.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2024 12:20:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 c4 2.0 16V ace] ke-motronik zagadka
PostNapisane: 26.paź.2006 18:34:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
witam. mam taki problem. otorz jak auto postoi kilkanascie minut i wiecej zgaszone i chce go poniownie odpalic to:
1. ciezko pali-trzeba go dlugo krecic rozrusznikiem zeby zapalilo i obroty powoli rosna do normalnych wolnych obrotow
2. jak zapali to przez kilka sekund chodzi nierwno i tak jakby na trzy baniaki
3. dzieje sie tak zawsze po kilkunastominutowym postoju
4. niewazne czy cieply czy zimny.
jesli zapale i zgasze po kilku sekundach pracy poczym znowu go zapale tez po kilku sekundach czy minutach to odpala odrazu i chodzi rowniutko i obroty zaraz po odpaleniu ida na 1500 poczym spadaja na 800.
dodam ze po zapaleniu i ustabilizowaniu sie obrotow silnik pracuje idealnie. wkreca sie na obroty ma moc itd.
podcisnienia wszystkie sprawdzone i posikane samostartem -nie ma zadnej reakcji.
aha miarka oleju jest bardzo luzna tzn tak sobie luzno lata czy ma to jakis wplyw np.
czy wtryskiwacz rozruchowy dziala zakazdym odpaleniem czy tylko jak jest na dworze zimno?????
pomozcie cos chlopaki bo mnie to bardzo denerwuje i boje sie ze jak przyjda mrozy to bede mial bajabongo i nie odpale

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 18:58:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2006 18:22:03
Posty: 345
Lokalizacja: Wrocław
Auto: jest kilka :)
Mam podobny problem i jeszcze nie jestem pewien ale byc moze jest to wina regulatora cisnienia paliwa, dopiero bede jechal do warsztatu jak uzbieral troche floty bo narazie to wszystko na bajure wydaje :)

Cytuj:
czy wtryskiwacz rozruchowy dziala zakazdym odpaleniem czy tylko jak jest na dworze zimno?????


On dziala chyba tylko wtedy gdy silnik jest kompletnie zimny czyli po kilkugodzinnym postoju albo np po nocy. Zeby go sprawdzic trzebaby auto pod warsztatem zostawic.

Moze ktos sie jeszcze wypowie na ten temat bo tez jestem ciekawy co to moze byc... :|

_________________
Audi A6 C6 Avant 3.0 TDI quattro :D
Audi A6 C4 Avant 2,5 TDI AEL 6-gang -35 mm VOGTLAND (do sprzedania)
VW Caravelle T4 LONG 2,5 TDI WORKWOOD by "Qpeciarz" :)
Fiat Ducato MAXI 2,8 JTD 2004 WORKWOOD
Audi A6 C4 Avant 2,5 TDI quattro AEL 6-gang (szwagra) SPRZEDANE
Audi A4 B5 Avant 1,9 TDI quattro AFN (nowy nabytek taty)
Audi 80 GTE [B2] '84 1.8 DZ 112ps [g-tech 7,99s / 100km/h] SPRZEDANE :-(
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 19:02:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
może vag prawde powie ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2006 01:35:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 21:05:05
Posty: 41
Lokalizacja: Kielce
mam prawie taki sam silnik bo 6A i mam ten sam problem...ale dodam cos co moze pomoze bo u mnie dzieje sie tak od czasu wymiany pompy i filtra paliwa, bynajmniej u mnie to jest bardzo mozliwe bo poprzednia pompa padla i wlozylem inna od C4 2.3,a na oryginalnej chodzilo bez zarzutu?! z znajomosci tematu powiem ci ze moze to byc jeszcze czujnik temperatury dla ECU i bycmoze zle ustala sklad mieszanki

_________________
Audi Coupe 2.0 16V 6a


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2006 10:44:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
tak jakby gubil gdzies cisnienie paliwa w ukladzie po zgaszeniu.

a sprobuj przed takim odpaleniem, wlaczaj na kilka sekund zaplon i wylaczaj np kilkakrotnie, wtedy pompa paliwa podpompuje. wtedy odpal.

... nie ma benzyny na filtrze powietrza?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2006 10:58:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 21:05:05
Posty: 41
Lokalizacja: Kielce
w moim przypadku to pewnie bedzie wina pompy lub filtra i mimimalnej nieszczelnosci ukladu, ale moze i u ciebie jest cos w ten desen!;]

_________________
Audi Coupe 2.0 16V 6a


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2006 13:40:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
probowlem podpopmpowywac i nic to nie robi. zadnej roznicy

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2006 14:22:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 21:05:05
Posty: 41
Lokalizacja: Kielce
no to mozna podejrzewac jeszcze czuzjnik temperatury dla ECU, znajduje sie pod rozdzielaczem zaplonu ;2 stykowy, jak dobrze pamietam to BIALY

_________________
Audi Coupe 2.0 16V 6a


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2006 17:31:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
czujnik wymieniony. cos tam moze i lepiej szybciej zapala ale dalej nim termosi ptrzez chwile. chyba ze trzeba zdjac kleme po wymianie czujnika????

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2006 17:36:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 21:05:05
Posty: 41
Lokalizacja: Kielce
mam gdzies jakis manual do tego silnika jak jutro go przejrze to cos podesle...w moim jest tak samo ale na codzien naprawiam cudze auta i mam czasem dosc i swojego.;)

_________________
Audi Coupe 2.0 16V 6a


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2006 22:18:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
ok

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2006 15:44:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
wiatm. no i sciagnalem kleme z akumulatora. no poprawilo sie. nie szarpie tak strasznie. ale mysle z eprzyczyna tkwi gdzie indziej. przy zapalaniu silnik powinien na chwilke zwiekszyc obroty na 1200 i spasc na 800
a u mnie tak wogole nie ma!!!!! jak zapala to powoli dochodzi do 800. idlatego pewnie tak nie moze sie zerwac tylko tak pierniczy. ale gdzie szukac przyczyny??

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2006 16:00:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 21:05:05
Posty: 41
Lokalizacja: Kielce
jesli tak jest moim zdaniem wyczysc jescze silnik krokowy....

_________________
Audi Coupe 2.0 16V 6a


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2006 16:31:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
silnik krokowy czyszczony. tylko jak zalozylem go do auta i podpiolem wtyczke to jak wlaczylem zaplon to on sie wogole nie ruszyl. czy tak ma byc.??? a czy jest mozliwe zeby wtryskiwacz rozruchowy swirowal???? i np. lał??

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2006 17:16:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 841
Lokalizacja: Kraków
i sprawdz przekaznik pompy paliwa ;)

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 10:04:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
panowie zdjalem wtyczke z wtryskiwacza rozruchowego i silnik zapalil na dotyk po calej nocy tylko ze tak jakby na trzy cylindry. a jak jade to wydaje mi sie ze auto lzej jedzie tzn ze nie trzeba go tak gniesc tylko delikatniej. czyzby mi lal wtryskiwacz?? jesli tak to jak go naprawic???? i dlaczego auto zaplailo na trzy gary ale od reki na dotyk.

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 19:23:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 21:05:05
Posty: 41
Lokalizacja: Kielce
tez tak czasem mam i posiadam drugi wtryskiwacz rozruchowy,,,jak podloze ten drugi jutro to ci powiem jakie mam objawy...dziwne bo mam dokladnie tak jak ty czyli klopoty z odpalaniem jak dluzej postoi i czasem ale zadko odpala na 3 cylindry

_________________
Audi Coupe 2.0 16V 6a


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 19:47:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
zeegee wiesz co ja jeszcze podejrzewam. ze scieka paliwo do baku. i nie ma na tyle zeby zapalilo ladnie i odrazu. idlatego tak szarpie. gadlem dzis z kumplem ktory pracuje w intercarsie i wlsnie on mi to podpowiedzial. poprostu padl zawor porotny i przepuszcza. ale padl tak ze jak podpompujesz nawet kilka razy t nic nie da bo nim wrocisz kluczykielm jeszcze raz to paliwo sie cofa. ale to tylko domysly. zobacze jutro bo mam do niego podjechac. a powiedz mi jeszcz taka sprawe czy wtryskiwacz rozruchowy dziala zaraz po wlaczeniu zaplonem czy w momencie jak krecisz rozrusznikiem?????

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 18:50:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2005 10:17:40
Posty: 94
Lokalizacja: NASIELSK
:peace: witam
odświeżę temat co by nie zakładac nowego .Ciekaw jestem jak sobie poradziliscie ty ruti ,zeegee .I u mnie zaczeło się to samo nie wiem od czego zacząć ?Może podzielicie się swoimi doświadczeniami . Pozdrawiam .

_________________
................Robert i Agnieszka.........................
Audi 80 B4 quattro 2,0 16V 94" Competition 2483/2500
Audi A2 1,4 AMF 01''


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 21:05:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
hej. ja tego nie zwalczylem. wszystko gra. wymienilem jeszcze sonde lambda bo padla ale nic to nie zmienilo. wyjmowalem nawet wtrsyki i patrzylem czy ladnie podaja. i przy wyjmowaniu wymienilem tez od razu oringi na nich. wtrsyki podaja ladnie paliwo. ale problem jest chyba w tym ze jak zgasze auto to wtryski nie trzymaja paliwa ipowoli sobie kapie a jak silnik goracy to i sobie odparuje. i potem jak pale to dlatego chodzi na trzy baniaki bo musi sie odpowietrzyc ukad miedzy rozdzielaczem a wtryskiem i tu jest prawdopodobnie przyczyna. ale ja juz zakupilem digifanta i bede niedlugo sie bral za zakladanie. olac wtrysk mechaniczny.

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: