.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.maja.2024 03:31:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 21:52:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Każdy ma prawo wyboru jakie części chce zastosować (oryginalne czy zamienniki) i tego nikt nie neguje...
Każdy również ma prawo spróbować swoich sił przy samodzielnej wymianie rozrządu...
Śpiewać też może każdy - ale już nie każdy musi tego słuchać :diabel:
Zależy to wszystko pewnie od sposobu, w jaki się podchodzi do swojego auta.
Jeżeli podchodzi się z sercem i chce się kilka latek pojeździć tym autem, bo po prostu sprawia to człowiekowi przyjemność - sprawa wydaje się prosta...
Jeżeli natomiast podchodzi się do auta jak do przyrządu do jeżdżenia - to po co w ogóle wymieniać rozrząd ? :diabel:
Może nie pęknie, nie przeskoczy na ząbkach zanim oddacie go w ręce następnego właściciela. Potem to już przecież będzie jego problem.
To on trafi na forum AKP z krzykliwym nagłówkiem w poście typu HILFE czy też HELP.

Dlatego nie porównuj kolego Garrett - akumulatora, klocków czy tarcz hamulcowych do rozrządu. Tym bardziej, że oryginalny i kompletny można już w Polsce wyrwać od 1700 PLN z pompą wody i termostatem.
Ile możesz zaoszczędzić na zamiennikach ?
Do tego wszystkiego jeszcze dochodzi sprawa przebiegu auta na takich częściach.
Zanim po 120 tys. km skończy sie oryginalny - Ty zamienniki wymienisz już dwa razy, nie wspominając co najmniej trzykrotnego rozbierania w między czasie z powodu zastosowania termostatu (też zamiennika).
Czy to sa realne oszczędności ?
Darzę Cię wielką sympatią - ale tym razem zdecydowanie nie zgadzam się z Twoim zdaniem :/

[+]

nie wiem czy pijesz np. whisky - ale interesuje mnie, czy wolisz oryginalną, czy tez butelkowaną w Rosji czy Chinach ? :diabel:
W sumie co za różnica - ta sama naklejka... :D

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 22:21:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
carlnova napisał(a):
Każdy ma prawo wyboru jakie części chce zastosować (oryginalne czy zamienniki) i tego nikt nie neguje...
Każdy również ma prawo spróbować swoich sił przy samodzielnej wymianie rozrządu...
Śpiewać też może każdy - ale już nie każdy musi tego słuchać :diabel:
Zależy to wszystko pewnie od sposobu, w jaki się podchodzi do swojego auta.
Jeżeli podchodzi się z sercem i chce się kilka latek pojeździć tym autem, bo po prostu sprawia to człowiekowi przyjemność - sprawa wydaje się prosta...
Jeżeli natomiast podchodzi się do auta jak do przyrządu do jeżdżenia - to po co w ogóle wymieniać rozrząd ? :diabel:
Może nie pęknie, nie przeskoczy na ząbkach zanim oddacie go w ręce następnego właściciela. Potem to już przecież będzie jego problem.
To on trafi na forum AKP z krzykliwym nagłówkiem w poście typu HILFE czy też HELP.

Dlatego nie porównuj kolego Garrett - akumulatora, klocków czy tarcz hamulcowych do rozrządu. Tym bardziej, że oryginalny i kompletny można już w Polsce wyrwać od 1700 PLN z pompą wody i termostatem.
Ile możesz zaoszczędzić na zamiennikach ?
Do tego wszystkiego jeszcze dochodzi sprawa przebiegu auta na takich częściach.
Zanim po 120 tys. km skończy sie oryginalny - Ty zamienniki wymienisz już dwa razy, nie wspominając co najmniej trzykrotnego rozbierania w między czasie z powodu zastosowania termostatu (też zamiennika).
Czy to sa realne oszczędności ?
Darzę Cię wielką sympatią - ale tym razem zdecydowanie nie zgadzam się z Twoim zdaniem :/

[+]

nie wiem czy pijesz np. whisky - ale interesuje mnie, czy wolisz oryginalną, czy tez butelkowaną w Rosji czy Chinach ? :diabel:
W sumie co za różnica - ta sama naklejka... :D



Juz cie lubie!!!Szczera prawda!!!

Aha Garett powiedz czy w głogówkuwymieniam mi rozrzad na moich orginalnych czesciach?

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 10:54:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
mateuszsta20 napisał(a):

Juz cie lubie!!!Szczera prawda!!!

Aha Garett powiedz czy w głogówkuwymieniam mi rozrzad na moich orginalnych czesciach?



Pewnie Ci zrobią na przywiezionym przez Ciebie rozrządzie, ale jak znam życie podniosą Ci cenę za robociznę, bo już nie "przytną" na częściach.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 11:32:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Cytuj:
Tym bardziej, że oryginalny i kompletny można już w Polsce wyrwać od 1700 PLN z pompą wody i termostatem.


To że udało Ci się w tej cenie kupić rozrząd nie zanczy że każdy kupi.
W którą stronę nie licząc 2100zł na dzień dobry jak nic.


Cytuj:
Ile możesz zaoszczędzić na zamiennikach ?


Do 100% ceny.

Cytuj:
Do tego wszystkiego jeszcze dochodzi sprawa przebiegu auta na takich częściach.


90 tyś km. Tyle samo co na serwisowych.Przebiegi rzędu 120tyś na rozrządzie robi się tylko raz.Od przebiegu zerowego do pierwszych 120 tyś.I to nie zawsze.

Cytuj:
nie wspominając co najmniej trzykrotnego rozbierania w między czasie z powodu zastosowania termostatu (też zamiennika).


Dlaczego?? Jeśli kupisz termostat Wahlera bez sygnatury Audi to on jest Beeeee .Pomimo że z tej samej lini produkcyjnej części idą na aftermarket i na ori ??

Rolki SKF ,LUK , paski Dayco (defakto nikt o nich nie słyszał 4 lata temu) gates ,conti były sa i bedą montowane na pierwszym montażu od wielu lat.
Czy myślisz że są produkowane z lepszych materiałów ?? Nie !! Lepsze są tylko dlatego że mają znaczek Audi.A za tym idzie cena.Bagatelnie wysokaw porównaniu do tzw.zamienników które wg mnie nie odbiegają jakością od "serwisowych" elementów.

Miałem okzazję odwiedzić kilka fabryk części w Europie ( Mann,SKF,Sachs,Filtron,Ajusa) i wiem jak to wygląda od środka.Więc proszę Cię nie wmawiaj ludziom że wszystko co zamiennikiem jest jest złe.Wprowadzasz ludzi w błąd i tworzysz mity które obale w każdym momencie.Bo nie masz racji.
Racje masz tylko w tym że jeśli kogoś naprawdę stać, to niech jedzie do ASO i tam kupuje części i świadomość że ma "lepsze" części.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 12:00:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
ADAM 12 napisał(a):
Dlaczego?? Jeśli kupisz termostat Wahlera bez sygnatury Audi to on jest Beeeee .Pomimo że z tej samej lini produkcyjnej części idą na aftermarket i na ori ??

Drogi Adamie, pragnąc ostudzić nieco temperaturę dyskusji jednoczesnie pozwolę się z Tobą częściowo nie zgodzić /chodzi mi konkretnie o termostat/.

Nie tak dawno w moich 2 starych kiblach wymieniałem termostaty.
W B4 miałem wcześniej Wahlera kupionego za ok 30 zł, a w A4 oryginalny temostat z sygnaturką Audi. Już na pierwszy rzut oka widać wyraźnie że ich wykonanie jest zupełnie różne.
Postanowiłem w obu założyć oryginalne zakupione w ASO. Jakież było moje zdziwienie, kiedy 2 zakupione w ASO były identyczne z tym , który wyjąłem z A4.
Wykonanie oryginalnego termostatu - mocna błyszcąca blacha, Wahler- matowa blacha z mosiężnymi uchtywami. Uwierz mi , że one nie są identyczne, przynajmniej od strony wizualnej ale także od strony konstrukcyjnej - po prostu są inne ;)
Jak znajdę gdzieś oba wyjęte termostaty w rupieciach, postaram się wrzucić fotki.
Jako , ze 2 razy miałem problemy w Wahlerami, pozwolę sobie tylko stwierdzić, że chyba tak do końca nie są idealne ;)
Za 3 lata mam nadzieję , że nie będę musiał tego samego napisać o oryginałach, ale pożyjemy - zobaczymy :)

Kolego Carlnova - podzielam twoje zdanie odnośnie "oszczędności" na częściach zamiennych , sam kilkukrotnie padałem ofiarą pozornych "oszczędności", nie kwestionuję jednocześnie na całej linii stosowania zamienników, przynajmniej tych z górnej półki, ale raczej tych słabszej jakości potwierdzonej niską ceną.
Od zawsze powtarzam , że tanie jest wrogiem dobrego :(

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 12:31:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Cytuj:
Drogi Adamie, pragnąc ostudzić nieco temperaturę dyskusji jednoczesnie pozwolę się z Tobą częściowo nie zgodzić /chodzi mi konkretnie o termostat/.


Chciałbym zaznaczyć że często konstrukcje różnych elementów (czy to silnika,nadwozia) ulegają zmianą konstrukcyjnym.Z czym oczywiście często się spotykam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 20:27:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
ADAM 12 napisał(a):
Cytuj:
Tym bardziej, że oryginalny i kompletny można już w Polsce wyrwać od 1700 PLN z pompą wody i termostatem.


To że udało Ci się w tej cenie kupić rozrząd nie zanczy że każdy kupi.
W którą stronę nie licząc 2100zł na dzień dobry jak nic.


Cytuj:
Ile możesz zaoszczędzić na zamiennikach ?


Do 100% ceny.

Cytuj:
Do tego wszystkiego jeszcze dochodzi sprawa przebiegu auta na takich częściach.


90 tyś km. Tyle samo co na serwisowych.Przebiegi rzędu 120tyś na rozrządzie robi się tylko raz.Od przebiegu zerowego do pierwszych 120 tyś.I to nie zawsze.

Cytuj:
nie wspominając co najmniej trzykrotnego rozbierania w między czasie z powodu zastosowania termostatu (też zamiennika).


Dlaczego?? Jeśli kupisz termostat Wahlera bez sygnatury Audi to on jest Beeeee .Pomimo że z tej samej lini produkcyjnej części idą na aftermarket i na ori ??

Rolki SKF ,LUK , paski Dayco (defakto nikt o nich nie słyszał 4 lata temu) gates ,conti były sa i bedą montowane na pierwszym montażu od wielu lat.
Czy myślisz że są produkowane z lepszych materiałów ?? Nie !! Lepsze są tylko dlatego że mają znaczek Audi.A za tym idzie cena.Bagatelnie wysokaw porównaniu do tzw.zamienników które wg mnie nie odbiegają jakością od "serwisowych" elementów.

Miałem okzazję odwiedzić kilka fabryk części w Europie ( Mann,SKF,Sachs,Filtron,Ajusa) i wiem jak to wygląda od środka.Więc proszę Cię nie wmawiaj ludziom że wszystko co zamiennikiem jest jest złe.Wprowadzasz ludzi w błąd i tworzysz mity które obale w każdym momencie.Bo nie masz racji.
Racje masz tylko w tym że jeśli kogoś naprawdę stać, to niech jedzie do ASO i tam kupuje części i świadomość że ma "lepsze" części.
Pozdrawiam



Ale czy ja pisze ze zaminniki sa złe i auto na nich nie bedzie jeźdź, poprostu ja tutaj gdzie teraz nestem poprostu ceny miedzy serwisem audi a vw sa 40% roznicy, nie wiem co na to wpływa, ale rozmawialem z gosciem który stoi tam za lada w vw i powiedzial mi ze to sa te same czesci tylko ze w audi jest drozej bo i marka lepsza i klien musi płacic za ceny, a wiele ludzi przychodzi do nich i naprawia sobie fure na orgi czesciach po tańszym koszcie. A jezeli komus robi róznica 100 czy 200 zł to niech jeździ na zamiennikach, ALE OCZYWISCIE KAZDY MA SWOJE ZDANIE. Nie napisałem w moim poscie w nagłówku "ludzie nie kupujcie zamienników bo to gów.... a nie czesci. Przede wszyskim jeszcze tego rozrzadu nie zakupiłem bo chciałem sie równiez poczytac wasze uwagi co do tego:)

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 22:28:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
ADAM 12 napisał(a):

Miałem okzazję odwiedzić kilka fabryk części w Europie ( Mann,SKF,Sachs,Filtron,Ajusa) i wiem jak to wygląda od środka.Więc proszę Cię nie wmawiaj ludziom że wszystko co zamiennikiem jest jest złe.Wprowadzasz ludzi w błąd i tworzysz mity które obale w każdym momencie.Bo nie masz racji.
Racje masz tylko w tym że jeśli kogoś naprawdę stać, to niech jedzie do ASO i tam kupuje części i świadomość że ma "lepsze" części.
Pozdrawiam



Przyjechałem dopiero ze Szczecina, odpalam kompa, wchodzę na ulubioną stronę i...
szczęka opada mi do samej ziemi... :/
Skąd taki wściekły atak na moją osobę :?: :(:
Nie będę się powtarzał z prośbą o czytanie postów ze zrozumieniem.
Powiem tylko tak:
Adam12, nie obchodzi mnie to, że jesteś modem - wręcz odwrotnie Twoja funkcja obliguje Cię do tego żeby tak samo traktować każdego usera tego forum - niezależnie od tego, czy ma 1, 250 czy też 2700 postów, czy ma miesięczny, czy też 3-letni staż. Twoja funkcja obliguje Cię też do tego, żeby zwrócić szczególną uwagę na fakt, że forum służy wymianom opinii, doświadczeń i ewentualnej dyskusji mającej na celu wyjaśnienie różnicy zdań. Twoja funkcja ma jeszcze na celu okazanie szacunku drugiemu człowiekowi, bez względu na to, czy zgadzasz się z jego zdaniem, czy też nie. Patrząc na Twoje posty i na sposób w jaki odpowiadasz nie tylko mi, ale wszystkim nowym userom, można z dużą dozą prawdopodobieństwa stwierdzić, że zdecydowanie minąłeś się z powołaniem. Ty nie pomagasz, a obrażasz i zniechęcasz do siebie niektórych userów.
Jeżeli przeczytałbyś dokładnie mojego posta - jest tam jasno napisane i wyrażone, że ja osobiście jestem zwolennikiem oryginalnych części, jeżeli chodzi o newralgiczne elementy "organizmu" silnika, takich np. jak kompletny rozrząd, termostat (etc)
Nie mam natomiast żadnych zastrzeżeń jeżeli chodzi o stosowanie zamienników we wszystkich innych elementach pojazdu, oprócz tych mających bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo, no i np. ASB.
Idąc Twoim tokiem rozumowania - zapewne niedługo każesz zalewać do tiptoniców - "Kujawski z pierwszego tłoczenia", a nie oryginalny ATF, jak twierdzi carlnova...
Powiem wiecej - w poście kilka pięter wyżej wyraźnie napisałem - że każdy ma wolny wybór, może stosować sobie zamienniki wedle życzenia i nic mi do tego... Ja preferuję ORYGINAŁY !!!
Czy to, że moje zdanie jest w tym zakresie inne od Twojego - oznacza, że głoszę herezje i wprowadzam ludzi w błąd ? Nie zmienię go nawet pod wpływem tak wielkiego "autorytetu" jak Twój ...
Jest wielu użytkowników na tym forum, którzy podzielają moje zdanie i nie założyliby do swoich aut tak zachwalanego przez Ciebie Wahlera, a są zwolennikami droższego o 30 PLN oryginału. Ich mity też będziesz obalał ?
Właśnie... I na koniec:
(nieważne...)

Pozdrawiam :(:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Ostatnio edytowano 08.lut.2007 10:59:52 przez carlnova, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 22:59:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
a może by zorganizowac jaka kampanię zeby zamknąć fabryki pasków Gates, Conti,oraz łożysk skf i inne, bo po co oni to produkują jeżeli nie nadaja się do uzytku.[/quote]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 23:12:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 19:31:51
Posty: 141
Lokalizacja: (PL)
Mnie również się wydaje że dyskutować możemy o wszystkim a każdy z nas zrobi tak jak bedzie chciał pomimo róznych opcji pewnych zagadnien , które tu przerabiamy.Z poważaniem.

_________________
Audi A6 Avant 2,5 TDI Quattro - Tiptronic | 180 PS Powered by Rogal


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 23:21:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
panowie nic nie trzeba zamykac, wystarczy pokierowac sie swoim zdrowy rozsatkiem i zrobic tak jak kazdy uwaza za słuszne

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 23:59:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
ADAM 12 napisał(a):
Cytuj:
Tym bardziej, że oryginalny i kompletny można już w Polsce wyrwać od 1700 PLN z pompą wody i termostatem.


To że udało Ci się w tej cenie kupić rozrząd nie zanczy że każdy kupi.
W którą stronę nie licząc 2100zł na dzień dobry jak nic.


W kwestii formalnej: 1700 za "rozrząd" do V6 (części, bez robocizny) to normalna cena ASO VAG (nawet bez 6% rabatu). Ja bym nawet powiedział, że Carlnova zapłacił więcej niż w ASO ale być może w tej cenie zawiera się "coś jeszcze", czego nie oferuje standartowy zestaw naprawczy.


ADAM 12 napisał(a):
Cytuj:
Do tego wszystkiego jeszcze dochodzi sprawa przebiegu auta na takich częściach.


90 tyś km. Tyle samo co na serwisowych.Przebiegi rzędu 120tyś na rozrządzie robi się tylko raz.Od przebiegu zerowego do pierwszych 120 tyś.I to nie zawsze..


Prawda obiektywna jest taka, że "rozrząd" wymieniony w ASO jest objęty gwarancją na 24 m-ce lub 120000 km. (silniki V6 TDi oraz 1.9TDi PD) . Szanujące się warsztaty "niezrzeszone" -> udzielają identycznej gwarancji jak ASO. Osobiście nie widzę żadnej potrzeby skracania przebiegu poniżej 120000km, jeśli tylko zostały zastosowane części oryginalne. Mało tego -> były zakusy, żeby w silnikach BAU/BDG wydłużyć interwały między wymianami do 180 tyś.km. -> ze względu na zmniejszone (w stosunku do starszych modeli) opory wewnętrzne silnika (a więc i mniejsze obciążenia paska zębatego). Wycofano się z tego pomysłu ze względu na zróżnicowane warunki eksploatacji poza DE (syf w powietrzu źle działa na powierzchni styku koło/pasek).

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Ostatnio edytowano 08.lut.2007 00:37:34 przez Piotruś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 00:02:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Koledzy, apeluję o spokój. :!!:
Sami sobie generujecie niepotrzebne sytuacje sporne nadinterpretując wypowiedzi adwersarzy.
Sugeruję Adamowi12 i Carlnovie dogadać się na GG, a niniejszego wątku warunkowo nie zamykam, choć uważam , że niniejsza dyskusja z merytorycznej zmierza donikąd ...
Od tej chwili bez ostrzeżenia będę kasował posty zawierające niemerytoryczne treści oraz kłótnie. :!!:
Prowodyrowie kłótni oberwą po kartce :!!:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 08:11:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 23:59:31
Posty: 121
Lokalizacja: g.ślask
Cytuj:
Mało tego były zakusy, żeby w silnikach BAU/BDG wydłużyć interwały między wymianami do 180 tyś.km. ze względu na zmniejszone (w stosunku do starszych modeli) opory wewnętrzne silnika

Dobrze że to napisałeś te silniki na B… mają cieńszy pasek główny co nie budzi zaufania do tych 120tkm gdy go zamontujemy w silniku na A…. (właśnie na takim jeżdżę i obserwuje)
A jeżeli chodzi o te zamienniki to zgadza się że są sortowane już na taśmie ale te najlepsze są na równi z tym co jest w pudełkach VAG i daję się to zauważyć po,śladach szlifowania oznaczeń.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 08:54:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
maxtdi napisał(a):
A jeżeli chodzi o te zamienniki to zgadza się że są sortowane już na taśmie ale te najlepsze są na równi z tym co jest w pudełkach VAG i daję się to zauważyć po,śladach szlifowania oznaczeń.


Witaj Mistrzu :!: :!:
Masz na myśli ślady po sygnaturce Audi/VW :?: Dobrze zrozumiałem :?:
:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 09:52:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Przepraszam wszystkich urażonych.Przykro mi że w ten sposób odebraliście mojego posta :/ . Nie pisałem go z "ogniem" w oczach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 10:51:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
baskecik napisał(a):
Koledzy, apeluję o spokój. :!!:
Sami sobie generujecie niepotrzebne sytuacje sporne nadinterpretując wypowiedzi adwersarzy.
Sugeruję Adamowi12 i Carlnovie dogadać się na GG, a niniejszego wątku warunkowo nie zamykam, choć uważam , że niniejsza dyskusja z merytorycznej zmierza donikąd ...
Od tej chwili bez ostrzeżenia będę kasował posty zawierające niemerytoryczne treści oraz kłótnie. :!!:
Prowodyrowie kłótni oberwą po kartce :!!:


Ja również wyciągam rękę na zgodę i uważam, że cała historia była niepotrzebna... :peace:
Nie mam i nie używam komunikatora GG, więc zrobię to na łamach forum :D
Chcę zgody... :!!:
Nie robię tego pod wpływem ostrzeżenia baskecika, dotyczącego karteczki, bo chętnie ja przyjmę - jeżeli będzie zasłużona (ewidentnie z mojej winy):diabel:
Kłótnie nie przynoszą niczego dobrego i to jest główny powód, dla którego ja również skłaniam się do "zakopania topora wojennego"...
Zaznaczam jednak, że na każdą inną próbę obrażenia mnie - zareaguję podobnie, być może długo z Wami nie będę na tym forum, bo mnie Baskecior wyrzuci.
Dla mnie wartością nadrzędną jest szacunek do drugiego człowieka, niezależnie od tego, czy ma inne zdanie niż ja i niezależnie od tego co mówi...
Tak mnie mama uczyła :D :D :D
Cieszę się, Adam12, że nie pociągnąłeś tego dalej - tylko zachowałeś się bardzo w porządku.

Pozdrawiam i wrzucam wszystko w niepamięć :peace:

baskecik napisał(a):
Kolego Carlnova - podzielam twoje zdanie odnośnie "oszczędności" na częściach zamiennych , sam kilkukrotnie padałem ofiarą pozornych "oszczędności", nie kwestionuję jednocześnie na całej linii stosowania zamienników, przynajmniej tych z górnej półki, ale raczej tych słabszej jakości potwierdzonej niską ceną.
Od zawsze powtarzam , że tanie jest wrogiem dobrego :(


Bardzo mnie to cieszy baskecik :D :peace:
Mam nadzieję, że po tej całej historii nie zmienisz swojego zdania :?:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 11:16:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 23:59:31
Posty: 121
Lokalizacja: g.ślask
Cytuj:
Masz na myśli ślady po sygnaturce Audi/VW Dobrze zrozumiałem

Dokładnie Piotrze :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 11:17:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2006 17:31:05
Posty: 119
Lokalizacja: Bełchatów
pozwole sobie wtracic swoje 99 groszy do dyskusji na temat jakosci wykonania oryginalnych czesci wymienialem niedawno uszczelniacz walu od strony skrzyni biegow kupilem oczywiscie orginal bo tylko takie sa dostepne i jakiez bylo moje zdziwienie kiedy zobaczylem ta czesc wygladala jak by ktos wziol ja prosto od kowala bez obrobki, ale nie cieknie, w tym samym czasie wymienilem tez uszczelki pod miska olejowa jako ze troszke ciekly tez kupilem ori nadmieniajac ze sa one wykonane z papieru lub innej dykty bynajmniej takie sprawialy wrazenie zaczely cieknac po 3 miesiacach od zamontowania ale to juz chyba wina szpecjalistow z ASO ale tu plus wymienione w ramach gwarancji bez zbednej dyskusji

_________________
W210 Avantgarde


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 11:19:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2006 17:31:05
Posty: 119
Lokalizacja: Bełchatów
pozwole sobie wtracic swoje 99 groszy do dyskusji na temat jakosci wykonania oryginalnych czesci wymienialem niedawno uszczelniacz walu od strony skrzyni biegow kupilem oczywiscie orginal bo tylko takie sa dostepne i jakiez bylo moje zdziwienie kiedy zobaczylem ta czesc wygladala jak by ktos wziol ja prosto od kowala bez obrobki, ale nie cieknie, w tym samym czasie wymienilem tez uszczelki pod miska olejowa jako ze troszke ciekly tez kupilem ori nadmieniajac ze sa one wykonane z papieru lub innej dykty bynajmniej takie sprawialy wrazenie zaczely cieknac po 3 miesiacach od zamontowania ale to juz chyba wina szpecjalistow z ASO ale tu plus wymienione w ramach gwarancji bez zbednej dyskusji

_________________
W210 Avantgarde


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: