.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.maja.2024 05:17:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S4 C4 2.2T 20V AAN] sprzęgło jaki koszt?
PostNapisane: 08.sty.2007 10:03:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
witam sprzęgło zaczęło mi się ślizgać wiec czeka mnie wymiana z jakimi kosztami trzeba sie liczyć przy tym modelu??
co wybrać z szerokiej palety producentów ??

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2007 10:10:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Zestaw sprzęgła LUK-a lub Sachasa około 800 zł.
Robocizna różnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2007 10:25:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
ADAM 12 napisał(a):
Zestaw sprzęgła LUK-a lub Sachasa około 800 zł.
Robocizna różnie.


czesc jak chyba pamietam to handlujesz częściami ?? chyba ze sie myle
a powiedz mi jaka jest różnica miedzy tymi firmami?? auto mam po chipie wiec wole cos bardziej trwałego radzikowski odpada (brat ma spieka od niego w celice turbo i troche hard core :/

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2007 10:30:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
krzycho0110 napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
Zestaw sprzęgła LUK-a lub Sachasa około 800 zł.
Robocizna różnie.


czesc jak chyba pamietam to handlujesz częściami ?? chyba ze sie myle
a powiedz mi jaka jest różnica miedzy tymi firmami?? auto mam po chipie wiec wole cos bardziej trwałego radzikowski odpada (brat ma spieka od niego w celice turbo i troche hard core :/


Dobrze pamiętasz ;)

I jedno i drugie jeździ na pierwszym montażu w wielu autach.
Aczkolwiek Sachs ma podobno lepszą renomę z czym ja się nie zgadzam.... bo czesto otwierając sachsa w środku jest LUK.
Ewentualnie spieki Sachasa.Ale to już cenami zabija


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2007 10:44:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
jak możesz to poślij mi na pw lub mail wycene tarcza docisk łozysko
musze byc zorientowany co i jak ,a ja szukam mechanika i terminu mysle ze przy sprzyjających wiatrach w przyszłym tygodniu bym działał ,jak bedzie wszystko ok to odezwie sie do Ciebie ,ale napisz mi te ceny oczywiscie brutto ;) jaka czesc firma i cena

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2007 11:34:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Luk był w zestawie za 800zł a Sachs skompletowany w elementach za tą samą cene.Sachs nie robi zestawu.Zapytasz dlaczego?? Patrz post wyżej ;)

Daj znać na PW jak coś wymyślisz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2007 16:18:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ja kupiłem _zestaw_ sachsa

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2007 16:27:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
maciu napisał(a):
ja kupiłem _zestaw_ sachsa


A jaka była numeracja?? Z chęcia się dowiem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2007 19:34:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
na tym oże sie ne zakończyć bowiem w tym aucie jest koło dwumasowe - jak ma luzy to warto by było je zregenerować a to koszt minimum 400 zł no i jeszcze trzeba dać to komuś kto to po wymianie bebechów dobrze wyważy.

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2007 08:40:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ADAM 12 napisał(a):
maciu napisał(a):
ja kupiłem _zestaw_ sachsa


A jaka była numeracja?? Z chęcia się dowiem


zobacz 3000 851 602 ale sprzedawca coś kręcił

Czarek_S napisał(a):
na tym oże sie ne zakończyć bowiem w tym aucie jest koło dwumasowe - jak ma luzy to warto by było je zregenerować a to koszt minimum 400 zł no i jeszcze trzeba dać to komuś kto to po wymianie bebechów dobrze wyważy.


problem w tym ze nikt do końca nie wie jaki luz jest dopuszczalny
bo jakiś tam musi być... daj namiary na tych co regenerują takie koła

z opisów które znalazłem w necie wynika że funkcja tego koła jest bardzo
różnoraka i bebechy specjalnie dobrane do konkretnego silnika
(jakichś jego częstotliwości rezonansowych itp.) więc z regeneracją
może być różnie...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2007 08:45:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
3000 851 602 jest dedykowane do silnika 2,8 V6 i wg mnie różnica jest w docisku. Tarcza i łożysko jest taka sama jak w AAN.[/quote]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2007 09:43:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ADAM 12 napisał(a):
3000 851 602 jest dedykowane do silnika 2,8 V6 i wg mnie różnica jest w docisku. Tarcza i łożysko jest taka sama jak w AAN.


no tak to wiem, mowiłem ze jednak coś ściemniał widocznie
sam sobie zrobił ten zestaw z tego do V6 podmieniając jedynie docisk

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 17:58:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
Jak ja robiłem regenerację koła dwumasowego to mi gościu specjalnie sprowadzał te spreżyny do środka i po regeneracji nie było wogóle luzu,, a jedynie ugięcie. Luzu moim zdaniem nie powinno być bo to za każdym razem jak byś puszcał gaz i dodawałto by było stuknięcie które by dalej rozwalało koło. Koło powinno chodzić ciasno i w obydwu kierunkach. Rezonanse itp - co to jest?? chyba ktoś ci bajek naopowiadał bo tam żadnej filozfoii poza spręzynami w środku nie ma.

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 18:36:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 410
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Ja wymieniłem na sachsa i od 1.5 roku jest git ,a koło swoją drogą trzeba zrobićjeżeli jest luz tzn. jeżeli możesz koło ruszyć rękoma bez specjalnego wysiłu to jest lipa .Po regeneracji moje koło było sztywne do tego stopnia że niemogłem tego ruszyć zabardzo.
Sprzęgło mnie kosztowało ok 100zł i nie było zestawów.
Jak byś sie zdecydował na sachsa to pilnuj żeby to był niemiecki sachs a nie jakiś tajwan:)

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 23:22:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.mar.2005 22:31:34
Posty: 28
Witam
Koszt takiego sprzęgła z dobrym rabatem :diabel: to
750zł za SACHS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 04:20:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
Koledzy wielka prośba podajcie jakieś namiary gdzie i za około ile można zregenerować to koło bo u mnie w AAH quattro tez prawdopodobnie są luzy na tym kole i dlatego przy zmianie biegu czasem mam takie jakby uderzenie lub jak kto woli stuk. Pozdrawiam

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 08:26:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mAr$zx napisał(a):
Koledzy wielka prośba podajcie jakieś namiary gdzie i za około ile można zregenerować to koło bo u mnie w AAH quattro tez prawdopodobnie są luzy na tym kole i dlatego przy zmianie biegu czasem mam takie jakby uderzenie lub jak kto woli stuk. Pozdrawiam


zagadaj do bart.w

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 09:22:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Czarek_S napisał(a):
Rezonanse itp - co to jest?? chyba ktoś ci bajek naopowiadał bo tam żadnej filozfoii poza spręzynami w środku nie ma.


ja znalazłem coś takiego, byc może w audi było znacznie prostsze
nie wiem do środka nie zaglądałem

rózne rzeczy pozornie zadziwiające jak np specjalnie cieńszy wałek
napędowy skrzyni biegów do dużo mocniejszego motoru widziałem
także nie odrzucam takich rzeczy na starcie

Obrazek

What is the DMF's function? It is designed to isolate torsional crankshaft spikes created by high power, high torque engines including diesel engines with high compression ratios. By separating the mass of the flywheel between the engines and the transmission, torsional spikes can be isolated, eliminating potential damage to the transmission gear teeth. There are several components:

Engine-side flywheel damper springs: The damper springs that are visible on the engine side of DMF are designed to dampen heavy torsional spikes that occur when the engine's torsional frequency matches the torsional frequency of the transmission. When torsional frequencies match (have the same amplitude), severe damage can occur to the transmission if not isolated. DMF's isolate the torsional frequency match between the engine and transmission to an r.p.m. range below the operating range of the engine (usually between 200-400 r.p.m.). These damper springs only work hard when the engine passes through 200-400 r.p.m. at vehicle start up and shut down.

DMF damper springs and/or damper springs nylon retainers usually fall because the engine is not running correctly. Bad fuel injectors, worn pistol rings, bad valves, etc, will change the resonant frequency of the engine. A change in the resonant frequency of the engine can force the torsional frequency match between the engine and DMF to fall within the operating range of the engine. This forces the damper springs to work continuously, resulting in failure.

Friction Ring: The friction ring located between the inner and outer flywheel is designed to allow the inner and outer flywheel to slip. This feature saves the transmission from damage when torque loads exceed the vehicle rating of the transmission. (Read: Burnouts/high RPM shifts) The friction ring will wear out if excessive torque loads are continuously applied. Loading the vehicle beyond the rated load capacity is often the root cause of friction ring failures in DMF's.

Center Bearing: A sealed double row center ball bearing carries the load between the inner and outer halves of the DMF. The leading cause of center bearing failure is often related to out of balance vibration caused by not aligning the pressure plate with the DMF dowel pins. The center bearing may also fall if the clutch pilot bearing is destroyed by a worn transmission input shaft (see Pilot Bearing) or if the rated load/towing capacity of the vehicle is exceeded.

Pilot Bearing: The pilot bearing supplied with most DMF's is a caged needle roller bearing. If it fails, the transmission input shaft must be repaired or replaced. If the input shaft is not repaired correctly or replaced, the lack of input shaft support will result in DMF center bearing failure.

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: