.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.maja.2024 22:17:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 20:22:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Zgadzam sie z Maxtdi... z milczeniem Meszruma. Nikt źle Ci tu nie zyczy i oby się okazało że jakimś cudem masz tylko przestawiony kąt wtrysku i na vagu to wyjdzie i pompą sobie to skorygujesz. Napisze kilka słów o miom koledze który pojechał do znanego u nas Diagtronika do naprawde znającego się na rzeczy mechanika z zamiarem wymiany termostatu i co sie okazało... Poprzedni właściciel prawdopodobnie pokusił się o wymiane na tzw znaki markerem i cylindry spotkały sie delikatnie z zaworami. 6 szt. popychacz hydrauliczne bodajże 2 sztuki poleciały gdzies w kosmos i autko chodziło, ale nigdy nie dawało takiej przyjemności z jazdy jaką ten silnik powinien dawać. Naprawa tego bałaganu pochłoneła chałde złotówek, kilka średnich krajowych i tak to jest z robieniem rozrządu w V6 TDI bez blokad. Ja w swoim AKN-ie miałem podobną sutuacje tylko tylę za zakonczyło sie to korekta kąta wtrysku. Super warsztat znaczył sobie korektorem i do tego twierdził ze to jedyna mozliwosc ustawienia rozrzadu w V6. :/ szkoda gadać , a sie nagadałem.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 21:19:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.mar.2006 12:50:29
Posty: 231
Lokalizacja: okolice Częstochowy
jeśli chodzi o kąt wtrysku to mam świadomość, że trzeba go skorygować chociaż autko teraz znacznie lepiej pali na zimnym motorku niż przed wymianą rozrządu.
jak zrobię logi to mam nadzieję, że podpowiecie co jeszcze dolega mojej niuni a może wręcz przeciwnie że wszystko jest. :peace:
to tyle z mojej strony pozdrawiam

_________________
polonez 1.6 +LPG '95 - był
audi 100 C3 1.8 '89 - był
audi a6 2.5 TDI Q '99 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 21:50:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
cinencjusz napisał(a):

wydaje mi się że lepiej zrobiłem wymieniając rozrząd samemu niż oddać samochód "fachowcom" i jeździć kilka razy do poprawki, a takich przypadków na forum sporo(ostatnio kolega Carlnova z panami od Boscha )



Kolega carlnova wybrał BOSCHA, bo kolega carlnova uwielbia "problemy" i sam je sobie generuje... :diabel:

cinencjusz napisał(a):

może pod koniec tygodnia będę miał logi to sami ocenicie



Trzymamy Cię za słowo, tylko wrzuć je bez żadnej "zewnętrznej ingerencji" , czyli prosto po Twojej wymianie rozrządu, bez żadnych korekt :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 21:52:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Cinencjusz masz tutaj calkowicie racje, szkoda tylko ze nie zmieniles pompy wodnej ale ona wytrzymuje 120 tys wiec przy nastepnej wymianie paska mozna to zrobic. Wymienilem juz dosyc duzo paskow w 2,5 tdi v6 i widze ze niektorzy boja sie tego tykac a to proste jest jezeli ktos sie troche zajmuje naprawami amatorsko. Gdyby zle byl pasek zalozony to auto albo nie odpala albo nie jezdzi . Teraz tylko ustaw kat wtrysku bo zawsze po wymianie paska on sie zmieni. Do tego nie trzeba zabierac sie jak do jeza :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 22:07:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.mar.2006 12:50:29
Posty: 231
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Jack napisał(a):
Cinencjusz masz tutaj calkowicie racje, szkoda tylko ze nie zmieniles pompy wodnej ale ona wytrzymuje 120 tys

oczywiście że wymieniłempompę , dwa paski , rolki i napinacz i jeszcze termostat
tym sposobem wymiana rozrządu kosztowała mnie ok 1300 zł ( wszystkie częsci ASO)
dzięki Jack tylko Ty jedyny trzymasz moją stronę :peace:

_________________
polonez 1.6 +LPG '95 - był
audi 100 C3 1.8 '89 - był
audi a6 2.5 TDI Q '99 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 22:08:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Jack napisał(a):
Cinencjusz masz tutaj calkowicie racje, szkoda tylko ze nie zmieniles pompy wodnej ale ona wytrzymuje 120 tys wiec przy nastepnej wymianie paska mozna to zrobic. Wymienilem juz dosyc duzo paskow w 2,5 tdi v6 i widze ze niektorzy boja sie tego tykac a to proste jest jezeli ktos sie troche zajmuje naprawami amatorsko. Gdyby zle byl pasek zalozony to auto albo nie odpala albo nie jezdzi . Teraz tylko ustaw kat wtrysku bo zawsze po wymianie paska on sie zmieni. Do tego nie trzeba zabierac sie jak do jeza :peace:


Jack, a tak Cię lubiłem... :diabel:
Eeehhh....

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 11:16:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
No to prosze jest nas trzech, pozdrawiam was chłopaki. cinencjusz jesli chodzi ci o sprawdzenie mocy to mozemy sie spotkac w nastepny wtorek, bede przejezdzal niedaleko ciebie bo jade na lotnisko Preswik w Glasgow, takze jak cos mozemy sie gdzies spotkac i pogadamy i nawet jak bedziesz chcial to mozemy sobie zmierzyc moc??Pewnie zabiore sie za to jak bede mial troche czasu, ale jeszcze nie wiem:))

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 14:30:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2006 19:05:07
Posty: 588
Lokalizacja: Łódź
Auto: S4 B6 Cabrio
Nie wytrzymałem, po prostu!!!

Ludzie, po co Wam takie drogie auta skoro chcecie oszczędzać na naiważniejszej czynności serwisowej w tym samochodzie. Rany, aż mnie trzęsie, a potem widać na forum jak to się koledzy rozpisują, że 2,5 TDI V6 to najbardziej gówniany motor na świecie i tylko generuje koszty. To jeszcze raz zapytam, po coście sobie takie auta sprawiali?!?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 14:52:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Roger_35, nie warto.
to jest przecież diesel - z założenia MA BYĆ TANI w eksploatacji...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 15:33:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Osobiście podziwiam kolegę za to co zrobił.Jednak przechodzą mnie ciarki na myśl że nie zastosował blokad.
Cinencjusz: blokady NIE SĄ wymysłem serwisów tylko narzędziem wymaganym przez producenta pojazdu/silnika. Narzędzie to ma pozwolić na DOKŁADNE ustawienie takiego elementu jakim jest rozrząd.
Zrobiłeś to na oko.A na "oko" to ludzie umierają.

Ps.Podstawię Ci prosty silnik 1.25 Zetec na rozrząd.I uwierz mi że nie ustawisz go tak jak powinien być ustawiony bez blokad.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 15:35:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.mar.2006 12:50:29
Posty: 231
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Roger_35 napisał(a):
Nie wytrzymałem, po prostu!!!

Ludzie, po co Wam takie drogie auta skoro chcecie oszczędzać na naiważniejszej czynności serwisowej w tym samochodzie. Rany, aż mnie trzęsie, a potem widać na forum jak to się koledzy rozpisują, że 2,5 TDI V6 to najbardziej gówniany motor na świecie i tylko generuje koszty. To jeszcze raz zapytam, po coście sobie takie auta sprawiali?!?

Pozdrawiam

no widzisz niektórzy mają nierówno pod sufitem i wymieniają rozrząd na podwórku a na wymianę oleju jeżdżą do serwisu :galy:
P.S. ja taki jestem

_________________
polonez 1.6 +LPG '95 - był
audi 100 C3 1.8 '89 - był
audi a6 2.5 TDI Q '99 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 19:42:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
Byłem dzisiaj w servisie VW i dowiadywałem sie o ceny całego rozrzadu, same oczesci oczywiscie i wszystko razem z termostatem wynosi 250 funtów, a panowie na service bosh w poslce powiedzieli mi 2300zł ze wszystkim ale na zamiennikach, takze co lepiej zrobic, kupic te czesci tutaj i zamatowac je w polsce, czy nie kupywac i zrobic to na zaminnikach?

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 19:51:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
rozrząd to najważniejsza czynność serwisowa w V6.
bezwzględnie stosuje się wszystkie części oryginalne.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 20:35:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
mam nieco odmienne zdanie co do stosowania orginalnych części,uważam że należy określić jakie chcemy robić przebiegi, bo jeżeli ja robię 12-15 tyś rocznie to zastosowałem zamienniki, ale jak ktoś przejeżdza 30tyś i więcej w ciągu roku to oczywiście należało by montowac części lepszej jakości.Nie rozumiem też zgorszenia jakie powoduje amatorska wymiana rozrządu,ja np szanuje ludzi co chcą się czegoś nauczyć,nie boją się wyzwań,lub po prostu chcą mieć satsfakcję że zrobili to własnoręcznie.Jak się nie uda to poprostu bedzie troszke drożej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 20:43:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
ja narazie ma to auto 8 miechów i nie weim ile bede nim robił, ale wole miec lepsze czesci za mniejsza cene niz zamienniki, a nie jakies zaminniki gorszej jakosci:)

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 20:47:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
wojtekkkkk napisał(a):

Jak się nie uda to poprostu bedzie troszke drożej



Troszkę drożej :diabel: zamiast np. 2500 PLN do 3000 PLN -> 16000 PLN, bo tyle kosztuje używany silnik V6 2,5 TDi z dobrych rąk :D
Możesz jeszcze pokusić sie (oczywiście jak się nie uda) o wyremontowanie tego, co z niego zostanie (he, he...)
Jak chcecie oszczędzać przesiądźcie sie na FIATY MULTIPLA :diabel:
Też rewelacyjna linia nadwozia...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 21:10:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
eksperymenty mogą byc kosztowne, ale nadal uwazam że każdy ma prawo wyboru. Naprawiałem silniki po zerwniu paska,wszystko do zrobienia, znacznie trudniej jak ktoś żle zamontuje i nie poinformuje że sam zmieniał,a twierdzi że z niewiadomych powodów silnik niewłaściwie pracuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 21:10:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.gru.2006 14:08:18
Posty: 470
Lokalizacja: Ireland
Nie przesadzajcie "oryginalne" czesci to tez produkty konkretnych firm ktore jako bonus robia nadruk w postaci logo Audi, VW, Seata, Skody. Ja mam rozrzad na Boschu i SKF'ie (montowany przez fachowca) i wcale nie uwazam zeby czesci te byly gorszej jakosci. Rownie dobrze mozecie jezdzic po akumulatory (zamiennik Bosch), klocki hamulcowe (zamiennik ATE), tarcze (zamiennik ATE) do serwisow Audi (lub kupowac zamienniki wiodacych producentow).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 21:32:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
mam zamontowany pasek Conti-tech i przejechał 15tyś , wczoraj padł mi alternator to przy okazji zajrzałem do paska,wiec napinacz jest w tym samym położeniu jak ustawiłem przy montazu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 21:41:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
Garrett napisał(a):
Nie przesadzajcie "oryginalne" czesci to tez produkty konkretnych firm ktore jako bonus robia nadruk w postaci logo Audi, VW, Seata, Skody. Ja mam rozrzad na Boschu i SKF'ie (montowany przez fachowca) i wcale nie uwazam zeby czesci te byly gorszej jakosci. Rownie dobrze mozecie jezdzic po akumulatory (zamiennik Bosch), klocki hamulcowe (zamiennik ATE), tarcze (zamiennik ATE) do serwisow Audi (lub kupowac zamienniki wiodacych producentow).



Tak jest napewno, ale te firmy sa naj jesli chodzi o wytrzymałosc tych czesci, przynajmniej ja tak uwazam.

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: