.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 18:16:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 2,3 NG] ciśnienie paliwa ?
PostNapisane: 28.sty.2007 22:38:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Witam

Mam ostatnio problem z odpaleniem auta. Żeby odpalić muszę uruchomić około 3 razy pompę, tzn. włączyć zapłon, wyłączyć i tak 3 razy. Przy przekręcaniu zapłonu odzywa się pompa paliwa ( " http://www.smsnet.pl/~median/images/audi/pompa.wav ") i przez pierwsze dwa razy nie słychać tego charakterystycznego "kopnięcia" słyszanego mniej więcej w środku nagrania, jest jednolity szum jak przed tym kopnięciem. Dopiero jak ono wystąpi mogę odpalić silnik. Zjawisko występuje na zimnym silniku oraz rzadko na ciepłym (rzekłbym bardzo rzadko), czasami już podczas pierwszego uruchomienia słychać "kopnięcie" i wtedy odpali (jak dziś). Wydaje mi się że pompa musi nabić ciśnienie w układzie ? Czy dobrze kombinuje ? Czy ta zmiana tonu w nagraniu będzie oznaczać otwarcie jakiegoś zaworu po przekroczeniu określonego ciśnienia ?

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2007 23:24:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
wyciągnij przekaźnik od pompy w skrzynce bezp. zewrzyj te dwa największe piny pod przekaźnikiem tak by pompa chodziła cały czas poczekaj 5 sekund i odpal... wyciągnij wnioski.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 07:53:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Dzięki :peace: Dziś jadę szukać przekaźnika.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2007 15:09:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
No niestety nie pomogło :/ Najpierw przeczyściłem stary przekaźnik - nic, potem kupiłem w ASO nowy, też nie pomogło. Ostatnio samochód postał parę dni i dziś musiałem przekręcić z 8 razy :galy: Poza tym wyskoczyły inne rzeczy. Mam już powoli dość tego auta :zly:

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2007 21:12:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
popmpa powinna nabić cisnienie przed uruchomieniem silnikia, ale jak tego nie zrobi to silnik też powinien odpalić bez dłuższego kręcenia. Może wtryskiwacz rozruchowy coś nie za bardzo chce działać?

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2007 21:44:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Sprawdź regulator ciśnienia przy pompie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2007 21:45:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Nie to nie będzie rozruchowy. Jak kręcę to bez odpalania silnika, tylko zapłon. Po pojawieniu się "strzału" mogę pokręcić silnikiem i odpala w miarę normalnie (ze 2 sek.) Wydaje mi się że będzie to jakiś element odpowiedzialny za utrzymanie ciśnienia w układzie.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2007 21:46:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
ADAM 12 napisał(a):
Sprawdź regulator ciśnienia przy pompie.



Jak ? Ten cylindryczny obok przepływomierza ?

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2007 21:50:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Nie.Na mopmie paliwa jest zawór (w ksztaucie ufo) który powinien utrzymywać ciśnienie paliwa w układzie zaraz za pompa.
Mówimy o pompie paliwa w zbiorniku.
Sprawdź na szczelność.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2007 21:53:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Niema czegoś takiego. Ostatnio zdechła mi pompa i wymieniałem, stara nie miała i nowa nie ma.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2007 21:57:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Hmm. Ostatnio przegladałem Etkę i był taki zawór w NG. Zresztą to też było przyczyną niedomagan 2.3 mojego kolegi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2007 22:11:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Z tego co pamiętam tam były 3 różne rozwiązania jeśli idzie o pompę. Ja mam taką jak w A6 (jeśli mnie pamięc nie myli) bez tego grzyba.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: