.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2024 05:28:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [coupe B2 2.2 KV]Modyfikacje?
PostNapisane: 15.sty.2007 01:40:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2006 09:16:55
Posty: 7
Lokalizacja: Ostrowiec Sw
mam pytanie ile można i jakim sposobem wycisnąć z silnika 2.2 10v kv 136km, pierwszy mój pomysł był taki aby założyc do niego turbo , ale sywierdziłem że lepiej kupić już taki silnik w turbo. powiem tak niedaje mi spokoju na miescie opel vectra 2.5 v6 150km wiem ze jedyną jej modyfikacją jest odelżone koło zamachowe, i dlatego między innymi prosze o pomoc z góry dziękuje[/i]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2007 09:33:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
a twoje autko ma chociaż seryjne osiągi?? cos mi sie wydaje, ze powinieneś złatać tą vectre jesli silniczek chodzilby u ciebie tak jak fabryka dala.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2007 09:59:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2006 09:16:55
Posty: 7
Lokalizacja: Ostrowiec Sw
tak szczerze mówiąc to niewiem ile ma teraz koni i momętu bo wczesniej jak miałem założony lpg to na hamowni wykazało mi 90km i 136 momentu, wywaliłem lpg wyczysciłem układ dolotowy i samochód wrescie zaczoł jezdzic. mam w planie zplanować głowice i odelrzyc koło zamachowe, i teraz mam pytanie czy jest sens to robic czy będzie lepiej czy cos zepsuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2007 11:10:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
Cytuj:
jak miałem założony lpg to na hamowni wykazało mi 90km i 136 momentu,


Serdecznie współczuję. A po wywaleniu gazu jak wyglądają te parametry? Powinno być 133KM/5500prm i 189Nm/4000rpm.
Doprowadź ten silnik do serii, a potem myśl nad modyfikacjami, które przy tej jednostce będą raczej kosztowne i mało opłacalne - ale coś zrobić zawsze można.

Wylecz autko po zagazowanu :D

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2007 00:01:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2006 09:16:55
Posty: 7
Lokalizacja: Ostrowiec Sw
dzis rozebrałem silniczek i jutro zabieram sie za czyszczenie, wtryski już zawiozłem do znajomego co czyści ultradzwiękami. mam pytanie potrzebuje aby ten silnik miał troche więcej mocy i aby sie szybciej wkręcał na obroty. czy ztoczenie koła zamachowego i splanowanie głowicy ma sens czy nie? prosił bym o pomoc bo zepsuć silnik jest bardzo łatwo a gorzej jest go pózniej naprawic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2007 00:41:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 21:32:39
Posty: 856
Lokalizacja: Pabianice, 90 quattro 2.2 KV 85r
tak jak napisał Lukasik... doprowadz silnik do porządku, posprawdzaj inne rzeczy w zawieszeniu itd i z osiągow bedziesz zadowolony.
PS. Ja z vectrami 2.5 nie miałem problemów, dopuku gazu nie założyłem ... ale to sie wkróce zmieni :D

_________________
Audi B2 90 quattro 2.2 KV 85r - już prawie orginał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2007 10:21:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Ktos kiedys na forum sprzedawal jakis lepsiejszy walek do KV. Trudno bedzie cos takiego znalezc, nie wiem tez co daje.
A jaka masz skrzynie w tym B2 ? Ile masz obrotow na 5 biegu przy 100 km/h ?

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2007 15:03:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Jakby co to mam namiar na tego kolesia - życzy sobie za niego razem z kołem do zmieniania fazy rozrządu 250zł.

"zakupiłem wałek robiony przez świątka
znanego tunera od wałków
po modyfikacji głowicy- studnie,polerowanie dolotu i wydechu oraz wolny
wydech (brak kata)
oraz zastosowaniu tego wałka mozna uzyskać ok30-40KM"

Jeśli Cię to interesuje, to pisz na prv.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2007 21:23:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2006 21:54:17
Posty: 20
Lokalizacja: Kraków
jak na moje oko stoczenie kola zamachowego niewiele ci pomoze, skladalem ostatnio z KV i NG jeden pożądny silnik i dałem kolo od kV bo było maksymalnie 'płaskie' w porownaniu do tego z NG.. inną kwestią jest odpowiednie ustawienie zapłonu, możesz go lekko cofnąć zeby się na niższych obrotach lepiej wkręcał, sprawdz szczelność układu dolotowego, sprawdz stopien sprezania - powinien byc kolo 11 bar, moze być że głowica lekko sie styrała (zwlaszcza od LPG) - wymiana wszystkich zaworow, wszystkich prowadnic, uszczelniaczy, planowanie, szlif gniazd i kasowanie luzow wyszlo mnie 500zl - czasem waro się pokusić :) aha waro sobie rozebrac aparat zaplonowy i wyczyscic, wymienic kable, kopułke i palec :)

_________________
pablo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 00:45:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2006 09:16:55
Posty: 7
Lokalizacja: Ostrowiec Sw
panowie dziękuje za posty troche byłem nieobecny na forum bo modyfikowałem moje audi i jestem własnie w fazie zkładania go w jedną całość. przed rozebraniem mojego autka jakis tydzien wczesniej wyzuciłem LPG i powiem wam ze ruznica byładuza samochód odżył niesamowicie. modyfikacji na dzień dzisiejszy za wiele nie zrobiłem, jedynie odelżyłem koło jakieś 3kg splanowałem głowice 1mm wyczysciłem zawory wypolerowałem dolot udrożniłem wydech po wczesniejszym włascicielu poprawiłem zawieszenie bo gdzieniegdzie były luzy i za pare dni jade na hamownie zobaczyć czy miało to wogule jakiś sens czy poprostu miałem czy poprostu te modyfikacje bede mógł nazwać ZABICIEM WOLNEGO CZASU. pozdrawiam i jak sie juz shamuje to wpisze rezultat


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: