.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.maja.2024 04:09:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 TDi AFN] prośba o analizę logów -Help albo Hilfe
PostNapisane: 04.lut.2007 18:33:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 12:55:08
Posty: 28
Lokalizacja: Szczecin
Witam,
Czy może ktoś na to zobaczyć?
Obrazek

Obrazek

Dodam, że łapie błędy 16485 i 17958
Między 2000 obrotów a 2800 kilka krotnie (2 -3 razy) szarpie tak jakby uciekała i powracała moc. Oczywiście po ok 3000 obrotów na 4 biegu łapie notlauf.
pozdrawiam i proszę o pomoc - nie wiem czy przy takim przeładowaniu można bezpiecznie jeździć.

_________________
Audi A4 Avant 1,9 TDI 81KW AFN rok 99.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 19:18:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Kierownice spalin masz bardzo mocno zapieczone. Turbosprężarka do wymontowania i wyczyszczenia.
Blok 011 wyraźnie na to wskazuje.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 TDi AFN] prośba o analizę logów -Help albo Hilfe
PostNapisane: 04.lut.2007 19:28:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Bertos napisał(a):
Witam,
Czy może ktoś na to zobaczyć?
Obrazek

Obrazek

Dodam, że łapie błędy 16485 i 17958


Pierwszy to błąd przepływomierza - niezrozumiały sygnał. Drugi to błąd regulacji ciśnienia doładowania.

Bertos napisał(a):
Między 2000 obrotów a 2800 kilka krotnie (2 -3 razy) szarpie tak jakby uciekała i powracała moc. Oczywiście po ok 3000 obrotów na 4 biegu łapie notlauf.
pozdrawiam i proszę o pomoc - nie wiem czy przy takim przeładowaniu można bezpiecznie jeździć.


Nie można. Prawdopodobnie kierownice spalin w turbinie tego AFNa stoją na sztorc. Skorzystaj z szukajki bo temat przerabiany wielokrotnie ;) Błąd G70 być może związany jest z tym przeładowaniem. Niewykluczone że to właśnie powoduje szarpanie.

Na początek sprawdź czy kierownice spalin w ogóle się ruszają. Po tym zapewne skończy się czyszczeniem gorącej strony turbiny ;) Drugi wariant to uszkodzony zawór regulacji ciśnienia, choć myślę że winne są raczej kierownice. Po doprowadzeniu regulacji doładowania do porządku zrób ponownie logi. Pod obciążeniem brakuje logu 001, 004, 008 i 010. Dwa pierwsze mogą być przydatne jeśli chodzi o szarpanie.

Przy takim przeładowaniu oszczędnie używaj prawej nogi. Logowanie w takim stanie jest trochę ryzykowne.

Pozdrawiam

_________________
A4 Avant, AFN


Ostatnio edytowano 04.lut.2007 19:31:24 przez Jozef, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 19:29:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
co do pytania o jazdę: nie można.
zacznijmy spowiedź: czy masz świadomość, że ktoś nie spełna rozumu tuningował ten samochód?
czy wiesz kto był?
- jeżeli tak, to poproś o powrót do serii i zrób pełne logi zgodnie ze sztuką;
- jeżeli nie wiesz, to odwiedź rasowy zakład tuningowy i wróć do serii, po czym zrób pełne logi zgodnie ze sztuką.

te błędy [G70 i dewiacje ;) doładowania] mogą być spowodowane fatalnym programem.

ponadto dwa logi, to stanowczo za mało, by cokolwiek powiedzieć.
ja chciałbym zobaczyć 008...
[już sobie wyobrażam dawki rzędu 65...]



[+]
senior basket, spójrz na lmm - tam jest czips potfurr... ;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 19:40:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Senior mesz patrze i niciewo nie wiżu, bo oczekiwany MAF (850) jest wzorcowy dla AFN`a a rzeczywisty bierze sie z przeładowania spowodowanego awarią kierownic w turbawie.
Cisnienie oczekiwane tez jest wzorcowe dla AFN`a (1948 mBar :peace: ).

Niemniej spojrzałem jeszcze raz na 011 i mam jeszcze jedno podejrzenie ... czy przypadkiem N75 nie reguluje ciśnienia po swojemu.

Gdyby tam siedział monster-chip wartosci oczekiwane byłyby wyższe , chyba że chodziło ci o Box`a ;)
Kolejna rzecz , która mnie ciekawi to fakt, ze w EGR`ku siedzi chyba puszka po Coli ;)

PS: poproszę o powtórzenie pomiaru dla 003 i 011, ale od 1500 rpm. Dodatkowo tak jak radzą koledzy - 008 ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 20:00:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Bertos :D
Czy jak logowałeś 011 przy 3700 rpm wyskoczyła Ci na drogę jakaś fajna dupencja, że zdjąłeś nogę z gazu :diabel:
Czy to jest wlaśnie Twój notlauf i "rewelacyjny błąd" komunikacji w ECU :?: :/

Jeżeli chodzi o sprawdzenie Twoich kierownic w turbinie - zaloguj 011 w nastawach podstawowych (basic settings) i po uprzednim zdjęciu pokrywy silnika - obserwuj ruch swojej sztangi w regulatorze ciśnienia przy turbinie.

I od razu przyjrzyj się adresowi Masters Tuning w Katowicach, zamieszczonemu przeze mnie w polecanych warsztatach, bo w moim mniemaniu prędzej, czy później tam trafisz :D
Raczej prędzej...

Pozdrawiam :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 20:14:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
baskecik napisał(a):
Senior mesz patrze i niciewo nie wiżu, bo oczekiwany MAF (850) jest wzorcowy dla AFN`a a rzeczywisty bierze sie z przeładowania spowodowanego awarią kierownic w turbawie.
Cisnienie oczekiwane tez jest wzorcowe dla AFN`a (1948 mBar :peace: ).

Niemniej spojrzałem jeszcze raz na 011 i mam jeszcze jedno podejrzenie ... czy przypadkiem N75 nie reguluje ciśnienia po swojemu.

Gdyby tam siedział monster-chip wartosci oczekiwane byłyby wyższe , chyba że chodziło ci o Box`a ;)
Kolejna rzecz , która mnie ciekawi to fakt, ze w EGR`ku siedzi chyba puszka po Coli ;)

PS: poproszę o powtórzenie pomiaru dla 003 i 011, ale od 1500 rpm. Dodatkowo tak jak radzą koledzy - 008 ;)



ach padre,
moja teoria jest taka, że tjuner nie ruszył map czerdż preszszuru, a jeno zalał wahą po całości...
to tłumaczyłoby nieokiełznane ciśnienie i wartości lmm...
carl i waldi w AFB mieli właśnie coś takiego; z tym, że u waldiego przyjęło to wymiar skrajny.

w każdym razie, 008 rozwiąże zagadkę konkursową...


carl, tam pod koniec był notlauffff.
a właśnie, słuszna sugestia odnośnie kierownic.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 20:18:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
meszrum napisał(a):
baskecik napisał(a):
Senior mesz patrze i niciewo nie wiżu, bo oczekiwany MAF (850) jest wzorcowy dla AFN`a a rzeczywisty bierze sie z przeładowania spowodowanego awarią kierownic w turbawie.
Cisnienie oczekiwane tez jest wzorcowe dla AFN`a (1948 mBar :peace: ).

Niemniej spojrzałem jeszcze raz na 011 i mam jeszcze jedno podejrzenie ... czy przypadkiem N75 nie reguluje ciśnienia po swojemu.

Gdyby tam siedział monster-chip wartosci oczekiwane byłyby wyższe , chyba że chodziło ci o Box`a ;)
Kolejna rzecz , która mnie ciekawi to fakt, ze w EGR`ku siedzi chyba puszka po Coli ;)

PS: poproszę o powtórzenie pomiaru dla 003 i 011, ale od 1500 rpm. Dodatkowo tak jak radzą koledzy - 008 ;)



ach padre,
moja teoria jest taka, że tjuner nie ruszył map czerdż preszszuru, a jeno zalał wahą po całości...
to tłumaczyłoby nieokiełznane ciśnienie i wartości lmm...
carl i waldi w AFB mieli właśnie coś takiego; z tym, że u waldiego przyjęło to wymiar skrajny.

w każdym razie, 008 rozwiąże zagadkę konkursową...


carl, tam pod koniec był notlauffff.
a właśnie, słuszna sugestia odnośnie kierownic.

Wszystko jest możliwe mister meszrum, czekamy zatem na logi i info z fontu walk z wiat... kierownicami ;)

Carlnova napisał(a):
i po uprzednim zdjęciu pokrywy silnika - obserwuj ruch swojej sztangi w regulatorze ciśnienia przy turbinie.

W AFN`ku nie trzeba zdejmować pokrywy silnika, żeby pooglądać sobie gołe kształty turbiny i jej sztangę :diabel:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 21:23:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 12:55:08
Posty: 28
Lokalizacja: Szczecin
No tak myślałem, że to chyba kierownice kiedyś już miałem sporadycznie takie objawy i pogmerałem kierowniczki za sztangę (hard core) ;) i przeszło na dwa miech i teraz znowu :( (mam nadzieję, że te objawy nie mają nic wspólnego z wymianą paska, którą osobiście sam przeprowadziłem :D .
Może to szarpanie ma coś wspólnego z regulacją kąta pompy.(której nie zrobiłem -jeszcze).????
Czipa nie mam rozbierałem kompa i nic nie jest kombinowane-, ale jutro zrobię logi i wstawię na fora.
Dziwi mnie tylko ten miernik masy powietrza (zakupiony dwa tygodnie temu -funkel nówka na gwarancji firmy z USA Mirror czy jakoś tak..) Jeżeli jest do kitu to elektryk ma po mor..e :(:
Dzięki za zainteresowanie tematem, miałem ambicje sam pogmerać i to naprawić, ale już jestem trochę zmęczony brakiem czasu i szkoda mi autka (czyt. Niuni).
Jestem ze Szczecina to takie miasto niedaleko od morza na mapie wygląda jak to były już Niemcy, więc nie wiem czy jest gdzieś w pobliżu jakiś dobry mechanior od turbawek. :?:
Pozdro all.

_________________
Audi A4 Avant 1,9 TDI 81KW AFN rok 99.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 21:38:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
baskecik napisał(a):

Carlnova napisał(a):
i po uprzednim zdjęciu pokrywy silnika - obserwuj ruch swojej sztangi w regulatorze ciśnienia przy turbinie.


W AFN`ku nie trzeba zdejmować pokrywy silnika, żeby pooglądać sobie gołe kształty turbiny i jej sztangę :diabel:



Baskecik, pokrywa silnika = maska :diabel:
Myślałem, że trzeba ją otworzyć, aby pooglądać gołe kształty turbawki :509:


A tak na poważnie - mówiłem rzeczywiście o plastikowej górnej osłonie silnika, ale na podstawie AFB - dzięki za sprostowanie :D

Bertos napisał(a):

Jestem ze Szczecina to takie miasto niedaleko od morza na mapie wygląda jak to były już Niemcy, więc nie wiem czy jest gdzieś w pobliżu jakiś dobry mechanior od turbawek. :?:
Pozdro all.



Jak nie znajdziesz w pobliżu - zawsze możesz wymontować i wysłać ją do prawdziwych fachowców:

http://www.turbojulita.pl/


Pozdrawiam :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 09:30:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
carlnova napisał(a):
Czy jak logowałeś 011 przy 3700 rpm wyskoczyła Ci na drogę jakaś fajna dupencja, że zdjąłeś nogę z gazu :diabel:
Czy to jest wlaśnie Twój notlauf i "rewelacyjny błąd" komunikacji w ECU :?:


to nie była blondynka tylko wzorcowy notlauff ..... ;)
carlnova napisał(a):
Jeżeli chodzi o sprawdzenie Twoich kierownic w turbinie - zaloguj 011 w nastawach podstawowych (basic settings) i po uprzednim zdjęciu pokrywy silnika - obserwuj ruch swojej sztangi w regulatorze ciśnienia przy turbinie.


najlepiej to widac na laptopie .... cisnienie powinna skakac w granicach 100 mbar ... (na oko ciezko ocenic prawidłowy ruch sztangi - a dokladnei jej zakres) ...

meszrum napisał(a):
ponadto dwa logi, to stanowczo za mało, by cokolwiek powiedzieć.
ja chciałbym zobaczyć 008...
[już sobie wyobrażam dawki rzędu 65...]


jezeli juz to stawiam na 56 ..... ;)

meszrum napisał(a):
ach padre,
moja teoria jest taka, że tjuner nie ruszył map czerdż preszszuru, a jeno zalał wahą po całości...
w każdym razie, 008 rozwiąże zagadkę konkursową...


jest to jak najbardziej mozliwe... ;)
osobiscie stawiam ze soft jest nie ruszany a wina lezy w turbulum (stojace deba żaluzje) ..... :diabel:


p.s Bertos nie jezdzic samochodem do momentu wyjasnienie sprawy ..... :!:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 11:23:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
spanky napisał(a):

carlnova napisał(a):
Jeżeli chodzi o sprawdzenie Twoich kierownic w turbinie - zaloguj 011 w nastawach podstawowych (basic settings) i po uprzednim zdjęciu pokrywy silnika - obserwuj ruch swojej sztangi w regulatorze ciśnienia przy turbinie.


najlepiej to widac na laptopie .... cisnienie powinna skakac w granicach 100 mbar ... (na oko ciezko ocenic prawidłowy ruch sztangi - a dokladnei jej zakres) ...



Zgadza się, prezesie... :D
W zblokowanym 011 w pozycji 3 wartość ciśnienia powinna się zmieniać w zakresie 100 mbar. To jest test kierownic turbiny.
Ale mając juz załączony 011BS i nie dotykając nawet pokrywy górnej silnika - dlaczego nie poobserwować, czy sztanga w regulatorze ciśnienia chodzi bez przycinania :D :?: Zgadzam się z Tobą, że ciężko jest to stwierdzić na oko, ale jest małe ALE...
Zauważ, że kolega Bertos wspominał o wcześniejszym "hartkorowym gmeraniu za sztangę", które pomogło mu na dwa miesiące - wszyscy wróżą tu z fusów, a sprawę wyjaśniło by załączenie kompletu logów przez wyżej wymienionego.
Ja również uważam, że dawki paliwa są u niego zmodyfikowane i to tłumaczy "mega przeładowania" w dynamicznym 011

Pozdrawiam :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 11:24:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Za dużo kombinacji i szukania dziury w ... moście drodzy parafianie. Prawda jest taka że każdego posiadacza AFN`a czeka kiedyś randka w garażu ze szczotką drucianą i rozłozoną na czynniki pierwsze turbiną ;) Sam obserwuję co jakichś czas wykres z 011 i z miesiąca na miesiąc mam coraz większego laga.
Za chwilę po hurtowej wymianie termostatów w AFN/AVG (za ww.a4-klub.pl) czeka nasz zbiorowe czyszczenie kierownic, dolotów i EGR`ów. :D
Po ponownej analizie materiału mam pewność że soft jest oryginalny.
Megaoverboost spowodowany jest kierownicami, ale także kłopotami z regulatorem ciśnienia doładowania , czyli naszym ukochanym N75.
Takie połaczene gwarantuje nie lada kłopoty :(

1. Wyczyścić kierownice spalin (bezwarunkowo)
2. Po złożeniu i założeniu turbiny, nalezy ponowić pomiar z 011. Jeśli objawy nie ustąpią , nalezy podmienić na chwilę N75. Stawiam litra Dębowej że autko wróci do zywych (żeby tylko Leo tego nie przeczytał :): ).

PS: test w BS w 011 nie jest do końca miarodajny, pokazuje on tylko czy sztanga wykonuje ruchy, ale nie wyczytacie zeń czy zakres ruchu oraz charakterystyka reakcji w połaczeniu z N75 jest prawidłowa. Szydło z worka wychodzi po teście dynamicznym z 011.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 12:08:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
carlnova napisał(a):
wszyscy wróżą tu z fusów, a sprawę wyjaśniło by załączenie kompletu logów przez wyżej wymienionego.
Ja również uważam, że dawki paliwa są u niego zmodyfikowane i to tłumaczy "mega przeładowania" w dynamicznym 011


masz racje ... komplet logów pozwoli na dokladna diagnoze .... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 12:36:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
baskecik napisał(a):

PS: test w BS w 011 nie jest do końca miarodajny, pokazuje on tylko czy sztanga wykonuje ruchy, ale nie wyczytacie zeń czy zakres ruchu oraz charakterystyka reakcji w połaczeniu z N75 jest prawidłowa. Szydło z worka wychodzi po teście dynamicznym z 011.



Tak jest, ojcze dyrektorze (wspominałeś o parafianach) :diabel:
Bertos ma turbinę ze zmienną geometrią łopatek VTG, zdiagnozowałeś kilka pięter wyżej zapieczenie kierownic - więc czy na zapieczonych kierownicach w logu 011 BS będzie miał wartości ciśnienia przy ON i OFF zróżnicowane o około 100 mbar ? Ja rozumiem, że NIE...
A chciałem tylko pomóc :605: :606:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 14:07:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
carlnova napisał(a):
baskecik napisał(a):

PS: test w BS w 011 nie jest do końca miarodajny, pokazuje on tylko czy sztanga wykonuje ruchy, ale nie wyczytacie zeń czy zakres ruchu oraz charakterystyka reakcji w połaczeniu z N75 jest prawidłowa. Szydło z worka wychodzi po teście dynamicznym z 011.



Tak jest, ojcze dyrektorze (wspominałeś o parafianach) :diabel:
Bertos ma turbinę ze zmienną geometrią łopatek VTG, zdiagnozowałeś kilka pięter wyżej zapieczenie kierownic - więc czy na zapieczonych kierownicach w logu 011 BS będzie miał wartości ciśnienia przy ON i OFF zróżnicowane o około 100 mbar ? Ja rozumiem, że NIE...
A chciałem tylko pomóc :605: :606:

Spokojnie drogi bracie, tutaj mozecie mieć rację, aż z ciekawości popołudniową porą zrobię test 011 BS i wyniki wrzucę na forum , o to samo poproszę innych posiadaczy kibli typu AFN/AVG etc. ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 15:51:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecik napisał(a):
Spokojnie drogi bracie, tutaj mozecie mieć rację, aż z ciekawości popołudniową porą zrobię test 011 BS i wyniki wrzucę na forum , o to samo poproszę innych posiadaczy kibli typu AFN/AVG etc. ;)


u mnie w 011 BS cisnienie skacze w granicach 70-80 mbar ..... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 18:01:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 12:55:08
Posty: 28
Lokalizacja: Szczecin
Komplet logófffff :/
Może trochę nadgorliwie ale... :?:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
pozdro.

_________________
Audi A4 Avant 1,9 TDI 81KW AFN rok 99.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 18:16:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4387
Lokalizacja: Wrocław
Mogłeś porobić logi osobno dla różnych bloków, byłoby większe próbkowanie. Przy okazji silnik był ciutkę niedogrzany jeszcze i nie wciskałeś przez cały czas pedału w podłogę ;)

Poza tym masz normalny seryjny soft i przeładowanie turbawki od zapieczonych kierownic. Wyciągaj suszarkę i wyczyść porządnie. Potem porób logi i podrzuć do oględzin :peace:

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 18:20:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Logi wykonane niepoprawnie. Na górze forum cała procedura jest pięknie opisana a nawet jest film pt "Łopatologia stosowana w pomiarach silników TDI" ;)
Poczytaj i na drugi raz poprosimy o prawidłowe logi :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: