.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.maja.2024 00:47:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 20:26:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
carlnova napisał(a):
W logu 007 temperaturę oleju mam 88*C - na szafie wskazówka trochę się wychyla ponad 80*C (podziałka jest co 20*C)


carl, to najzupełniej normalne.
wskazówka na zegarach to wskaźnik, a nie miernik.
;)


Jeszcze nawiążę do tej temperatury oleju, jak pozwolicie... :D
Dzisiaj po dosyć ostrej jeździe zalogowałem 007 i ukazały mi się takie oto wyniki:

Obrazek

Stąd moje pytanie:
Jaka jest bezpieczna temperatura oleju dla silnika V6 2,5 TDi jeżdżącego na pełnym syntetyku ?
W okresie letnim napewno zdecydowanie się podniesie...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 23:40:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Garrett napisał(a):
Trwa dlugo bo do nagrzania jest 10 litrow G12, w porownaniu z groszkami typu AFN to musi trwac troche dluzej. Jezeli osiaga pozadana temperature to nie masz sie czym martwic.

Pod warunkiem że temperatura utrzymuje się na stałym poziomie.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 00:02:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carlnova napisał(a):
meszrum napisał(a):
carlnova napisał(a):
W logu 007 temperaturę oleju mam 88*C - na szafie wskazówka trochę się wychyla ponad 80*C (podziałka jest co 20*C)


carl, to najzupełniej normalne.
wskazówka na zegarach to wskaźnik, a nie miernik.
;)


Jeszcze nawiążę do tej temperatury oleju, jak pozwolicie... :D
Dzisiaj po dosyć ostrej jeździe zalogowałem 007 i ukazały mi się takie oto wyniki:

Obrazek

Stąd moje pytanie:
Jaka jest bezpieczna temperatura oleju dla silnika V6 2,5 TDi jeżdżącego na pełnym syntetyku ?
W okresie letnim napewno zdecydowanie się podniesie...


najwięcej na motulu miałem latem 110*C.
z tego, co czytałem na sr, to bezpiecznie jest do 130*C.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 09:14:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
u mnie podobnie, choć paliwo sporo zimniejsze (jazda do pracy spokojna, choć chwilami się zakręcił do 4krpm)
Obrazek

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 09:28:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
SebMis napisał(a):
u mnie podobnie, choć paliwo sporo zimniejsze (jazda do pracy spokojna, choć chwilami się zakręcił do 4krpm)
Obrazek


Cieszę się SebMis, że nie jestem osamotniony...
Najpierw nie mogłem rozgrzać tego oleju, a potem podskoczył mi grubo ponad 90*C - ale Meszrum i Ty mnie uspokoiliście.
Jeżeli chodzi o szafę - to wskazówka łaskawie drgnęła do około 100*C.
Czy u Ciebie też zaobserwowałeś delikatne przekłamywanie na wskaźniku temperatury oleju ?

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 09:31:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
nie mam wskaźnika temp. oliwy :(

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 09:35:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
SebMis napisał(a):
nie mam wskaźnika temp. oliwy :(


Eehhh...
Dopiero zobaczyłem, że Twoja srebrna strzała to A4 :D
Ale Twój log 007 jest dla mnie doskonałą wskazówką, że nie ma się czym przejmować. Na jakim oleju śmigasz, SebMis ?

Pozdrawiam

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 17:26:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2006 21:08:07
Posty: 319
Lokalizacja: Pułtusk (PL),Gloucester (UK)
baskecik napisał(a):
Garrett napisał(a):
Trwa dlugo bo do nagrzania jest 10 litrow G12, w porownaniu z groszkami typu AFN to musi trwac troche dluzej. Jezeli osiaga pozadana temperature to nie masz sie czym martwic.

Pod warunkiem że temperatura utrzymuje się na stałym poziomie.

no wlasnie a co jesli osiagnie (na climatronicu>80*) i po lekkim palowaniu dojdzie nawet do 90 a gdy mu odpuszcze zawsze spadado nawet <81, na szafie jest caly czas 90.??Sam juz nie wiem czy wymieniac ten termostat czy nie

_________________
A6 SE AEB MANUAL - wierny zmiennik (RHD :/)
A6 AKN TIPTRONIC - ETRONIC powered...180ps zbalaganione(...bo cos bylo do cholery za zakretem.. :-( )
Brava 1.8
Peugeot 405
Fiacior 126P
Obrazek


:) Przylookaj :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 17:34:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
jeśli więcej niż 80 to gut, wskaźnik na zegarach powinien stać pionowo, a temp. na klimatroniku (49) i vagu może się zmieniać w zakresie od ok. 80 pare - 90kilka

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 17:35:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
xslawox napisał(a):
baskecik napisał(a):
Garrett napisał(a):
Trwa dlugo bo do nagrzania jest 10 litrow G12, w porownaniu z groszkami typu AFN to musi trwac troche dluzej. Jezeli osiaga pozadana temperature to nie masz sie czym martwic.

Pod warunkiem że temperatura utrzymuje się na stałym poziomie.

no wlasnie a co jesli osiagnie (na climatronicu>80*) i po lekkim palowaniu dojdzie nawet do 90 a gdy mu odpuszcze zawsze spadado nawet <81, na szafie jest caly czas 90.??Sam juz nie wiem czy wymieniac ten termostat czy nie


dla kierowcy przeznaczone są wskaźniki [na desce], dla diagnosty - mierniki [VAG]. wskaźnik, na desce [G2], po osiągnięciu 80*C [temp. robocza wg Audi AG] przez silnik [G62], pokazuje kierowcy 90*C, co oznacza: pałuj mnie, jeśli taka Twoja wola...

temp. podczas jazdy zmienia się - silnik to organizm. trudno, żeby wskaźnik na desce cały czas się poruszał - on tylko mówi: pałuj mnie...

reasumując: tak ma być.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 18:28:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2006 21:08:07
Posty: 319
Lokalizacja: Pułtusk (PL),Gloucester (UK)
Cytuj:
dla kierowcy przeznaczone są wskaźniki [na desce], dla diagnosty - mierniki [VAG]. wskaźnik, na desce [G2], po osiągnięciu 80*C [temp. robocza wg Audi AG] przez silnik [G62], pokazuje kierowcy 90*C, co oznacza: pałuj mnie, jeśli taka Twoja wola...

temp. podczas jazdy zmienia się - silnik to organizm. trudno, żeby wskaźnik na desce cały czas się poruszał - on tylko mówi: pałuj mnie...

reasumując: tak ma być.

dzieki mesz, ale sie k**** usmiałem..
no tak ale jakby czasem spadla juz tak ponizej 90 na desce....to wtedy juz cos nie tak prawda??probuje wyczuc ta granice pomiedzy moja przesadna dbaloscia o auto a prawdopodobna awaria termo

_________________
A6 SE AEB MANUAL - wierny zmiennik (RHD :/)
A6 AKN TIPTRONIC - ETRONIC powered...180ps zbalaganione(...bo cos bylo do cholery za zakretem.. :-( )
Brava 1.8
Peugeot 405
Fiacior 126P
Obrazek


:) Przylookaj :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 18:50:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 23:59:31
Posty: 121
Lokalizacja: g.ślask
Od ok. 140C dla oleju wchodzi ograniczenie dawki tzw. ochrona przed przegrzaniem, to samo jest z temp. cieczy, z tym że ograniczenie zaczyna działać od 112C. W zimie 100C to jest normalna temperatura oliwy przy szybszej jeździe i na pewno jakość oleju ma wpływ na stabilne jej utrzymywanie w granicach rozsądku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 19:06:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
maxtdi napisał(a):
Od ok. 140C dla oleju wchodzi ograniczenie dawki tzw. ochrona przed przegrzaniem, to samo jest z temp. cieczy, z tym że ograniczenie zaczyna działać od 112C. W zimie 100C to jest normalna temperatura oliwy przy szybszej jeździe i na pewno jakość oleju ma wpływ na stabilne jej utrzymywanie w granicach rozsądku.


Dzięki, maxtdi :peace:
Ja być teraz uspokojony...
Jest OK :D

Pozdrawiam :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 20:00:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
SebMis napisał(a):
jeśli więcej niż 80 to gut, wskaźnik na zegarach powinien stać pionowo, a temp. na klimatroniku (49) i vagu może się zmieniać w zakresie od ok. 80 pare - 90kilka

Nic podobnego. W czasie jazdy temperatura nie ma prawa spaść ponizej 90 st C (przy założeniu że termostat jest sprawny , został kupiony w ASO jako oryginał), osłony pod silnikiem są założone.
Silnik pod obciążeniem generuje ciepło, a zadaniem temostatu jest otworzyć się przy 87 st C, histereza działania termostatu powoduje jednak minimalne jego otwarcie przy 87 st C a założeniem jest utrzymac 90 st C.
Spadek temp poniżej 90 st C możliwy jest dopiero po dłuższym postoju na wolnych obrotach - w czasie jazdy nie ma parawa spaść poniżej 90 st C.
80 st to MINIMALNA dopuszczona przez producenta temperatura pomiaru a nie temperatura robocza silnika , to dwie różne rzeczy senior meszrum.
Po wymianie termostatu na oryginalny kolega przekona się że silnik będzie trzymał dęba temperaturę z zakresu 90 - 92 st C w zależności od stopnia wychylenia prawej stopy, niemniej skoro silnik raz osiągnie temp 90 st , to gdybyśmy nawet przez 200 km jechali po autostrzadzie na tempomacie z prędkością 90 km/h , temp musi i będzie stała na 90 st C.
;)
Utrzymywanie przez termostat histerezy temp na poziomie 10 st C świadczy o przesunięciu jego charakterystyki pracy a to kwalifikuje do jego wymiany. Niemniej po wymianie termostatu na tańszy można nabrać takiego przekonania i paść ofiarą własnej oszczędności, niemniej proszę nie przemycać na forum niesprawdzonych treści.

Analizujemy silniki o mocy co najmniej 150 KM, które są mniej sprawne niż 90 czy 110-konne kible, które to kible na ori termostatach potrafią trzymac 90 st C dęba.
Wnioski wyciągnijcie sami. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 20:26:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
padre basket,

obserwując AFB ze sprawnym [nowym, po wymianie rozrządu] termostatem, wyciagnąłem nieco inne wnioski. mianowicie, temp. ulega zmianie podczas jazdy. niezależnie od wahnięć, wskaźnik [G2] pokazuje zawsze 90*C. odczyty z G62, na autostradzie, wahają się od 82*C [spokojna jazda] do 91*C [pauencium]. wartości te, wydają się być widełkami, w ramach których porusza się nagrzanie cieczy. trudno jest założyć jednakową jej temperaturę w całym układzie [różnice umiejscowienia termostatu i G62].
ale nie przeczę, jako że powyższe dotyczy AFB, iż w innym silniku może być inaczej.

wielce oddany,
monje meszrum

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 22:11:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Co do wskażnika na szafie, tutaj nie mam najmniejszych wątpliwości - od B5 , przez C5 itd wprowadzono mechanizm, który powoduje, że wskazówka nie opada poniżej 90 st C, dopóki temp w kanale 007 nie osiągnie <80 st C. W tym zakresie przyznaję wujkowi meszrumowi całkowitą rację.
Jednakże nie próbując polemizowac z twoimi spostrzeżeniami odnośnie posiadanego przez Ciebie AFB, zapytuję czy temostat w twoim rumaku jest ori, czy osłona pod silnikiem jest sprawna ?
Moje obserwacje silnika AKE pod tym względem wskazują że moja skromna teoria trzyma się kupy, podobnie jak temperatura, ale jeśli AFB jest tak nikczemym wynalazkiem , który nie trzymając jakości wałków, robi wałki również w zakresie histerezy temperatury, wypada mi tylko pokręcić ze smutkiem głową. ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 22:21:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tak, senior - masz rację odnośnie AKE [moje AKE także trzymało sztywno temp. wg G62].
w AFB termostat jest ori, pokrywa dolna pełni swą fukcję.
co ciekawe, AYM trzyma temp. sztywniej niż AFB, lecz nie aż tak, jak AKE.

w sumie nic dziwnego - to trzy różne kostrukcje.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 22:24:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
baskecik napisał(a):
niemniej proszę nie przemycać na forum niesprawdzonych treści.


Racja ... .

baskecik napisał(a):
Analizujemy silniki o mocy co najmniej 150 KM, które są mniej sprawne niż 90 czy 110-konne kible, które to kible na ori termostatach potrafią trzymac 90 st C dęba.
Wnioski wyciągnijcie sami. :)


Dęba to włosy stoją czytając "niesprawdzone treści" Twojego autorstwa -> Baskecik. Otóż wszystkie i bez wyjątku 1.9TDi - "puszczone" na dekompresji (czyli bez "gazu") w dół (wystarczą nikskie góry żeby się o tym przekonać) na dystansie 3 - 5 km zawsze "zgubią" temperaturę (wskaźnik opadnie do 60-70C), a z nawiewów poleci zimne powietrze.
Przypadłość (wada ?) dotyczy również jednostek R5 (2.5TDi).
Natomiast samochody z silnikami V6 (2.5TDi) -> w najgorszym przypadku -> stracą nieco temperatury oleju (na wskaźniku będzie ok. 70 - 80C) ale temperatura płynu ani drgnie, a z nawiewów ciągle poleci wystarczająco gorące powietrze. Jak to "szło" Baskecik: "Bez komentarza" czy jakoś tak podobnie ... .
No i oczywiście "wnioski wyciągnijcie sami" (to również cytat by Basket).

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 22:25:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Czyli AFB jest specyficzny i miałeś rację , zwracam honor :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 22:31:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Piotruś napisał(a):
baskecik napisał(a):
niemniej proszę nie przemycać na forum niesprawdzonych treści.


Racja ... .

baskecik napisał(a):
Analizujemy silniki o mocy co najmniej 150 KM, które są mniej sprawne niż 90 czy 110-konne kible, które to kible na ori termostatach potrafią trzymac 90 st C dęba.
Wnioski wyciągnijcie sami. :)


Dęba to włosy stoją czytając "niesprawdzone treści" Twojego autorstwa -> Baskecik. Otóż wszystkie i bez wyjątku 1.9TDi - "puszczone" na dekompresji (czyli bez "gazu") w dół (wystarczą nikskie góry żeby się o tym przekonać) na dystansie 3 - 5 km zawsze "zgubią" temperaturę (wskaźnik opadnie do 60-70C), a z nawiewów poleci zimne powietrze.
Przypadłość (wada ?) dotyczy również jednostek R5 (2.5TDi).
Natomiast samochody z silnikami V6 (2.5TDi) -> w najgorszym przypadku -> stracą nieco temperatury oleju (na wskaźniku będzie ok. 70 - 80C) ale temperatura płynu ani drgnie, a z nawiewów ciągle poleci wystarczająco gorące powietrze. Jak to "szło" Baskecik: "Bez komentarza" czy jakoś tak podobnie ... .
No i oczywiście "wnioski wyciągnijcie sami" (to również cytat by Basket).

Zanim po raz kolejny zaczniesz zadymę naucz się czytać ze zrozumieniem.
Napisałem wyraźnie , że wyjątkiem jest pozostawienie silnika na wolnych obrotach , gdy motor utrzymywany jest na minimalnej dawce, a ty mi wyjeżdzasz z jazdą z górki przez 5 km , gdzie motor jedzie na cut-offie, czyli na dawce równej "0".
Moje obserwacje silnika AKE z notkiem na kolanie i uważną obserwacją kanału 007 potwierdzają, że trzyma on temperaturę dęba, ale dysputa jak pewnie nie zauważyłeś dotyczy AFB i meszrum wyraźnie odciął ten motor od reszty 2,5 TDI , w czym przyznałem mu rację.
Po raz kolejny napiszę: "bez komentarza".
Poza tym przyznałeś mi rację jednocześnie zarzucając nieprawdę, a to już zakrawa na prowokację ... :/

PS: ponieważ nie mam w swoim rejonie spadków o długości 5 km, nie mam możliwości potwierdzenia twojej teorii, ale jazda na cut-offie na spadku o długości ok 1,5 km nie powoduje spadku temp. Ponieważ jeżdzę cały czas z ustawionym 49 na klimatroniku, mam cały czas na oku rzeczywistą temperaturę i dopóki miałem sprawną osłonę, temp nigdy nie spadła poniżej 90 st C. Teraz ze zdjętą osłoną temp spada do min 89 st C. Mowa o AFN.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: