.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2024 19:30:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1.9TDI AFN]wibracje na kierownicy po rozgrzaniu silnika
PostNapisane: 04.lut.2007 13:16:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2006 17:21:09
Posty: 43
Lokalizacja: Rawa Maz, Warszawa
Witam:)
Szukałem i szukalem szukaczem i nic konkretnego jakos nie wyszukalem:(;) Otóż występują u mnie wkurzajace wibracje, generalnie na kierownicy, gałka biegów nie drży. Są one na biegu jałowym i tak od ok 1200-1300tys obr ustępują. I mam wrazenie ze na nie rozgrzanym silniku są jakby delikatnejsze, a po rozgrzaniu juz bardziej wnerwiające:/ Poduchy pod silnikiem sa ok. auto ma przebieg 240tys km. Na zewnatrz drzy dosc mocno koncowka wydechu, jak ją przytrzyma sie nogą to ustepuje takie jakby lekkie metaliczne brzmienie, ale po nodze przechodza takie wibracje ze ho ho;) drzenie jednak nadal jest, tyle cichsze o to wlasnie metaliczne cos tam. Co to moze byc, mocowanie rur wydechu, katalizator czy cos jeszcze innego? Jak to jakos zdiagnozowac?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 13:47:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
1. Mocowanie wydechu
2. Sprzęgło dwumasowe
3. Układ wtryskowy kończący żywot.

Naprawa elementów z pkt 1 przynosi ulgę ale tymczasową. Te stare kible po prostu tak mają ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 15:37:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2006 17:21:09
Posty: 43
Lokalizacja: Rawa Maz, Warszawa
Ja lubie moj wysiedziany kibelek;) a jak moge sprawdzic ten pkt 2 i 3? Bo 1 to pewnie poprostu na żabke pod samochod i lookac :diabel: i jakie są ewentualne koszta 2 i 3 i ewentualne konsekwencje ze nie bede tego naprawial?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2007 15:51:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Był może udeżony z przodu?Pod zderzakiem jest rura do intercolera przymocowana do podłużnic i na środku kołnierz.W nim powinien być gumowy ogranicznik.Sprawdz czy nie dotyka do tego kołnierza bo to może przenosić drgania na całą budę.

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 03:25:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2006 17:21:09
Posty: 43
Lokalizacja: Rawa Maz, Warszawa
chcialbym zaktualizowac moj opis dolegliwosci bo dzis mocno przyobserwowalem zachowanie autka, otóż: drgania wystepuja nie tylko na biegu jalowym, sa rowniez w trakcie jazdy, np na 2 biegu w zakresie obrotow do 1200 a potem tak ok pomiedzy 1600 - 1900 obr a dalej jest spokoj. I najbardziej zauwazalnie czuc te wibracje na kierownicy, aczkolwiek są one tez np na podlokietniku i leciutko na drzwiach kierowcy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: