.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.mar.2024 17:05:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 3.0]Czy to uszczelka?
PostNapisane: 15.lut.2007 21:13:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lut.2007 20:21:13
Posty: 13
Witam,
przepraszam ze jeszcze raz zakladam ten temat,ale nie otrzymalem w sumie zadnej odpowiedzi ,no poza jedna "ze wszystko jest w normie" Tak wiec chodzi o tenperature podniosla mi sie do 91st. podczas jazdy na postoju dochodzi nawet do 98-99 st. Jak auto stoi (silnik pracuje) i odkrece korek od zbiorniczka to po czasie widac bomble w wezyku (POWIETRZE ! ) i plyn tak jakby sie gotowal a tenperatura jest okolo 91st. czy to na 100% uszczelka pod glowica? pozd. Pastor

Simpson: zmniejszyłem Twój avatar gdyż był zdecydowanie za duży.
Pozdrawiam

_________________
Audi a6 3.0 (Malbork)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2007 21:33:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Gdyby to byla uszczelka i te bombelki pochodzily z kompresji to pewnie olej w silniku bylby jak mleko . Temperatura jest dobra wiec nie widze problemu zeby sie martwic . Zwroc uwage na zanieczyszczenia w plynie chlodniczym czy nie jest tlusty od oleju . :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2007 21:46:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lut.2007 20:21:13
Posty: 13
Dzieki za szybka odpowiedz,
z tym ze poprzednio tenperature trzymala równiutkie 90st. a teraz .... olej zmieniany byl pól roku temu i jest bez zarzutu czysty. Plyn nie jest tlusty ma gestawa konsystencje ale nie jest tlusty od oleju, teraz sprawdzalem.
Tak wiec proponujesz zmiane plynu ?

_________________
Audi a6 3.0 (Malbork)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2007 22:03:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Zmieniam plyn raz na rok i preferuje te z dobrych koncernow. Koncentrat lub gotowy plyn. Polecam to kazdemu :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2007 22:09:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
jak dochodzi do 100 st. na postoju to nie jest dobrze. Może to termostat?

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2007 22:14:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lut.2007 20:21:13
Posty: 13
Simpson napisał(a):
jak dochodzi do 100 st. na postoju to nie jest dobrze. Może to termostat?



Do 100st. jeszcze nie doszlo no ale niedaleko 98-99st. Termostat ? Bylem u goscia który troche sie orientuje i powiedzial ze termostat, pompa sa ok! Tak wiec .... pozd. pastor

_________________
Audi a6 3.0 (Malbork)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2007 22:24:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
ja nie rozumię w czym problem... czy ubywa ci płynu, czy ciśnienie wysadza płyn korkiem? a odkręcać korka przy temp ponad 90 nie wolno bo można sie nieżle poparzyć i dodatkowo zmniejszasz cisnienie w układzie co może spowodować natychmiastowe zagotowanie się płynu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2007 22:28:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lut.2007 20:21:13
Posty: 13
wojtekkkkk napisał(a):
ja nie rozumię w czym problem... czy ubywa ci płynu, czy ciśnienie wysadza płyn korkiem? a odkręcać korka przy temp ponad 90 nie wolno bo można sie nieżle poparzyć i dodatkowo zmniejszasz cisnienie w układzie co może spowodować natychmiastowe zagotowanie się płynu


Problem lezy w tej tenperaturze która opisuje 98-99st. jezeli nie termostat nie pompa , to jaka przyczyna ? Plynu nie ubywa, ale cisnienie wysadza plyn korkiem. Korek byl odkrecany przy tenperaturze okolo 70st. a plyn zaczyna wysadzac jak jest okolo 91st.
pozd.pastor

_________________
Audi a6 3.0 (Malbork)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2007 23:03:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Może po prostu masz zapowietrzony układ chłodniczy?

A te pomiary temperatury to skąd bierzesz? Może być też uszkodzony sam czujnik, które te pomiary zbiera.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2007 23:10:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lut.2007 20:21:13
Posty: 13
quattro PETE napisał(a):
Może po prostu masz zapowietrzony układ chłodniczy?

A te pomiary temperatury to skąd bierzesz? Może być też uszkodzony sam czujnik, które te pomiary zbiera.


pomiary ze wskaznika , dlatego pisze" OKOLO " dochodzi do 98-99 st. na postoju, poprzednio trzymalo równiutko 90st. tak wiec nie trudno dostrzec traz zmiane. A mozesz mi powiedziec jak sie odpowietrza uklad ?

poz. pastor

_________________
Audi a6 3.0 (Malbork)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2007 23:28:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2006 21:57:53
Posty: 71
Lokalizacja: LBN
odpal samochod i odkręć korek zbiorniczka wyrównaczego i niech sobie pochodzi troche i sie samo odpowietrzy:)

_________________
Citroen Zx 1.9 TD 92KM
Audi 80 B3 JN 1.8S
Audi 100 C4 AAR 2.3 E


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: