nie odnotowałem.
Poza tym jesli silnik jeżdzony był na dobrym oleju, w czas zmienianym,to jest w zasadzie czysty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 19:21:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
wowo napisał(a):
Doadatki to paliwa, oleju, środki czyszczące itp. testowałem na poprzednim motocyklu i powiem szczerze że żadnych zauważalnych zmian nie odnotowałem.
Poza tym jesli silnik jeżdzony był na dobrym oleju, w czas zmienianym,to jest w zasadzie czysty.


Wowo, ale gdzieś w starych postach na temat wyboru oleju wyczytałem Twoją wypowiedź, że już przerabiałeś temat Motula i drugi raz byś go nie zalał do furki.
Mogę wiedzieć, co spowodowało aż tak negatywną wypowiedź :?:
Widzisz, problem u mnie jest taki, że ja nie wiem co mam zalane...co to jest to STD na naklejce :?:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 19:27:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carl, przemyśl zastosowanie tego dodatku.
należy go wlać do pracującej, rozgrzanej jednostki - mam wątpliwości, czy nie zaszkodzi to silnikowi doladowanemu o przebiegu ponad 100 000km...
ponadto, gdzieś czytałem, że Audi zdecydowanie NIE zaleca takich zabiegów - problem w tym, że nie wiem, gdzie to było napisane...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 19:38:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Carlnova napisał:
Cytuj:
Wowo, ale gdzieś w starych postach na temat wyboru oleju wyczytałem Twoją wypowiedź, że już przerabiałeś temat Motula i drugi raz byś go nie zalał do furki.
Mogę wiedzieć, co spowodowało aż tak negatywną wypowiedź


Dymienie na wysokich obrotach, pobór oleju (około 0,6L na 6tys.km) szorstka praca silnika i ciężko pracujące sprzęgło.
Wcześniej wlany był Castrol i było lepiej. Teraz jest AGIP i jestem z niego najbardziej zadowolony.
Wszytkie te uwagi dotyczą silnika motocyklowego, ale te doświadczenia przekładają sie wybór oleju do auta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 19:51:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
carl, przemyśl zastosowanie tego dodatku.
należy go wlać do pracującej, rozgrzanej jednostki - mam wątpliwości, czy nie zaszkodzi to silnikowi doladowanemu o przebiegu ponad 100 000km...
ponadto, gdzieś czytałem, że Audi zdecydowanie NIE zaleca takich zabiegów - problem w tym, że nie wiem, gdzie to było napisane...


Jestem w strasznej rozterce :(
Audi nie zaleca stosowania cudownych środków w stylu motodoktora, ale przecież Motul spełnia wszystkie wymagania norm VW i skoro do niego mamy zaufanie, dlaczego nie obdarzyć nim tzw. środka wspomagającego tej samej firmy?
Chodzi o 15 minut na wolnych obrotach, Mesz - w mojej ocenie nie powinno to zaszkodzić turbinie, ani samemu silnikowi. Przecież w jakim celu znana i markowa firma Motul miałaby wprowadzać na rynek coś co zaszkodzi silnikom i w konsekwencji wpłynie na spadek zaufania do marki ?
Spójrz nawet rajdowe teamy jeżdzą na Motulu, mimo, że są oznaczeni znaczkami Mobil 1 ?
Nie mam zielonego pojęcia, co mam zalane w motorku i jak sobie pomyślę o tych wszystkich kanalikach olejowych, zwłaszcza tych odpowiedzialnych za obsługę hydrauliki, hydropopychaczy i wałków - jestem na TAK.
Za NIE jednak przemawia niepewność i strach o to czy nie zaszkodzi to motorkowi, czy nie wypłuczę go za bardzo (panewki na korbowodach, film olejowy na cylindrach i w/w bardzo czuła hydraulika głowicy)
Nie wiem już sam co robić... :/

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 20:09:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
meszrum napisał(a):
carl, przemyśl zastosowanie tego dodatku.
należy go wlać do pracującej, rozgrzanej jednostki - mam wątpliwości, czy nie zaszkodzi to silnikowi doladowanemu o przebiegu ponad 100 000km...
ponadto, gdzieś czytałem, że Audi zdecydowanie NIE zaleca takich zabiegów - problem w tym, że nie wiem, gdzie to było napisane...

... w instrukcji obsługi ... ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 20:26:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
carlnova napisał(a):
meszrum napisał(a):
carl, przemyśl zastosowanie tego dodatku.
należy go wlać do pracującej, rozgrzanej jednostki - mam wątpliwości, czy nie zaszkodzi to silnikowi doladowanemu o przebiegu ponad 100 000km...
ponadto, gdzieś czytałem, że Audi zdecydowanie NIE zaleca takich zabiegów - problem w tym, że nie wiem, gdzie to było napisane...


Jestem w strasznej rozterce :(


Dostosuj się do aktualnej sytuacji / potrzeb. Przecież niedawno miałeś podniesione dekle i dysponujesz zdjęciami "wałków". Jeśli "w głowicach" nie "odnotowałeś" jakichkolwiek szlamów / nagarów / innych "ciał stałych", to zastosowanie płukanki zwyczajnie mija się z celem. Jeżeli jednak obecnie używany olej pozostawia po sobie jakikolwiek syf - warto go usunąć w 15 minut, zamiast pozostawiać to zadanie dla świeżego oleju (który z wypłukanym syfem będzie krążył po silniku na dystansie 10 - 15 tyś.km.) . O silnik raczej nie ma obaw -> mówiąc mocno "na skróty" -> 15 minut powinien wytrzymać nawet "smarowany" zwykła wodą (oczywiście zrozum mnie odpowiednio).

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 20:36:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
baskecik napisał(a):
meszrum napisał(a):
carl, przemyśl zastosowanie tego dodatku.
należy go wlać do pracującej, rozgrzanej jednostki - mam wątpliwości, czy nie zaszkodzi to silnikowi doladowanemu o przebiegu ponad 100 000km...
ponadto, gdzieś czytałem, że Audi zdecydowanie NIE zaleca takich zabiegów - problem w tym, że nie wiem, gdzie to było napisane...

... w instrukcji obsługi ... ;)


Tutaj bym trochę polemizował, baskecik. :diabel:
Można to rozumieć w różnoraki sposób.

Cytat z instrukcji obsługi (PL):

"Do oleju silnikowego nie dodawać żadnych preparatów smarujących.
Szkody, które wynikają po dodaniu takich środków, nie są objęte gwarancją"

Po pierwsze MOTUL ENGINE CLEAN nie jest raczej środkiem smarującym, a środkiem do czyszczenia (używanym tylko przez mgnienie oka [15 min.] w stosunku do wieczności :diabel: ), a po drugie ja uważam, że producent miał na myśli stałe, ciągłe używanie jakiegoś dodatku smarującego poprzez po prostu wlanie takiego preparatu do silnika i jazdę na nim... Na opakowaniu - właściwości potwierdzone certyfikatem TUV, więc jak - całkowicie mylna interpretacja z mojej strony ?...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 20:39:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
baskecik napisał(a):
meszrum napisał(a):
carl, przemyśl zastosowanie tego dodatku.
należy go wlać do pracującej, rozgrzanej jednostki - mam wątpliwości, czy nie zaszkodzi to silnikowi doladowanemu o przebiegu ponad 100 000km...
ponadto, gdzieś czytałem, że Audi zdecydowanie NIE zaleca takich zabiegów - problem w tym, że nie wiem, gdzie to było napisane...

... w instrukcji obsługi ... ;)


senior, zabiłeś mnie tym... :D
tak, to było w niemieckiej instrukcji.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 20:45:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
meszrum napisał(a):
baskecik napisał(a):
meszrum napisał(a):
carl, przemyśl zastosowanie tego dodatku.
należy go wlać do pracującej, rozgrzanej jednostki - mam wątpliwości, czy nie zaszkodzi to silnikowi doladowanemu o przebiegu ponad 100 000km...
ponadto, gdzieś czytałem, że Audi zdecydowanie NIE zaleca takich zabiegów - problem w tym, że nie wiem, gdzie to było napisane...

... w instrukcji obsługi ... ;)


senior, zabiłeś mnie tym... :D
tak, to było w niemieckiej instrukcji.

W polskiej instrukcji A4 też jest taki zapis, ale dotyczy dodatków do paliwa, widzę ze A6 jest objęte specjalną troską i nawet chronią ukłąd smarowania silnika. ;)
@ Carlnova: masz rację kolego, ale ja jako prosty ujeżdzacz starego kibla biorę sugestie producenta bardzo serio i niczego , czego fabryka nie każe dolewać - nie stosuję. ;) Wyjątkiem były depresatory w starych czasach , gdy jakość paliwa zimowego byłą jakościa tylko z nazwy.;)
Najlepszym sposobem na przeczyszczenie silnika jest wylanie zanieczyszczonego oleju i założenie nowego filtra oleju. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 20:51:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
prawdą jest, że nie mamy żadnych doświadczeń z tym specyfikiem. zatem każdy ma w tej dyskusji rację. nie sądzę, żebyś popsuł cały silnik ;) w drodze stosowania specyfiku...
nie mniej jednak, nie zalałbym mojego parcha.



:517:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 20:58:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Senior meszrum, kiedys w starych dobrych czasach w ten sposób czyściłem silnik w Poldku ... rok później wyzionął ducha i kompresja poszła w pole, ale osobiście nie łączę tego ze środkiem czyszczącym chyba Castrola, ktory wtedy użyłem. ;)
W tamacie - swoich kibli też bym nie potraktował tą pieruńską cieczą ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 21:08:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Zaraz Wam wrzucę dla porównania jeszcze cytat z włoskiej instrukcji obsługi :diabel:
Skoro producent nie zaleca stosowania "polepszaczy" do paliwka, a my i tak je stosujemy - widzę tu odrobinę analogii :D
Nie stosujemy się do wszystkiego, jak fabryka przykazała...
Dlatego stoję na stanowisku, że nie powinna taka operacja zaszkodzić motorkowi.
Argument nr 1 - za cholerę nie wiem czym mam zalany silniczek, a może to 10W/40 lub co gorsza 15W/40 :?: - sami widzieliście do czego zdolni są fachowcy z makaronowej krainy :diabel:
Argument nr 2 - na bagnecie bardzo nie podoba mi się kolor (brunatno - czarny) i zdecydowanie lepkość oliwki. Co do zdjęć wałków - są beznadziejnej jakości - nic na nich nie widać, a na oględzinach w Boschu bardziej zwracałem uwagę na stan krzywek wałków rozrządu niż na obecność szlamu...
Argument nr 3 - Motul to renomowana firma, która nie może sobie pozwolić na wypuszczenie na rynek nie sprawdzonego produktu, bardziej bałbym się gdyby to był środek np. firmy STP ;)
Argument nr 4 - ktoś musi być pierwszy :diabel: padło na mnie :/

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2007 21:21:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
1) Dlatego od makaroniarza nie kupiłbym auta - styl jazdy mają tylko nieco delikatniejszy od tego jaki panuje w Afryce :diabel:
2) Idziesz w dobrym kierunku
3) To tylko teza, choć o Motulu krażą dobre opinie
4) :(

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: