.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2024 02:47:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 4B] zamiana silnika
PostNapisane: 16.lut.2007 17:03:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2006 17:31:05
Posty: 119
Lokalizacja: Bełchatów
nurtuje mnie pytanie odnosnie zamiany silnika i zwiazanych z tym problemow,

skoro 2,5 tdi to taka padaka i np przy padzie walkow i przy okazji wymiany rozrzadu robi sie z tego kwotka ok 8000 a niech jeszcze auto zbliza sie do 150000 km i padu elektroniki w pompie

to czy nie prosciej by bylo wysmarowac ten motor i zastapic go jakims nowszym 1,9 130 KM ktorego koszt wraz z osprzetem oscyluje w granicach 4000-5000 PLN wraz ze skrzynia manualna 6

Jak sie ma takie cos z rzeczywistoscia czyli wyjmujemy AFB wraz z kompem i skrzynia i wkladamy 1,9 130 KM z kompem i skrzynka plus oski przystosowana do tego silnika? Przerabial ktos cos takiego?

_________________
W210 Avantgarde


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2007 17:16:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Silniki 2,5 V6 Tdi nie sa zle ale trzeba dostac faktycznie taki z dobrej reki ktory ma przebieg taki jak przystalo na samochod osobowy a nie jak ciezarowki czyli blisko 100.000 km na rok. Odnosnie 1,9 Tdi i ich niezawodnosci to wynika jedynie z prostoty mechanicznej samego silnika. W rzedowym tloki i pierscienie nie wycieraja jednostronnie cylindrow tak jak ma sie to w ukladzie V . Taki swap jest problematyczny od strony elektrycznej bo mechanicznie to nie ma problemu wiekszego ale koszty nie sa warte tego i lepiej zmienic auto :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2007 00:00:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
Przy takiej zamianie jescze trzeba uwzględnić np. sprężarka klimy-rurki itp. Elektrycznie to sterowanie silnikiem musi pochodzić ze zblizonego okresu produkcji, tak, aby zgrać go z pozostałymi sterownikami (CAN).

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], RaymondCam i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: